Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Inspiratie gezocht - blijven eten op verjaardag

<<

Mizz_S

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 7544

Geregistreerd: 01 Sep 2013 00:04

Bericht 17 Feb 2017 10:15

Re: Inspiratie gezocht - blijven eten op verjaardag

Ja, denk je dat veel mensen dat er ook op willen? Mij lijkt het echt vies, en mijn man houdt er ook niet van, dus het was niet eens in me opgekomen. Maar ik moet nog boodschappen doen, dus ik zal het overwegen. Doe jij het er dan rauw op, of uitgebakken? Want ik heb geen zin om ook nog spek te gaan bakken, dus dan valt het af. :wink:
<<

Whatever

Major Yipyapper

Berichten: 5458

Geregistreerd: 22 Feb 2016 13:09

Bericht 17 Feb 2017 10:21

Re: Inspiratie gezocht - blijven eten op verjaardag

Haha het is bij mij en mijn vriend #1 boven kaas of uienringen haha. Maar ik zou nou niet ernstig teleurgesteld zijn als het er niet is hoor. ;) Zeker niet als er burgers friet en coleslaw is! Lekkers genoeg!

En inderdaad van tevoren uitgebakken (kan wel eerder al en "koud") maar kan me voorstellen dat je daar geen zin in hebt.
<<

Mizz_S

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 7544

Geregistreerd: 01 Sep 2013 00:04

Bericht 17 Feb 2017 10:24

Re: Inspiratie gezocht - blijven eten op verjaardag

Haha nee, dan laat ik het maar zitten. Ik vind dat ook altijd zo stinken, en onze afzuigkap is niet top. Normaal niet zo erg, maar om iedereen nou in de baconstank te zetten... ;-)
<<

Whatever

Major Yipyapper

Berichten: 5458

Geregistreerd: 22 Feb 2016 13:09

Bericht 17 Feb 2017 10:28

Re: Inspiratie gezocht - blijven eten op verjaardag

Haha ja nee die snap ik wel :smile:
<<

Susan

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13549

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:29

Bericht 17 Feb 2017 10:36

Re: Inspiratie gezocht - blijven eten op verjaardag

Wij hebben een keer Grieks gemaakt (moussaka, gyros, souvlaki, Griekse salade, tzaziki, brood en patat voor erbij) en ook wel eens een Indische rijsttafel. Thais is ook lekker, een paar soorten curry, een biefstuksalade, rijst. Of Italiaans. Ik hou altijd wel van dat soort dingen, een buitenlands buffetje.
Remember: in the end, nobody wins unless everybody wins (Bruce Springsteen)
<<

Anoniem273

Bericht 17 Feb 2017 10:42

Re: Inspiratie gezocht - blijven eten op verjaardag

Super leuk Mizz_S! Laat maar even weten hoe het was! Ik ga het 5 maart ook doen :)
<<

Mizz_S

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 7544

Geregistreerd: 01 Sep 2013 00:04

Bericht 17 Feb 2017 10:45

Re: Inspiratie gezocht - blijven eten op verjaardag

Ja, die dingen klinken ook goed Susan. Maar wel veel werk, en ik heb maar heel weinig tijd om dingen voor te bereiden. Dus dit keer maar gekozen voor iets simpels met een leuke aankleding.

Zal ik doen Azi!
<<

Anoniem278

Bericht 17 Feb 2017 11:58

Re: Inspiratie gezocht - blijven eten op verjaardag

Ik vind het ook echt super leuk! Burgers (L)
<<

Mouette

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 536

Geregistreerd: 02 Sep 2013 21:07

Bericht 17 Feb 2017 23:02

Re: Inspiratie gezocht - blijven eten op verjaardag

Ik voel me wel echt een soort groupie, heb al vaker verwezen naar haar boeken, maar Karin Luiten heeft een heel leuk boek met recepten voor maaltijden voor grotere groepen. Het heet vrolijke tafel en is per thema gerangschikt. Het burger bar idee vind ik trouwens ook heel erg leuk!
Afbeelding
<<

Saga

Major Yipyapper

Berichten: 5361

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:12

Bericht 17 Feb 2017 23:32

Re: Inspiratie gezocht - blijven eten op verjaardag

Leuk!
En je kunt van die plakjes al gebakken bacon kopen, mocht je het er toch bij willen doen maar niet in de stank willen zitten!
10.04.17
<<

Mizz_S

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 7544

Geregistreerd: 01 Sep 2013 00:04

Bericht 19 Feb 2017 12:03

Re: Inspiratie gezocht - blijven eten op verjaardag

Nou, het was een succes hoor! Iedereen vond het leuk en lekker, en bijna alles is opgegaan! :smile:
Vorige

Terug naar Eten & drinken

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers