Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Kapper en visagie

<<

September

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2341

Geregistreerd: 01 Sep 2013 16:28

Bericht 17 Feb 2017 07:46

Kapper en visagie

Ik ga 9 september trouwen en ik ga al jaren naar een zelfde kapster toe. Ik heb haar gevraagd om mijn kapsel te doen en visagie. Puntje waar ik nu mee zit is dat ik naar haar toe moet. Het is 20 min rijden. En ze kan pas vanaf 9 uur. Ze denkt er ongeveer anderhalf uur aan kwijt te zijn. Ik had het liever een uurtje eerder gehad zodat we meer speling hebben.

Wat is jullie ingeving? Kan dit? De ceremonie is om half 3 en daarvoor willen we foto's maken. Of zal ik een andere kapster zoeken?
Afbeelding
Afbeelding
<<

Anoniem257

Bericht 17 Feb 2017 07:57

Re: Kapper en visagie

Waarom kan ze niet naar jou toe? (Nieuwsgierig)
<<

September

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2341

Geregistreerd: 01 Sep 2013 16:28

Bericht 17 Feb 2017 08:21

Re: Kapper en visagie

Ik heb het gisteren gevraagd toen ik bij haar was voor het epileren van mijn wenkbrauwen. Nee dat deed ze niet gaf ze aan. Beetje jammer. Ik had het wel verwacht. Ik kom al jaren bij haar!
Afbeelding
Afbeelding
<<

Anoniem214

Bericht 17 Feb 2017 08:30

Re: Kapper en visagie

Ik zou voor een andere kapper gaan. Je bent best wat tijd kwijt qua haar en make-up. Mijn kapper en visagiste waren er geloof ik rond 8 uur, en zijn om 14 uur getrouwd. Vond het vooral fijn dat ik nergens naar toe hoefde (ook al was het maar een kleine tien minuten rijden anders), ze kwamen thuis, en het ging gewoon gemoedelijk. Ik zou het direct weer op deze manier doen.
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43576

Geregistreerd: 16 Nov 2015 14:09

Bericht 17 Feb 2017 09:15

Re: Kapper en visagie

Ik zou ook ergens anders naar toe gaan of iemand zoeken die thuis kan komen.
Let's discover the world together.
<<

Mizz_S

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 7536

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:04

Bericht 17 Feb 2017 09:20

Re: Kapper en visagie

Ik ben ook gewoon naar de kapster toegegaan, snap echt niet waarom dat een probleem zou zijn. Vond ik zelf veel fijner dan al dat gedoe thuis. Maar pas om 9 uur beginnen lijkt me wel onhandig, zeker als je daarna ook nog 20 minuten terug moet rijden. Dat wordt misschien wel erg krap dan. Dus ik zou dan eens rond gaan kijken voor iemand anders. Mocht je niemand kunnen vinden, dan kun je altijd nog heroverwegen of je de tijd echt te krap vindt.
<<

Anoniem244

Bericht 17 Feb 2017 09:55

Re: Kapper en visagie

Ik zou ook ergens anders heen gaan. Vind 20 min in de auto nog best een tijdje om terug te rijden met je kapsel en zou liever tijd over hebben dan dat je denkt Owjee het word nu wel krap.
Daarbij vond ik het fijn dat in m'n eigen omgeving m'n haar en make-up gedaan werden
<<

Huismus

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 612

Geregistreerd: 11 Jan 2016 15:06

Bericht 17 Feb 2017 10:03

Re: Kapper en visagie

Ik zou ook verder kijken, ik vond het echt heel fijn dat ze naar mij kwamen
<<

Anoniem257

Bericht 17 Feb 2017 10:07

Re: Kapper en visagie

Ik zou ook verder kijken. Jammer dat ze niet bij je kan komen. Ik denk dat het echt stressen is als je ook nog weer heen en weer moet naar de kapslaon
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43576

Geregistreerd: 16 Nov 2015 14:09

Bericht 17 Feb 2017 10:10

Re: Kapper en visagie

Ik hoefde zelf trouwens niet pers'e iemand bij mij thuis. Vond het prima om eventjes in de auto te stappen naar de kapper toe, maar dan wel eentje op 5 min afstand, niet 20.
Let's discover the world together.
<<

Raven

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2503

Geregistreerd: 01 Sep 2013 12:39

Bericht 18 Feb 2017 10:13

Re: Kapper en visagie

Ik ben ook naar de kapster gegaan toen, maar die wilde voor mij toen 45 min eerder open, zodat ik optijd klaar zou zijn.
Zij vond dat toen ook gewoon dat dat er bij hoorde en dat dat ook een van de redenen was dat dr prijs voor bruiskapsels zoveel duurder was.

Ik had een andere visagiste en die is gewoon naar mij toe gekomen.
Ons engeltje *26-11-2012 - 04-12-2012*

Onze grote vent 22-08-2016

Onze kleine meid 27-02-2018
<<

Anoniem257

Bericht 18 Feb 2017 10:14

Re: Kapper en visagie

Inderdaad Raven. Dat is ook normale gang van zaken bij ons. Eerder beginnen speciaal voor de bruid.
<<

Anoniem316

Bericht 18 Feb 2017 11:38

Re: Kapper en visagie

Ik zou een andere kapster zoeken. Wij trouwden om 15u en de kapster en visagist waren om 7:45 bij mij.
Ik vind het maar raar dat ze niet eerder wil open gaan.. lijkt me er een beetje bij te horen als je ook bruidjes doet.
<<

bosjesvrouw

Major Yipyapper

Berichten: 5016

Geregistreerd: 01 Sep 2013 19:03

Woonplaats: Friesland

Bericht 19 Feb 2017 19:12

Re: Kapper en visagie

09.00 is wel laat en dan 1.5 uur bezig dus dan zou je om half 11 nog 20 minuten moeten rijden. Dan wordt het wel krap allemaal.

Dan zou ik nu vast gaan zoeken dan kun je alvast naar haar toe.
2014 2016

Terug naar Beauty & mode

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers

cron