Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Medelijden met die man.

<<

caribbeanlover

Bericht 14 Feb 2017 14:52

Re: Medelijden met die man.

Odil schreef:Weet je, na al die jaren verbaas ik mezelf steeds meer en meer dat jij nog steeds getrouwd bent. Je hebt altijd maar commentaar om je schoonfamilie, ze kunnen echt niets goed doen. Zoals je zelf ook vaak aangeeft bespreek ( of deel je mede) aan je man te pas en te onpas jouw mening over zijn familie. Echt, wat moet je man hiervan vinden? Je hebt hier al een verteld dat jullie op het punt van scheiden stonden. Geloof mij CLB, stop met dit gedrag! Het zal je uiteindelijk echt je huwelijk gaan kosten en dat is niet wat je wil lijkt mij.


Nou luk je echt uit je nek en verzin je letterlijk dingen voor mij! Ik heb nooit, maar dan ook nooit gezegd dat ik op het punt stond om te scheiden dus houd je mond daar maar over dicht ja! Jij kan niet voor een ander denken dus ook weet je niet of dit mijn huwelijk kost. Bemoei je met jezelf!
<<

caribbeanlover

Bericht 14 Feb 2017 14:59

Re: Medelijden met die man.

Sawadee schreef:
caribbeanlover schreef:Fijn/prima dat jullie wel helpen, moet je zelf weten. Buiten mijn schoonzus helpt niemand dus ook niet de broers en zussen van mijn schoonouders. Blijkbaar hebben zij dat altijd zo gedaan...................so what!

Dat er nog meiden hier zijn met kids die niet werken. Waarom? Je kan het prima combineren doen tig vrouwen wel. Mijn moeder werkte vroeger ook net als alle moeders van mijn klasgenoten op de basisschool. Zo hoort dat ook vind ik. Je financiele bijdrage leven vind ik normaal en een man hoeft niet alles te doen....................lekker ouderwets!



Euhm jij werkt parttime en hebt jaren niet gewerkt??


Niet dat jullie dat een ene hol aan gaat. Ik werk idd p.time, maar ik werk wel! Doet er niet toe hoe vaak in de week!
Klopt, ik heb een aantal jaren niet gewerkt, maar wel gesolliciteerd. Ik teerde op de zak van mijn man en dat vond ik heel erg ook omdat ik geen ww had. Ik zei steeds tegen hem dat ik mezelf lui vond en dat vond ik ook ik werkte immers niet en hij betaalde alles!
Dus hou je oordeel voor je! Ik noemde mijzelf lui en kom daar gewoon vooruit in tegenstelling tot anderen.
Denk je nou werkelijk waar dat ik het leuk vond? Denk eens even na zeg! Ik wilde ook liever werken, dan thuis niksen.
Nu heb ik eindelijk wat, wel p.time...........NOU EN!
Ik lever tenminste mijn bijdrage.
Je kan gewoon werken met kinderen, dus de smoes van ik heb geen tijd of weet ik veel wat voor gelul is bullshit!
Tenzij je afgekeurd bent vind ik het totaal wat anders, dan wil je wel alleen kan je gewoon niet!

Dit is alles wat ik er nog over te zeggen heb (denk ik). Meer uitleg hoef ik jullie niet te geven en dat was sowieso niet nodig.

Dat jullie helpen op verjaardagen, nogmaals applaus voor jezelf. Zo ben ik niet iedereen is anders.
<<

Carra

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3089

Geregistreerd: 01 Sep 2013 09:50

Bericht 14 Feb 2017 15:05

Re: Medelijden met die man.

Ok!
<<

Femm

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1554

Geregistreerd: 17 Jan 2016 11:10

Bericht 14 Feb 2017 15:05

Re: Medelijden met die man.

Mafkees :laughcry:
Januari 2012
Augustus 2014
Juli 2016
<<

Anoniem192

Bericht 14 Feb 2017 15:08

Re: Medelijden met die man.

caribbeanlover schreef:
Dat jullie helpen op verjaardagen, nogmaals applaus voor jezelf. Zo ben ik niet iedereen is anders.


Antwoord op je eigen topic, applausje voor jezelf! Iedereen is anders, kijk dus naar jezelf en niet naar anderen. En niet helpen bij familie vind ik onbeschoft, kleine moeite namelijk :)
<<

Thunder

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6365

Geregistreerd: 02 Sep 2013 00:24

Bericht 14 Feb 2017 15:22

Re: Medelijden met die man.

Wat heeft wel of niet werken met de verjaardag van je schoonvader te maken?
Liefde is niet krampachtig vasthouden, maar vertrouwend loslaten.
<<

Linnie

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1945

Geregistreerd: 01 Sep 2013 13:52

Woonplaats: Goeree Overflakkee

Bericht 14 Feb 2017 15:33

Re: Medelijden met die man.

caribbeanlover schreef:
Linnie schreef:
caribbeanlover schreef:Fijn/prima dat jullie wel helpen, moet je zelf weten. Buiten mijn schoonzus helpt niemand dus ook niet de broers en zussen van mijn schoonouders. Blijkbaar hebben zij dat altijd zo gedaan...................so what!

Dat er nog meiden hier zijn met kids die niet werken. Waarom? Je kan het prima combineren doen tig vrouwen wel. Mijn moeder werkte vroeger ook net als alle moeders van mijn klasgenoten op de basisschool. Zo hoort dat ook vind ik. Je financiele bijdrage leven vind ik normaal en een man hoeft niet alles te doen....................lekker ouderwets!


Misschien verdient de partner meer dan genoeg en hoeft de vrouw niet te werken. En trouwens zorgen voor je kind vind ik ook werken, huishouden doe je er ook naast.



Je krijgt niet betaald dus nee het is geen werken!


Dus vrijwilligerswerk is ook geen werk, want je krijgt daar ook niet voor betaald?
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
<<

Anoniem313

Bericht 14 Feb 2017 15:48

Re: Medelijden met die man.

caribbeanlover schreef:
Sawadee schreef:
caribbeanlover schreef:Fijn/prima dat jullie wel helpen, moet je zelf weten. Buiten mijn schoonzus helpt niemand dus ook niet de broers en zussen van mijn schoonouders. Blijkbaar hebben zij dat altijd zo gedaan...................so what!

Dat er nog meiden hier zijn met kids die niet werken. Waarom? Je kan het prima combineren doen tig vrouwen wel. Mijn moeder werkte vroeger ook net als alle moeders van mijn klasgenoten op de basisschool. Zo hoort dat ook vind ik. Je financiele bijdrage leven vind ik normaal en een man hoeft niet alles te doen....................lekker ouderwets!



Euhm jij werkt parttime en hebt jaren niet gewerkt??


Niet dat jullie dat een ene hol aan gaat. Ik werk idd p.time, maar ik werk wel! Doet er niet toe hoe vaak in de week!
Klopt, ik heb een aantal jaren niet gewerkt, maar wel gesolliciteerd. Ik teerde op de zak van mijn man en dat vond ik heel erg ook omdat ik geen ww had. Ik zei steeds tegen hem dat ik mezelf lui vond en dat vond ik ook ik werkte immers niet en hij betaalde alles!
Dus hou je oordeel voor je! Ik noemde mijzelf lui en kom daar gewoon vooruit in tegenstelling tot anderen.
Denk je nou werkelijk waar dat ik het leuk vond? Denk eens even na zeg! Ik wilde ook liever werken, dan thuis niksen.
Nu heb ik eindelijk wat, wel p.time...........NOU EN!
Ik lever tenminste mijn bijdrage.
Je kan gewoon werken met kinderen, dus de smoes van ik heb geen tijd of weet ik veel wat voor gelul is bullshit!
Tenzij je afgekeurd bent vind ik het totaal wat anders, dan wil je wel alleen kan je gewoon niet!

Dit is alles wat ik er nog over te zeggen heb (denk ik). Meer uitleg hoef ik jullie niet te geven en dat was sowieso niet nodig.

Dat jullie helpen op verjaardagen, nogmaals applaus voor jezelf. Zo ben ik niet iedereen is anders.


Als je schoonmoeder nou een klein part-time baantje had, zeg voor 1 dag per week. Zou je dan wel helpen op een verjaardag?
<<

Olíve

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3297

Geregistreerd: 01 Sep 2013 15:20

Bericht 14 Feb 2017 15:53

Re: Medelijden met die man.

Dus even samengevat:

* het is super stom en asociaal dat jouw schoonmoeder niks doet en jouw arme schoonvader alles zelf moet doen en dan ook nog commentaar krijgt. Het is daarentegen wel heel normaal dat jij niet helpt, daar ben je tenslotte niet voor gekomen en dus mag jij wel commentaar geven;
* Je krijgt nooit taart aangeboden en er zelf om vragen hoef je natuurlijk niet want ook daar ben je niet voor gekomen;
* Je sm is gewoon een stom wijf net als heeeeeeeel veel anderen om jou heen en hier op het forum is iedereen ook gek. Ze liegen allemaal;
* als je kinderen hebt moet je werken.
Klopt het zo? Ik vind je helemaal niet gek hoor! Je mist gewoon heeeeeeeeeel erg het vermogen om je in te leven in een ander en aan zelfreflectie heb je ook een enorm gebrek. Maar goed nieuws! Je kunt hiervoor in therapie en dan kun je dat leren. Ik beloof je dat je leven er veel leuker van wordt!
<<

Anoniem210

Bericht 14 Feb 2017 15:58

Re: Medelijden met die man.

Jongens, ik heb net een nieuwe soap ontdekt!
<<

Anoniem316

Bericht 14 Feb 2017 16:00

Re: Medelijden met die man.

Weet je met welke man ik medelijden heb CBL? Met jouw man. Wat een hel moet het zijn om met jou te leven.
<<

Femm

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1554

Geregistreerd: 17 Jan 2016 11:10

Bericht 14 Feb 2017 16:54

Re: Medelijden met die man.

Dee schreef:Weet je met welke man ik medelijden heb CBL? Met jouw man. Wat een hel moet het zijn om met jou te leven.


Nou dat lijkt me inderdaad een flinke opgave. Niet iets wat je voor je lol doet.
Januari 2012
Augustus 2014
Juli 2016
<<

Anoniem282

Bericht 14 Feb 2017 17:10

Re: Medelijden met die man.

CBL: waarom gebruik jij zoveel uitroeptekens? Dat staat heel schreeuwerig.
<<

Anoniem197

Bericht 14 Feb 2017 19:37

Re: Medelijden met die man.

Eens met dee. En guat(nog wat) ze schreeuwt toch ook? Hoor het hier in het zuiden nog!
Maar ik denk echt dat jij in therapie moet.
<<

Anoniem315

Bericht 14 Feb 2017 20:18

Re: Medelijden met die man.

Nou zeg dat. Wat een scheldpartij hier! CBL, vrouw, doe rustig! Je roept van alles en daardoor roept iedereen dingen terug. Wordt er niet gezelliger op.
<<

SoGood

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6126

Geregistreerd: 11 Sep 2013 12:54

Bericht 14 Feb 2017 20:27

Re: Medelijden met die man.

Gratis tipje van een doorgewinterde forumster; misschien moet jezelf eens minder druk maken om dit soort dingen, dat kan je leven alleen maar gezelliger maken en dat is waarschijnlijk ook beter voor je bloeddruk.
<<

Lejow

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13492

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:55

Bericht 16 Feb 2017 21:03

Re: Medelijden met die man.

CBL... weet je man dat jij zo praat over zijn ouders??
<<

kerel

Lady-post-a-lot

Berichten: 1385

Geregistreerd: 11 Sep 2013 13:24

Bericht 16 Feb 2017 23:07

Re: Medelijden met die man.

CBL wat kan het jou schelen of andere dames hier werken of niet? En die houding tegenover je schoonmoeder, ja dat weten we hier nu allemaal wel. Valt me nog wel mee dat je niet klaagt dat schoonmama gehaktballen had, terwijl jij er ook was, en dat je nu dus een hapje achterstond op de rest van het bezoek.
<<

Lejow

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13492

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:55

Bericht 17 Feb 2017 18:37

Re: Medelijden met die man.

kerel schreef:CBL wat kan het jou schelen of andere dames hier werken of niet? En die houding tegenover je schoonmoeder, ja dat weten we hier nu allemaal wel. Valt me nog wel mee dat je niet klaagt dat schoonmama gehaktballen had, terwijl jij er ook was, en dat je nu dus een hapje achterstond op de rest van het bezoek.


:good:
<<

Derpy

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1965

Geregistreerd: 01 Sep 2013 09:58

Bericht 20 Feb 2017 13:59

Re: Medelijden met die man.

Ik werk 32 uur betaald, doe vrijwilligerswerk, heb een beperking en 24 uur per dag pijn én ik help mee op verjaardagen. Wauw, schouderklopje voor mezelf :eyes:

Misschien heeft je schoonvader wel een heel leuke baan die hij niet wil opgeven? M'n moeder is ook al anderhalf jaar officieel met pensioen, maar ze is daarna gewoon blijven werken.
<<

Lejow

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13492

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:55

Bericht 20 Feb 2017 21:51

Re: Medelijden met die man.

Daar hoort taart bij Derpy!!!
<<

Kees

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8166

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:36

Bericht 20 Feb 2017 22:23

Re: Medelijden met die man.

Taart?! Ze zou een lintje moeten krijgen!
30-04-2017
<<

anoniem224

Bericht 20 Feb 2017 22:27

Re: Medelijden met die man.

Wat moet jij een ellendig leven hebben CBL. Ik word er al verdrietig van als ik dit zo allemaal lees.
<<

Lejow

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13492

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:55

Bericht 20 Feb 2017 23:30

Re: Medelijden met die man.

Of juist heerlijk zonder zorgen.. als dit al t gene is waar je je zo vreselijk druk om maakt..
<<

Carra

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3089

Geregistreerd: 01 Sep 2013 09:50

Bericht 25 Feb 2017 22:59

Re: Medelijden met die man.

Ik wil even meedelen dat Caro vanavond op een verjaardag was. En superveel heeft geholpen. Ze stond gewoon te koken voor 15 man. En ze werkt 40 uur per week! Belachelijk!!
VorigeVolgende

Terug naar Persoonlijk

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers