Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


aargh die ex

<<

Anoniem250

Bericht 20 Feb 2017 14:23

Re: aargh die ex

Hoe is de regeling nu, Elsa? Om het weekend en de helft van de schoolvakanties? Ik zou toch overwegen om het ouderschapsplan aan te passen of te specificeren. Dan kan je hem als hij er zich niet aanhoudt erop wijzen. Kan jij het niet betalen als hij er geen geld voor over heeft. Krijg je wel alimentatie?
<<

Elroya

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4547

Geregistreerd: 01 Sep 2013 13:10

Bericht 20 Feb 2017 14:41

Re: aargh die ex

De regeling is; als ik ben werken :palm: ofwel, ik geef door welke weekenden ik ben werken en of dochter dan kan komen. En dat is vaak meteen goed. En dat is dan ook maar 1 dag, hij vraagt niet om meer. Idem vakanties. Dat is hier nog niet aan orde geweest omdat ze nog niet naar school ging, maar als hij vakantie had vroeg hij ook niet om haar
E april 2013
R juni 2017
Y november 2018
<<

Anoniem250

Bericht 20 Feb 2017 15:27

Re: aargh die ex

Dat is ook wel een onduidelijke en lastige afspraak. En straks heb je verlof. Misschien is dat wel een mooi punt om het ouderschapsplan bij te schaven. Ik zou dat dan ook positief brengen. "Hee ex, de regeling is gebaseerd op mijn werkdagen, maar ik ben er straks een x dagen uit, zullen we eens gaan zitten en de afspraken opnieuw maken en op papier zetten?". Je hebt namelijk niet per se een advocaat nodig bij het opstellen van een ouderschapsplan. En dan geef je aan dat je merkt dat je dochter het fijn vindt als hij de tijd heeft echt samen met haar te zijn of dingen met haar onderneemt en dan spreek je bijvoorbeeld af dat hij om de zaterdag en om de woensdag iets met haar onderneemt. Ik zou haar dan thuis laten slapen en in de vakantie een keer laten logeren. En ik zou hem uitnodigen als jij haar verjaardag bij jou thuis viert en een keer vragen of hij naar zwemles komt kijken, dat soort dingen. Dat zijn leuke dingen die je dan samen als ouder doet en het vraagt om betrokkenheid. Ik vind trouwens een inval voor wietteelt geen geschikte en veilige plek voor een kind. Dat zou ik hem wel duidelijk maken.
<<

Elroya

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4547

Geregistreerd: 01 Sep 2013 13:10

Bericht 20 Feb 2017 21:29

Re: aargh die ex

Je hebt gelijk hg, dat ouderschapsplan is nu een mooi aanknopingspunt. Ivm school en verlof.
Toch ben ik naief en blijf ik nog heel even afwachten hoe t gaat (in mrt heb ik al gezegd maar 1 weeken dte hoeven werken, en dat hij maar moet laten weten als hij haar nog een x wil zien, en dat ik vanaf mei verlof heb en dan geen weekenden hoef te wwrken. Dan reageert hij met ok kijk ik wel. Dus dat wil ik dan ff afwachten)
Samen verjaardag vieren doen we niet, en wil ik ook niet meer. Hij vraagt niet eens aan haar wat ze heeft gekregen als hij haar hier komt halen, dan ga ik hem jier niet uitnodigen. Of hij een x mee wil naar de psz heb ik ook al voorgesteld, maar dat is allemaal niet haalbaar zegt hij. Ofwel hij moet teveel regelen voor iets wat voor hem niet hoeft.
Maar t ouderschapsplan is wel een goede. Gewoon zelf dingen op papier zetten
E april 2013
R juni 2017
Y november 2018
Vorige

Terug naar Liefde, seks & relaties

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers