Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Hoe is het met je?

<<

Pompoen

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 7281

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:04

Bericht 20 Feb 2017 22:12

Re: Hoe is het met je?

Knuffel Katie, zit niet mee zeg! Blijf je tijdelijk op deze locatie?

Gadver wat een hoop gedoe Lejow.

HG, klinkt echt als lekkere weken, not, echt balen zo.

Met mij gaat het, eh, ik vind dat moeilijk te beantwoorden.
Ik ben sinds kort aan het werk, ik ga nu mijn 5e week in, mijn laatste inwerkweek. Het gaat ontzettend goed, ik krijg veel complimenten over hoe goed ik het oppak en dat is een fijne boost voor mijn zelfvertrouwen. Tegelijk kost het me een bak energie, dat weer aan het werk zijn, was tenslotte zo'n 7 jaar geleden dat ik voor het laatst in loondienst was. En af en toe begin ik ineens te twijfelen, ik heb het naar mijn zin, maar is het niet te makkelijk, ga ik me niet vervelen, blijf ik het wel leuk vinden. Maar goed allemaal van die vragen waar ik maar gewoon me niet nu al druk om moet maken. Nu gaat het goed en nu heb ik er plezier in om aan het werk te zijn.

Tegelijk heb ik vorige week afscheid genomen van therapie, ik heb deze week de eindevaluatie en dan ga ik nog het natraject in, maar het voelt alsof ik aan de rest van mijn leven ben begonnen. Ik ben echt trots op wat ik bereikt heb met de therapie ook. Ik zit zo veel beter in mijn vel, heb veel meer zelfvertrouwen.

Maar ja dan lichamelijk, dat gaat tamelijk prut. Ik heb al 4 weken knallende koppijn door hoogstwaarschijnlijk een bijholteontsteking. De zoveelste dus chronisch. Nu bij de KNO arts, vrijdag ct-scan en dan hoor ik maandag meer. Ondertussen loop ik ook nog bij de longarts, hoewel dat nu op een lager pitje staat. Ze wil me nog even in de gaten houden omdat ik steeds ontstekingen heb, maar uit de bloedonderzoeken is niet echt iets gekomen en ik ben ook niet astmatisch, maar ik reageer wel een beetje astmatisch. Die koppijn nekt me echt, ik word er enorm chagrijnig van en het kost me op mijn werk ook moeilijke vaak om me te concentreren.

En ondertussen zit Lo. sinds kort op zwemles 2x per week en is Lu. aan het wennen op school. Veel veranderingen dus die ook nog eens tijd kosten.

Dus ja, al met al gaat het wel lekker, ik loop een beetje op mijn tandvlees, maar heb wel het gevoel dat dat goed gaat komen. Ik ben in ieder geval trots op wat ik bereikt heb en aan het bereiken ben.
<<

Lady

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15900

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:23

Bericht 20 Feb 2017 22:14

Re: Hoe is het met je?

Het gaat gewoon wat met ups en down met mij. Nu weer even wat minder goede dagen. Mis mijn moeder, droom de laatste tijd steeds dat ze gewoon in leven is en dan bij het wakker worden blijkt dat niet zo te zijn. Moeilijk.

Dikke knuffel voor de meesten hier!
28 april 2015 - Lieve D, your first breath took ours away..

12 mei 2018 - Lieve J, little hero!
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43579

Geregistreerd: 16 Nov 2015 14:09

Bericht 20 Feb 2017 22:14

Re: Hoe is het met je?

Katie even een knuffel aan jou en je vriend. Lastig dat jullie even niet zo goed in je vel zit.

He Bah Holly, die voet is ook zo'n blok aan je been. En ik vind je nog wel zo knap dat je het allemaal bolwerkt met je kindjes.

Lady :hug:
Bijna tijd voor je hardloopwedstrijd hè? Ben je nog aan het trainen daarvoor? Ik hoop dat je daar op de één of andere manier ook kracht uit haalt, een soort mooie symboliek, mooi eerbetoon naar je moeder toe en tegelijkertijd iets is om voor jezelf super trots op te zijn.
Let's discover the world together.
<<

Anoniem316

Bericht 20 Feb 2017 22:17

Re: Hoe is het met je?

Herkenbaar Marin. Het is juist goed om dat gevoel te hebben. Lekker je eigen nestje maken en genieten van de rust en het 'alleen' zijn.

Met mij gaat het mwah. Veel moe, veel pijn in m'n lijf en twijfels over m'n werk.
<<

Lejow

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13486

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:55

Bericht 20 Feb 2017 22:26

Re: Hoe is het met je?

Jada schreef:Lejow die schokjes in de spieren herken ik wel. Jij bent ook hypermobiel toch? Bij mij is het een spier twitch veroorzaakt door de hypermobiliteit.


Yes klopt! Als dat zo is ga ik serieus huilen geloof ik. De ontstoken gewrichten in mn voet komen ook hoogstwaarschijnlijk daar vandaan.
Mn knieen worden steeds slechter.. bah.. stom lijf.
<<

Lejow

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13486

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:55

Bericht 20 Feb 2017 22:27

Re: Hoe is het met je?

Oh lieve lady.. die dromen zijn zo gruwelijk klote :( vaak nog levensecht ook..
<<

Anoniem257

Bericht 21 Feb 2017 01:33

Re: Hoe is het met je?

Kut.
Ik lig elke nacht wakker en ga op internet zoeken om antwoorden te krijgen wat er is gebeurd met mn broer. We weten nog steeds niks en zijn alweer 4 maanden verder.
Overdag als ik buiten het huis kom ben ik steeds aan het opletten.
Snachts heb ik nachtmerrie of mega realistische dromen.

Ik merk dat het beetje bij beetje snoeihard binnenkomt. Ik wil gerechtigheid maar dat zal er nooit komen en dat doet zeer. En ik maak mij onwijs zorgen om mijn moeder.
<<

Anoniem245

Bericht 21 Feb 2017 07:21

Re: Hoe is het met je?

Betty wat naar... Sterkte ermee.

Hier gaat het wel goed, ben wat meer chagrijnig de laatste tijd. Maar heb het ook druk, veel dingen doorelkaar. En ben toe aan de lente.
<<

Anoniem304

Bericht 21 Feb 2017 07:23

Re: Hoe is het met je?

Wat naa Betty. Sterkte!
<<

Jezzie

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8837

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:17

Bericht 21 Feb 2017 07:54

Re: Hoe is het met je?

Knuffel voor iedereen :hug:

Met mij gaat het wel goed.
Zaterdag vieren we de 1e verjaardag van onze zoon. Maandag is hij echt jarig. Vind het zo'n raar idee dat mijn kleine baby dan gewoon al weer 1 jaar is. Het gaat zo snel en hij wordt zo groot. Wordt er soms een beetje emotioneel van.
2012
2016
2020

Instagram
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43579

Geregistreerd: 16 Nov 2015 14:09

Bericht 21 Feb 2017 08:56

Re: Hoe is het met je?

Jeetje is F alweer 1? Dat gaat inderdaad snel!

Sterkte Betty, dat klinkt echt heel rot.
Let's discover the world together.
<<

Anoniem316

Bericht 21 Feb 2017 09:11

Re: Hoe is het met je?

Ach Betty.. :( wat vreselijk naar voor je..
<<

Elliot

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15401

Geregistreerd: 20 Feb 2014 11:58

Bericht 21 Feb 2017 09:14

Re: Hoe is het met je?

Hallo, azijnpisser hierzo. Ik snap dit topic nooit zo, dit zijn toch gewoon dingen die je kwijt kunt in het 'wat wil je kwijt'/'waar baal je van' topic? Maakt mij verder niet uit hoor, maar ik vind het zo dubbel.

Sterkte voor alle meiden die het nodig hebben!

♥♥
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43579

Geregistreerd: 16 Nov 2015 14:09

Bericht 21 Feb 2017 09:15

Re: Hoe is het met je?

Dee, wil jij de twijfels over je werk bespreken of juist liever niet? Vervelend dat je zo moe bent en veel pijn hebt. Weet je waar door?
Let's discover the world together.
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43579

Geregistreerd: 16 Nov 2015 14:09

Bericht 21 Feb 2017 09:18

Re: Hoe is het met je?

Elliot schreef:Hallo, azijnpisser hierzo. Ik snap dit topic nooit zo, dit zijn toch gewoon dingen die je kwijt kunt in het 'wat wil je kwijt'/'waar baal je van' topic? Maakt mij verder niet uit hoor, maar ik vind het zo dubbel.

Sterkte voor alle meiden die het nodig hebben!



Haha ik vind dat juist een enorm rot topic. Dat is een soort emotionele achtbaan van forummers. Soms wil ik daar iets vet blij's in vertellen maar dan gaat het al tig pagina's over supernare dingen zoals het overlijden of ziektebed van een familielid of de relatiezorgen van een forumster. Ja doei, dan ga ik niet even tussendoor verkondigen dat ik een vet lekkere chocoladekoek heb, weet je hoe lullig dat voelt.
Ik vind juist dat daar af en toe te veel serieuze dingen besproken worden. Waar ook ruimte voor moet zijn, maar dan soms misschien juist liever in een eigen topic, ipv in zo'n algemeen topic. Ik kan zo'n topic ook nooit volgen, want het gaat dan pagina's terug, met ander leed (en leuk) er tussendoor. Dus al die verhaallijnen kan ik amper volgen. Dat vind ik juist weer jammer. Azijnpisser nummer 2 dus.

Ik vind dit altijd wel een fijn topic waarin je weer even de balans op kan maken hoe het echt gaat met mensen (en jezelf).
Let's discover the world together.
<<

Elliot

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15401

Geregistreerd: 20 Feb 2014 11:58

Bericht 21 Feb 2017 09:23

Re: Hoe is het met je?

Oh ja daar heb je ook wel gelijk in hoor, maar soms krijg ik bij dit topic een beetje het gevoel dat Katie zelf iets kwijt wil en dan dus dit topic opent in de hoop dat iemand aan haar gaat vragen hoe het gaat. Nogmaals, ik vind dat helemaal niet erg hoor, maar dan denk ik: Typ gewoon lekker je eigen verhaal en voel je niet verplicht om eerst aan anderen te vragen hoe het gaat, je hoeft echt niet altijd eerst aan anderen te denken voordat je je eigen verhaal kwijt mag :)

♥♥
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43579

Geregistreerd: 16 Nov 2015 14:09

Bericht 21 Feb 2017 09:25

Re: Hoe is het met je?

Eigenlijk komen we dan op dezelfde conclusie uit, dat wanneer je echt iets kwijt wilt, je het beste een eigen topic kunt openen. ;)
Maar die drempel ligt ook hoger, dat snap ik ook wel.
Let's discover the world together.
<<

Anoniem304

Bericht 21 Feb 2017 10:00

Re: Hoe is het met je?

Marin heb je nog zo`n lekkere chocoladekoek?
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43579

Geregistreerd: 16 Nov 2015 14:09

Bericht 21 Feb 2017 10:01

Re: Hoe is het met je?

Nee maar Spencer wel!
Let's discover the world together.
<<

Anoniem315

Bericht 21 Feb 2017 10:03

Re: Hoe is het met je?

Het gaat met mij niet zo goed. Want ik heb dus geen chocoladekoeken in huis, maar word er hier wel lekker mee gemaakt. Thanks a lot!
<<

Jeanette

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 955

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:31

Bericht 21 Feb 2017 10:05

Re: Hoe is het met je?

Ik wil meer genieten van het moment. Ik zit soms veel te veel dingen te analyseren en kan dan piekeren. Ik voel me soms in de wachtstand staan. Iedereen om me heen gaat verder (huisje, boompje, beestje) en ik zit thuis met een kat. :laughcry: En verder heb ik een leuk leven, maar merk dat het me steeds meer zeer doet.

*Zooooo, en nu klaagmodus uit*

En voor iedereen een dikke knuffel! :hug:
<<

ChiQ

Bericht 21 Feb 2017 10:34

Re: Hoe is het met je?

Exogenesis schreef:Het gaat met mij niet zo goed. Want ik heb dus geen chocoladekoeken in huis, maar word er hier wel lekker mee gemaakt. Thanks a lot!



Why not?
<<

Anoniem201

Bericht 21 Feb 2017 10:57

Re: Hoe is het met je?

Iedereen knuffel die het nodig heeft. Hopelijk komt er snel verbetering.

Ik vind het lastig idd net als Marin om nu een positief bericht te plaatsen na een x aantal negatieve berichten. Ik gun iedereen geluk en liefde in hun leven :hug:
<<

Joan

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1330

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:24

Bericht 21 Feb 2017 11:50

Re: Hoe is het met je?

Met mij gaat het eigenlijk wel goed. Ik zit in een spannende en leuke periode waarin ik hopelijk een baan krijg die echt aansluit op mijn studie. Ik heb twee dingen lopen en ik weet deze week wat het gaat worden. Zo spannend allemaal! Ik weet namelijk heel graag waar ik aan toe ben, en dat ik nu niet het geval :nerd: Nog even afwachten dus en fingers crossed.
<<

Anoniem192

Bericht 21 Feb 2017 12:31

Re: Hoe is het met je?

Elliot, dat is totaal niet de reden waarom ik zo'n topic open hoor, om mijn eigen verhaal te willen vertellen, dan zou ik zelf wel een topic erover openen of het alleen even vertellen. Ik merk vaak dat mensen door dit topic nadenken over hoe het met ze gaat en daar eerlijk op antwoorden. Bij baal of wat wil je kwijt topic zie ik meer moment opnames van dingen die er zijn, iets leuks of verdrietigs ook vaak over anderen. Maar goed niet iedereen hoeft te reageren, het is alleen maar lief bedoeld dat men zijn verhaal kwijt kan op dit moment.
VorigeVolgende

Terug naar Persoonlijk

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers