Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Waar baal jij op dit moment van? #2

<<

Taeda

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8602

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:45

Bericht 17 Feb 2017 10:08

Re: Waar baal jij op dit moment van? #2

Normaal slaapt A maximaal 45min 's ochtends. Dus ik heb afgesproken met moeder en zus om 10u/10.30u, maar nu ligt hij natuurlijk uitgebreid te tukken vanaf 8.15u. Arm joch eigenlijk, slaapt hij een keer lang, is het weer niet oké.

Oh en ik baal van de nachten, afgelopen nacht was het weer 00.30u voor zijn speen, 2.30u voor een fles, 5u voor een speen, 5.30u wakker. Ik weet dat hij nog klein is enzo, maar ik zou al heel blij zijn als hij alleen wakker wordt voor een fles tussen 23u-6u :sleep:
Love never loses faith.
november 2016 - mei 2018 - oktober 2021
<<

Anoniem301

Bericht 17 Feb 2017 10:14

Re: Waar baal jij op dit moment van? #2

Ah pittig he Taeda?

Ik baal ook een beetje al is dat een groot woord. Maar dochter is vanaf 2.30 ook elke 10 minuten gaan huilen vannacht. En dat duurde tot 5.00 ongeveer, niet te doen. En wat er was? Geen idee. Uiteindelijk bij ons in bed genomen maar toen ging ze gewoon gezellig zitten een half uur. Dus toen weer terug gelegd. Daarna is ze nog 2 of 3 keer huilend wakker geworden. Dit gaat al weken zo, op en af. Niet elke nacht gelukkig maar soms wel 2 nachten in de week. Bleh
<<

Taeda

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8602

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:45

Bericht 17 Feb 2017 10:16

Re: Waar baal jij op dit moment van? #2

Oh dat is ook wel heel vervelend Carrie! En zij is natuurlijk ook al wat ouder, dus dan hoop je helemaal dat de nachten gewoon slapend verlopen.
Love never loses faith.
november 2016 - mei 2018 - oktober 2021
<<

Teun

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8451

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:59

Bericht 17 Feb 2017 10:22

Re: Waar baal jij op dit moment van? #2

Oh pittig he Taeda en Carrie. Slecht slapen doet zoveel met je. Hier is het de laatste tijd ook raak. Er is geen nacht dat we er niet één of meerdere keren uit moeten. En als ze niet gauw genoeg haar speen weer in heeft kan het twee kanten op; of ze valt van moeheid weer in slaap, of ze wordt te wakker en is dan vervolgens een uur of langer aan het huilen. Grote paniek om niks.

Het is een faaaase, maar wel een freakin' lange. Maar jouw dochter heeft het ook nooit echt lekker onder de knie gehad he Carrie, dat doorslapen in diepe slaap? Sterkte hoor! Hopelijk gaat het bij A meer volgens het boekje Taeda en slaapt hij lekker door zodra hij geen nachtvoeding meer nodig heeft.
♥ feb 2016
♥ ♥ juli 2018
<<

Teun

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8451

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:59

Bericht 17 Feb 2017 10:28

Re: Waar baal jij op dit moment van? #2

En ik baal nog even verder: ik zit niet zo lekker in mijn vel. Er is zoveel gebeurd de laatste maanden. Mijn ziekenhuisopname, verhuizing, het gezeik met mijn schoonouders, gedoe op mijn werk. En nu word ik komende week geopereerd en ga ik weer een onzekere tijd in. Ik merk dat het niet veel goeds met mijn zelfvertrouwen doet. Ik kan de verwijten van mijn schoonouders moeilijk loslaten, ik trek me alles op het werk teveel aan en ik word er geen leuker mens van. En ik voel me doodmoe. Ik hoop écht dat er hierna wat rust in ons leven komt en we weer kunnen gaan bouwen!
♥ feb 2016
♥ ♥ juli 2018
<<

Anoniem301

Bericht 17 Feb 2017 10:33

Re: Waar baal jij op dit moment van? #2

Taeda schreef:Oh dat is ook wel heel vervelend Carrie! En zij is natuurlijk ook al wat ouder, dus dan hoop je helemaal dat de nachten gewoon slapend verlopen.

Ja joh, dat ze ff normaal doet zeg! Kind is al bijna 15 maanden.
<<

Anoniem301

Bericht 17 Feb 2017 10:35

Re: Waar baal jij op dit moment van? #2

Teun schreef:Oh pittig he Taeda en Carrie. Slecht slapen doet zoveel met je. Hier is het de laatste tijd ook raak. Er is geen nacht dat we er niet één of meerdere keren uit moeten. En als ze niet gauw genoeg haar speen weer in heeft kan het twee kanten op; of ze valt van moeheid weer in slaap, of ze wordt te wakker en is dan vervolgens een uur of langer aan het huilen. Grote paniek om niks.

Het is een faaaase, maar wel een freakin' lange. Maar jouw dochter heeft het ook nooit echt lekker onder de knie gehad he Carrie, dat doorslapen in diepe slaap? Sterkte hoor! Hopelijk gaat het bij A meer volgens het boekje Taeda en slaapt hij lekker door zodra hij geen nachtvoeding meer nodig heeft.

Oh een uur huilen is ook lastig zeg! Hier gaat ze wel weer liggen, mopperend. Maar goed, als ze na 5 of 10 minuten weer gaat huilen hebben wij daar ook niet zoveel aan.

Ja het slapen bij haar is wel een dingetje! Het is tijden goed gegaan, maar het blijft een gevoelig meisje. En zodra je de trap op loopt rond 22.00 wordt ze al-tijd wakker, Dus die avondfles is er nog steeds niet af, durf ook niet :palm:
<<

Anoniem278

Bericht 17 Feb 2017 10:36

Re: Waar baal jij op dit moment van? #2

Wat vervelend al die spokende kindjes!
Misschien hebben ze wel carnaval stress ;-)
(ik wel, vreselijk feest)

En Teun, is het ergens niet logisch dat je niet lekker in je vel zit na alles wat je al hebt doorstaan de afgelopen tijd, plus een operatie die je weliswaar waarschijnlijk van jarenlang klachten af gaat helpen maar laten we even niet vergeten wat voor hel daar voor nodig was, plus het feit dat je eigenlijk gewoon niet goed weet wat te verwachten?
Het is naar dat je schoonouders, die situatie, dan grip krijgen op de instabiliteit in jou, maar misschien kun je voor nu even accepteren dat dat zo is. Dat je daarmee zit, dat het nog steeds niet okay voelt en dat hun houding in het geheel heel storend is. Maar dat daar op dit moment even niks aan te doen is. Jij moet je eerst focussen op jezelf, je operatie, je herstel en een nieuw evenwicht in jullie gezinnetje.
Geef jezelf nu ook even toestemming voor je huidige gevoel, dat alles nu meer binnenkomt en je dingen meer aantrekt, want het is allemaal niet niks.
<<

Anoniem301

Bericht 17 Feb 2017 10:36

Re: Waar baal jij op dit moment van? #2

Snap ik Teun, je krijgt een hoop te verduren steeds in korte tijd. Je hebt tijd nodig om bij te komen van alles. Hopelijk is dat heel heel snel. Sterkte.
<<

Urban Naked

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15414

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:56

Bericht 17 Feb 2017 10:50

Re: Waar baal jij op dit moment van? #2

Getver Teun, wat een stress allemaal. Ik hoop ook voor je dat het snel rustiger wordt.

En alle kinderen moeten gewoon ff normaal doen. Ik zat verdikkeme ook om 5h vanmorgen in de woonkamer met zo'n mekkerend beestje. Gelukkig gaat ie vanmiddag weer een weekendje de deur uit maar voor iedereen zonder die luxe: sterkte!
#teammaple🍁
<<

Caro

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8396

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:26

Bericht 17 Feb 2017 10:53

Re: Waar baal jij op dit moment van? #2

Ohh ik moet stiekem lachen om dat jullie gewoon eerlijk zeggen dat die kindjes gewoon normaal moeten doen! Maar leuk is natuurlijk wel anders. Het lijkt me echt de hel, dat niet doorslapen. Hier is al de regel ingesteld dat mijn vriend die nachten doet, die kan gewoon op heel weinig slaap functioneren. Ik word gewoon een akelig monster. (al weet ik niet hoe dat plan echt gaat werken maar voor nu vind ik dat een fijne gedachte).

Teun: ik vind ook dat je gewoon veel op je pad krijgt en dat moet je ook maar allemaal verwerken. Vind het dus niet gek dat je wil bouwen ipv weer zo onzekere tijd doormaken. Hoe is het nu tussen jou en je man? Als je niet wil reageren zo daarop, dan snap ik dat hoor!
<<

Pompoen

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 7281

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:04

Bericht 17 Feb 2017 11:03

Re: Waar baal jij op dit moment van? #2

Ah al die niet doorslapende kindjes. Hier is het ook zo'n ramp. Lu. Word al 1,5 jaar bijna elke nacht wakker, soms zijn we uren met hem bezig. Ik kan daar dus écht niet tegen, gelukkig doet J. het meestal. Die functioneert inderdaad op een stuk minder slaap dan ik, dus gelukkig doet hij het meestal uit zichzelf dus ik prijs mezelf erg gelukkig met mijn vent. Neemt niet weg dat ik er meestal toch wel echt een tijdje wakker van ben. Paar dagen terug zijn we van 2-5 bezig geweest en toen was Lo. ook wakker. Gisterennacht waren we van 2-3 met Lu. bezig en om 5 uur stond Lo. naast ons bed en die kreeg vervolgens een driftbui. Ik word er hopeloos van af en toe.
<<

Anoniem301

Bericht 17 Feb 2017 11:26

Re: Waar baal jij op dit moment van? #2

Pompoen schreef:Ah al die niet doorslapende kindjes. Hier is het ook zo'n ramp. Lu. Word al 1,5 jaar bijna elke nacht wakker, soms zijn we uren met hem bezig. Ik kan daar dus écht niet tegen, gelukkig doet J. het meestal. Die functioneert inderdaad op een stuk minder slaap dan ik, dus gelukkig doet hij het meestal uit zichzelf dus ik prijs mezelf erg gelukkig met mijn vent. Neemt niet weg dat ik er meestal toch wel echt een tijdje wakker van ben. Paar dagen terug zijn we van 2-5 bezig geweest en toen was Lo. ook wakker. Gisterennacht waren we van 2-3 met Lu. bezig en om 5 uur stond Lo. naast ons bed en die kreeg vervolgens een driftbui. Ik word er hopeloos van af en toe.

Jeetje het kan nóg erger! Oh ik zou helemaal gek worden. Weet je waar het aan ligt?
<<

Lonely Goatherd

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2886

Geregistreerd: 01 Sep 2013 07:44

Bericht 17 Feb 2017 11:51

Re: Waar baal jij op dit moment van? #2

Dat mijn jongste net bij mij op schoot in slaap is gevallen (is ziekjes) en we nu weg moeten om de oudste van school te halen. Zo sneu.
<<

Anoniem193

Bericht 17 Feb 2017 12:06

Re: Waar baal jij op dit moment van? #2

Onze jongste best regelmatig, maar due al de hele week, om half 6 wakker.
Ik stuur hem naar beneden en zeg dat ik er echt niet eerder ben dan 7 uur. Gelukkig gaat hij inmiddels rustig beneden spelen tot ik er ben. Eerder zat hij steeds te roepen dat hij honger had.
<<

Moesje

Kwebbel

Berichten: 477

Geregistreerd: 09 Dec 2013 12:27

Bericht 17 Feb 2017 12:11

Re: Waar baal jij op dit moment van? #2

Mijn man gaat meestal rond half 6/6 uur weg en ik moet er pas om 7 uur uit. Eerder moest ik m'n oudste altijd wakker maken om kwart voor 8 maar tegenwoordig hoort ze m'n man gaan (is ook bijna onmogelijk om het niet te horen) en roept ze vanaf half 6 elke 10 minuten: MAMAAAA we moeten er nodig uit anders komen we te laaaaat!
Na een week ergenis heeft mijn man vannacht op de bank moeten slapen.. wat een rust.
<<

Pompoen

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 7281

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:04

Bericht 17 Feb 2017 12:13

Re: Waar baal jij op dit moment van? #2

We weten het niet precies Carrie. Maar wij zijn het wel heel erg beu. We proberen nu heel streng te zijn 's nachts en gaan het proberen met stickers verdienen als hij in bed blijft.
<<

Suus

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11205

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:38

Bericht 17 Feb 2017 12:21

Re: Waar baal jij op dit moment van? #2

Hier ook al zo'n lekkere nacht. De jongste slaapt goed momenteel, maar de laatste tijd maakt de oudste er een potje van. En vannacht viel ook nog de stroom uit, waardoor de babyfoon ging piepen omdat hij geen verbinding had en daarna begon de server van mijn mans werk ook nog (die staat tijdelijk bij ons thuis). Gelukkig een heerlijk weekend voor de boeg!

Teun, wat rot dat je je zo voelt, maar wel logisch met alles nu. Sterkte alvast voor de operatie!
26 september 2013
30 december 2015
11 juni 2019
<<

Anoniem316

Bericht 17 Feb 2017 12:22

Re: Waar baal jij op dit moment van? #2

Lastig al die slecht slapende kindjes! Liever overdag vaak en veel wakker dan snachts...

Ik baal omdat ik serieus jeuk over m'n hele lijf heb en geen idee heb waar dat aan kan liggen.
<<

Whatever

Major Yipyapper

Berichten: 5458

Geregistreerd: 22 Feb 2016 12:09

Bericht 17 Feb 2017 12:23

Re: Waar baal jij op dit moment van? #2

Een droge huid? Mijn huid is ook funest momenteel...

Of schurft.... :smile: (grapje)
<<

Anoniem316

Bericht 17 Feb 2017 12:27

Re: Waar baal jij op dit moment van? #2

Nee niet droog. Het is ook pas sinds vanochtend. Heb niet een andere wasverzachter of wasmiddel dus ik heb geen idee wat het kan zijn. Zo naar!!
<<

Whatever

Major Yipyapper

Berichten: 5458

Geregistreerd: 22 Feb 2016 12:09

Bericht 17 Feb 2017 12:32

Re: Waar baal jij op dit moment van? #2

Heel vervelend inderdaad. Jeuk is zo irritant! Hopelijk trekt het weer weg... Anders kan het soms heel lastig zijn om te ontdekken wat het nou was.. Sterkte iig! It can drive you mad!
<<

Lonely Goatherd

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2886

Geregistreerd: 01 Sep 2013 07:44

Bericht 17 Feb 2017 12:41

Re: Waar baal jij op dit moment van? #2

Sterkte voor iedereen met slecht slapende kinderen, is echt zo slopend!
<<

Sam

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 10379

Geregistreerd: 01 Sep 2013 19:55

Bericht 17 Feb 2017 12:44

Re: Waar baal jij op dit moment van? #2

Carrie schreef:
Taeda schreef:Oh dat is ook wel heel vervelend Carrie! En zij is natuurlijk ook al wat ouder, dus dan hoop je helemaal dat de nachten gewoon slapend verlopen.

Ja joh, dat ze ff normaal doet zeg! Kind is al bijna 15 maanden.


Elke avond 10 druppels chamodent in de mond druppelen... scheelde hier heel veel nachtelijk wakker worden.
It is my circus. They are my monkeys. I am the ringmaster of this show.

♡ P 2015
♡ X 2016
♡ S 2017
♡ B 2018
<<

Anoniem301

Bericht 17 Feb 2017 12:48

Re: Waar baal jij op dit moment van? #2

Sam schreef:
Carrie schreef:
Taeda schreef:Oh dat is ook wel heel vervelend Carrie! En zij is natuurlijk ook al wat ouder, dus dan hoop je helemaal dat de nachten gewoon slapend verlopen.

Ja joh, dat ze ff normaal doet zeg! Kind is al bijna 15 maanden.


Elke avond 10 druppels chamodent in de mond druppelen... scheelde hier heel veel nachtelijk wakker worden.

Is dat voor doorkomende tandjes? Ik probeer info te vinden maar er wordt op de site van VSM nogal vaag over gedaan.
Er zit misschien wel een kies door te komen, kan hoor. Ze heeft wel al haar tanden al en 4 kiezen.
VorigeVolgende

Terug naar Algemeen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers