Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


terug naar winkel met deze klacht?

<<

Anoniem336

Bericht 20 Feb 2017 22:42

terug naar winkel met deze klacht?

Vandaag bij de Lidl een wcbril gekocht, maar de bril blijft met geen mogelijkheid omhoog staan. Klapt elke keer naar beneden.
Niet te gebruiken dus.
Wat kan ik hiermee doen? Ga sowieso terug, maar in hoeverre kan ik geld terug eisen?
<<

Ravioli

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 182

Geregistreerd: 04 Sep 2013 22:25

Bericht 20 Feb 2017 22:44

Re: terug naar winkel met deze klacht?

Bij een niet functionerend product hoor je gewoon het gehele aankoopbedrag terug te krijgen.
<<

Silly-One

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11842

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:18

Woonplaats: B.rabant

Bericht 20 Feb 2017 22:59

Re: terug naar winkel met deze klacht?

Afgelopen weekend toevallig de belbus voorbij zien komen.
De lidl moet de kans krijgen om voor een degelijk product te zorgen (dus eventueel vervangen ) en anders heb je recht op teruggave van het volledige aankoopbedrag.
____________________
Verbouwingsinsta @bduintje_klus
<<

Anoniem197

Bericht 20 Feb 2017 23:06

Re: terug naar winkel met deze klacht?

Silly-One schreef:Afgelopen weekend toevallig de belbus voorbij zien komen.
De lidl moet de kans krijgen om voor een degelijk product te zorgen (dus eventueel vervangen ) en anders heb je recht op teruggave van het volledige aankoopbedrag.


Dit inderdaad. Volgens mij ook 2 of 3 kansen?
<<

Anoniem336

Bericht 20 Feb 2017 23:18

Re: terug naar winkel met deze klacht?

Dank jullie, ga de bril zo even inpakken, en morgen terug.
<<

Jorja

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2778

Geregistreerd: 01 Sep 2013 22:55

Bericht 21 Feb 2017 00:00

Re: terug naar winkel met deze klacht?

Mijn ervaring is dat de Lidl helemaal niet zo moeilijk doet, helemaal niet als je de bon hebt. Ik bem wel eens teruggegaan met een lamp, aangegeven dat ie niet werkte, mocht zo een nieuwe pakken of mijn geld terug.
<<

Prosecco

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2144

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:55

Bericht 21 Feb 2017 07:15

Re: terug naar winkel met deze klacht?

Heb je hem niet te ver naar achter gemonteerd? Want dan heb je dan probleem ook.
<<

Anoniem336

Bericht 21 Feb 2017 18:58

Re: terug naar winkel met deze klacht?

Klopt, maar dat was hier niet het geval.
Heb het geld terug, vanavond even op zoek naar een nieuwe bril.
<<

Prosecco

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2144

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:55

Bericht 21 Feb 2017 20:27

Re: terug naar winkel met deze klacht?

Soms passen ze inderdaad gewoon niet goed, vervelend is dat! Wel fijn dat je gewoon je geld terug kreeg.

Terug naar Algemeen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers