Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


HELP! Organigram in Word

<<

Elliot

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15401

Geregistreerd: 20 Feb 2014 11:58

Bericht 16 Feb 2017 10:36

HELP! Organigram in Word

ARGH ik heb zin om m'n PC uit het raam te gooien. Ik moet voor m'n werk een organigram maken en het lukt gewoon niet. Het moet deze structuur hebben:
Afbeelding

Nu lukt het me nog wel tot de hulpjes, maar ik krijg er dus echt niet 11 hokjes naast elkaar onder die in verbinding staan met de nepbazen. Dat stomme organigram in Word gaat voor zichzelf denken en plaatst ze twee aan twee onder elkaar. Maar dat wil ik dus niet, want dan lijkt het alsof het ene cijfer ondergeschikt is aan het andere. Hoe werkt dit? Waarom kan ik dit niet?

♥♥
<<

Caro

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8396

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:26

Bericht 16 Feb 2017 10:42

Re: HELP! Organigram in Word

Organogrammen in Word zijn de hel! Lukt het je wel in powerpoint? Dan kan je eventueel groeperen, dat maakt het soms eenvoudiger maar alsnog zijn organogrammen in iets van Microsoft de hel.
<<

Elliot

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15401

Geregistreerd: 20 Feb 2014 11:58

Bericht 16 Feb 2017 11:05

Re: HELP! Organigram in Word

Kijk het gaat al mis omdat ik het een organigram noem ipv een organogram. Of is dat hetzelfde? Word noemt het organigram. Maar Word snapt er klaarblijkelijk geen moer van.

Anyway, volgens mij is het inmiddels gelukt, al weet ik oprecht niet HOE. Hoera voor Elliot!

♥♥
<<

Caro

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8396

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:26

Bericht 16 Feb 2017 11:46

Re: HELP! Organigram in Word

Hoera!!

(en volgens mij kan organogram en organigram allebei :-))
<<

Anoniem257

Bericht 16 Feb 2017 12:30

Re: HELP! Organigram in Word

Hoeraaaa. Soms als zulke dingen niet lukken maak ik het in een ander programma. Bijv powerpoint zelf met paint 1 tekenen. Dan screenshot knippen en plakken in word! Scheelt je heel veel tijd.
<<

MissEnergy

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3221

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:46

Woonplaats: Friesland

Bericht 16 Feb 2017 19:06

Re: HELP! Organigram in Word

Ik gebruik hiervoor altijd Visio en anders is Powerpoint een goede optie.
08/2018
05/2021
<<

Anoniem272

Bericht 16 Feb 2017 20:26

Re: HELP! Organigram in Word

Visio is fijn! Of Smartdraw (gratis).
<<

Taeda

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8602

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:45

Bericht 17 Feb 2017 08:06

Re: HELP! Organigram in Word

Ik heb dit onlangs een keer in Excel gemaakt. Maar ja, ik maak het liefst mijn lunch nog met Excel.
Love never loses faith.
november 2016 - mei 2018 - oktober 2021

Terug naar Algemeen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers