Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Zwanger worden

<<

Jip

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11416

Geregistreerd: 03 Jan 2015 11:04

Bericht 21 Feb 2017 15:42

Re: Zwanger worden

Oh oeps! Sorry geel!
Their smile makes me smileJanuari 2017 ♡ April 2019

https://www.instagram.com/stofspinsels/
<<

Geel

Bericht 21 Feb 2017 17:04

Re: Zwanger worden

Geeft niks Jip! Stond er misschien ook een beetje vaag.
<<

Raven

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2503

Geregistreerd: 01 Sep 2013 13:39

Bericht 22 Feb 2017 06:05

Re: Zwanger worden

Bij de eerste gewoon als we zin hadden en toen was ik binnen drie maanden zwanger. Daarna heb ik nog twee miskramen gehad waarvan ik ook vrij snel zwanger was.

Bij mijn tweede duurde het langer. (andere vriend) Ik denk zo'n 7 maanden. Dus ook binnen het jaar wat er voor gegeven wordt. We zijn wel bij een arts geweest na een maand of 5, omdat ik heel erg veel last van het litteken van de keizersnee had en dacht dat er verklevingen waren.
Dit bleek een beknelde zenuw te zijn.
Ons engeltje *26-11-2012 - 04-12-2012*

Onze grote vent 22-08-2016

Onze kleine meid 27-02-2018
<<

Anoniem245

Bericht 22 Feb 2017 08:43

Re: Zwanger worden

Niks speciaals gedaan, wij dachten na het stoppen met de pil dat mijn lichaam nog moest ontpillen etc en hadden gedacht nog even kinderloos te zijn. Na een maand was het raak, heb wel bloedingen tussendoor gehad waardoor ik dacht dat ik ongesteld was dus met 3 maanden kwamen we er pas achter.
<<

Niekske

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4414

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:16

Bericht 22 Feb 2017 10:53

Re: Zwanger worden

Ik was al ruim een jaar niet meer aan de pil, door problemen met doorbraakbloedingen, spiraal die niet goed zat etc... ik was helemaal klaar met hormonale anticonceptie. Ik had dus al een goed beeld van mijn cyclus toen we ook de condooms de deur uit deden. Nadat mijn vriend ook nog een ontsteking kreeg daaronder :palm: was het na de tweede ronde raak.
december 2016
juli 2019
<<

Appel

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1210

Geregistreerd: 01 Sep 2013 15:42

Bericht 22 Feb 2017 11:38

Re: Zwanger worden

Alle keren ben ik gewoon gestopt met de pil. Heb verder geen ovulatietesten gebruikt. Bij de eerste was het in de 4e ronde raak. Bij de miskraam in de 3e ronde en deze zwangerschap ook de 4e ronde.
1 april 2014
31 juli 2017
<<

Anoniem251

Bericht 22 Feb 2017 11:41

Re: Zwanger worden

Wij gebruikten al een hele tijd alleen condooms als anticonceptie. Nadat ik gestopt was met de nuvaring had ik mijn cyclus al bijgehouden in een app, waardoor ik daar wel goed zicht op had. Daarnaast merkte ik ook aan mijn afscheiding en libido wel wanneer ik vruchtbaar was. Ik vind het knap als mensen dit helemaal kunnen loslaten als ze zwanger willen worden en gewoon kijken hoe het loopt. Ik wist gewoon wanneer het moest gebeuren, dan is de scheidslijn tussen spontaan en gepland toch wel dun :wink:. Mijn man was overigens hetzelfde, die vroeg mij er ook gewoon naar.

Bij de oudste was ik in de 2e ronde zwanger, nu in de 3e.
<<

Anoniem210

Bericht 22 Feb 2017 12:43

Re: Zwanger worden

Toen we bij dochter besloten om voor een kindje te gaan hebben we de anticonceptiemiddelen laten staan en gevreeën wanneer we zin hadden. Na 3 maanden was ik in verwachting.
Bij dit kindje kwam de zwangerschap als een grote verrassing.
Vorige

Terug naar Zwangerschap & kinderen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers