Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Haarlotion

<<

stoplicht

Noob

Berichten: 192

Geregistreerd: 02 Sep 2013 12:40

Bericht 13 Feb 2017 15:52

Haarlotion

Onze dochter van bijna 14 maanden heeft prachtig krullen in haar haar. Echter als ze geslapen heeft, heeft ze achterop haar haar echt zo'n kroesplek/droge warboel.
Ik kam het tot nog toe iedere keer uit, met het geluk dat ze het lekker vindt als iemand aan haar haren zit.
Maar nu dachten we dat wellicht een goede haarlotion zou helpen om het achterop minder droog te hebben.
Wij gebruiken de producten van Naïf maar een haarlotion hebben zij nog niet.

Welke haarlotion hebben jullie of adviseren jullie?
<<

Liadan

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3278

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:10

Bericht 13 Feb 2017 20:43

Re: Haarlotion

Sinds kort heb ik de leave-in conditioner uit de link voor mijn dochter. Zij is wel wat ouders maar heeft elke ochtend zo'n plek op haar achterhoofd. Ik borstel het nu in de ochtend uit, spuit met een plantenspuit haar haar een beetje nat en doe dan dat spul erin en kneed haar krullen mooi, werkt super.
http://www.myhairshop.nl/mixed-chicks/2 ... r-8oz.html
<<

Harrison

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4516

Geregistreerd: 11 Jan 2018 10:25

Bericht 13 Apr 2023 12:24

Re: Haarlotion

Haha heel herkenbaar dat vogelnest (en mijn zoon heeft niet eens krullen). Ik kreeg als tip van de kinderkapper; naif anti-klitspray en dan naif vette creme. Klinkt gek maar werkt echt bij hem. Weet niet of dat ook met krullen zo is maar als je toch al producten van naif hebt wellicht het proberen waard.
<<

Liadan

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3278

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:10

Bericht 13 Apr 2023 17:27

Re: Haarlotion

Haha ik zie dat ik hier 6 jaar geleden gereageerd heb. Inmiddels ben ik hier ook weer aan het zoeken voor de jongste, dochter van 1,5 heeft ook krullen en na het slapen ook vogelnest met pluis achterop haar hoofd. Ik ga jouw tip eens proberen Harrison!
<<

Archie

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 363

Geregistreerd: 28 Sep 2020 10:49

Bericht 13 Apr 2023 18:35

Re: Haarlotion

Die spray is heel fijn en ruikt ook zo lekker. Ik heb een hele lading naif gekregen van een vriendin omdat haar dochter allergisch reageerde op Naif producten. En daar zat die anti klit spray dus ook bij. Mijn dochter heeft het niet echt nodig met haar nog vrij korte haartjes, maar dus alleen die heerlijke geur al!
11.21
10.23
<<

Bloom

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3158

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:00

Bericht 15 Apr 2023 07:03

Re: Haarlotion

Ik gebruik voor zoon “volwassen” producten in zijn haar. Hij heeft echt een flinke bos haar met klein beetje slag. Dat babyspul doet letterlijk niks voor hem.
Iedere zes weken scheren/knippen we het kort bij de kapper. Zodra het langer wordt doe ik er wat leave-in conditioner en wax. ze
https://www.vinted.nl/member/51937209-nmeeuw

26-05-2021 💙 | 26-04-2023 💙

Terug naar Zwangerschap & kinderen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers