Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Make-up vragen

<<

Lot

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5453

Geregistreerd: 02 Sep 2013 09:34

Bericht 14 Feb 2017 21:14

Make-up vragen

Hallo!

Ik heb een make-up vraagje, misschien kunnen anderen ook gebruik maken van dit topic wanneer ze vragen of tips (nodig) hebben :) .

Ik vind een winged liner zo mooi maar het lukt me maar niet. Ik denk dat het een kwestie van oefenen oefenen oefenen is maar wie weet hebben jullie nog tips?
Welk product gebruiken jullie hiervoor? En hoe gaan jullie te werk?
<<

Anoniem221

Bericht 14 Feb 2017 21:27

Re: Make-up vragen

Ik zag laatst iemand een plakbandje gebruiken. Die je dan aanbrengt onder de onderste wimperrand en dan schuin naar boven. Het was verrassend hoe goed het eruit zag. Ik heb het niet geprobeerd, want ik ben geen type voor winged, maar het zag er echt goed uit.
<<

Anoniem301

Bericht 14 Feb 2017 21:40

Re: Make-up vragen

Is ook fakking moeilijk. De ene keer lukt het me heel goed en dan weer niet. Of de ene kant wel en de andere kant niet. Of je een stift of kwastje fijner vindt is heel persoonlijk. Voor een strakke lijn kun je ook plakband of een visitekaartje gebruiken.
<<

Beachgirl

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2148

Geregistreerd: 09 Sep 2013 18:18

Bericht 14 Feb 2017 21:57

Re: Make-up vragen

oefenen oefenen oefenen.
En veel youtube filmpjes kijken. Heb zelf een eyeliner pen, dat lijkt op een stift met een lange punt, werkt erg makkelijk. Maar ik ben er ook nog steeds niet goed in.
M. 💗 November 2020
L. 💙 Mei 2023
<<

Lot

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5453

Geregistreerd: 02 Sep 2013 09:34

Bericht 14 Feb 2017 22:00

Re: Make-up vragen

Oh shit als zelfs jij het moeilijk vindt :(. Bij de bakker werkt een meisje en die heeft dat altijd en dan nog wat blush en mascara. Ik vind dat zo mooi en verzorgd en toch niet te opgemaakt. Blijven oefen dus, mij lijkt een stift makkelijker, maar die drogen weer snel uit want zo vaak gebruik ik hem dan niet. Oefenen is alleen zo lastig, dat kan ik wel een keer in het weekend doen maar dan doe ik het nog te weinig. In de ochtend heb ik daar geen tijd voor, dan moet ik het er steeds afhalen en alles weer opnieuw doen.
<<

Anoniem257

Bericht 14 Feb 2017 22:37

Re: Make-up vragen

Ik zag laatst een soort stempel stift! Haha, maar vooral heel veel oefenen, met plakbandje is wel een goed hulpmiddel. Zelf vind ik stift ook makkelijker dan penseel
<<

Lady

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15894

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:23

Bericht 14 Feb 2017 22:39

Re: Make-up vragen

Een wat?! :suspect:
28 april 2015 - Lieve D, your first breath took ours away..

12 mei 2018 - Lieve J, little hero!
<<

Anoniem257

Bericht 14 Feb 2017 22:46

Re: Make-up vragen

Afbeelding
<<

Anoniem221

Bericht 14 Feb 2017 23:19

Re: Make-up vragen

Ik vind deze wing, met tool, helemaal niet mooi aangebracht. Ik vind ook niet dat je moet wingen, omdat je het mooi vindt. Je moet wingen als je het echt mooi kunt. Een supermarktmeisje maakt zich echt mooi op, ben het niet eens met haar kleur lippenstift, maar zij wingt ook niet, omdat ze het gewoon ook niet kan. (Ja, we praten met elkaar)

Wingen moet je echt kunnen en kun je het niet, dan is mijn ervaring dat je het ook gewoon niet moet doen. Hoe mooi je het ook vindt. Tutorials genoeg op internet.
<<

Toet

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2622

Geregistreerd: 03 Sep 2013 11:00

Bericht 15 Feb 2017 02:57

Re: Make-up vragen

Dat is echt oer simpel als je weet welke lijn je aan moet houden. Heb je er al eens op gegoogeld? Ik kon het eerst ook niet maar na 1 keer tutorials kijken en proberen doe ik het zonder moeite. Ik gebruik trouwens wel een stiftje. Heb heel lang een kwastje gebruikt en van alles geprobeerd maar met een stift zet ik toch net strakkere lijnen. Ik heb er een van Catrice, kost nog geen 5 euro.
<<

Anoniem301

Bericht 15 Feb 2017 09:16

Re: Make-up vragen

Afbeelding
Deze vind ik heel fijn, is met een kwastje.

Ik heb lichte hooded eyes. Dus vaak krijg ik 'm er wel strak en goed op, maar zodra ik dan normaal kijk valt de wing half weg in 'n oogplooi. En dat stoort me! Even kijken of ik een voorbeeld kan vinden.
<<

Anoniem304

Bericht 15 Feb 2017 09:18

Re: Make-up vragen

Carrie schreef:Afbeelding
Deze vind ik heel fijn, is met een kwastje.

Ik heb lichte hooded eyes. Dus vaak krijg ik 'm er wel strak en goed op, maar zodra ik dan normaal kijk valt de wing half weg in 'n oogplooi. En dat stoort me! Even kijken of ik een voorbeeld kan vinden.

Daarom draag ik geen eyeliner haha. Heb heel veel hooded eyes tutorials gekeken en het is dan heel lastig om een mooie, goede eyeliner te zetten zonder dat je oog nog kleiner lijkt.
<<

Anoniem301

Bericht 15 Feb 2017 09:21

Re: Make-up vragen

Kijk ik krijg 'm er best zo mooi op:

Afbeelding

Als ik een beetje naar beneden kijk dan is het mooi. En dan als ik gewoon kijk valt-ie half weg en dat vind ik irritaaaaant
Afbeelding
<<

Anoniem313

Bericht 15 Feb 2017 09:40

Re: Make-up vragen

Argh, dat heb ik dus ook Carrie. Ik zet 'm best mooi maar hij valt grotendeels weg, nog meer zelfs dan bij jou. Toch blijf ik het doen!
Ik gebruik de liquid liner van Catrice, waterproof. Die zit als een huis en het kwastje werkt fijn. Heb ook wel duurdere gebruikt, bijvoorbeeld van Benefit, maar ik blijf terugkomen bij deze. Heb er net gisteren ook een grijze metallic variant ervan gekocht.

Charlotte Tilbury doet goeie tutorials vind ik, hier legt ze uit hoe je een wing maakt.

https://youtu.be/fylB5yXczWo
<<

Anoniem301

Bericht 15 Feb 2017 09:47

Re: Make-up vragen

Stom is dat he? Ok ik ga haar filmpje kijken, hopelijk kan zij me eindelijk helpen :nopompom:
<<

Anoniem313

Bericht 15 Feb 2017 09:49

Re: Make-up vragen

Carrie schreef:Stom is dat he? Ok ik ga haar filmpje kijken, hopelijk kan zij me eindelijk helpen :nopompom:


Nee Carrie, dat kan zelfs Charlotte niet. Wij hoodies zijn niet te helpen.
<<

Anoniem301

Bericht 15 Feb 2017 09:50

Re: Make-up vragen

Caulfield schreef:
Carrie schreef:Stom is dat he? Ok ik ga haar filmpje kijken, hopelijk kan zij me eindelijk helpen :nopompom:


Nee Carrie, dat kan zelfs Charlotte niet. Wij hoodies zijn niet te helpen.

Waarom trap je zo op mijn hart!
<<

Anoniem313

Bericht 15 Feb 2017 09:55

Re: Make-up vragen

Carrie schreef:
Caulfield schreef:
Carrie schreef:Stom is dat he? Ok ik ga haar filmpje kijken, hopelijk kan zij me eindelijk helpen :nopompom:


Nee Carrie, dat kan zelfs Charlotte niet. Wij hoodies zijn niet te helpen.

Waarom trap je zo op mijn hart!


Ik ben hard en cynisch geworden door alle keren dat mijn winged eyeliner over het hoofd werd gezien.
<<

Anoniem304

Bericht 15 Feb 2017 10:26

Re: Make-up vragen

Oh mijn ogen hooded nog echt 10x erger. Bij jou vind ik het wel mooi Carrie!
<<

Hope

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1556

Geregistreerd: 28 Jun 2014 15:08

Bericht 15 Feb 2017 10:29

Re: Make-up vragen

Ik kan het aan 1 oog perfect, maar die andere lijkt nergens naar :laughcry:
<<

Duchess

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 812

Geregistreerd: 01 Jul 2015 12:41

Woonplaats: Duiven

Bericht 15 Feb 2017 19:11

Re: Make-up vragen

Ik heb het nog nooit geprobeerd, vind het eigenlijk als ik eerlijk ben ook helemaal niet mooi. Maar ieder zijn ding.
Maar denk inderdaad veel oefenen.
<<

Lot

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5453

Geregistreerd: 02 Sep 2013 09:34

Bericht 15 Feb 2017 23:18

Re: Make-up vragen

Dank voor de tips! Ga eens kijken naar de Catrice eyeliner. Wie weet zeg ik over een jaar ook wel dat het 'vet makkelijk' is. Hope so :wink:.
<<

anoniem213

Bericht 16 Feb 2017 07:15

Re: Make-up vragen

Caulfield schreef:
Carrie schreef:
Caulfield schreef:
Nee Carrie, dat kan zelfs Charlotte niet. Wij hoodies zijn niet te helpen.

Waarom trap je zo op mijn hart!


Ik ben hard en cynisch geworden door alle keren dat mijn winged eyeliner over het hoofd werd gezien.

:laughcry:
<<

Elle123

Bericht 16 Feb 2017 13:19

Re: Make-up vragen

Ik heb ook een vraag. Welke oogschaduwbasis werkt bij jullie? Ik heb er een van Hema, maar mijn oogschaduw gaat toch creasen. Ik gebruik niet vaak oogschaduw, dus die basis moet ik ook altijd halfvol weggooien als hij weer te oud of uitgedroogd is.
<<

Caro

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8396

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:26

Bericht 16 Feb 2017 14:33

Re: Make-up vragen

Ik gebruik tegenwoordig als basis de concealer van de Kruidvat. Is zo gegroeid en hij doet het best prima:

Afbeelding

Ik gebruik dan de lichtste als basis en de donkerste (van de beige kleuren) voor al een beetje contour aan te brengen. Meer voor de lol dan ik echt denk dat het iets doet hoor :-).
Volgende

Terug naar Beauty & mode

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers