Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Grote schoenenkast/opberger voor in de hal

<<

Scandic

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4358

Geregistreerd: 22 Feb 2015 14:56

Woonplaats: Noord-Holland

Bericht 19 Feb 2017 18:15

Grote schoenenkast/opberger voor in de hal

Om onze hal af te maken zijn we op zoek naar een grote lage schoenenkast, die onder de kapstok komt te staan. De ruimte daar is behoorlijk groot, namelijk 140 cm. Ik kan helaas nergens zo'n grote maar lage kast vinden, meestal zijn ze maar een cm of 70. Heeft iemand nog suggesties? Graag in de kleur wit of in combinatie met hout.
<<

Anoniem184

Bericht 19 Feb 2017 18:18

Re: Grote schoenenkast/opberger voor in de hal

Wij willen in de hal van een Kallax-kast (Ikea) een schoenenkast maken. Misschien een idee?
<<

Scandic

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4358

Geregistreerd: 22 Feb 2015 14:56

Woonplaats: Noord-Holland

Bericht 19 Feb 2017 18:33

Re: Grote schoenenkast/opberger voor in de hal

Ja dat was zeker een leuk idee geweest, ze hebben ook hele leuke houten inzetdeurtjes (ik zoek bij voorkeur een dichte kast). Helaas is hij net 7 cm te groot, de kleine versie is veel veel te klein voor al onze schoenen vrees ik.
<<

Liadan

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3278

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:10

Bericht 19 Feb 2017 21:24

Re: Grote schoenenkast/opberger voor in de hal

<<

Anoniem286

Bericht 19 Feb 2017 21:55

Re: Grote schoenenkast/opberger voor in de hal

2 van 70 cm naast elkaar?
<<

ChiQ

Bericht 19 Feb 2017 22:03

Re: Grote schoenenkast/opberger voor in de hal

Iets op maat laten maken? Kijk dit hebben wij nu, de twee colommen links & rechts zitten allemaal planken in. Kostbaar maar zó praktisch.
Afbeelding

Afbeelding
<<

Scandic

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4358

Geregistreerd: 22 Feb 2015 14:56

Woonplaats: Noord-Holland

Bericht 19 Feb 2017 22:40

Re: Grote schoenenkast/opberger voor in de hal

Dat is wel héél mooi ChiQ! Ik denk alleen niet dat m'n vriend dat nog wil voor in dit huis (we willen in principe over een jaar of twee weer verhuizen, nouja vooral ik dus vriend gaat me vermoorden als ik hier nog veel geld ga uitgeven) dus we zoeken iets wat minder duur is.
Heb nu deze gezien en daar ga ik binnenkort even naar kijken. Het is geen echt schoenenkastje maar wie weet voldoet het wel. In ieder geval wel onze smaak :) http://www.leenbakker.nl/kasten/dressoi ... -lagoa-wit
<<

Chaos

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2213

Geregistreerd: 24 Dec 2013 22:54

Bericht 20 Feb 2017 09:01

Re: Grote schoenenkast/opberger voor in de hal

Scandic schreef:Ja dat was zeker een leuk idee geweest, ze hebben ook hele leuke houten inzetdeurtjes (ik zoek bij voorkeur een dichte kast). Helaas is hij net 7 cm te groot, de kleine versie is veel veel te klein voor al onze schoenen vrees ik.


Ik heb zelf een schoenenkast gemaakt van steigerhout maar dan tot aan het plafon en open. Gaat een dichte kast niet muf ruiken?
Je kunt van steigerhout heel makkelijk een kast op maat maken en dan vakken er in maken zo groot dat de inzetdeurtjes van ikea er in kunt zetten.
Afbeelding

I & N juni 2010
<<

ChiQ

Bericht 20 Feb 2017 09:33

Re: Grote schoenenkast/opberger voor in de hal

Chaos: nee onze kast ruikt absoluut niet muf. Moet wel zeggen dat wij geen zweetvoeten hebben of hele vieze schoenen. Omdat mijn gang relatief klein is wilde ik het dicht hebben omdat het anders zo rommelig oogt.

Terug naar Huisje, boompje, beestje

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers