Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Hoe was jouw weekend?

<<

Arwyn

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9634

Geregistreerd: 01 Sep 2013 16:06

Bericht 19 Feb 2017 21:53

Re: Hoe was jouw weekend?

Hier wel een fijn weekend gehad!
Gisteren eerst gesport (crossfit, leuk was dat!) en 's middags op de fiets naar de oma van m'n man geweest. 's Avonds lekker met z'n tweetje WidM gekeken.
Vanochtend met z'n drietjes wezen zwemmen, heerlijk! De rest van de dag gewoon lekker rustig aan gedaan :)
Ik hou van jou, van heel jou

augustus 2015 - juni 2018 - januari 2022
<<

Kreeft

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4227

Geregistreerd: 04 Sep 2013 02:06

Bericht 19 Feb 2017 22:58

Re: Hoe was jouw weekend?

Vrijdag was ik vrij, en mijn vriend ook! We hebben geschilderd in de nieuwe kamer van vriends dochter, in de avond heerlijk uit eten geweest, alvast voor dinsdag, dan zijn we 8 jaar samen :love: . Zaterdag en zondag gewerkt, gister van 10.30 uur tot 22 uur, daarna niks meer gedaan, was supermoe, hele drukke dag! Vandaag van 11 tot 19.30 uur gewerkt, vriend heeft me opgehaald, en we zitten nu lekker op de bank. Morgen lekker vrij!
<<

sarah1985

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 12149

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:34

Woonplaats: Friesland

Bericht 19 Feb 2017 23:10

Re: Hoe was jouw weekend?

Vrijdag was ik al vrij ben met vader naar het ziekenhuis geweest

Zaterdag boodschappen gehaald, en mijn ouders geholpen mijn vader was de auto sleutel verloren en ze waren ergens te wandelen

Vandaag kwamen schoonouders lunchen. Broer van mijn man stuurde vanochtend een bericht hij en zijn zoon kwamen ook. Nou dat was niet gezellig leek alsof wij er niet bij waren hun vieren zaten de hele tijd gezellig te doen. We gingen nog een stukje lopen was wel lekker met het zonnetje erbij.
Afbeelding
<<

Saga

Major Yipyapper

Berichten: 5361

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:12

Bericht 20 Feb 2017 00:43

Re: Hoe was jouw weekend?

Vrijdag had ik eerst fysio voor mijn bekken en daarna heb ik samen met mijn moeder spulletjes voor de baby geshopt, was erg gezellig!

Zaterdag zijn we met mijn ouders op pad geweest, mijn vader is vorige week geslaagd voor zijn motorrijbewijs dus er moest een motor gekocht worden! Daarna lekker thuis wat gerommeld en 's avonds samen bankhangen.

Vanochtend zijn we op de koffie geweest bij mijn opa en oma en daarna heb ik gewerkt van 15:00 tot 21:30.
Lig nu nog ff op de bank want ik kan nooit meteen slapen als ik uit m'n werk kom. Maar denk dat ik zo toch het bed in duik en lekker nog ga lezen.
10.04.17
<<

Isolt

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2386

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:46

Bericht 20 Feb 2017 07:00

Re: Hoe was jouw weekend?

Ja mijn weekend was ook lekker. Vrijdagmiddag thuis niet veel gedaan. Moe van de hele week werken. Zaterdagmorgen begonnen met de babykamer leegpakken. Er stond al heel veel spul wat we hadden gekregen. Maar nu gaat mijn man deze week schilderen en dan is het niet handig dat het daar allemaal staat. Dus dat staat nu in de andere kamer. Tussendoor naar het voetbalveld. Leerlingen en oud-leerlingen van mijn school kwamen hier in de buurt voetballen. Ze vonden het erg leuk dat we er waren. Daarna weer verder met de babykamer. Toen deze leeg was ben ik begonnen met de gangkast in de kamer. Deze staat ook vol rommel. Als we deze leger kunnen krijgen past daar straks de kinderwagen goed in. Ik heb nu al last van opruimwoede. Zaterdagavond zelf hamburgers gemaakt en gebakken. Deze waren weer goed gelukt.

Gisteren niet heel veel gedaan. Volgens mijn man had ik al te veel gedaan. Dus 's middags heerlijk in bad gelegen en ondertussen door een namenboek gaan bladeren.
10-08-2017 ♥
<<

Maddie

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5466

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:18

Woonplaats: Noord Holland

Bericht 20 Feb 2017 07:05

Re: Hoe was jouw weekend?

Zaterdag relaxt dagje gehad en in de avond naar Peter Heerschop.

Zondag niet echt fijn dagje, vanwege de hevige kiespijn. Lig nu ook de hele nacht wakker ervan, dus mijn weekend duurde extra lang.
Augustus 2012
Augustus 2014
Mei 2016
<<

GeKKiE

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4998

Geregistreerd: 01 Sep 2013 08:30

Bericht 20 Feb 2017 07:56

Re: Hoe was jouw weekend?

Ik had een heerlijk weekend.
Zaterdag lekker rustig aan gedaan.
Gespeeld met dochter, dochter in bad en daarna in bed.
Toen ik uitgebreid gedoucht en vriend in bad.
Lekkere broodjes in de oven en geluncht.
Daarna naar de stad gelopen, eten gehaald, naar de markt enzo.
'S Avonds mosselen gegeten met een heerljk wijntje.

Zondag lekker "uitgeslapen" met dochter tussen ons in.
We hadden een verjaardag van opa. Die had voor alle kids een speurtocht in het bos, daarna aten we pannenkoeken in een restaurant en daarna viel dochter in slaap en hebben we nog lekker gewandeld en zijn we naar de kinderboerderij geweest met zwager en schoonzus en kids terwijl onze dochter sliep.
Einde van de middag nog even voor de 1e keer gefietst met dochter op mijn nieuwe fiets.
En gisteravond waarschijnlijk het perfecte vakantiehuis gevonden in Denemarken!
<<

Snirp

Major Yipyapper

Berichten: 4823

Geregistreerd: 22 Nov 2013 08:57

Bericht 20 Feb 2017 08:09

Re: Hoe was jouw weekend?

Mijn weekend was heerlijk.

Vrijdagavond sushi besteld en lekker als snack gegeten terwijl kind op bed lag en man bij vrienden was. Begonnen met 'Call the midwife' op Netflix.
Zaterdag heerlijk met z'n drietjes geweest. 's Morgens de weekboodschappen gedaan en 's middags lekker gefietst samen. 's Avonds WIDM gekeken en lekker vroeg naar bed.
Zondag ontbeten met homemade croissantjes en man is toen 25km gaan hardlopen. T. en ik hebben toen lekker gekleurd en met de duplo gespeeld. Na zijn slaapje zijn we naar de kinderboerderij geweest. Daarna helaas even naar de HAP geweest, omdat het meneertje een gat in zijn kin was gevallen. Maar dat was allemaal snel gelijmd, meneer had al snel weer praatjes dus toen ben ik alsnog met vriendinnen lekker uit eten geweest in H'lem.
<<

Jezzie

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8845

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:17

Bericht 20 Feb 2017 09:58

Re: Hoe was jouw weekend?

Zaterdag had ik gastkindjes. Normaal nooit in het weekend, maar voor een keertje was dat best gezellig. We hebben een flink eind gewandeld met de hond door het natuurgebied voor ons huis.
Gisteren ben ik met mijn dochter naar ballorig geweest, verder en luie zondag.
2012
2016
2020
oktober 2024

Instagram
<<

Anoniem245

Bericht 20 Feb 2017 10:25

Re: Hoe was jouw weekend?

Ik had een heel fijn weekend!
Vrijdag kwam de beste mattie van mijn zoon logeren, die hebben boven film gekeken en ik lekker op de bank Water for Elephants gekeken.
Zaterdag met ons viertjes (zoon, vriendje, vriend en ik) gaan schaatsen als uitje met mijn jeugdorkest. Was ontzettend leuk, en we hadden prachtig weer. Daarna samen gegeten en vriendje thuis gebracht en 's avonds WIDM gekeken.
Gisteren repetitie en vergadering van onze vereniging, en daarna zouden we met ons 4en naar buiten gaan met de honden, stukje wandelen, Pokemonnen (de mannen) maar dochter van vriend had geen zin dus ben ik alleen met zoon gaan wandelen met de honden en daarna met zoon gekookt en op de bank BZV gekeken.
Vorige

Terug naar Algemeen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Bloom