Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Hoe is het met je?

<<

Anoniem192

Bericht 20 Feb 2017 20:23

Hoe is het met je?

Vertel, hoe is het met je? :ja:
<<

Lady

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15901

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:23

Bericht 20 Feb 2017 20:35

Re: Hoe is het met je?

Mwah.
28 april 2015 - Lieve D, your first breath took ours away..

12 mei 2018 - Lieve J, little hero!
<<

Anoniem192

Bericht 20 Feb 2017 20:44

Re: Hoe is het met je?

Klinkt niet zo fijn Lady?
<<

Anoniem250

Bericht 20 Feb 2017 20:49

Re: Hoe is het met je?

Lady, dat klinkt niet fijn.

Met mij gaat het ook maar mwah. Hoe gaat het met jou Katie?
<<

Lejow

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13486

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:55

Bericht 20 Feb 2017 20:49

Re: Hoe is het met je?

Ook hier mwah...
Net blaasontsteking achter de rug, inc antibiotica.
Ontstoken gewrichtjes in mijn voet : auw : diclofenac
Vitamine D tekort: ook een of andere pil voor
Rusteloze benen: ook pilletje voor gekregen, al twijfel ik of het echt een rusteloos been is, hij maakt elke keer een soort 'schokje'
En daarbij ook maagbeschermers gekregen, want ja he..
Ik kan zowat kwartetten..

Daarnaast is de auto kapot en dat zou maar 100 euro zijn, maar de bobine bak (of whatsoever) is ook kapot.. dus hopppaaa 250 euro..


Lady, waarom is t bij jou mwah?
<<

Thunder

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6359

Geregistreerd: 01 Sep 2013 23:24

Bericht 20 Feb 2017 20:52

Re: Hoe is het met je?

Best oké. Ik ben nu 3 weken aan het revalideren en hoewel ik het erg zwaar vind is het ook wel weer erg lekker om bezig te zijn. Ik heb al gemerkt dat ik van heel erg ver moeten komen. Ik kan nog geen 5 minuten aan een stuk lopen en ik kan amper 10 kilo wegdrukken op de legpress, maar ik zie een uitdaging.
Liefde is niet krampachtig vasthouden, maar vertrouwend loslaten.
<<

Anoniem250

Bericht 20 Feb 2017 20:54

Re: Hoe is het met je?

Goede instelling Thunder! Ik hoop dat je met grote sprongen vooruit gaat.

Lejow, nou dan zit het ook niet mee zeg :nopompom: veel beterschap!
<<

Anoniem192

Bericht 20 Feb 2017 20:56

Re: Hoe is het met je?

HG, hoezo maar mwah? Hoe is het met je voet? En met je mooie kinderen?
Lejow, dan ben je er daarna hopelijk voor een hele tijd vanaf. Zit er geen zenuw klem dat je daarom schokjes krijgt? En auto €250 valt nog wel 'redelijk' mee toch? Hopelijk vanaf nu alles beter!!!
Thunder, ja je komt van ver door al het gezeur natuurlijk. Doorzetter, jij komt er wel!
<<

Lejow

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13486

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:55

Bericht 20 Feb 2017 20:59

Re: Hoe is het met je?

Ja ik weet t niet.. Maja, om nou weer de dokter te bellen :( Heb mn strippenkaart al vol geloof ik.
Het is als ik in rust op de bank zit, op het lounge gedeelte met mn benen vooruit, dan doet mn rechterbeen ineens *schok*wiebel*

250 is 'te doen' alleen hebben we dit autootje 3 maanden geleden overgenomen van de zoon van een vriend van mijn vader, omdat het zo'n goed onderhouden, nog jaren meekunnende autootje zou zijn, en nu wij er pak m beet 1000 kilometer mee gereden hebben die afgelopen 3 maanden , gebeurd er dit al :(
<<

Anoniem192

Bericht 20 Feb 2017 21:02

Re: Hoe is het met je?

Met mij gaat het, wel oké.

Werk gaat goed, het is dodelijk vermoeiend, er wordt enorm veel van mij verwacht, er is veel achterstand, dus ik probeer het weg te werken, maar dat is niet binnen 4 weken gelukt, wat wel een beetje verwacht wordt van de locatie. Ik heb alleen daarom enorm hoofdpijn, veel pijn in lichaam en het is een beetje (te) veel.

Verder gaat het met mijn vriend helemaal niet goed, overspannen thuis, veel gezeur met zijn werk, we hebben de auto in moeten leveren, hij is niet zo heel erg gezellig, moe en is nu altijd thuis eigenlijk, terwijl ik altijd enorm bij kon tanken van een dagje alleen thuis overdag, en nu je toch snel 'gezellig' samen aan het doen bent. Maar het is ook sneu en heb erg veel medelijden met hem, we kunnen er wel goed over praten gelukkig, al is zijn lontje vrij kort.

En verder weet ik het even niet, de dagen en weken gaan bizar snel, maar er gebeurd eigenlijk helemaal niks. Het huis is nog helemaal niet af (lukt ook niet echt nu) dus het is even een bodemloze put met alles voor mijn gevoel.

*zo, dat lucht op, niet quoten alsjeblieft*
<<

Anoniem192

Bericht 20 Feb 2017 21:04

Re: Hoe is het met je?

Kan ook soort overbelasting zijn. Ik heb dat ook als ik op het lounge gedeelte zit en niet helemaal recht zit (bekken iets gekanteld dus onbewust) dat het tintelt en schokt, dan zit er een zenuw in mijn rug klem op dat moment, even goed in de gaten houden!

Ja dat is vervelend, helaas is het met een oudere auto altijd zo met onderhoud dat je dat plotseling kan krijgen. Hopelijk kan je nu heel veel kilometers maken zonder problemen ;)
<<

Anoniem250

Bericht 20 Feb 2017 21:05

Re: Hoe is het met je?

Mijn voet is stom. Heb nog steeds pijn. Mijn kinderen en ik zijn een beetje zielig. Drie weken geleden werd er op het kdv krentenbaard geconstateerd. Daar hebben we helaas aan mee gedaan. Toen kwam een helse buikgriep. Dat was een week met veel poep en overgeefsel. En nu zijn we erg verkouden. En de jongste heeft vandaag nog overgegeven en mijn andere dochter kon ik vandaag met 39c ophalen van het kdv. En ik wil de laatste maand van de winter alleen maar slapen, maar er moet gewerkt worden. Heel hard ook. Dus ik loop een beetje op mijn tandvlees. Maar ik denk wel dat we het overleven hoor :smile:

En ik zou uitgaan met carnaval. Had ook al oppas. Als je nooit uitgaat pak je zelfs carnaval met beide handen aan. Maar mijn voet is nog niet goed. En de kans dat iemand er al hossend op gaat staan (springt) is 99,9%. Dus dat feest gaat niet door. (Eigenlijk vind ik carnaval stom, dus ik zit me aan te stellen).
<<

Anoniem250

Bericht 20 Feb 2017 21:09

Re: Hoe is het met je?

Och Katie dat klinkt niet fijn. Kan me er ook vanalles bij voorstellen. Hoop dat jullie je snel weer fijner voelen en de lente straks leuke dingen brengt. Ik vind februari trouwens een ellendige maand, waarin alles grauw lijkt. Laat het maar snel lente zijn.
<<

Anoniem192

Bericht 20 Feb 2017 21:10

Re: Hoe is het met je?

O nee HG, dan heb je wel even genoeg ziektekiemen in huis gedaan en dan ook nog je voet. Hoe lang ben je daar nou al mee aan het kwakkelen? Haha, o verschrikkelijk, carnaval, vind dat ook echt niks voor jou *grijns* maar kan me voorstellen dat gewoon weggaan al wel heel leuk moest zijn, stomme voet! Toch maar een maand slapen dan.
<<

Anoniem192

Bericht 20 Feb 2017 21:11

Re: Hoe is het met je?

Ja, laat het maar lente worden, met hopelijk wat positiviteit hier in huis! :)
<<

Lejow

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13486

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:55

Bericht 20 Feb 2017 21:15

Re: Hoe is het met je?

Bluh Katie.. Was jij nou hiervoor de zus van the not yet queen of England?
Jij krijgt ook een hoop voor je kiezen :(.
Je gaat je dagen toch ineens anders inrichten als je beide samen bent.

Ik hou het maar weer in de gaten, want mn duim begint trouwens sinds een dag of wat ook mee te doen..
Man man ik ben echt met spuug en ijzerdraad in elkaar gezet :palm:

Oh HG, dat is ook niet leuk :( Blegh al dat ziek zijn van iedereen de afgelopen weken, het blijft ook maar sluimeren ook..
<<

Anoniem250

Bericht 20 Feb 2017 21:20

Re: Hoe is het met je?

Jaja maar goed dat Katie zo'n leuke forummer is, anders had ik mijn F geen F genoemd bij negatieve associatie. Ik was namelijk van plan als koosnaam Pippa te gebruiken, maar dat doe ik helemaal niet. Twee maanden zit ik pas met mijn voet, dus het valt allemaal wel mee.
<<

sarah1985

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 12106

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:34

Woonplaats: Friesland

Bericht 20 Feb 2017 21:22

Re: Hoe is het met je?

Katie heftig zeg allemaal voor jou met je werk en je vriend

Lejow jemig wat een ellende allemaal pilletjes en ook nog de auto wel stom zeg nu al ellende ermee. Werkt je man niet meer bij de mm?


Hg hè wat naar nog steeds niet je voet hersteld

Thunder ik hoopmdat het straks steeds beter gaat met je been


Met mij gaat het niet zo heb veel last van mijn rug en nek. En veel last van stress om mijn vader het gaat niet goed met hem. Hij is onlangs door de mri scan geweest gelukkig niet meer schade in zijn hoofd die angst was er wel. Hij kist al de helft van zijn hersenen. Hij moet nu naar een revalidatie arts en nog een ander voor onderzoek en therapie. Hij vergeet steeds meer dingen en lopen gaat steeds slechter. En om alle ellende groter te maken voor hem heeft die vandaag gehoord op zijn werk dat ze het niet meer vertrouwen op het werk met hem bang voor ongelukken.
Afbeelding
<<

Anoniem192

Bericht 20 Feb 2017 21:25

Re: Hoe is het met je?

Dat ben ik Lejow! Ah dat vind ik leuk HG, ik vind het een vet mooie naam! :)
<<

Lejow

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13486

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:55

Bericht 20 Feb 2017 21:26

Re: Hoe is het met je?

HG... ik snap je niet whahahahahaha

Sarah, nee, sinds begin oktober heeft hij een nieuwe baan!

Wat heftig voor je vader, en daarmee ook voor jullie. Lijkt me vreselijk frustrerend allemaal :(
<<

Rose.

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2363

Geregistreerd: 04 Sep 2013 20:13

Bericht 20 Feb 2017 21:26

Re: Hoe is het met je?

Jeetje wat naar dat het met/bij zoveel meiden niet lekker gaat. Sterkte allemaal!

Hier ook mwah.. Ik mag weer sporten wat een opluchting is en de fysio vindt dat ik goed bezig ben met mijn rug weer trainen en op de goede balans komen. Maar het duurt zo lang. De misstap waardoor de klachten zijn ontstaan was eind december! :( En merk gewoon dat m'n motivatie 0 is, weer meer richting depressie helaas :(
Mijn blog: http://www.enjoycelife.nl

Want de allermooiste bloemen, groeien vlak langs het ravijn
En om die te kunnen plukken moet je durven bang te zijn ♥
<<

Lejow

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13486

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:55

Bericht 20 Feb 2017 21:27

Re: Hoe is het met je?

Ah ok, Check :D
<<

Anoniem250

Bericht 20 Feb 2017 21:28

Re: Hoe is het met je?

Sarah wat moeilijk om je vader zo te zien. Heel logisch dat je daar veel stress van hebt. Veel sterkte!
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43580

Geregistreerd: 16 Nov 2015 14:09

Bericht 20 Feb 2017 21:41

Re: Hoe is het met je?

Het gaat... Goed.. Op zich.
Ik ben niet zo heel lekker de laatste dagen en dat vreet direct bergen energie.
Het begint nu zwaarder te worden merk ik. Ik let echt goed op m'n grenzen en zorg dat ik goed uitrust. Maar tegelijkertijd voel ik me nog niet klaar voor de baby. Als ik er aan denk dat hij over 2.5 week 'mag' komen word ik wel een beetje zenuwachtig. Of het voelt nog onwerkelijk. Laat 'm nog maar even lekker zitten, dan ga ik nog even echt genieten. Een beetje koud water vrees en een beetje heel erg toe aan nog wat cocoontijd.

Maar op zich gaat het goed. Ik ben wel vrolijk en ben echt heel blij dat ik heel weinig hoef. Kleine doelen, klein wereldje, even heel fijn.
Let's discover the world together.
<<

Jada

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1739

Geregistreerd: 19 Apr 2015 15:48

Bericht 20 Feb 2017 21:44

Re: Hoe is het met je?

Lejow die schokjes in de spieren herken ik wel. Jij bent ook hypermobiel toch? Bij mij is het een spier twitch veroorzaakt door de hypermobiliteit.
Volgende

Terug naar Persoonlijk

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers