Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Waar baal jij op dit moment van? #2

<<

Anoniem197

Bericht 21 Feb 2017 18:25

Re: Waar baal jij op dit moment van? #2

Mijn reactie van half 1 is niet geplaatst.

Hoe is het met jou dee? Voel jij je weer beter?
Spencer fijn dat het makkelijk te verhelpen is. En de frustraties is herkenbaar en logisch ook. Maar geen tips, sorry. Afwachten tot hij zelf vooruit komt he. Succes :wink:
<<

anoniem224

Bericht 21 Feb 2017 18:33

Re: Waar baal jij op dit moment van? #2

Voel je je alweer wat beter Dee?

Guittari, logisch dat je daar van baalt toch? Mag best even. Je hebt al genoeg voor je kiezen gehad wat betreft je gezondheid,mag onderhand wel klaar zijn nu.

Ik ben een beetje van slag vandaag. Het was gisteravond allemaal druk in de straat met politie en andere witte busjes en een grote zwarte bus die ik niet meteen kon plaatsen, bleek later de lijkwagen te zijn, ik nieuwsgierig natuurlijk (daar baal ik van, van die stomme nieuwsgierigheid altijd) dus ik even naar buiten, hoor ik van de buren dat de buurman twee deuren verderop zelfmoord heeft gepleegd in huis. En toen ik daar stond werd hij naar buiten gereden op de brancard, was zo'n naar gezicht. Zie dat nog steeds voor me. :(
<<

Anoniem278

Bericht 21 Feb 2017 18:52

Re: Waar baal jij op dit moment van? #2

Wat akelig Meneer Nilsson.
Kun je er met iemand over praten?
<<

anoniem224

Bericht 21 Feb 2017 18:56

Re: Waar baal jij op dit moment van? #2

Ja dat wel. Gister dan met de buren, maar ook mijn zusje en een goede vriend praten er met me over.
<<

Anoniem278

Bericht 21 Feb 2017 18:57

Re: Waar baal jij op dit moment van? #2

Blijf dat ook doen hè? Want zoiets grijpt heel erg aan, en het kost tijd om het een beetje te verwerken.
Ik vind het heel naar voor je. (en voor alle betrokkenen)
<<

Minx

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11501

Geregistreerd: 15 Jan 2014 00:42

Bericht 21 Feb 2017 19:01

Re: Waar baal jij op dit moment van? #2

Wat naam MN, de timing was gewoon verrot maar het is toch logisch dat je bij zoiets gaat kijken als er iets ongewoons is.

Ik baal er van dat er nog geen eind komt aan die stomme rechtszaak.
Laatst gewijzigd door Minx op 23 Feb 2017 20:48, in totaal 1 keer gewijzigd.
2015 💙
<<

Anoniem316

Bericht 21 Feb 2017 19:12

Re: Waar baal jij op dit moment van? #2

Daar ben je mooi klaar mee Minx. Op wat voor manier doet hij dat?

Ik baal omdat uit bloedonderzoek is gebleken dat mijn schildklier te snel werkt.. voelde me niet zo fit de afgelopen weken en dit onderzoek maar even voor de zekerheid laten doen. Nu volgende week afspraak in het ziekenhuis etc..
<<

Anoniem282

Bericht 21 Feb 2017 19:18

Re: Waar baal jij op dit moment van? #2

Haha, Quizzle: ja ik ga op cursus op mijn stomme lijf af te richten. ;-) Nu ik nergens last van heb, zie ik de meerwaarde niet in van nader onderzoek, maar goed... ik begrijp het idee erachter wel. Het is wat het is. :)

Pompoen: in de tijd dat ik er zoveel last van had (chronische bijholteontsteking) werd er makkelijker geopereerd dan tegenwoordig. Vooral bij chronische klachten zijn artsen nu terughoudender, omdat de kans groot is dat je over een aantal jaren dezelfde klachten weer hebt. Ik viel echt meerdere keren per dag om door de druk achter m'n ogen/in m'n hoofd, dus ik ben nog wel geopereerd en daarna ook nog keelamandelen moeten verwijderen, maar ik vond het wel echt een verbetering! Natuurlijk niet heel fijn na de operatie, maar na 2 weken voelde ik me zoveel beter. Nu heb ik het over de operatie aan bijholte-ontsteking. Mocht dit toch ooit voor je aan de orde zijn, hoef je echt niet bang te zijn. Het valt echt mee!

MN: jeetje, wat heftig. Ik hoop dat dit beeld je niet blijft achtervolgen, maar door erover te praten zal dit hopelijk niet aan de orde zijn. Heel verdrietig dat hij geen andere uitweg meer zag. :(
<<

Minx

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11501

Geregistreerd: 15 Jan 2014 00:42

Bericht 21 Feb 2017 19:33

Re: Waar baal jij op dit moment van? #2

Knip
Laatst gewijzigd door Minx op 23 Feb 2017 20:49, in totaal 1 keer gewijzigd.
2015 💙
<<

Anoniem282

Bericht 21 Feb 2017 20:50

Re: Waar baal jij op dit moment van? #2

En hoe nu verder, Minx? Wel rot zeg dat het zo tegenzit.
<<

Anoniem331

Bericht 21 Feb 2017 20:52

Re: Waar baal jij op dit moment van? #2

Dee schreef:Daar ben je mooi klaar mee Minx. Op wat voor manier doet hij dat?

Ik baal omdat uit bloedonderzoek is gebleken dat mijn schildklier te snel werkt.. voelde me niet zo fit de afgelopen weken en dit onderzoek maar even voor de zekerheid laten doen. Nu volgende week afspraak in het ziekenhuis etc..



Wat goed dat je even langs de huisarts bent geweest.
Wat ik me afvraag. Ben jij alweer aan het werk? Of ben je thuisblijfmoeder? Je kleintje is nog niet zo oud toch?
<<

Minx

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11501

Geregistreerd: 15 Jan 2014 00:42

Bericht 21 Feb 2017 20:55

Re: Waar baal jij op dit moment van? #2

Kkip
Laatst gewijzigd door Minx op 23 Feb 2017 20:49, in totaal 1 keer gewijzigd.
2015 💙
<<

Anoniem316

Bericht 21 Feb 2017 20:55

Re: Waar baal jij op dit moment van? #2

Popcorn schreef:
Dee schreef:Daar ben je mooi klaar mee Minx. Op wat voor manier doet hij dat?

Ik baal omdat uit bloedonderzoek is gebleken dat mijn schildklier te snel werkt.. voelde me niet zo fit de afgelopen weken en dit onderzoek maar even voor de zekerheid laten doen. Nu volgende week afspraak in het ziekenhuis etc..



Wat goed dat je even langs de huisarts bent geweest.
Wat ik me afvraag. Ben jij alweer aan het werk? Of ben je thuisblijfmoeder? Je kleintje is nog niet zo oud toch?


Ja ben alweer een maand aan het werk! Mijn dochter is nu 3,5 maand oud. Gaat zo snel :wink:
<<

Anoniem331

Bericht 21 Feb 2017 20:59

Re: Waar baal jij op dit moment van? #2

Dee schreef:
Popcorn schreef:
Dee schreef:Daar ben je mooi klaar mee Minx. Op wat voor manier doet hij dat?

Ik baal omdat uit bloedonderzoek is gebleken dat mijn schildklier te snel werkt.. voelde me niet zo fit de afgelopen weken en dit onderzoek maar even voor de zekerheid laten doen. Nu volgende week afspraak in het ziekenhuis etc..



Wat goed dat je even langs de huisarts bent geweest.
Wat ik me afvraag. Ben jij alweer aan het werk? Of ben je thuisblijfmoeder? Je kleintje is nog niet zo oud toch?


Ja ben alweer een maand aan het werk! Mijn dochter is nu 3,5 maand oud. Gaat zo snel :wink:



Oh hou op. Al die dooddoeners zijn echt waar. Voor je het weet zijn ze 'groot'.
Succes volgende week in het ziekenhuis. Hoop dat ze allert zijn op je klachten en er wat aan kunnen doen.
<<

Pompoen

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 7281

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:04

Bericht 21 Feb 2017 21:00

Re: Waar baal jij op dit moment van? #2

Guattari schreef:Haha, Quizzle: ja ik ga op cursus op mijn stomme lijf af te richten. ;-) Nu ik nergens last van heb, zie ik de meerwaarde niet in van nader onderzoek, maar goed... ik begrijp het idee erachter wel. Het is wat het is. :)

Pompoen: in de tijd dat ik er zoveel last van had (chronische bijholteontsteking) werd er makkelijker geopereerd dan tegenwoordig. Vooral bij chronische klachten zijn artsen nu terughoudender, omdat de kans groot is dat je over een aantal jaren dezelfde klachten weer hebt. Ik viel echt meerdere keren per dag om door de druk achter m'n ogen/in m'n hoofd, dus ik ben nog wel geopereerd en daarna ook nog keelamandelen moeten verwijderen, maar ik vond het wel echt een verbetering! Natuurlijk niet heel fijn na de operatie, maar na 2 weken voelde ik me zoveel beter. Nu heb ik het over de operatie aan bijholte-ontsteking. Mocht dit toch ooit voor je aan de orde zijn, hoef je echt niet bang te zijn. Het valt echt mee!

MN: jeetje, wat heftig. Ik hoop dat dit beeld je niet blijft achtervolgen, maar door erover te praten zal dit hopelijk niet aan de orde zijn. Heel verdrietig dat hij geen andere uitweg meer zag. :(


Thanks Guat, ik ben het geopereer gewoon zo zat. Maar ze had het inderdaad over medicinale behandelingen dus ik vestig mijn hoop daar nou maar op. Ik denk dat het allemaal ook niet ernstig genoeg is voor een operatie. Behalve dat ik echt mega chagrijnig word van die knallende koppijn de hele tijd.
<<

Anoniem316

Bericht 21 Feb 2017 21:01

Re: Waar baal jij op dit moment van? #2

Popcorn schreef:
Dee schreef:
Popcorn schreef:

Wat goed dat je even langs de huisarts bent geweest.
Wat ik me afvraag. Ben jij alweer aan het werk? Of ben je thuisblijfmoeder? Je kleintje is nog niet zo oud toch?


Ja ben alweer een maand aan het werk! Mijn dochter is nu 3,5 maand oud. Gaat zo snel :wink:



Oh hou op. Al die dooddoeners zijn echt waar. Voor je het weet zijn ze 'groot'.
Succes volgende week in het ziekenhuis. Hoop dat ze allert zijn op je klachten en er wat aan kunnen doen.


Haha ja. Al die stomme clichés kloppen gewoon :palm:.
Hoop inderdaad dat ze wat kunnen betekenen. Heel veel klachten vallen nu echt op z'n plek.
<<

Pompoen

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 7281

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:04

Bericht 21 Feb 2017 21:11

Re: Waar baal jij op dit moment van? #2

Wat balen Dee, van je schildklier. Dat is niet fijn, hopelijk kunnen ze je wel snel van je klachten afhelpen.

MInx wat een stom gedoe steeds zeg, wat naar dat het zo gaat zeg.
<<

anoniem224

Bericht 22 Feb 2017 15:39

Re: Waar baal jij op dit moment van? #2

Quizzle schreef:Blijf dat ook doen hè? Want zoiets grijpt heel erg aan, en het kost tijd om het een beetje te verwerken.
Ik vind het heel naar voor je. (en voor alle betrokkenen)


Ja moet ik ook doen. Ik vind het vooral een beetje stom van mezelf dat ik er nog zo mee bezig ben, kende die man (jongeman helaas, was eind 20 pas) helemaal niet zo goed. Maar het is zo dichtbij ineens, en hij laat 2 jonge kindjes achter :(
<<

Anoniem278

Bericht 22 Feb 2017 18:37

Re: Waar baal jij op dit moment van? #2

Stop asjeblieft met dat stom vinden want het is iets heel naars en groots en je hebt álle recht op gevoelens daarbij :hug: .
<<

Anoniem187

Bericht 22 Feb 2017 19:25

Re: Waar baal jij op dit moment van? #2

Ik baal van mijn 'mood' de laatste tijd. Pfff, wordt er simpel van. Wordt tijd dat het voorjaar wordt en er weer echt zon is, dan ziet de wereld er altijd weer een beetje leuker uit!
<<

Anoniem210

Bericht 22 Feb 2017 19:51

Re: Waar baal jij op dit moment van? #2

Oh Meneer Nilson, dat is toch helemaal niet gek dat je daar mee zit? Het is ook erg heftig dat je zoiets van dichtbij mee maakt. Geef jezelf de ruimte om hier verdriet van te hebben.
<<

anoniem203

Bericht 22 Feb 2017 21:35

Re: Waar baal jij op dit moment van? #2

Ik heb al zo'n 15 jaar zo'n draadje achter mijn tanden (onder). Die heb ik gekregen toen mijn beugel eruit ging. Nu beet ik vanmiddag een stuk van een wortel af en is dat draadje los geschoten. Voelt erg vervelend in mijn mond en heb toen ook gelijk de tandarts gebeld. Vandaag zat die vol maar gelukkig morgen nog een plekje. Heb nu al 2x mijn tong pijn gedaan aan dat stomme ding. :cry:
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25045

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:02

Bericht 23 Feb 2017 10:29

Re: Waar baal jij op dit moment van? #2

Ik heb gisteren m'n lenzen uit gedaan en naast het potje gezet i.p.v. erin :palm: Nu zijn ze dus uitgedroogd en moet ik m'n bril op naar het werk. Op zich geen ramp, doe ik wel vaker, maar met regen is een bril gewoon irritant. En m'n lenzen zijn verder op, heb ze net eergisteren besteld. Hopelijk komen ze snel!
❤ 7 juni 2018
<<

Whatever

Major Yipyapper

Berichten: 5458

Geregistreerd: 22 Feb 2016 12:09

Bericht 23 Feb 2017 10:35

Re: Waar baal jij op dit moment van? #2

Bliss schreef:Ik heb gisteren m'n lenzen uit gedaan en naast het potje gezet i.p.v. erin :palm: Nu zijn ze dus uitgedroogd en moet ik m'n bril op naar het werk. Op zich geen ramp, doe ik wel vaker, maar met regen is een bril gewoon irritant. En m'n lenzen zijn verder op, heb ze net eergisteren besteld. Hopelijk komen ze snel!


Oh irritant! Ben je zo kippig zodra ze uit zijn of versrrooid momentje? Ik haat mijn bril ook in de regen. En om de kou als hij steeds beslaat. Eigenlijk vind ik hem vooral in de zomer fijn maar dan vind ik lenzen weer handiger met zonnebril (niet op sterkte ivm lenzen) erbij. Dusss... :smile: :smile: En hij is nog wel zo mooi!
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25045

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:02

Bericht 23 Feb 2017 10:38

Re: Waar baal jij op dit moment van? #2

Ja ik heb nogal veel verstrooide momenten de laatste tijd :laughcry: Ik zit niet voor niks in de ziektewet zullen we maar zeggen ;)
❤ 7 juni 2018
VorigeVolgende

Terug naar Algemeen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers