Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Boeken via Tripsta

<<

Briggy

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1526

Geregistreerd: 19 Nov 2015 16:49

Bericht 18 Feb 2017 13:04

Boeken via Tripsta

Heeft iemand ooit vliegtickets geboekt via deze site? :)

Ik vraag mij af, het tarief is goedkoper, maar aan het einde moet je kiezen.

Of je betaalt 10 euro en dan kun je de klantenservice gratis gebruiken. Of je betaalt niets, en als je dan iets wilt wijzigen betaal je 35 euro + de kosten van de luchtmaatschappij.

Nu vroeg ik mij af, als ik een ticket boek via hun site. Kan ik dan alsnog later via de KLM site inloggen en mijn bagage veranderen. Of zou dat alleen via die site kunnen.
AfbeeldingAfbeelding
<<

Birdie

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2099

Geregistreerd: 01 Sep 2013 11:20

Bericht 18 Feb 2017 13:32

Re: Boeken via Tripsta

Ik ken het niet, maar zou het niet doen, klinkt niet echt als een fijne organisatie zo.
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43723

Geregistreerd: 16 Nov 2015 15:09

Bericht 18 Feb 2017 13:53

Re: Boeken via Tripsta

Ik ken de site niet, maar het klinkt niet erg klantvriendelijk op die manier.

Zodra je een boeking met een KLM vlucht hebt, zal je wel de bagage aan kunnen passen. Echter vraag ik me af of je van hen de daadwerkelijke KLM boekingscode die je nodig hebt om in MyTrip in te loggen zult ontvangen, ik denk eerder een boekingscode van henzelf. Dus dan wordt dat toch lastiger. Ik denk dat zij dat dan wel voor je willen doen tegen kosten.
Let's discover the world together.
<<

Briggy

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1526

Geregistreerd: 19 Nov 2015 16:49

Bericht 18 Feb 2017 13:56

Re: Boeken via Tripsta

Marin schreef:Ik ken de site niet, maar het klinkt niet erg klantvriendelijk op die manier.

Zodra je een boeking met een KLM vlucht hebt, zal je wel de bagage aan kunnen passen. Echter vraag ik me af of je van hen de daadwerkelijke KLM boekingscode die je nodig hebt om in MyTrip in te loggen zult ontvangen, ik denk eerder een boekingscode van henzelf. Dus dan wordt dat toch lastiger. Ik denk dat zij dat dan wel voor je willen doen tegen kosten.


Ja daar dacht ik ook aan. Daarom durf ik het niet echt aan. Het zou nu wel geld schelen want ik zou dan alleen handbagage boeken en misschien later ruim. Maar als je dat dan niet via de klm kan doen, kost het ipv 50 euro retour (online via KLM) een stuk meer en is het prijsverschil van het ticket niet echt belangrijk meer.

Edit: waar ik eerst alleen positieve ervaringen zag op internet, zie ik op buitenlandse review sites meer mindere recensies staan. Boek toch maar via KLM zelf voor de zekerheid :ja: Daar krijg ik zelfs online korting op bagage waardoor het mij 30 euro retour kost.
AfbeeldingAfbeelding

Terug naar Reizen & vakanties

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers