Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Alkmaar

<<

Girli

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3627

Geregistreerd: 06 Sep 2013 16:20

Bericht 08 Feb 2017 22:59

Alkmaar

Binnenkort ga ik een weekendje naar Alkmaar! Heeft iemand tips over wat we wel/niet moeten doen en/of zien?
<<

Girli

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3627

Geregistreerd: 06 Sep 2013 16:20

Bericht 15 Feb 2017 00:31

Re: Alkmaar

Niemand die hier is geweest?
<<

Summerlovin

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1404

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:10

Bericht 15 Feb 2017 01:00

Re: Alkmaar

Ik woon niet ver bij Alkmaar vandaan, daardoor kom ik er vaak maar nooit op een toeristische manier..
Waarvoor ga je naar Alkmaar? Shoppen, cultuur?
En wanneer ga je naar Alkmaar, al zeer binnenkort?
Langs het waagplein en de mient zijn wat restaurantjes te vinden waar je lekker kunt lunchen of dineren. Bij het waagplein vind je ook het kaasmuseum. Daar ben ik een keer geweest toen ik 8 was, dus veel kan ik er niet over vertellen.
Het is in Alkmaar ook leuk om naast de Laat en de Langestraat (de winkelstraten met veel bekende winkelketens) ook de kleinere straatjes in te lopen zoals de Fnidsen en de magdalenenstraat.
En als je van lekkere patat houdt moet je naar de Vlaminck aan de Voordam hier kan je niet binnen zitten overigens maar ze maken daar echt de lekkerste patat :thumbup:

Als me nog wat te binnen schiet laat ik het hier nog weten.
💗24-12-2019
💙07-03-2022 ⭐️06-06-2022
💙21-04-2023
<<

Girli

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3627

Geregistreerd: 06 Sep 2013 16:20

Bericht 16 Feb 2017 14:13

Re: Alkmaar

Ik ga komend weekend: lekker even een nachtje weg. Ik wil graag een beetje shoppen en een beetje cultuur. Vooral rustig aan doen en alleen maar leuke dingen doen.

Bedankt voor deze tips alvast :D

Terug naar Reizen & vakanties

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers

cron