Bericht 14 Feb 2017 16:12

Re: Ik zoek een tas(je)

Elle123 schreef:
Carrie schreef:Als jij er lekker voor spaart, steeds een beetje dan vind ik dat je die tas mag lopen hoor! Je spaart met een doel toch.
Lekker doen! Je werkt er zelf voor, mag je ook zelf weten waar je het aan uitgeeft, ja toch :smile: En hij is wel heel erg mooi! Ik heb een donkerblauw lederen imitatietasje van de Furla. Er staat geen Furla op hoor, dan hoef ik het niet. Maar hij is wel mooi!


Ik hoef er idd ook niet perse een merk op, maar het moet dan wel echt leer zijn en mooi in elkaar zitten. Maar op de een of andere manier heeft zo'n Chanel tas iets magisch, haha.
Waar heb jij je tasje gekocht? Bij een tassenzaak of bijenkorf kun je ze zelf zien en passen. online vind ik toch altijd moeilijker. Binnenkort in de stad maar eens wat gaan neuzen.
In het outletcentrumin Roermond is een winkel van Furla en ook een van Tod's en Mulberry. Misschien moet ik daar ook nog eens een kijkje nemen.

Ja bedoel meer dat als het geen echte Furla is ik geen echte neppe wil waar dat merk dan opstaat terwijl het nep is. Heb 'm gekocht bij een boetiekje in mijn woonplaats. Ja in het echt voelen en passen is wel fijner inderdaad!