Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Bedrijfsnaam gezocht

<<

Huppekee

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1423

Geregistreerd: 01 Sep 2013 14:26

Bericht 21 Feb 2017 11:51

Bedrijfsnaam gezocht

Voor degene die het leuk vinden om mee te denken.

Ik ben een beetje aan het brainstormen/fantaseren over een eigen bedrijf. Hiervoor heb ik natuurlijk een naam nodig.

Het zal een bedrijfje worden wat zich bezig houdt met fotoboeken.

Ik wil een leuke pakkende naam. Op dit moment heb ik 'kwiboeka' in m'n hoofd zitten. (kwibuka is kinyarwanda voor herinnering, Rwanda is waar m'n hobby beginnen is).

Dus.. iemand een idee?
Steun Loua's strijd voor tijd en liefde ❤️
https://www.gofundme.com/f/louas-strijd ... -en-liefde

Ik loop voor Loua en stichting metakids.
https://supporta.cc/p9je/36wzho
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43580

Geregistreerd: 16 Nov 2015 14:09

Bericht 21 Feb 2017 12:09

Re: Bedrijfsnaam gezocht

Leuk dat je een eigen bedrijf wilt gaan starten!

Wat voor soort 'iets met fotoboeken' moet ik aan denken? Of wil je dat nog even vaag houden juist?

Kwiboeka zou mij zelf niet direct iets zeggen, als in, de betekenis zou mij volledig ontgaan. Maar voor jou is dat een mooie gedachte erachter natuurlijk, ook omdat het herinnering betekent wat goed bij fotoboeken past. Of ik het pakkend vind weet ik niet goed. Wel vind ik het origineler dan iets met foto/folio/photo etc doen.
Let's discover the world together.
<<

Anoniem282

Bericht 21 Feb 2017 13:25

Re: Bedrijfsnaam gezocht

Ik zou een naam doen die tot de verbeelding spreekt, waar mensen van begrijpen wat het betekent en wat je doet. De naam die je nu in gedachten hebt, zou mij niets zeggen. Betekent niet dat ik het niet mooi vind, maar ik denk dat het jouw bedoeling is om klanten te krijgen en daarom zou ik een naam bedenken waaruit mensen kunnen afleiden wat je doet/voor diensten je levert.
<<

Huppekee

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1423

Geregistreerd: 01 Sep 2013 14:26

Bericht 21 Feb 2017 14:02

Re: Bedrijfsnaam gezocht

Helemasl waar hoor.. dit spreekt ook wel te weinig. Het is ook nog maar een idee wat al wel een tijdje in m'n hoofd rondspookt. Ik vind het heerlijk om fotoboeken te maken en vind het dan ook altijd jammer als mensen niets met hun foto's doen. Het idee zou dan zijn het fotoboek te maken waar je altijd al wilde hebben maar nooit de tijd/zin voor hebt om zo een mooie herinnering te hebben.

Maar met betrekking tot de naam zou ik wel iets origineels/grappigs willen
Steun Loua's strijd voor tijd en liefde ❤️
https://www.gofundme.com/f/louas-strijd ... -en-liefde

Ik loop voor Loua en stichting metakids.
https://supporta.cc/p9je/36wzho
<<

Poison

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 467

Geregistreerd: 04 Aug 2015 09:09

Bericht 22 Feb 2017 17:02

Re: Bedrijfsnaam gezocht

Ik vind Kwiboeka wel leuk klinken eigenlijk. Vrolijk en orgineel. En eerlijk: als ik albelli hoor voor t eerst denk ik ook niet aan fotoboeken bijvoorbeeld. Met goede marketing maakt dat niet uit in mijn optiek.
27-12-2011
03-06-2013
<<

Lejow

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13486

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:55

Bericht 24 Feb 2017 21:18

Re: Bedrijfsnaam gezocht

Poison schreef:Ik vind Kwiboeka wel leuk klinken eigenlijk. Vrolijk en orgineel. En eerlijk: als ik albelli hoor voor t eerst denk ik ook niet aan fotoboeken bijvoorbeeld. Met goede marketing maakt dat niet uit in mijn optiek.


Ik wilde exact hetzelfde zeggen!

Terug naar Werk & studie

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers