Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Grimms regenboog

<<

Jezzie

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8845

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:17

Bericht 18 Feb 2017 14:47

Grimms regenboog

Wie heeft die?
Is het leuk?
Ik had bedacht dat mijn ouders die aan F voor zijn verjaardag konden geven maar hij is overal uitverkocht. :(
2012
2016
2020
oktober 2024

Instagram
<<

Isabel_

Major Yipyapper

Berichten: 3624

Geregistreerd: 08 Sep 2013 10:40

Bericht 18 Feb 2017 14:56

Re: Grimms regenboog

E. heeft deze van mijn schoonouders gehad voor haar eerste verjaardag. De meisjes spelen er hier dagelijks mee maar wel in combinatie met de halve schijven en de poppetjes in bakjes (allebei ook van Grimm's) met alleen de regenboog doen ze niet zoveel hier.

Er zit inderdaad nogal een run op Grimm's en dan vooral de grote regenboog. Online is het steeds supersnel uitverkocht. Ik denk dat je beter een winkel in de buurt kan zoeken die Grimm's verkoopt.
<<

Hippie

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1955

Geregistreerd: 19 Jan 2015 13:10

Bericht 18 Feb 2017 16:37

Re: Grimms regenboog

Wij hebben hem. Eerst ook met de schijven, maar die heb ik juist weer snel verkocht, daar deden ze niks mee. Ik dacht leuk, kun je nog meer met de regenboog, maar viel hier toch tegen. De regenboog is wel erg leuk. Zeker als ze hem al jong krijgen. Mijn oudste van 6 doet er nog sporadisch iets mee, zoon van drie vindt hem vooral leuk om te gebruiken als bruggetjes en tunnels voor de auto's.

Grimm's wordt wel steeds populairder heb ik het idee, bepaalde dingen zijn heel vaak uitverkocht. Bijvoorbeeld de poppetjes in bakjes die Isabel noemt ook. Die hebben wij ook en zijn bij zoon een succes. Maar heb er geloof ik een maand of 2,5 op moeten wachten toen, samen met de regenboog. Soms kun je met heel veel speurwerk nog ergens een exemplaar vinden, maar de regenboog is vaak ook echt overal uitverkocht.
<<

Jezzie

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8845

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:17

Bericht 18 Feb 2017 16:45

Re: Grimms regenboog

We hebben er een gevonden, dankzij een tip van ikknutsel :smile:
Hij is besteld! Dus hopelijk is die er voor zaterdag!
2012
2016
2020
oktober 2024

Instagram
<<

Minx

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11575

Geregistreerd: 15 Jan 2014 01:42

Bericht 18 Feb 2017 19:53

Re: Grimms regenboog

J heeft hem ook wij hebben de monochrome icm de gekleurde halve schijven. Hij pakt ze zelf regelmatig en vind het ook fantastisch om dan de toren op de grond te gooien.
2015 💙
<<

snoezel

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1129

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:18

Bericht 18 Feb 2017 20:42

Re: Grimms regenboog

Ja, wij hebben m!

Wordt hier vrij regelmatig gebruikt. Eigenlijk nog het meest door de oudste. Die gebruikt m ism haar my little ponies ed. De jongste gebruikt ze vooral om ronde "hekjes" te maken voor haar diertjes.

:love:
Afbeelding

Afbeelding
<<

Jezzie

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8845

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:17

Bericht 18 Feb 2017 21:12

Re: Grimms regenboog

Leuk dat jullie kinderen er zo veel mee spelen! :)
2012
2016
2020
oktober 2024

Instagram
<<

Zora

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 17373

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:24

Bericht 18 Feb 2017 21:19

Re: Grimms regenboog

T heeft m gekregen voor z'n eerste verjaardag. Hij heeft er echt maanden alleen maar mee gesmeten en gegooid. Sinds een maandje ofzo echter begint ie er wel wat mee te bouwen en te stapelen. Hij gebruikt ze nu vooral als tunneltjes voor z'n treinbaan en voor z'n auto's :)
14 mei 2015 ♥ T- kleine held
13 februari 2018 ♥ M - klein feestje
<<

Soleil

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4074

Geregistreerd: 02 Sep 2013 08:06

Bericht 18 Feb 2017 21:20

Re: Grimms regenboog

Wij hebben de kleine (mini) regenboog en de oudste speelt er af en toe mee. Hij gebruikt het vooral in het spelen met zijn auto's. Het neerzetten of bouwen doet hij niet langer dan vijf minuten (de mini bestaat uit maar uit 5/6 delen).
<<

Pomsky

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 472

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:39

Bericht 19 Feb 2017 22:42

Re: Grimms regenboog

Wij hebben de regenboog ook, in combinatie met de halve schijven. Ze spelen er hier heel vaak mee, het dient als van alles.
Afbeelding

Terug naar Zwangerschap & kinderen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers