Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Speel afspraken

<<

Susan

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13549

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:29

Bericht 20 Feb 2017 11:43

Re: Speel afspraken

Wij hebben hier wel een paar keer meerdere kinderen tegelijk over de vloer gehad, in principe vind ik dat prima.
Remember: in the end, nobody wins unless everybody wins (Bruce Springsteen)
<<

Anoniem193

Bericht 20 Feb 2017 11:43

Re: Speel afspraken

Wij hebben daar geen vaste regels voor. Het komt zoals het komt en het is elke week/dag anders.
Wel moet dochter altijd om 17.00 naar huis komen. Rond 17.15 is ze dan thuis.
Zoon speelt vrijwel nooit met vriendjes.
<<

Lindsya22

Noob

Berichten: 9

Geregistreerd: 25 Sep 2016 12:29

Bericht 20 Feb 2017 13:59

Re: Speel afspraken

mogen jullie kinderen altijd afspreken en ook altijd bij jullie thuis als ze dat willen?
Als het uitkomt mogen ze afspreken.
- tot hoe laat spelen de kinderen na een halve schooldag en na een hele schooldag?
Hele/halve schooldag tot 16.45
- mogen jullie kinderen op BSO dagen bij een ander kind spelen ipv BSO? Nvt
- mogen jullie kinderen spelen als iemand anders oppast (gastouder, opa/oma...)
Het ligt er een beetje aan bij wie maar meestal wel.
<<

Butsmuts

Noob

Berichten: 44

Geregistreerd: 27 Jul 2016 11:09

Bericht 22 Feb 2017 17:24

Re: Speel afspraken

Ben wel benieuwd naar het volgende;
- mogen jullie kinderen altijd afspreken en ook altijd bij jullie thuis als ze dat willen? Nee niet altijd, soms hebben we andere afspraken (kapper, dokter, oid), ook niet altijd bij mij in huis, soms komt dat niet uit, dan mag hij kiezen of bij het vriendje of niet.
- tot hoe laat spelen de kinderen na een halve schooldag en na een hele schooldag? Na een hele schooldag was het voorheen tot half 5 (hij is om 14.30 uur). Nu werk ik op die dagen en kan het alleen nog maar op woensdag, dan spreek ik meestal 2.5/3 uur af, dat is wel lang genoeg.
- mogen jullie kinderen op BSO dagen bij een ander kind spelen ipv BSO? Nee dat mag hij niet. In het contract van bso staat dat er wel een kindje mee op de bso mag gaan spelen maar dat wil hij niet, hij heeft daar veel vriendjes zegt hij.
- mogen jullie kinderen spelen als iemand anders oppast (gastouder, opa/oma...) Nee. Volgend schooljaar ben ik verhuisd en dan woon ik dichter bij mijn ouders, dan zou het kunnen dat mijn ouders dat niet erg vinden maar dat weet ik nu nog niet.
<<

Poison

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 467

Geregistreerd: 04 Aug 2015 10:09

Bericht 22 Feb 2017 18:07

Re: Speel afspraken

Jason mag niet elke dag afspreken. Vooral in verband met zijn nierziekte en energielevel hierdoor. Dit bekijken we echt per dag. Op maandag mag hij meestal wel afspreken als mijn moeder oppast. Dinsdag òf woensdagmiddag ook. Donderdag niet, dan past sm op en die vindt dat niet zo prettig.

Meestal mag het wel hier. Soms kan het niet hier en als ik geen zin heb in een kindje hier dan zeg ik ook gewoon dat het niet bij ons kan. Met meerdere kindjes heeft Jason nog nooit hevraagd.

Hayley is het nog niet op van toepassing.
27-12-2011
03-06-2013
<<

zonneschijn

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4886

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:28

Bericht 24 Feb 2017 17:27

Re: Speel afspraken

- mogen jullie kinderen altijd afspreken en ook altijd bij jullie thuis als ze dat willen?
Als het uitkomt mag hij spelen, bij mij of bij het andere kindje maakt mij nooit uit.
- tot hoe laat spelen de kinderen na een halve schooldag en na een hele schooldag?
Halve dag tot half 3 a 3 uur als de kinderen gelijk mee gaan uit school.
Hele dag tot half 5 a 5 uur.
- mogen jullie kinderen op BSO dagen bij een ander kind spelen ipv BSO?
NVT
- mogen jullie kinderen spelen als iemand anders oppast (gastouder, opa/oma...)
NVT
Trots op mijn stoere ventje!
Vorige

Terug naar Zwangerschap & kinderen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers