Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Make-up vragen

<<

Anoniem301

Bericht 16 Feb 2017 15:31

Re: Make-up vragen

Maar een concealer werkt niet als oogschaduwbasis, dat gaat alleen maar meer creasen.
Elle ik vind die van Too faced fijn.
<<

Whatever

Major Yipyapper

Berichten: 5458

Geregistreerd: 22 Feb 2016 12:09

Bericht 16 Feb 2017 15:44

Re: Make-up vragen

Elle123 schreef:Ik heb ook een vraag. Welke oogschaduwbasis werkt bij jullie? Ik heb er een van Hema, maar mijn oogschaduw gaat toch creasen. Ik gebruik niet vaak oogschaduw, dus die basis moet ik ook altijd halfvol weggooien als hij weer te oud of uitgedroogd is.


Ik heb zon potje van urban decay en die is wel echt goed.
<<

Caro

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8396

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:26

Bericht 16 Feb 2017 15:47

Re: Make-up vragen

Ja daar heb ik dus geen last van Carrie! Het was bij mij ook meer als oplossing omdat ik geen goede kon vinden en eigenlijk doet deze het best prima.
<<

Anoniem301

Bericht 16 Feb 2017 15:50

Re: Make-up vragen

Caro schreef:Ja daar heb ik dus geen last van Carrie! Het was bij mij ook meer als oplossing omdat ik geen goede kon vinden en eigenlijk doet deze het best prima.

Echt joh? Wat bijzonder! Ik hoef dat echt niet te proberen.
<<

Caro

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8396

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:26

Bericht 16 Feb 2017 15:51

Re: Make-up vragen

Ik heb nergens last van dat creasen eigenlijk: snap dat hele concept niet :laughcry:

(ik ga dus nu met mijn telefoon kijken of ik lieg of niet)
<<

Anoniem313

Bericht 16 Feb 2017 15:59

Re: Make-up vragen

Bij mij creast er ook niks Caro; heeft met de vettigheid van je oogleden te maken geloof ik. Ik gebruik weleens primer die mijn oogschaduw wat intenser maakt en ervoor zorgt dat het langer blijft zitten.
<<

Caro

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8396

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:26

Bericht 16 Feb 2017 16:16

Re: Make-up vragen

Ik heb serieus net van vijf invalshoeken foto's van mijn ogen gemaakt maar ik kan idd geen crease ontdekken! welke primer gebruik jij dan? Ik vond die van UD echt net cement toen ik daar een tester van had. Vreselijk gevoel.
<<

Anoniem313

Bericht 16 Feb 2017 19:02

Re: Make-up vragen

Die van UD is echt heftig ja! Maar die maakt het wel intenser, en ze hebben ook verschillende varianten.
Ik ben wel fan van dat ding van Benefit, kom, hoe heet ie, zowel voor concealer als oogschaduw.
<<

Anoniem313

Bericht 16 Feb 2017 19:04

Re: Make-up vragen

Caulfield schreef:Die van UD is echt heftig ja! Maar die maakt het wel intenser, en ze hebben ook verschillende varianten.
Ik ben wel fan van dat ding van Benefit, kom, hoe heet ie, zowel voor concealer als oogschaduw.


Stay don't stray!
<<

Anoniem301

Bericht 17 Feb 2017 08:57

Re: Make-up vragen

Caulfield schreef:Bij mij creast er ook niks Caro; heeft met de vettigheid van je oogleden te maken geloof ik. Ik gebruik weleens primer die mijn oogschaduw wat intenser maakt en ervoor zorgt dat het langer blijft zitten.

Ik heb inderdaad vrij vettige oogleden. Heerlijk als je dat niet hebt! Nouja heerlijk is ook weer zo overdreven: prettig dan.
<<

Anoniem202

Bericht 17 Feb 2017 09:08

Re: Make-up vragen

Ik gebruik een oogschaduw primer van Catrice, m'n oogmakeup blijft supergoed zitten daardoor!

En vandaag in 1 keer goede winged eyeliner gezet, today is gonna be a good day!
<<

Anoniem301

Bericht 17 Feb 2017 09:08

Re: Make-up vragen

Phoebe schreef:Ik gebruik een oogschaduw primer van Catrice, m'n oogmakeup blijft supergoed zitten daardoor!

En vandaag in 1 keer goede winged eyeliner gezet, today is gonna be a good day!

Woei, ik ben blij voor je! :cheering:
<<

Anoniem193

Bericht 17 Feb 2017 09:35

Re: Make-up vragen

Ik ben al blij als ik mascara fatsoenlijk op mijn wimpers krijg, aan eyeliner begin ik niet eens :P
<<

Caro

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8396

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:26

Bericht 17 Feb 2017 10:04

Re: Make-up vragen

Carrie schreef:
Caulfield schreef:Bij mij creast er ook niks Caro; heeft met de vettigheid van je oogleden te maken geloof ik. Ik gebruik weleens primer die mijn oogschaduw wat intenser maakt en ervoor zorgt dat het langer blijft zitten.

Ik heb inderdaad vrij vettige oogleden. Heerlijk als je dat niet hebt! Nouja heerlijk is ook weer zo overdreven: prettig dan.


Ik heb dan wel weer een vrij vet voorhoofd (ik wilde bijna voorhuid typen! ).

Overigens heb ik dus vandaag een fotoshoot van mijn werk en serieus, ik laat nog liever een tand uittrekken dan dat ik met mijn blije hoofd op de foto moet. Dat heeft niks met dit topic te maken maar ik heb er zo geen zin in! :nopompom: (overigens heb ik dan wel weer extra mijn best gedaan op mijn make up hiervoor, dus het is wel beetje topic gerelateerd).
<<

Anoniem313

Bericht 17 Feb 2017 10:50

Re: Make-up vragen



Afbeelding
<<

Caro

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8396

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:26

Bericht 17 Feb 2017 10:58

Re: Make-up vragen

Ik kan je plaatje niet zien. :nopompom:
<<

Anoniem313

Bericht 17 Feb 2017 11:02

Re: Make-up vragen

Ik zelf ook niet :thumbdown:
Komt er ooit nog een makkelijke snelle manier om je foto's te delen op het forum vanaf een mobiel apparaat? Ik HAAT photobucket en met Google photos lukt het niet. Nu voel ik me oud en triest en lelijk. Terwijl ik juist wilde laten zien hoe goed m'n wing was gelukt vandaag!
<<

Caro

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8396

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:26

Bericht 17 Feb 2017 11:04

Re: Make-up vragen

Hahha arme jij! Maar ik zet het altijd op FB, in een map die verborgen is en kopieer dan die link. Maar omdat ik dat ook háát doe ik dat bijna niet.

Ik wil je wing wel zien!
<<

Anoniem301

Bericht 17 Feb 2017 11:28

Re: Make-up vragen

Caulfield schreef:Ik zelf ook niet :thumbdown:
Komt er ooit nog een makkelijke snelle manier om je foto's te delen op het forum vanaf een mobiel apparaat? Ik HAAT photobucket en met Google photos lukt het niet. Nu voel ik me oud en triest en lelijk. Terwijl ik juist wilde laten zien hoe goed m'n wing was gelukt vandaag!


Ja als het goed is zo: je gaat op die afbeelding staat, houdt deze ingedrukt tot je 'kopiëren' ziet staan, Dat doe je dan dus. En dan hier plakken tussen [img] [ /img] (zonder de spatie in de laatste img.)
Laatst gewijzigd door Anoniem301 op 17 Feb 2017 11:30, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Anoniem301

Bericht 17 Feb 2017 11:29

Re: Make-up vragen

Toch?

Afbeelding
<<

Anoniem301

Bericht 17 Feb 2017 11:30

Re: Make-up vragen

Yaaassss
<<

Anoniem313

Bericht 17 Feb 2017 11:35

Re: Make-up vragen

Maar in welke app doe jij dat? Niet Google Photos zeker?
<<

Urban Naked

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15414

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:56

Bericht 17 Feb 2017 12:00

Re: Make-up vragen

Afbeelding
#teammaple🍁
<<

Moesje

Kwebbel

Berichten: 477

Geregistreerd: 09 Dec 2013 12:27

Bericht 17 Feb 2017 12:04

Re: Make-up vragen

Mooie wing!
<<

Anoniem301

Bericht 17 Feb 2017 12:14

Re: Make-up vragen

Caulfield schreef:Maar in welke app doe jij dat? Niet Google Photos zeker?

Geen app, gewoon internet! Dus je kopieert dat plaatje gewoon van internet. Ik heb een iPhone, jij toch ook?
VorigeVolgende

Terug naar Beauty & mode

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers