Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Wat eet jij op brood?

<<

Anoniem281

Bericht 21 Feb 2017 15:25

Re: Wat eet jij op brood?

's Ochtends Nutella! Anders kaas.

Op m'n werk varieert 't; gerookte forel, gerookte zalm, tonijnsalade, (gebakken) ei, avocado met gerookte kipfilet en paprika, filet americain, serranoham, gemarineerde kipfilet...
<<

Toet

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2622

Geregistreerd: 03 Sep 2013 11:00

Bericht 21 Feb 2017 18:03

Re: Wat eet jij op brood?

Avocado, een eitje (gekookt, gebakken of een omelet, net waar ik zin in heb) kaas, geitenkaas, makreel, tonijn, zalm, amandelpasta met banaan..
<<

sarah1985

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 12106

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:34

Woonplaats: Friesland

Bericht 21 Feb 2017 18:22

Re: Wat eet jij op brood?

Kaas met sambal
Afbeelding
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25047

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:02

Bericht 21 Feb 2017 18:24

Re: Wat eet jij op brood?

Zelf eet ik trouwens vooral kaas, kipfilet, pindakaas of hagelslag. Crackers ook wel met smeerkaas en/of een gekookt ei.

In het weekend hebben we altijd afbakbroodjes en dan doen m'n vriend en ik er kipfilet en kaas op voordat ze in de oven gaan en daarna dippen in ketchup. Soort tosti dus, love it.
❤ 7 juni 2018
<<

Japie

Major Yipyapper

Berichten: 3667

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:59

Bericht 21 Feb 2017 18:29

Re: Wat eet jij op brood?

Als ik thuis brood eet zijn het vaak afbakbroodjes met kaas. Heel soms een tosti.
Op het werk eet ik wel brood en dan doe ik er kaas op, kipfilet met komkommer en tomaatjes of augurk, pindakaas heel soms, roomkaas met komkommer en tomaatjes of een eitje. Ik heb wat dat betreft weinig variatie op brood.
Geluk hoef je niet te verdienen, je hebt er recht op.
<<

Anoniem189

Bericht 21 Feb 2017 19:12

Re: Wat eet jij op brood?

Dat is verschillend. Meestal eet ik rosbief, kaas, filet americain, grillworst, runderrollade, kipfilet, avocado, leverworst of een salade op brood. Ik maak eiersalade en kipkerriesalade zelf. Dit zijn de dingen die ik het meest op mijn brood eet.
<<

Lady

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15897

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:23

Bericht 21 Feb 2017 20:27

Re: Wat eet jij op brood?

Ik ben echt dol op brood en eet drie tot vijf sneetjes per dag. Wel altijd van de warme bakker en gemaakt van volkerenmeel. Jammie!
28 april 2015 - Lieve D, your first breath took ours away..

12 mei 2018 - Lieve J, little hero!
<<

Zonnetje

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2452

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:49

Bericht 21 Feb 2017 20:33

Re: Wat eet jij op brood?

Kaas, pindakaas, appelstroop, een gekookt ei, gerookte zalm, rookvlees, rosbief, kipfilet, paprikaspread van Zonnatura, hummus.
<<

Anoniem210

Bericht 22 Feb 2017 11:50

Re: Wat eet jij op brood?

Wij halen het ook altijd bij de warme bakker. Ik wordt echt gelukkig van een vers, nog warm brood met knapperige korsten.
Het liefst eet ik mijn boterham met:
Pindakaas
Ham/kaas/tomaat/komkommer
Geprakte avocado met peper en zout
Zacht gekookt ei en komkommer

of een geroosterde boterham met geitenkaas, rucola, walnoten en honing.
<<

Kreeft

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4227

Geregistreerd: 04 Sep 2013 01:06

Bericht 22 Feb 2017 22:58

Re: Wat eet jij op brood?

Oh vanalles, kaas, boerenmetworst, grillworst, hagelslag, jam, chocopasta, omelet.

Op stokbroodjes rosbief, bieslookroomkaas, filet American, gerookte zalm, makreelsalade
Vorige

Terug naar Eten & drinken

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers

cron