Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Speel afspraken

<<

Anoniem236

Bericht 17 Feb 2017 16:47

Speel afspraken

Sinds kort heeft zoon speel afspraakjes, tot nu toe met verschillende kinderen.
Ben wel benieuwd naar het volgende;
- mogen jullie kinderen altijd afspreken en ook altijd bij jullie thuis als ze dat willen?
- tot hoe laat spelen de kinderen na een halve schooldag en na een hele schooldag?
- mogen jullie kinderen op BSO dagen bij een ander kind spelen ipv BSO?
- mogen jullie kinderen spelen als iemand anders oppast (gastouder, opa/oma...)
<<

Mamsie

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2184

Geregistreerd: 01 Sep 2013 22:58

Bericht 17 Feb 2017 17:03

Re: Speel afspraken

- mogen jullie kinderen altijd afspreken en ook altijd bij jullie thuis als ze dat willen? Nee niet altijd, soms komt het niet uit.
- tot hoe laat spelen de kinderen na een halve schooldag en na een hele schooldag? Halve komt weinig voor ivm de voetbal en op hele dagen tot 17 uur.
- mogen jullie kinderen op BSO dagen bij een ander kind spelen ipv BSO? Niet van toepassing maar voorheen wel en nee toen mocht dat niet.
- mogen jullie kinderen spelen als iemand anders oppast (gastouder, opa/oma...) Ligt er een beetje aan, maar meestal wel.
GVS Let me love you a little more before youre not little anymore.
<<

Steep

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2940

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:52

Woonplaats: Arnhem

Bericht 17 Feb 2017 17:13

Re: Speel afspraken

- nee hij mag niet altijd bij ons thuis afspreken.
- korte dag tot 15 uur, lange dag tot 17 uur.
- nee dat mocht niet.
- als de gastouder/oppas er mee akkoord is wel.
Ruben: 22-07-2011
Mirthe: 25-12-2013
<<

Maddie

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5466

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:18

Woonplaats: Noord Holland

Bericht 17 Feb 2017 17:42

Re: Speel afspraken

- mogen jullie kinderen altijd afspreken en ook altijd bij jullie thuis als ze dat willen? Als het kan wel.
- tot hoe laat spelen de kinderen na een halve schooldag en na een hele schooldag? Na een halve dag 15:00 / 15:30 meestal. Na een hele dag tot 17:00 uit.
- mogen jullie kinderen op BSO dagen bij een ander kind spelen ipv BSO? N.v.t.
- mogen jullie kinderen spelen als iemand anders oppast (gastouder, opa/oma...) dat hangt er vanaf wat voor gevoel ik erbij heb. Dit is pas één keer gebeurd.
Augustus 2012
Augustus 2014
Mei 2016
<<

anoniem196

Bericht 17 Feb 2017 19:53

Re: Speel afspraken

- mogen jullie kinderen altijd afspreken en ook altijd bij jullie thuis als ze dat willen? Alleen op de woensdag middag mag zr spelen, vaak mag het hier.
- tot hoe laat spelen de kinderen na een halve schooldag en na een hele schooldag? Alleen op de woensdagmiddag en dan tot 14:30 uur.
- mogen jullie kinderen op BSO dagen bij een ander kind spelen ipv BSO? Ze gaat niet naar de BSO, maar als het wel zo zou zijn mocht ze dan niet spelen.
- mogen jullie kinderen spelen als iemand anders oppast (gastouder, opa/oma...) nee, als ze dan ergens gaat spelen heb ik voor niks oppas geregeld, en wil niet de oppas de verantwoordelijkheid geven voor een vriendje of vriendinnetje
<<

Studiebol

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5097

Geregistreerd: 01 Sep 2013 14:19

Bericht 17 Feb 2017 20:12

Re: Speel afspraken

- mogen jullie kinderen altijd afspreken en ook altijd bij jullie thuis als ze dat willen?
Ik laat ze weten als het niet mag, en als er een ziek is zeg ik tegen de ander dat ze best mag spelen maar dat ze dan moet vragen of het even bij dat kindje kan.
- tot hoe laat spelen de kinderen na een halve schooldag en na een hele schooldag?
na een hele schooldag niet, 2 dagen daarvan gaan ze naar de BSO en de andere zijn ze bij mijn ouders. Op woensdag en vrijdagmiddag spelen ze meteen vanuit school meestal tot 14.30/15 uur.
- mogen jullie kinderen op BSO dagen bij een ander kind spelen ipv BSO?
Nee ze gaan gewoon naar de bso. Als het bij een ander kind niet goed zou lopen dan kan ik ze niet ophalen ivm werk.
- mogen jullie kinderen spelen als iemand anders oppast (gastouder, opa/oma...)
Dat moeten ze overleggen met opa en oma van mij. Op dinsdag gebeurd het eigenlijk niet omdat ze dan ook zwemles hebben. Het is een keer voorgekomen dat opa en oma ze op woensdagmiddag/vrijdagmiddag ophaalde en toen heb ik tegen mijn moeder gezegd dat ze maar aan de meiden moest laten weten of ze het wel of niet goed vind. Dus gaat in overleg.
:heart: :heart: 2011
<<

Snoes

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6939

Geregistreerd: 11 Dec 2013 12:19

Bericht 17 Feb 2017 20:32

Re: Speel afspraken

- Als het uitkomt, mag hij altijd afspreken.
- Na een halve schooldag komt hij meestal eerst thuis eten (wij wonen zowat naast de school) en breng ik hem nadien. Dan blijft hij vaak 17u.
- Is nog niet van toepassing geweest, maar de mama van zijn beste vriendje heeft wel voorgesteld dat hij ook best bij hen mag komen spelen in plaats van naar de naopvang te gaan, wellicht dat we dit 1x per week of per 2 weken gaan doen.
- Is nog niet voorgevallen.
2012 & 2016
<<

anoniem203

Bericht 17 Feb 2017 20:33

Re: Speel afspraken

- mogen jullie kinderen altijd afspreken en ook altijd bij jullie thuis als ze dat willen? Mijn oudste mag alleen op dinsdag en donderdag afspreken. Ik moet zelf meestal op maandag en vrijdag werken en zijn mijn ouders of schoonmoeder hier om op te passen en woensdag heeft hij zwemles. Dus die dagen mag hij dan niet. Ik ben ook van plan om dit zo vol te houden want 2x in de week afspreken vind ik genoeg voor nu. Of het nu hier is of ergens anders maakt mij niet uit.
- tot hoe laat spelen de kinderen na een halve schooldag en na een hele schooldag? Hier hebben ze continue rooster tot 14.15. Ik haal hem dan meestal tussen 16.00 en 16.15 op / laat de kinderen ophalen bij mij thuis.
- mogen jullie kinderen op BSO dagen bij een ander kind spelen ipv BSO? Nvt
- mogen jullie kinderen spelen als iemand anders oppast (gastouder, opa/oma...) Nee. Mijn vader onderneemt dan na school altijd wel iets met hem en mijn schoonmoeder is al op leeftijd dat ik dan niet wil voor haar.
<<

Studiebol

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5097

Geregistreerd: 01 Sep 2013 14:19

Bericht 17 Feb 2017 21:09

Re: Speel afspraken

Hebben jullie ook een max aantal kinderen wat je in huis wil hebben spelen?
Soms komt hier voor dat er twee kindjes mee komen en er dus 4 kids in huis zijn. Dat wil ik niet altijd hebben hoor, moeten moeten ze zich verdelen of ander keertje afspreken.
:heart: :heart: 2011
<<

Liadan

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3281

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:10

Bericht 17 Feb 2017 21:15

Re: Speel afspraken

- mogen jullie kinderen altijd afspreken en ook altijd bij jullie thuis als ze dat willen? Op maandag mogen ze nooit afspreken want dan gaan ze naar opa en oma toe en dat is 12 km verderop. Op dinsdag is mijn man thuis en dan mag het ook niet altijd want hij heeft daar niet altijd zin in. Op woensdag, donderdag en vrijdag ben ik thuis en dan mag het meestal wel. Als ze af mogen spreken dan mag het altijd bij ons.
- tot hoe laat spelen de kinderen na een halve schooldag en na een hele schooldag? Als ze om half 1 uit school zijn dan spreekt mijn zoon meestal af tot 15.00/15.30 uur. Mijn dochter mag wel langer, dat laat ik van de andere ouder afhangen. Als ze om 15 uur uit school zijn dan spreken ze meestal tot 17 uur af.
- mogen jullie kinderen op BSO dagen bij een ander kind spelen ipv BSO? niet van toepassing bij ons
- mogen jullie kinderen spelen als iemand anders oppast (gastouder, opa/oma...) Van mij mag het maar dat hangt van degene af die oppast, die beslist hierin.
<<

Liadan

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3281

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:10

Bericht 17 Feb 2017 21:18

Re: Speel afspraken

Studiebol schreef:Hebben jullie ook een max aantal kinderen wat je in huis wil hebben spelen?
Soms komt hier voor dat er twee kindjes mee komen en er dus 4 kids in huis zijn. Dat wil ik niet altijd hebben hoor, moeten moeten ze zich verdelen of ander keertje afspreken.

Nee geen max aantal kinderen hier. Mijn kinderen spreken meestal bij ons thuis af dus ik heb heel vaak 4 kinderen (of meer) over de vloer.
<<

Jezzie

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8845

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:17

Bericht 17 Feb 2017 21:23

Re: Speel afspraken

- mogen jullie kinderen altijd afspreken en ook altijd bij jullie thuis als ze dat willen?
Ik ben zelf gastouder, dus alleen op dagen dat ik 's middags niet zo veel of geen kinderen opvang. Dat geld voor zowel bij ons als bij iemand anders. Vaak ik dat op woensdag, donderdag of vrijdag. Maar ik vind 1 keer per week wel voldoende.
- tot hoe laat spelen de kinderen na een halve schooldag en na een hele schooldag?
Als ze om 12.00 uit is, tot 14.30.
Als ze om 14.15 uit is, tot 16.00/16.30
- mogen jullie kinderen op BSO dagen bij een ander kind spelen ipv BSO?
Nvt
- mogen jullie kinderen spelen als iemand anders oppast (gastouder, opa/oma...) In ben dus zelf gastouder en de kinderen die ik opvang mogen dan niet met iemand spelen.
2012
2016
2020
oktober 2024

Instagram
<<

Lexi

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1691

Geregistreerd: 13 Jul 2015 09:12

Bericht 17 Feb 2017 22:15

Re: Speel afspraken

- mogen jullie kinderen altijd afspreken en ook altijd bij jullie thuis als ze dat willen?
Ze mogen op woensdag en vrijdag middag afspreken. Meestal mag het ook bij ons thuis maar als ik ziek ben ofzo dan liever niet. Als het dan niet bij een ander kindje kan dan gaan ze gewoon mee naar huis.
- tot hoe laat spelen de kinderen na een halve schooldag en na een hele schooldag?
Ze spelen tot 15.00/15.30 meestal
- mogen jullie kinderen spelen als iemand anders oppast (gastouder, opa/oma...)
Mag maar meestal willen ze niet als oma er is.
2010 2012
<<

Susan

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13549

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:29

Bericht 17 Feb 2017 22:19

Re: Speel afspraken

Sinds kort heeft zoon speel afspraakjes, tot nu toe met verschillende kinderen.
Ben wel benieuwd naar het volgende;
- mogen jullie kinderen altijd afspreken en ook altijd bij jullie thuis als ze dat willen?

In principe mag het altijd, maar Y heeft woensdagmiddag musicalles en donderdagmiddag dansles dus dan spreekt ze niet af.

- tot hoe laat spelen de kinderen na een halve schooldag en na een hele schooldag?

Tot ongeveer vijf uur, dat mag op woensdag ook, alleen wordt het dan soms iets eerder.

- mogen jullie kinderen op BSO dagen bij een ander kind spelen ipv BSO?

Dat deed ik in principe niet, alleen toen ze er toch al af ging heb ik een keer de BSO afgebeld omdat ze kon spelen.

- mogen jullie kinderen spelen als iemand anders oppast (gastouder, opa/oma...)

Dat mag wel.
Remember: in the end, nobody wins unless everybody wins (Bruce Springsteen)
<<

Vlaai

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1374

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:39

Bericht 17 Feb 2017 22:44

Re: Speel afspraken


- mogen jullie kinderen altijd afspreken en ook altijd bij jullie thuis als ze dat willen?

Nee, kan niet altijd en ze moeten afstemmen wie van de 3 een vriendje meeneemt, 6 kids in huid vind ik te veel.


- tot hoe laat spelen de kinderen na een halve schooldag en na een hele schooldag?

Halve dag van ca 14:00 tot ca 16:00/16:30 uur.
Hele dag direct uitschoot tot ca 17:00 uur.


- mogen jullie kinderen op BSO dagen bij een ander kind spelen ipv BSO?

Liefst niet, maar als het op tijd word afgesproken geen probleem.


- mogen jullie kinderen spelen als iemand anders oppast (gastouder, opa/oma...)

Ja maar niet bij de oppas (opa, ga hem niet opzadelen met nog een kind erbij), wel bij iemand anders mits die het duidelijk verteld en afstand met opa.
<<

Twellie

Noob

Berichten: 101

Geregistreerd: 24 Dec 2016 00:37

Bericht 17 Feb 2017 23:20

Re: Speel afspraken

- mogen jullie kinderen altijd afspreken en ook altijd bij jullie thuis als ze dat willen?
Op de dagen dat ze niet naar de BSO gaan, mogen ze afspreken. Mijn oudste dochter spreekt op BSO dagen ook wel af met vriendinnen om 's avonds nog een uurtje buiten te spelen. Ik heb het liefst dat er afgewisseld wordt tussen waar gespeeld wordt: ene keer hier, andere keer bij vriendinnetje thuis.

- tot hoe laat spelen de kinderen na een halve schooldag en na een hele schooldag?
Continuerooster, tweede dochter speelt meestal anderhalf tot twee uur. Oudste dochter maakt me niet zoveel uit, zij blijft doordeweeks wel eens ergens eten of er eet bij ons een vriendinnetje mee.

- mogen jullie kinderen op BSO dagen bij een ander kind spelen ipv BSO?
Liever niet, omdat ik dan gebeld wordt onder werktijd en dat heb ik liever niet.

- mogen jullie kinderen spelen als iemand anders oppast (gastouder, opa/oma...)[/quote]
Geen oppas, alleen BSO.
<<

Vancity_girl

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 543

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:33

Bericht 18 Feb 2017 01:25

Re: Speel afspraken

In principe mag ze elke dag afspreken alleen op de dag dat ze zwemles heeft kan het niet. En als oma oppast wil ze zelf vaak liever niet.
Op hele dagen speelt ze van 15.00u-17.00u op woensdag van 12.30u-15.30u
Ze mag op bso dagen ook met andere kinderen afspreken dat is tot nu toe 1 keer voorgekomen. Als we voor 8.30 afmelden krijgen we die dag als ruiltegoed dus dat gaat niet verloren. Er is ook wel eens een kindje bij haar op de bso komen spelen die niet op de bso zit. Dat mag af en toe mits het niet steeds hetzelfde kind op dezelfde dag is.
- wanneer oma of iemand anders oppast beslist diegene of ze mag afspreken
14-01-2011
01-04-2013
<<

Pleun

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 746

Geregistreerd: 01 Sep 2013 20:18

Bericht 18 Feb 2017 10:48

Re: Speel afspraken

Lotus schreef:Sinds kort heeft zoon speel afspraakjes, tot nu toe met verschillende kinderen.
Ben wel benieuwd naar het volgende;
- mogen jullie kinderen altijd afspreken en ook altijd bij jullie thuis als ze dat willen?
Dat mag, soms vinden andere ouders het ook fijn als B. een keer daar komt spelen. B. speelt liever thuis maar gaat dan soms bij de ander spelen.
- tot hoe laat spelen de kinderen na een halve schooldag en na een hele schooldag?
Halve schooldag va 12.30 tot 15.00
Hale schooldag van 14.15 tot 16.00
- mogen jullie kinderen op BSO dagen bij een ander kind spelen ipv BSO? Nvt.
- mogen jullie kinderen spelen als iemand anders oppast
Bij mijn schoonouders mag het vaak wel. Mijn moeder wil het meestal niet.
(gastouder, opa/oma...)
<<

Parisienne

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3787

Geregistreerd: 01 Sep 2013 00:55

Bericht 18 Feb 2017 13:00

Re: Speel afspraken

1. Nee, ze mag niet altijd afspreken. Eén keer per week vind ik voldoende, soms twee keer als het zo uitkomt. Mag bij ons, maar dat hangt helemaal af van wat de kinderen zelf willen.
2. Op een halve schooldag vind ik tot 15.30 uur spelen wel voldoende. Op een hele schooldag tot 16.30 uur of 17.00 uur. Ik haal N. altijd op tijd op. Helaas zijn niet alle ouders hetzelfde. Had laatst een moeder die voorstelde om haar kind op woensdag na het eten op te halen, rond 19.00 uur. Ik vond dat echt veel te laat en gaf aan dat blijven eten niet uitkomt.
3. Niet van toepassing, maar zo wel, dan mag dat niet (m.u.v. een feestje)
4. Jawel, ligt er wel aan bij wie

Ik vind het overigens prettig als er van tevoren wordt afgesproken, niet last minute als ze net uit school komen. Gebeurt weleens, maar dan baal ik altijd even dat ik voor niks naar school ben gekomen (15 min rijden met de auto). Ik moet altijd even omschakelen, dus moet mezelf soms dwingen om ja te zeggen als iets afwijkt van mijn planning. Doe dit uiteraard wel hoor, voor N.
<<

Anansi

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 353

Geregistreerd: 02 Okt 2016 15:34

Bericht 18 Feb 2017 22:57

Re: Speel afspraken

- mogen jullie kinderen altijd afspreken en ook altijd bij jullie thuis als ze dat willen?
Ja, behalve op donderdag dan hebben ze zwemles.
- tot hoe laat spelen de kinderen na een halve schooldag en na een hele schooldag?
Ze hebben continue rooster tot 14.15 uur en dan spelen tot 16.30 uur.
- mogen jullie kinderen op BSO dagen bij een ander kind spelen ipv BSO?
Dat is hier niet van toepassing, maar als we bso hadden zou het niet mogen.
- mogen jullie kinderen spelen als iemand anders oppast (gastouder, opa/oma...)
Bij onze gastouder en mijn moeder wel, mijn schoonouders willen het niet.
<<

Chaos

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2213

Geregistreerd: 24 Dec 2013 23:54

Bericht 19 Feb 2017 09:55

Re: Speel afspraken

Eerst mochten ze elke dag afspreken en had ik ook regelmatig 4 kinderen extra mee naar huis. Maar daar ben ik mee gestopt, veel te druk voor mijn jongste en vind het voor de buren ook niet tof, komt best wat geluid bij kijken. Ze mogen er nu allebei nog maar 1 meenemen, tenzij de ander niemand heeft, dan mag de ander er soms 2 meenemen,dat ligt een beetje aan de match onderling.

Ik werk niet dus wij hebben geen opvang.

Nu mogen ze in principe op maandag 15u-17u spelen en op woensdag en vrijdag tot 15u-16u. Meestal mogen ze wel hier spelen, maar af en toe als het de enige vrije dag van mijn man is als hij daarna 13 dagen achter elkaar moet werken, dan liever niet.
Als ik een vriendin met kind(eren) op bezoek heb neem ik ook geen kinderen meer mee. Mijn zoon mag dan wel ergens anders spelen omdat hij minder aansluiting heeft met hun kinderen.
Afbeelding

I & N juni 2010
<<

Lady

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15970

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:23

Bericht 19 Feb 2017 10:23

Re: Speel afspraken

Onze oudste mag elke dag spelen als hij wil, maar niet altijd hier. Maar momenteel spelen ze eigenlijk continu nu buiten met alle vriendjes en vriendinnetjes. Hij gaat uit school mee naar huis om wat te drinken en eten en daarna is hij gelijk weer vertrokken. Hij moet van ons dan om 17.00 thuiskomen. Als ze wel niet spelen, momenteel is dat vooral gamen, dan komt hij soms wel met twee of drie vriendjes thuis. Helemaal prima, zolang ze zich een beetje gedragen. Zo niet, dan stuur ik ze weer naar buiten en gaan ze daar maar lekker druk doen.
28 april 2015 - Lieve D, your first breath took ours away..

12 mei 2018 - Lieve J, little hero!
<<

_Jet

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 151

Geregistreerd: 01 Sep 2013 09:56

Bericht 19 Feb 2017 22:55

Re: Speel afspraken

- mogen jullie kinderen altijd afspreken en ook altijd bij jullie thuis als ze dat willen? Als het uitkomt wel. Op de dagen dat mijn partner nachtdiensten heeft dan mag ze alleen niet bij ons thuis afspreken.
- tot hoe laat spelen de kinderen na een halve schooldag en na een hele schooldag? Rond 15 uur en rond 17 uur
- mogen jullie kinderen op BSO dagen bij een ander kind spelen ipv BSO? Nvt
- mogen jullie kinderen spelen als iemand anders oppast (gastouder, opa/oma...)[/quote] Ja, mijn broer en ouders passen regelmatig op en hebben daar geen problemen mee. Alleen als ik weet dat 1 van mijn ouders niet lekker is of ziek dan laat ik S weten dat ze best af mag spreken, maar niet bij opa en oma thuis.
<<

Anoniem236

Bericht 20 Feb 2017 10:23

Re: Speel afspraken

Bedankt voor jullie antwoorden. De meeste zijn erg gastvrij zeg ;) mij maakt het niet zoveel uit, alleen mijn man geeft aan dat als hij vroege dienst heeft gehad (4.30-12.30) en hij de oudste om 3 uur ophaalt, hij het liever niet bij ons heeft, omdat ik dan de late dienst draai en hij alleen is. Terwijl ik zoiets heb; ach dat ene kind erbij.

Meer kinderen die bij een kind spelen zie ik hier bij de kleuters niet, maar komt vast als ze ouder worden, deed ik zelf toen ook.
<<

Hippie

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1955

Geregistreerd: 19 Jan 2015 13:10

Bericht 20 Feb 2017 10:34

Re: Speel afspraken

Mijn dochter mag bijna alle dagen afspreken als ze wil, soms komt het natuurlijk niet uit en dan gaat het niet. Als ik geen verplichtingen heb ergens dan mag ze ook altijd hier afspreken als ze wil, maar ook dat komt soms niet uit en dan kan het eventueel wel bij een ander kindje thuis. In de praktijk wisselen de kinderen vaak zelf wel af, de ene keer willen ze hier spelen en de andere keer weer bij een ander.

De school is hier t/m groep 4 om 13.15 uit elke dag en dan wordt er meestal gespeeld tot 16u/16.30u.

Dochter gaat niet naar de bso, dus niet van toepassing. En als er hier iemand oppast dan mag ze meestal niet afspreken, maar dat komt ook maar sporadisch voor. Als er ergens anders iemand oppast mag dochter wel gaan spelen als degene die oppast dat geen probleem vindt. Is dacht ik ook pas 1x voorgekomen.

En dochter heeft al 1x twee vriendinnetjes meegenomen. Zo voor een enkele keer vind ik dat prima.
Volgende

Terug naar Zwangerschap & kinderen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers

cron