Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Negen Maanden Beurs

<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43575

Geregistreerd: 16 Nov 2015 14:09

Bericht 21 Feb 2017 11:23

Negen Maanden Beurs

Morgen begint de Negen Maanden Beurs tot het einde van de week.

Ik was eigenlijk niet van plan te gaan omdat..tja.. omdat het een hele drukke plek is waar ik dan weer naar toe moet en ik toch al bijna alles in huis heb.

Of is het echt iets wat leuk is als zwangere om een keer gedaan te hebben? Echte mega kortingen heb ik ook niet veel meer aan natuurlijk, heb vrijwel alles wel in huis.

Is er iemand geweest (andere jaren) en was het wat? Wat was er leuk? Of kan je dat als (hoog)zwangere veel beter overslaan?


En wie weet een tip voor anderen.

Info:
http://www.negenmaandenbeurs.nl/
Let's discover the world together.
<<

Anoniem304

Bericht 21 Feb 2017 11:23

Re: Negen Maanden Beurs

Ik ben er een keer geweest, maar toen was ik niet zwanger, dus geen idee of het voor zwangeren echt leuk is of een must is.
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43575

Geregistreerd: 16 Nov 2015 14:09

Bericht 21 Feb 2017 11:24

Re: Negen Maanden Beurs

Was het als niet-zwangere leuk?
Let's discover the world together.
<<

Geel

Bericht 21 Feb 2017 11:25

Re: Negen Maanden Beurs

Ik ben nooit geweest. Ben ooit wel naar zo'n trouwbeurs geweest en uiteindelijk zijn het een hoop luxe dingen/gadgets die je toch niet echt nodig hebt, maar die ze wel aansmeren. Ik zou in die tijd lekker een dutje doen haha. Of uit eten. Naar de bioscoop!

Ik heb echt te weinig gedaan met m'n verlof haha!
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43575

Geregistreerd: 16 Nov 2015 14:09

Bericht 21 Feb 2017 11:27

Re: Negen Maanden Beurs

Haha dat klinken ook als goede plannen Geel!
Ik wil eigenlijk ook nog naar de Harry Potter expositie. Misschien kan ik m'n energie beter daarvoor sparen.

Maar omdat het wel precies zo in m'n verlof valt dacht ik ineens hee moet ik daar niet gewoon heen?
Let's discover the world together.
<<

Anoniem219

Bericht 21 Feb 2017 11:28

Re: Negen Maanden Beurs

Ik ben er tijdens mijn zwangerschappen nooit geweest, maar wel toen ik net bevallen was van B. Ja ik vind het altijd wel leuk en gezellig... dit jaar ga ik weer omdat er wat leuke tentjes zouden moeten staan met kleding.
Daarna door naar de huishoudbeurs
<<

Geel

Bericht 21 Feb 2017 11:31

Re: Negen Maanden Beurs

Ja joh, leuk! Ga iets doen wat je zelf leuk vindt. Ff geen babygedoe ;-)
<<

Elliot

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15401

Geregistreerd: 20 Feb 2014 11:58

Bericht 21 Feb 2017 11:32

Re: Negen Maanden Beurs

Ik ben er met mijn zus geweest toen zij zwanger was en ik vond het zeker geen must. Overal van die stereotype moekes/huisvrouwen (sorry ik wil niemand beledigen) met trolleys, mensen staan rijendik voor de kraam van Kruidvat waar gratis shoppers met onnodige babymeuk worden verloot..

Ik vond het nog wel een soort van vermakelijk om het een keer gezien te hebben en ben ook de huishoudbeurs over gelopen met een soort gevoel van leedvermaak/hilariteit, maar als je erheen wil voor leuke aanbiedingen ofzo dan is het echt niet de moeite.

♥♥
<<

Anoniem304

Bericht 21 Feb 2017 11:33

Re: Negen Maanden Beurs

Marin schreef:Was het als niet-zwangere leuk?

Ik vond het wel leuk om dingetjes te bekijken, kleertjes enzo. Maar denk dat je als zwangere ook wel leuke dingen ziet, van die speciale gekke kussens en er was van alles.
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43575

Geregistreerd: 16 Nov 2015 14:09

Bericht 21 Feb 2017 11:36

Re: Negen Maanden Beurs

Het lijkt me eigenlijk best leuk om er eens doorheen te banjeren, zonder al die meuk mee te nemen dan want dat hoef ik niet zo nodig. Maar misschien maar even beter van niet, want stiekem loop je dan toch weer veel te veel.
Huishoudbeurs trekt me dan weer echt totaal niet.

Maar ik merk wel dat voordat ik zwanger was ik wel echt veel meer kon zwijmelen bij babyspulletjes dan nu. Nu 'moet' het en is het hele ooohspannende er wel vanaf. Denk dat ik het toen nog leuker had gevonden dan nu eigenlijk.
Let's discover the world together.
<<

Elroya

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4547

Geregistreerd: 01 Sep 2013 13:10

Bericht 21 Feb 2017 13:20

Re: Negen Maanden Beurs

Ik ga er heen met mn vriend (stelde hij zelf voor haha).
Niet dat het per se moet, maar het lijkt me zeker ook wel leuk om dat eens mee te maken.
Bovendien hou ik er wel van om langs kraampjes te lopen, dus hopenlijk vinden we dit ook wel de moeite.
Ik vind het ook leuk om dit samen te doen. Schoonzus (ook zwanger) vrieg ook al of ik er heen ging, maar vind het toch wel echt leuker om dit met vriend te doen (of dat komt omdat ik nu een betrokkenere vriend heb;))
E april 2013
R juni 2017
Y november 2018
<<

Anoniem193

Bericht 21 Feb 2017 13:53

Re: Negen Maanden Beurs

Toen ik zwanger was van de oudste ben ik er geweest. Was toen 4 maanden zwanger en vond het wel leuk. Zelf zou ik er niet heen gaan als ik hoogzwanger zou zijn, maar dat is voor iedereen anders.
<<

Elroya

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4547

Geregistreerd: 01 Sep 2013 13:10

Bericht 21 Feb 2017 15:43

Re: Negen Maanden Beurs

Vraagje trouwens.
We twijfelen of we met de auto of trein zullen gaan. Parkeren is dus, maar een treinkaartje is ook niet goedkoop vanuit Brabant. Maar is t ook niet hartstikke druk in de trein?
E april 2013
R juni 2017
Y november 2018
<<

Jezzie

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8837

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:17

Bericht 21 Feb 2017 16:17

Re: Negen Maanden Beurs

Toen ik net zwanger was van de oudste ben ik er geweest. Toen heb ik met een leuke aanbieding twee positie broeken gekocht. Maar aan zo iets heb je als hoogzwangere nu natuurlijk niks meer.
Ik vond het wel leuk om er een keer geweest te zijn.

Vorig jaar was het rond mijn uitgerekende datum, dus ben ik niet geweest. Maar anders was ik wel nog een keer gegaan denk ik.
2012
2016
2020

Instagram
<<

Anoniem244

Bericht 21 Feb 2017 16:19

Re: Negen Maanden Beurs

Ja trein is behoorlijk druk, zeker de laatste stukken (vanaf amersfoort / Utrecht / leiden)
Treinkaartje kan je goedkoper aanschaffen bij kruidvat / Hema
Parkeren is vaak ook wel drama bij de rai vond ik voorheen :-)

Ik vind de huishoudbeurs / 9 maandenbeurs leuk om overheen te lopen. Ja er lopen veel een bepaald type vrouw, irritante trolleys en mensen die je omver duwen voor een gratis blokje kaas. Maar toch vind ik het leuk :-)
<<

Anoniem192

Bericht 21 Feb 2017 16:27

Re: Negen Maanden Beurs

Elsa schreef:Vraagje trouwens.
We twijfelen of we met de auto of trein zullen gaan. Parkeren is dus, maar een treinkaartje is ook niet goedkoop vanuit Brabant. Maar is t ook niet hartstikke druk in de trein?



Hema heeft nu een kaart voor €17,50 onbeperkt reizen vanaf 9.00u. Parkeren raad ik je af...
<<

Anoniem192

Bericht 21 Feb 2017 16:28

Re: Negen Maanden Beurs

Ik was vorig jaar met mijn zwangere zus (4,5 maand zwanger) en dat was leuk, maar voor een zwangere vrij zwaar..
<<

Elroya

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4547

Geregistreerd: 01 Sep 2013 13:10

Bericht 21 Feb 2017 17:47

Re: Negen Maanden Beurs

Katie schreef:
Elsa schreef:Vraagje trouwens.
We twijfelen of we met de auto of trein zullen gaan. Parkeren is dus, maar een treinkaartje is ook niet goedkoop vanuit Brabant. Maar is t ook niet hartstikke druk in de trein?



Hema heeft nu een kaart voor €17,50 onbeperkt reizen vanaf 9.00u. Parkeren raad ik je af...

Waarom raad je parkeren af?
E april 2013
R juni 2017
Y november 2018
<<

Anoniem192

Bericht 21 Feb 2017 19:01

Re: Negen Maanden Beurs

Gezien de enorme drukte en er de vorige keer een dikke file stond vanaf de snelweg & daarna bij de garage die vol bleek..
<<

Anoniem243

Bericht 21 Feb 2017 21:23

Re: Negen Maanden Beurs

Ik ben er even doorheen gelopen toen ik bij de huishoudbeurs was vorig jaar. Een must vind ik het zeker niet, het is best leuk maar als zwangere zou ik gek worden van de drukte. Verder inderdaad een hoop reclame en ja; ook leuke stands maar als je zoals jij zegt toch al alles hebt (en je hebt volgens mij een vrij specifieke smaak) dan zou ik 't lekker laten gaan. De huishoudbeurs vond ik overigens ook wel leuk maar ook zeker geen must. Ga er voorlopig niet nog eens heen. Meer om eens een keer gedaan te hebben zeg maar.
<<

anoniem213

Bericht 21 Feb 2017 21:45

Re: Negen Maanden Beurs

Jeetje, dat is wel een lange tijd. Dat lijkt me pijnlijk.
<<

Burn

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9453

Geregistreerd: 19 Jul 2014 16:27

Bericht 21 Feb 2017 22:01

Re: Negen Maanden Beurs

Hahaha June!
08♡02♡2018
07♡04♡2020
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43575

Geregistreerd: 16 Nov 2015 14:09

Bericht 21 Feb 2017 22:07

Re: Negen Maanden Beurs

Hahahaha wow dat duurde zo lang voordat ik het door had.
Let's discover the world together.
<<

Snirp

Major Yipyapper

Berichten: 4822

Geregistreerd: 22 Nov 2013 07:57

Bericht 22 Feb 2017 12:31

Re: Negen Maanden Beurs

Ik ga vrijdagmiddag/-avond met mijn moeder :)
Maar ook alleen maar omdat we gratis kaartjes hebben kunnen krijgen, haha.
Ben erg benieuwd!
Heb er bij T. ook wel over nagedacht, maar toen liep ik al zo op het eind van de zwangerschap (37-38 weken) dat ik eigenlijk geen zin had om me met mijn dikke buik tussen al die mensen te wurmen.
<<

Whatever

Major Yipyapper

Berichten: 5458

Geregistreerd: 22 Feb 2016 12:09

Bericht 22 Feb 2017 12:34

Re: Negen Maanden Beurs

Ohhh dat is er aan de hand! (Straten zijn hier altijd afgezet voor parkeren als er iets is inderdaad rai en ik merk de drukte in de avondspits)
Volgende

Terug naar Hobby's, uitgaan & vrije tijd

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers