Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


"Bijzondere" verjaardag, vier je die?

<<

Anoniem192

Bericht 20 Feb 2017 22:47

"Bijzondere" verjaardag, vier je die?

Ik word 30 dit jaar, en vind dat toch wel een ding, is een gevoel, geen idee. Maar wil dit niet zomaar voorbij laten gaan, dus wil toch iets gaan bedenken. Andere die het echt gevierd hebben?
<<

Susan

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13549

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:29

Bericht 20 Feb 2017 22:50

Re: "Bijzondere" verjaardag, vier je die?

Ik vier mijn verjaardag al heel lang niet meer echt, mijn dertigste verjaardag heb ik ook niet gevierd. Mijn ouders komen eten als ik jarig ben, dat vind ik al leuk genoeg. De laatste keer vierde iemand anders zijn verjaardag op mijn verjaardag, dat vond ik ook best, toen ging ik daar naartoe.
Remember: in the end, nobody wins unless everybody wins (Bruce Springsteen)
<<

Kreeft

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4227

Geregistreerd: 04 Sep 2013 01:06

Bericht 20 Feb 2017 22:53

Re: "Bijzondere" verjaardag, vier je die?

Ik heb mijn 30ste verjaardag gevierd in een café. Had een dj ingehuurd, en hapjes waren verzorgd. Heerlijk om nadien lekker naar huis te gaan, en niets meer op te hoeven ruimen. Net als de dagen vooraf. Ik wordt dit jaar 35 en ga het denk ik weer net zo doen!
<<

Susan

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13549

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:29

Bericht 20 Feb 2017 23:13

Re: "Bijzondere" verjaardag, vier je die?

Ik zit trouwens wel te twijfelen of ik een feestje geef als mijn boek uitkomt, maar daar ben ik nog niet over uit.
Remember: in the end, nobody wins unless everybody wins (Bruce Springsteen)
<<

Anoniem257

Bericht 21 Feb 2017 01:37

Re: "Bijzondere" verjaardag, vier je die?

Ik vind zulke verjaardagen ook leuker dan stom gezegd 27.
<<

Feline

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4488

Geregistreerd: 11 Sep 2013 17:02

Bericht 21 Feb 2017 02:04

Re: "Bijzondere" verjaardag, vier je die?

Ik had het er ook best moeilijk mee hoor.. 30 worden. Vooral omdat ik hier echt veruit de oudste ben. Nu scheelt het enorm dat iedereen denkt dat ik rond de 25 ben dus niemand heeft het echt door.

In Nederland was ik waarschijnlijk uit eten gegaan met goede vrienden. Hier heb ik de hele dag op een sneeuwscooter door de bergen gereden en ben 's avonds uit eten geweest met vrienden en daarna op stap. Sowieso is 30 zijn hier echt heel anders dan in NL.. ik heb hier een veel 'wilder' leven omdat er hier elke avond wel feestjes zijn.
<<

Teun

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8451

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:59

Bericht 21 Feb 2017 02:33

Re: "Bijzondere" verjaardag, vier je die?

Oh leuk Susan, echt een goede reden voor een feestje! Zou ik zeker doen, juist ook omdat je verjaardagen niet viert.

Ik vier mijn verjaardag ook bijna nooit maar heb op m'n 30ste wel goed uitgepakt met een high wine voor 15 vriendinnen. Ik had een aantal wijnen bij de slijter gehaald en een fles port, en had bij elke gang een bijpassend hapje gemaakt. Het was echt super gezellig en lekker.
♥ feb 2016
♥ ♥ juli 2018
<<

Anoniem184

Bericht 21 Feb 2017 04:51

Re: "Bijzondere" verjaardag, vier je die?

Ik heb mijn 30e verjaardag niet gevierd omdat ik toen midden in een scheiding lag en m'n 35e laatst ook niet omdat we toen echt net terug waren van vakantie. En eigenlijk vind ik dat soort jubileumverjaardagen ook niet leuk, vooral met m'n 35e had ik wel even moeite, dus het kwam wel even mooi uit zo.
<<

Anoniem281

Bericht 21 Feb 2017 08:15

Re: "Bijzondere" verjaardag, vier je die?

Ik heb al met mijn man afgesproken dat we weggaan met mijn verjaardag! Dit jaar word ik 29 en ik denk dat ik 't niet eens echt ga vieren (maar ik verwacht van Elliot, Cotton, Joan en Exo wel m'n brownie of taart per post, hoor :nerd: ) maar volgend jaar wil ik 't luxe vieren met alleen mijn mannen :) Misschien simpel een luxe huisje in Nederland, maar 't liefst een zonnig oord, aangezien ik in november jarig ben. Either way, geen groot gebeuren, geen suprisefeest, maar vooral geen gedoe.
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43577

Geregistreerd: 16 Nov 2015 14:09

Bericht 21 Feb 2017 08:35

Re: "Bijzondere" verjaardag, vier je die?

Ik was op vakantie in Amerika toen ik 30 werd. Ik ben overdag gaan shoppen in de outlets en 's avonds met m'n man uiteten geweest. Ik had een leuk jurkje aan en m'n moeder had als verrassing een corsage van een lokale bloemist laten bezorgen in het hotel, dus die droeg ik op m'n jurkje. Voelde heel feestelijk en juist leuk om zo met z'n tweetjes het te vieren. Daardoor herinner ik het me veel beter dat dat m'n 30e verjaardag was, dan elke willekeurige borrel. Ik geef wel vaker borrels voor m'n verjaardag maar dit was juist daardoor wel speciaal.
Let's discover the world together.
<<

Marsy31

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6658

Geregistreerd: 01 Sep 2013 14:19

Bericht 21 Feb 2017 08:48

Re: "Bijzondere" verjaardag, vier je die?

(CBL zou hier goede invulling kunnen geven :p)
Vier mn verjaardag niet meer. Toen ik 30 werd hebben mn toenmalige vriendinnen me flink laten stikken nadat ik voor 4 van de 6 een 30ste feest had georganiseerd. Sindsdien doe ik er niks meer aan, al doet mn man dat wel elk jaar voor me. Ga voor hem wel iets leuks doen ook als hij jarig is.
Afbeelding
Afbeelding
<<

Anoniem304

Bericht 21 Feb 2017 08:57

Re: "Bijzondere" verjaardag, vier je die?

Bazinga schreef:Ik heb al met mijn man afgesproken dat we weggaan met mijn verjaardag! Dit jaar word ik 29 en ik denk dat ik 't niet eens echt ga vieren (maar ik verwacht van Elliot, Cotton, Joan en Exo wel m'n brownie of taart per post, hoor :nerd: ) maar volgend jaar wil ik 't luxe vieren met alleen mijn mannen :) Misschien simpel een luxe huisje in Nederland, maar 't liefst een zonnig oord, aangezien ik in november jarig ben. Either way, geen groot gebeuren, geen suprisefeest, maar vooral geen gedoe.

:thumbup:
<<

Elliot

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15401

Geregistreerd: 20 Feb 2014 11:58

Bericht 21 Feb 2017 09:28

Re: "Bijzondere" verjaardag, vier je die?

Haha Baz!

Ik vier m'n verjaardag nooit echt uitgebreid maar ik voel me wel een soort van verplicht om m'n ouders, zus, tante en oma uit te nodigen. Op de dag zelf vind ik het nooit zo leuk omdat ik de hele tijd heen en weer aan het rennen ben. Maar helemaal niks vieren vind ik ook stom want ik wil wel even het gevoel hebben dat ik jarig ben.
Als ik 30 word wil ik denk ik mijn verjaardag op vakantie vieren met m'n gezin, dat dan denk ik nog gewoon uit ons drietjes bestaat, met hopelijk een vierde gezinslid onderweg :D

♥♥
<<

Anoniem315

Bericht 21 Feb 2017 09:38

Re: "Bijzondere" verjaardag, vier je die?

Ahhh, wat lullig Marsy :(

Ik vier m'n verjaardagen niet echt meer. Maar daar was het lot het niet mee eens, dus kreeg ik op m'n 28e verjaardag een baby, waardoor ik nu verplicht elk jaar tóch iets van een verjaardag moet vieren.

Ooit hoop ik 50 te worden en dat wil ik eigenlijk wel vieren. En 65 ook. En 88, want dat is m'n streefleeftijd.
<<

Thunder

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6359

Geregistreerd: 01 Sep 2013 23:24

Bericht 21 Feb 2017 09:41

Re: "Bijzondere" verjaardag, vier je die?

Nee, dat doe ik niet. Ik vier m'n verjaardag al heel niet echt meer. Degene die er aan denken zijn welkom, maar ik doe niets speciaals.
Liefde is niet krampachtig vasthouden, maar vertrouwend loslaten.
<<

Frankie

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1423

Geregistreerd: 13 Jul 2016 16:13

Bericht 21 Feb 2017 10:56

Re: "Bijzondere" verjaardag, vier je die?

Ik word volgend jaar 30 en wil dan wel iets leuks doen. Aan de ene kant lijkt het me leuk om iets met vriendinnen of familie te doen maar als ik al denk aan veel mensen om mij heen en dat ik dan mijn aandacht moet verdelen dan vind ik dat helemaal niet leuk. Als het goed is ben ik dan klaar met mijn studie dus misschien kan ik wel gewoon lekker naar Mexico ofzo haha. Ik vind het High wine idee van Teun wel echt super leuk trouwens. Zoiets zou veel beter bij mij passen.

Mijn man wordt datzelfde jaar ook 30 en we zijn dan 3 jaar getrouwd (en hebben nog steeds geen feest gegeven). Wie weet kunnen we alles wel bij elkaar gooien haha.
<<

Infragilis

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 259

Geregistreerd: 14 Dec 2016 16:34

Bericht 21 Feb 2017 12:16

Re: "Bijzondere" verjaardag, vier je die?

Ik heb mijn 30e verjaardag niet gevierd, omdat we toen op vakantie waren. We zijn toen wel lekker uiteten gegaan, maar dat doen we op vakantie iedere dag :laughcry: Ik vond het ook niet zo erg, ik heb niet zo heel veel met verjaardagen. Ik ben altijd in de zomervakantie jarig, dus ik weet niet anders dan dat het nooit druk was op mijn verjaardag omdat de helft op vakantie was. Ik hecht er niet zoveel waarde aan.

Mijn vriend is afgelopen maand 30 geworden en dat hebben we gewoon gevierd met een leuk feestje thuis, met een leuk versierd huis, lekkere drankjes en hapjes en veel vrienden en familie. En dat was echt top!
<<

Whatever

Major Yipyapper

Berichten: 5458

Geregistreerd: 22 Feb 2016 12:09

Bericht 21 Feb 2017 13:12

Re: "Bijzondere" verjaardag, vier je die?

Ik word dit jaar dertig, maar ik denk niet dat ik het bijzonder ga vieren. Ik vier het al jaren niet echt. Ging altijd met mijn zus uit eten. Afgelopen jaar met vriend. Mijn vriend werd vorig jaar dertig en dat hebben we met zijn tweetjes gevierd (en de zondag erna heeft hij nog familie visite gehad).
<<

Anoniem189

Bericht 21 Feb 2017 18:58

Re: "Bijzondere" verjaardag, vier je die?

Ik word dit jaar ook 30, maar heb eerlijk gezegd nog geen idee. Misschien dat ik m'n verjaardag wel gewoon net als andere jaren vier. Ik weet het nog niet.
<<

Anoniem282

Bericht 21 Feb 2017 19:33

Re: "Bijzondere" verjaardag, vier je die?

Toen ik 30 werd, heb ik het gevierd met 3 mensen. Was erg gezellig! Toen ik 35 werd, heb ik het gevierd met een groep vrienden. Lang niet iedereen kon (vanwege Kerst), maar we waren alsnog met een leuke groep en ik vierde het alsof ik 18 werd ipv 35. Pff, dat was heel lang geleden dat ik van 18.00 tot 6.00 in de kroeg heb gezeten. Was wel erg leuk! Ik vier het alleen als ik er zelf zin in heb, maar meestal doe ik wel een borrel met vrienden. :)
<<

Green_Pepper

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4575

Geregistreerd: 09 Feb 2014 14:55

Bericht 21 Feb 2017 19:35

Re: "Bijzondere" verjaardag, vier je die?

Ik houd van mijn verjaardag vieren! Sowieso voor familie op de dag zelf, voor vrieden vaak het ene jaar wat simpeler of helemaal niet en het andere jaar wat uitgebreider. Als ik 30 word, dat duurt nog meer dan een jaar, ga ik het zeker (uitgebreid) vieren!
<<

ThinkPink

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 494

Geregistreerd: 01 Sep 2013 11:22

Bericht 21 Feb 2017 19:42

Re: "Bijzondere" verjaardag, vier je die?

Ik vier mijn verjaardag nooit dus heb ook mijn 30e verjaardag niet gevierd. De ouders zijn uiteraard wel op bezoek geweest maar verder niet.
Afbeelding
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25047

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:02

Bericht 21 Feb 2017 20:16

Re: "Bijzondere" verjaardag, vier je die?

Ik vond 30 worden héél erg, ik zag er enorm tegen op en wilde het niet vieren. Uiteindelijk ben ik de dag voordat ik jarig was door Carra, Caro, June en Reva verrast met een high tea, dat was superleuk! Reva had ook een heel gaaf gedicht geschreven over al mijn beslommeringen. Uiteindelijk heb ik het in die week nog wel een paar keer gevierd: met m'n klas, met m'n vader, met m'n moeder en op vrijdagavond ben ik de kroeg in gegaan met vriendinnen. Was uiteindelijk toch leuk dus.

Mijn 18e en 21e verjaardag heb ik trouwens wel uitgebreider gevierd, daar had ik een ruimte voor afgehuurd. Verder heb ik het heel lang überhaupt niet gevierd. Afgelopen jaar voor het eerst in tijden wel weer, maar ook omdat ik was gaan samenwonen en het dus meteen een soort housewarming was.
❤ 7 juni 2018
<<

Char

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2075

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:04

Bericht 21 Feb 2017 20:17

Re: "Bijzondere" verjaardag, vier je die?

Ik vind mijn verjaardag vieren leuk, dus ik vier het elk jaar wel. Meestal gewoon klein, met ouders, broertje en een paar vriendinnen. Mijn dertigste verjaardag heb ik uitgebreider gevierd met een zelfgemaakte high tea voor de hele familie (dus ook ooms en tantes, neefjes en nichtjes uitgenodigd). Het was een huis vol en ondanks dat ik het heel druk had heb ik wel genoten. Het liefst zou ik het elk jaar zo vieren, maar dan komt niet iedereen (familie woont niet in de buurt).

Het gaat mij trouwens niet eens echt om mijn verjaardag. Maar ik vind het leuk om iets te organiseren, lekkere dingen voor mensen te verzorgen ed en mijn verjaardag is daar een mooie aanleiding voor.
<<

Anoniem304

Bericht 21 Feb 2017 20:29

Re: "Bijzondere" verjaardag, vier je die?

Ik vier mijn verjaardag altijd!
Volgende

Terug naar Persoonlijk

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers