Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Jezelf moeten bewijzen omdat je een vrouw bent.

<<

Toet

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2622

Geregistreerd: 03 Sep 2013 11:00

Bericht 15 Feb 2017 02:32

Jezelf moeten bewijzen omdat je een vrouw bent.

Ik vind dit wel een interessante kwestie. Hebben jullie hiermee te maken op je werk? En ik welke mate word je hierdoor belemmerd in je werkzaamheden?

Ik zit momenteel tegen promotie aan op mijn werk maar het loopt allemaal een beetje moeilijk (zie werk en studie biechttopic voor meer informatie, maar verder niet heel relevant aan deze discussie)
Toen ik het daar vandaag met een van mijn managers over had gaf hij aan dat je je als vrouw toch veel meer moet bewijzen. Ik quote: ''in de ogen van de directie is een manager een volwassen vent van 1 meter 90 die gezag uitstraalt, als jij daar als meisje tussenkomt moet je gewoon 3 keer zo hard je best doen en zorgen dat je altijd alles perfect op orde het.''

Ik vind deze uitspraak eigenlijk best wel bizar, er wordt dus wel degelijk gediscrimineerd op deze manier. Het is ook niet de eerste keer dat dit speelt. Bij mijn vorige werkgever kwam ik na promotie binnen een team van alleen maar mannen terecht en daar moest ik echt knokken voor mijn plek. Het stomme was nog dat ze 1 op 1 allemaal super positief over mij waren maar in teamverband werd ik echt afgebrand. Een collega heeft toen na een paar maanden opgebiecht dat ze mij een jaar (!!) eerder al voor de functie wilde vragen maar dat een aantal collega's geen vrouw in het team wilde, te idioot voor woorden natuurlijk.
<<

Caro

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8396

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:26

Bericht 15 Feb 2017 09:12

Re: Jezelf moeten bewijzen omdat je een vrouw bent.

Van de ene kant idioot, van de andere kant is het een stigma wat er nog steeds heerst en daar is gigantisch moeilijk tegen te vechten. Als ik het op mezlef betrek dan 'ja', ik heb hier ook mee te maken. In dit bedrijf zitten alleen mannen aan de top, en wordt over vrouwen ook niet nagedacht dat ze wel eens meer inhoud dan een typmiep kunnen bevatten. Het is een wat ouderwets bedrijf, ik ben de enige vrouw die fulltime werkt en de rest ís ook ondersteunend van aard. Ik ben de enige vrouw die universitair geschoold is en dat vergeten ze gewoon voor het gemak. Vaak heb ik het idee dat als ik eenmaal begin te praten, dat ze verbaasd zijn dat er zoveel intelligentie uit een vrouwelijk wezen kan komen.

Heel irritant dus vooral.
Laatst gewijzigd door Caro op 15 Feb 2017 10:29, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Anoniem313

Bericht 15 Feb 2017 09:54

Re: Jezelf moeten bewijzen omdat je een vrouw bent.

Ja, ik heb daar mee te maken. Doorgaans is het in mijn werkveld niet zo expliciet als hoe jij het te horen krijgt, dat is echt heel schokkend! In mijn werk is er meer sprake van impliciete uitsluitingsmechanismes en uitval van vrouwen aan de top. In de wetenschap is het echt droevig gesteld. Qua instroom, dus als je kijkt naar promovendi, is de verdeling man-vrouw ongeveer gelijk. Naarmate je verder naar boven gaat in de hiërarchie, dus naar post-doc, UD, UHD en dan professor, wordt het steeds bedroevender. In Nederland is maar 18% van de hoogleraren vrouw en daarmee lopen we ontzettend achter op andere landen. En dat terwijl er talent in overvloed is.
<<

Anoniem222

Bericht 15 Feb 2017 10:05

Re: Jezelf moeten bewijzen omdat je een vrouw bent.

Ja.. ik zat hier laatst toevallig ook over na te denken. Ik geloof best dat het echt zo is. En ik vind het dan ook aan de ene kant idioot dat jouw manager dat tegen je zegt maar ook wel weer eerlijk. Maar als hij dat weet dan zegt hij toch tegen de directie: luister, ze doet het net zo goed of misschien wel beter dan een volwassen vent van 1.90.

Ik werk in een bedrijf waar de overgrote meerderheid vrouw is. Opvallend is wel dat de hoogste directeuren allemaal mannen zijn. Al zitten in de laag daaronder veel vrouwen, dus ik geloof ook wel dat geslacht hier niet perse uitmaakt. Ik denk wel dat vrouwen zelf ook minder snel echt aan de top willen werken, omdat ze niet fulltime willen werken (overigens vind ik het idee dat een topbestuurder (oid) fulltime moet werken ook een beetje achterhaald maar dat ter zijde).
<<

Anoniem301

Bericht 15 Feb 2017 10:16

Re: Jezelf moeten bewijzen omdat je een vrouw bent.

In mijn werk zelf heb ik er geen last van, heb ook een typische ondersteunende functie (secretaresse) maar ik begin me wel steeds bewuster te worden van hoe vrouwen nog steeds worden neergezet. Bepaalde grapjes, steken onder water, gewoontes. Het begint me steeds meer tegen te staan. Mijn man doet het ook weleens en dat druk ik meteen de kop in. Wil mijn dochter ook echt heel erg bijbrengen dat mannen niet boven vrouwen staan. Je zou toch denken dat het in een land als Nederland niet meer voorkomt, maar onbewust gebeurt het wel, het lijkt er zo ingesleten. Maar dit is wellicht niet het juiste topic daarvoor.
<<

ChiQ

Bericht 15 Feb 2017 10:27

Re: Jezelf moeten bewijzen omdat je een vrouw bent.

Op mijn werk niet. Maar ik ben ook niet de persoon waarbij ze dat zouden durven zeggen. Ligt ook aan het bedrijf trouwens.
<<

Caro

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8396

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:26

Bericht 15 Feb 2017 10:30

Re: Jezelf moeten bewijzen omdat je een vrouw bent.

Ik heb geen last van grapjes oid, maar wel dat het oprecht een mannencultuur is. Vrouwen worden gewoon over het hoofd gezien, totdat je dus laat merken dat je zeker kennis van zaken hebt.
<<

-Ali-

Noob

Berichten: 21

Geregistreerd: 09 Dec 2016 11:46

Bericht 15 Feb 2017 10:53

Re: Jezelf moeten bewijzen omdat je een vrouw bent.

Ik werk in de zorg en welzijn en in deze sector is het juist veel voorkomend dat vrouwen de hogere functies hebben.
<<

Anoniem250

Bericht 15 Feb 2017 11:19

Re: Jezelf moeten bewijzen omdat je een vrouw bent.

In mijn sector werken veel vrouwen, maar de directeuren zijn vaak mannen. Dat heeft er ook mee te maken dat mannen vaak fulltime werken en vrouwen parttime. Vrouwen kiezen daar ook zelf voor. Ik heb niet te maken met grappen, maar ik hoor wel vaak dat ik heel druk ben met drie kinderen. En ik vind dat als ik werk en mijn werk goed doe ik niet beoordeeld hoef te worden op mijn al dan niet drukke thuissituatie. Ik heb ook al een aantal keer deze opmerking gehoord: "mijn vrouw stopte tijdelijk met werken toen ZE zulke jonge kinderen had". Nou dan weet je het wel als je zo'n opmerking krijgt. Dat wordt niet tegen een man gezegd. En bij een man wordt er ook niet vanuit gegaan dat zijn werk lijdt onder het hebben van kleine kinderen. Ik heb overigens een excellente beoordeling gehad, maar ook daarin werd mijn gezinssituatie aangekaart "knap hoor hoe je alle ballen in de lucht houdt". Ik denk dat zoiets ook niet snel tegen een man wordt gezegd.
<<

Anoniem301

Bericht 15 Feb 2017 11:46

Re: Jezelf moeten bewijzen omdat je een vrouw bent.

Ja dat HG! Die kleine dingetjes, daar kan ik steeds slechter tegen.
<<

Anoniem250

Bericht 15 Feb 2017 11:56

Re: Jezelf moeten bewijzen omdat je een vrouw bent.

Carrie schreef:Ja dat HG! Die kleine dingetjes, daar kan ik steeds slechter tegen.


Ga je erop in als je zulke opmerkingen krijgt? Ik niet eigenlijk.
<<

Caro

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8396

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:26

Bericht 15 Feb 2017 12:16

Re: Jezelf moeten bewijzen omdat je een vrouw bent.

Ik merk het dus ook de andere kant op: mijn vriend wilde ouderschapsverlof opnemen zodat hij de kinderen eerder kan ophalen op vrijdag en ze op maandag naar school kon brengen. Daar werd heel raar over gedaan 'ja ik kan het je niet verbieden maar het is niet handig. Is het echt nodig dat je daar vrij voor neemt?'. Terwijl een vader die zijn kinderen ophaalt en brengt nu niet bepaald een wereldwonder is ofzo.
<<

Anoniem301

Bericht 15 Feb 2017 12:26

Re: Jezelf moeten bewijzen omdat je een vrouw bent.

HollyGolightly schreef:
Carrie schreef:Ja dat HG! Die kleine dingetjes, daar kan ik steeds slechter tegen.


Ga je erop in als je zulke opmerkingen krijgt? Ik niet eigenlijk.

Steeds meer ja, al kies ik wel bij wie ik het doe. Want sommige mensen zijn gewoon te dom om het te begrijpen, of willen het niet begrijpen en dat is verspilde energie.
<<

Anoniem211

Bericht 15 Feb 2017 13:58

Re: Jezelf moeten bewijzen omdat je een vrouw bent.

Caro schreef:Ik merk het dus ook de andere kant op: mijn vriend wilde ouderschapsverlof opnemen zodat hij de kinderen eerder kan ophalen op vrijdag en ze op maandag naar school kon brengen. Daar werd heel raar over gedaan 'ja ik kan het je niet verbieden maar het is niet handig. Is het echt nodig dat je daar vrij voor neemt?'. Terwijl een vader die zijn kinderen ophaalt en brengt nu niet bepaald een wereldwonder is ofzo.


Bij mijn vriend ook... duurde een half jaar voordat hij het voor elkaar had om 3 uurtjes om de week verlof te krijgen om zijn dochter uit school te halen. Vond ik echt absurt!
<<

Geel

Bericht 15 Feb 2017 14:11

Re: Jezelf moeten bewijzen omdat je een vrouw bent.

Ik heb daar eerlijk gezegd nog nooit last van gehad, maar dat ligt denk ik aan mijn werk.
<<

Zora

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 17342

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:24

Bericht 15 Feb 2017 14:23

Re: Jezelf moeten bewijzen omdat je een vrouw bent.

Caulfield schreef:Ja, ik heb daar mee te maken. Doorgaans is het in mijn werkveld niet zo expliciet als hoe jij het te horen krijgt, dat is echt heel schokkend! In mijn werk is er meer sprake van impliciete uitsluitingsmechanismes en uitval van vrouwen aan de top. In de wetenschap is het echt droevig gesteld. Qua instroom, dus als je kijkt naar promovendi, is de verdeling man-vrouw ongeveer gelijk. Naarmate je verder naar boven gaat in de hiërarchie, dus naar post-doc, UD, UHD en dan professor, wordt het steeds bedroevender. In Nederland is maar 18% van de hoogleraren vrouw en daarmee lopen we ontzettend achter op andere landen. En dat terwijl er talent in overvloed is.


Maar komt dat voor jouw gevoel dan direct door de achterstand die je als vrouw dan impliciet zou hebben? Want is het niet misschien eerder zo dat vrouwen na een PhD vaker andere prioriteiten krijgen dan mannen? Ik heb in mijn omgeving een aantal vrouwelijke PhD's en die hebben na het harde werken tijdens hun promotie graag adempauze. Willen een eerste of tweede kind, en keren daarna niet of minder vergelijkbaar terug naar de wetenschappelijke wereld. Mannen groeien makkelijk door lijkt wel omdat het een voor hen het ander niet uitsluit.
14 mei 2015 ♥ T- kleine held
13 februari 2018 ♥ M - klein feestje
<<

Zora

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 17342

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:24

Bericht 15 Feb 2017 14:24

Re: Jezelf moeten bewijzen omdat je een vrouw bent.

Oh en voor mezelf: in mijn huidige baan merk ik geen onderscheid tussen man-vrouw. In mijn vorige baan was ik leidinggevende, en heb ik nooit gemerkt dat mijn vrouw-zijn mij een achterstand gaf. Wel weet ik dat mijn bazen het stiekem wel als een soort van zwakte zagen dat je als vrouw met kind minder flexibel was, minder snel kon komen opdraven. Als onze mannelijke collega's anders inzetbaar werden door het krijgen van een kind werd daar nog meer op neer gekeken.
14 mei 2015 ♥ T- kleine held
13 februari 2018 ♥ M - klein feestje
<<

Anoniem313

Bericht 15 Feb 2017 14:30

Re: Jezelf moeten bewijzen omdat je een vrouw bent.

Zora schreef:
Caulfield schreef:Ja, ik heb daar mee te maken. Doorgaans is het in mijn werkveld niet zo expliciet als hoe jij het te horen krijgt, dat is echt heel schokkend! In mijn werk is er meer sprake van impliciete uitsluitingsmechanismes en uitval van vrouwen aan de top. In de wetenschap is het echt droevig gesteld. Qua instroom, dus als je kijkt naar promovendi, is de verdeling man-vrouw ongeveer gelijk. Naarmate je verder naar boven gaat in de hiërarchie, dus naar post-doc, UD, UHD en dan professor, wordt het steeds bedroevender. In Nederland is maar 18% van de hoogleraren vrouw en daarmee lopen we ontzettend achter op andere landen. En dat terwijl er talent in overvloed is.


Maar komt dat voor jouw gevoel dan direct door de achterstand die je als vrouw dan impliciet zou hebben? Want is het niet misschien eerder zo dat vrouwen na een PhD vaker andere prioriteiten krijgen dan mannen? Ik heb in mijn omgeving een aantal vrouwelijke PhD's en die hebben na het harde werken tijdens hun promotie graag adempauze. Willen een eerste of tweede kind, en keren daarna niet of minder vergelijkbaar terug naar de wetenschappelijke wereld. Mannen groeien makkelijk door lijkt wel omdat het een voor hen het ander niet uitsluit.


Daarmee sta je dus als vrouw op achterstand. Als je het gemiddelde traject pakt, ben je zo rond je dertigste gepromoveerd en moet je dan dus gaan knallen met publicaties en beurzen binnen halen. Voor veel vrouwen valt dit samen met het (willen) krijgen van kinderen en dat interfereert dan. Je hebt natuurlijk recht op verlof maar je hebt het doorgaans moeilijker om aan de criteria te voldoen om de volgende stappen te zetten. Er zijn aanwijzingen dat vrouwen die achterstand nooit meer inhalen.
<<

Zora

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 17342

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:24

Bericht 15 Feb 2017 14:37

Re: Jezelf moeten bewijzen omdat je een vrouw bent.

Marilyn schreef:
Caro schreef:Ik merk het dus ook de andere kant op: mijn vriend wilde ouderschapsverlof opnemen zodat hij de kinderen eerder kan ophalen op vrijdag en ze op maandag naar school kon brengen. Daar werd heel raar over gedaan 'ja ik kan het je niet verbieden maar het is niet handig. Is het echt nodig dat je daar vrij voor neemt?'. Terwijl een vader die zijn kinderen ophaalt en brengt nu niet bepaald een wereldwonder is ofzo.


Bij mijn vriend ook... duurde een half jaar voordat hij het voor elkaar had om 3 uurtjes om de week verlof te krijgen om zijn dochter uit school te halen. Vond ik echt absurt!


Ja bij mijn vriends werk ook! Het is een erg traditioneel bedrijf met iets van 500 mensen maar V is de eerste die ouderschapsverlof opneemt! Het is ook altijd echt even een ding als IK T niet kan ophalen als hij ziek is en Vriend dat dus moet doen. Men vindt daar echt dat 'ie onder de plak zit ofzo en ze vinden daar heel erg dat ik dan maar minder zou moeten gaan werken...
14 mei 2015 ♥ T- kleine held
13 februari 2018 ♥ M - klein feestje
<<

Zora

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 17342

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:24

Bericht 15 Feb 2017 14:40

Re: Jezelf moeten bewijzen omdat je een vrouw bent.

Caulfield schreef:
Zora schreef:
Caulfield schreef:Ja, ik heb daar mee te maken. Doorgaans is het in mijn werkveld niet zo expliciet als hoe jij het te horen krijgt, dat is echt heel schokkend! In mijn werk is er meer sprake van impliciete uitsluitingsmechanismes en uitval van vrouwen aan de top. In de wetenschap is het echt droevig gesteld. Qua instroom, dus als je kijkt naar promovendi, is de verdeling man-vrouw ongeveer gelijk. Naarmate je verder naar boven gaat in de hiërarchie, dus naar post-doc, UD, UHD en dan professor, wordt het steeds bedroevender. In Nederland is maar 18% van de hoogleraren vrouw en daarmee lopen we ontzettend achter op andere landen. En dat terwijl er talent in overvloed is.


Maar komt dat voor jouw gevoel dan direct door de achterstand die je als vrouw dan impliciet zou hebben? Want is het niet misschien eerder zo dat vrouwen na een PhD vaker andere prioriteiten krijgen dan mannen? Ik heb in mijn omgeving een aantal vrouwelijke PhD's en die hebben na het harde werken tijdens hun promotie graag adempauze. Willen een eerste of tweede kind, en keren daarna niet of minder vergelijkbaar terug naar de wetenschappelijke wereld. Mannen groeien makkelijk door lijkt wel omdat het een voor hen het ander niet uitsluit.


Daarmee sta je dus als vrouw op achterstand. Als je het gemiddelde traject pakt, ben je zo rond je dertigste gepromoveerd en moet je dan dus gaan knallen met publicaties en beurzen binnen halen. Voor veel vrouwen valt dit samen met het (willen) krijgen van kinderen en dat interfereert dan. Je hebt natuurlijk recht op verlof maar je hebt het doorgaans moeilijker om aan de criteria te voldoen om de volgende stappen te zetten. Er zijn aanwijzingen dat vrouwen die achterstand nooit meer inhalen.


Ja precies, ik begrijp je. Maar in het kader van dit topic nam ik aan dat je dit onderwerp aanhaalde om een voorbeeld te geven dat het in jouw werkveld ook gebeurt. Dat je je moet bewijzen als vrouw. Maar in jouw voorbeeld gaat het niet om vrouwen die zich wíllen bewijzen, of moeten bewijzen, maar om vrouwen die zelf andere keuzes maken (en dus juist níet willen). Heb je het idee dat als je een vrouw bent in de wetenschappelijke wereld die wél gewoon door wil groeien, je je dan moet bewijzen? Omdat men het minder verwacht misschien?
14 mei 2015 ♥ T- kleine held
13 februari 2018 ♥ M - klein feestje
<<

Serena

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 717

Geregistreerd: 02 Sep 2013 06:37

Bericht 15 Feb 2017 14:54

Re: Jezelf moeten bewijzen omdat je een vrouw bent.

Ik heb het ook wel meegemaakt, niet expliciet en mijn vorige werk zetten zich erg in als gelijk voor mannen en vrouwen. Maar impliciet kregen vrouwen toch net iets minder beoordeeld (wat niet direct iets hoeft te betekenen, maar naar 4 jaar vond ik sommige zaken toch opvallend) en kreeg ik vaak de 'makkelijkere' projecten. Ze verwachten toch andere dingen van vrouwen in bepaalde werkgebieden. Met solliciteren werd ik positief gediscrimineerd, omdat ze de voorkeur gaven aan een vrouw voor de diversiteit van het team.
<<

Anoniem313

Bericht 15 Feb 2017 15:11

Re: Jezelf moeten bewijzen omdat je een vrouw bent.

Zora schreef:
Caulfield schreef:
Zora schreef:
Maar komt dat voor jouw gevoel dan direct door de achterstand die je als vrouw dan impliciet zou hebben? Want is het niet misschien eerder zo dat vrouwen na een PhD vaker andere prioriteiten krijgen dan mannen? Ik heb in mijn omgeving een aantal vrouwelijke PhD's en die hebben na het harde werken tijdens hun promotie graag adempauze. Willen een eerste of tweede kind, en keren daarna niet of minder vergelijkbaar terug naar de wetenschappelijke wereld. Mannen groeien makkelijk door lijkt wel omdat het een voor hen het ander niet uitsluit.


Daarmee sta je dus als vrouw op achterstand. Als je het gemiddelde traject pakt, ben je zo rond je dertigste gepromoveerd en moet je dan dus gaan knallen met publicaties en beurzen binnen halen. Voor veel vrouwen valt dit samen met het (willen) krijgen van kinderen en dat interfereert dan. Je hebt natuurlijk recht op verlof maar je hebt het doorgaans moeilijker om aan de criteria te voldoen om de volgende stappen te zetten. Er zijn aanwijzingen dat vrouwen die achterstand nooit meer inhalen.


Ja precies, ik begrijp je. Maar in het kader van dit topic nam ik aan dat je dit onderwerp aanhaalde om een voorbeeld te geven dat het in jouw werkveld ook gebeurt. Dat je je moet bewijzen als vrouw. Maar in jouw voorbeeld gaat het niet om vrouwen die zich wíllen bewijzen, of moeten bewijzen, maar om vrouwen die zelf andere keuzes maken (en dus juist níet willen). Heb je het idee dat als je een vrouw bent in de wetenschappelijke wereld die wél gewoon door wil groeien, je je dan moet bewijzen? Omdat men het minder verwacht misschien?


Ja,dat idee heb ik inderdaad. Die gevolgtrekking sloeg ik ff over. Komt vast omdat ik een vrouw ben :smile:
<<

Zora

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 17342

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:24

Bericht 15 Feb 2017 21:57

Re: Jezelf moeten bewijzen omdat je een vrouw bent.

Haha vast idd :face:
14 mei 2015 ♥ T- kleine held
13 februari 2018 ♥ M - klein feestje
<<

Marsy31

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6658

Geregistreerd: 01 Sep 2013 14:19

Bericht 16 Feb 2017 00:14

Re: Jezelf moeten bewijzen omdat je een vrouw bent.

Ik merk het bij mij niet, sterker nog, de mannelijke collega's op mijn universiteit vinden het soms moeilijk om hogerop te komen omdat er zoveel gepromeerde vrouwen rondlopen - omgekeerde wereld dus (ook ander land natuurlijk). En ik vind ook dat vrouwen en mannen anders zijn. Helaas moeten wij, als er kinderen komen, nou 9 maanden daarmee rondlopen, plus borstvoeding als je dat doet. En dat misschien 2 of 3 keer. Dat kunnen mannen niet overnemen en dus tja, loop je vertraging op. Mannen kunnen natuurlijk zodra het geboren is wel meer doen, en dat zal bij ons ook zeker zo zijn, maar ik heb hier dus niet mee te maken. Ik kan me dus niet in de stelling vinden.
Afbeelding
Afbeelding
<<

Minx

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11502

Geregistreerd: 15 Jan 2014 00:42

Bericht 16 Feb 2017 00:29

Re: Jezelf moeten bewijzen omdat je een vrouw bent.

Ik heb dat tijdens een sollicitatie ook wel eens gehoord of ik wel besefte dat het echt fulltime was voor in ieder geval de komende twee jaar. Ik was niet ad-rem genoeg om te vragen of ze dat ook aan een man zouden vragen.
2015 💙
Volgende

Terug naar Werk & studie

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers