Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Waar baal jij op dit moment van? #2

<<

Anoniem316

Bericht 11 Feb 2017 06:18

Re: Waar baal jij op dit moment van? #2

Vervelend al Die wakkere kinderen. Hier juist geen kind wakker maar ik wel..
<<

Anoniem197

Bericht 11 Feb 2017 06:20

Re: Waar baal jij op dit moment van? #2

Ik doe met jullie mee. Dochter is ook weer wakker. Denk een sprongetje? Sliep door en opeens nachten niet.
Daarnaast is mijn zoon ziek en daar moest ik ook al voor uit bed komen. Alles onder gespuugd en kon ik dus in de koude garage op zoek naar beddengoed. Net verhuisd en dat lag helaas nog niet in de kast. Beide slapen weer maar ik dus niet meer. Mijn man heeft weer nachtdienst. Even een bluh moment.
<<

anoniem196

Bericht 11 Feb 2017 06:37

Re: Waar baal jij op dit moment van? #2

Ddl dat is vervelend. Beterschap.
Hier vanaf half 6 een klein meisjes dat steeds wakker is en weer even slaapt.
<<

Anoniem197

Bericht 11 Feb 2017 11:05

Re: Waar baal jij op dit moment van? #2

ikknutsel schreef:Ddl dat is vervelend. Beterschap.
Hier vanaf half 6 een klein meisjes dat steeds wakker is en weer even slaapt.


Dank je.
Dat is ook vervelend. Iedere keer denk je dan: nu kan ik slapen. Maar dan wordt ze weer wakker en uiteindelijk ben je dan heel moe.
<<

anoniem203

Bericht 11 Feb 2017 12:58

Re: Waar baal jij op dit moment van? #2

Dat ik verkouden aan het worden ben en heel de linkerkant van mijn gezicht voelt beurs aan. En ik kan het eigenlijk niet gebruiken want ik heb een veel te drukke week!
<<

Urban Naked

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15414

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:56

Bericht 12 Feb 2017 01:07

Re: Waar baal jij op dit moment van? #2

Meh, kindjes die niet doorslapen zijn sneu, en hun ouders ook! Die van mij is gereset bij m'n moeder vorige week en slaapt nu weer goed.

Ik viel net van m'n fiets! Op de straat, door de sneeuw!
#teammaple🍁
<<

Rebecca

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2918

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:39

Bericht 12 Feb 2017 09:28

Re: Waar baal jij op dit moment van? #2

Bont en blauw, of valt 't mee UN?

Ik baal ervan dat na een onrustige nacht met F, waarbij hij alleen maar tegen me aangeplakt gelegen heeft, man eindelijk was opgestaan met D (ze had eerst nog een uur bij ons gelegen, afwisselend knuffelend en flink chagrijnig) en ik nog even een half uurtje slaap zou pakken, maar dat D 10 min zo hard om mij heeft gebruld dat dat slapen geen zin meer had.
19 juni 2015
2 februari 2017
<<

Zora

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 17342

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:24

Bericht 12 Feb 2017 12:54

Re: Waar baal jij op dit moment van? #2

Heerlijk UN! Sneeuw!! Zachte landing neem ik aan met het pak sneeuw dat ik overal zie liggen??

Ik baal, want vriend is net vertrokken voor een paar dagen naar Engeland voor z'n werk. Mijn nieuwe baan begint steeds drukker te worden, en met name deze week wordt echt een uitdaging die ik ook niet eens helemaal leuk vind. Echt heel spannend. Wat maakt dat ik elke dag veel later dan normaal thuis ben, en 's avonds ook nog dingen moet doen, maar nu ben ik dus ook alleen met T en moet ik ergens nog voor hem zorgen, hem halen, brengen, eten geven etc. Buh, ik wil dat V er is en dat we alles lekker samen kunnen doen. En dat we elkaar kunnen steunen met van die drukke dagen.

En volgende week moet ie naar Duitsland!
14 mei 2015 ♥ T- kleine held
13 februari 2018 ♥ M - klein feestje
<<

Lady

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15894

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:23

Bericht 12 Feb 2017 14:39

Re: Waar baal jij op dit moment van? #2

Succes deze week Zoortje. Ik weet van mijn collega's die naar E. zijn gegaan dat die eerste maanden echt het drukst én minst leuk waren. Pas toen ze echt gingen bouwen werd het leuk.
28 april 2015 - Lieve D, your first breath took ours away..

12 mei 2018 - Lieve J, little hero!
<<

Amandine

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4567

Geregistreerd: 02 Sep 2013 09:35

Bericht 12 Feb 2017 15:04

Re: Waar baal jij op dit moment van? #2

Ik baal van het feit dat ik snotverkouden ben en keelpijn heb, die maar niet weg lijkt te gaan, en nu heb ik komende week ook nog sollicitatiegesprekken :(
A 06-11-2017
M 23-03-2020
<<

Anoniem221

Bericht 12 Feb 2017 19:44

Re: Waar baal jij op dit moment van? #2

Ik baal ervan dat we onze spaarrekening op onze en/of rekening moeten aanspreken, omdat we deze en volgende maand ruim 500 euro aan extra vaste lasten hebben. Jaar alle zorgtoeslagen opgespaard en nu dit. Dan maar sparen voor vakantie als ik aan het werk ben. Het is niet anders, maar toch baal ik ervan.
<<

Winegum

Major Yipyapper

Berichten: 4015

Geregistreerd: 26 Okt 2013 18:21

Bericht 12 Feb 2017 19:50

Re: Waar baal jij op dit moment van? #2

Amandine, beterschap! Probeer veel te slapen en rustig aan te doen. Hopelijk voel je je dan gauw weer wat beter.
Succes alvast met je sollicitatiegesprekken!

Wat vervelend, Fedora. Maar daar is je spaarrekening helaas ook voor.
Maar heb je een baan gevonden dan?
<<

Anoniem221

Bericht 12 Feb 2017 20:17

Re: Waar baal jij op dit moment van? #2

Winegum schreef:
Wat vervelend, Fedora. Maar daar is je spaarrekening helaas ook voor.
Maar heb je een baan gevonden dan?


Nee, nog niet. Maar wat deze maand nog niet is, kan volgende maand al compleet anders zijn. Uitzicht op een baan, een baan. Je weet het nooit. Beetje positiviteit moet ik er wel inhouden.

En inderdaad, daar is een spaarrekening ook voor. Maar nog steeds niet leuk. Beetje passen en meten, creatief zijn met de boekhouding, zodat ik zo min mogelijk van de spaar hoef te halen. En dat hebben we in de afgelopen anderhalf jaar niet gehad, dus dat maakt het even zuur.
<<

Zora

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 17342

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:24

Bericht 12 Feb 2017 20:20

Re: Waar baal jij op dit moment van? #2

Dank Lady!
14 mei 2015 ♥ T- kleine held
13 februari 2018 ♥ M - klein feestje
<<

Winegum

Major Yipyapper

Berichten: 4015

Geregistreerd: 26 Okt 2013 18:21

Bericht 12 Feb 2017 20:22

Re: Waar baal jij op dit moment van? #2

Positief denken is wel goed ja, maar ik zou wat betreft meer inkomen nog niet teveel rekenen op wat als scenario's in dit geval.
Zou inderdaad eerder kritisch kijken naar je uitgaven op dit moment. Want dat is wel iets waar je direct invloed op hebt en kan proberen dit in de hand te houden. Het creëren van meer inkomen is vaak een heel ander verhaal.
<<

Anoniem221

Bericht 12 Feb 2017 20:41

Re: Waar baal jij op dit moment van? #2

Winegum schreef:Positief denken is wel goed ja, maar ik zou wat betreft meer inkomen nog niet teveel rekenen op wat als scenario's in dit geval.
Zou inderdaad eerder kritisch kijken naar je uitgaven op dit moment. Want dat is wel iets waar je direct invloed op hebt en kan proberen dit in de hand te houden. Het creëren van meer inkomen is vaak een heel ander verhaal.


Nee, dat is ook zeker niet wat ik doe. Ik hoop op een baan, ik hoop dat volgende maand er anders uitziet, maar ik bereken mijn boekhouding nog steeds op de inkomsten/vaste lasten/maandgeld zoals ik nu doe. Ik ga geen geld uitgeven dat er gewoon niet is. Het is nu passen en meten, volgende maand passen en meten en het wordt pas anders als ik een krabbel onder een contract heb gezet.

Natuurlijk zou het makkelijk zijn als ik me nu al rijk reken en er vanuit ga dat het volgende maand allemaal anders wordt, maar wie houd ik dan voor de gek? Het is echt passen en meten en rekenen, net zolang ik een arbeidscontract heb en de teugels even kan laten vieren. Nu niet aan de orde, maar ik hoop het zo voor volgende maand. Maar daar veranderd mijn boekhouding van het moment niet van.
<<

Silly-One

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11831

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:18

Woonplaats: B.rabant

Bericht 13 Feb 2017 17:47

Re: Waar baal jij op dit moment van? #2

Ik vind wel dat je goed bezig bent fedora. Ik snap ook heel goed dat je het een keertje anders wilt zien.

Ik baal dat ik samen met vriend/ex zou gaan eten. Geloof duidelijk besproken aan de telefoon. Ik moet nu ook daar heen voor wat spullen die ik deze week nodig heb. App ik net laat hij thuis is. Gaat hij bij zijn moeder eten. Nu zit ik dus alleen in een restaurant en moet ik wachten totdat hij thuis is.
Ga nu maar aan de knoflook spareribs
____________________
Verbouwingsinsta @bduintje_klus
<<

Carra

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3069

Geregistreerd: 01 Sep 2013 08:50

Bericht 13 Feb 2017 17:59

Re: Waar baal jij op dit moment van? #2

Wat een rare miscommunicatie Silly. Kon hij niet alsnog naar het restaurant komen en zijn moeder afzeggen in plaats van jou te laten zitten? Hoe is het contact verder tussen jullie?

Ik baal dat ik vandaag ziek thuis was en de buren nét vandaag een nieuwe keuken kregen. Ik zat dus de hele dag in de herrie.
<<

Silly-One

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11831

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:18

Woonplaats: B.rabant

Bericht 13 Feb 2017 18:14

Re: Waar baal jij op dit moment van? #2

Balen carra dat nu net vandaag de buren een keuken gaan plaatsen.

We hebben dagelijks om de twee dagen kort contact. Ik wil kijken of er tussen ons nog iets is. Hoe of wat met de andere factoren ga ik wel bekijken als we zelf nog het idee hebben dat we er nog iets van kunnen maken.
We hadden niks gereserveerd of zo, maar wel afgesproken dat we samen zouden eten. Helaas was hij weer eens met twee dingen tegelijk bezig. Verder heeft hij vandaag bij de HA overgegeven vanwege oog migraine of het feit dat hij een bril nodig heeft. Dat samen eten mij nu ook niet heel gezellig lijkt.
____________________
Verbouwingsinsta @bduintje_klus
<<

GeKKiE

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4984

Geregistreerd: 01 Sep 2013 07:30

Bericht 14 Feb 2017 07:12

Re: Waar baal jij op dit moment van? #2

Ik vind het jammer dat ik vandaag oudergesprekken heb tot 20.00 uur. Op Valentijnsdag...
<<

Rose.

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2363

Geregistreerd: 04 Sep 2013 20:13

Bericht 14 Feb 2017 08:12

Re: Waar baal jij op dit moment van? #2

Ik vind het jammer dat vriend en ik allebei cursus hebben vanavond. En ik word net wakker met keelpijn. Hopelijk trekt het weg.
Mijn blog: http://www.enjoycelife.nl

Want de allermooiste bloemen, groeien vlak langs het ravijn
En om die te kunnen plukken moet je durven bang te zijn ♥
<<

Anoniem278

Bericht 14 Feb 2017 08:20

Re: Waar baal jij op dit moment van? #2

Van mijn eigen gedrag.
Ik heb zelf iets veroorzaakt en dan vervolgens ben ik daar overstuur over. Als ik het dan eens gewoon niet dóe?
En ik durf er niet meer op terug te komen nu.
<<

Anoniem192

Bericht 14 Feb 2017 08:30

Re: Waar baal jij op dit moment van? #2

Dat ik toch onderweg naar werk ben voor een ochtendje. Ik ben zoo moe en vond het heerlijk nog een dagje vrij te zijn, en even bij te komen, maar er was weer paniek dus ik ga even problemen oplossen.. *zucht*
<<

Caro

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8396

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:26

Bericht 14 Feb 2017 08:43

Re: Waar baal jij op dit moment van? #2

Fedora schreef:
Winegum schreef:Positief denken is wel goed ja, maar ik zou wat betreft meer inkomen nog niet teveel rekenen op wat als scenario's in dit geval.
Zou inderdaad eerder kritisch kijken naar je uitgaven op dit moment. Want dat is wel iets waar je direct invloed op hebt en kan proberen dit in de hand te houden. Het creëren van meer inkomen is vaak een heel ander verhaal.


Nee, dat is ook zeker niet wat ik doe. Ik hoop op een baan, ik hoop dat volgende maand er anders uitziet, maar ik bereken mijn boekhouding nog steeds op de inkomsten/vaste lasten/maandgeld zoals ik nu doe. Ik ga geen geld uitgeven dat er gewoon niet is. Het is nu passen en meten, volgende maand passen en meten en het wordt pas anders als ik een krabbel onder een contract heb gezet.

Natuurlijk zou het makkelijk zijn als ik me nu al rijk reken en er vanuit ga dat het volgende maand allemaal anders wordt, maar wie houd ik dan voor de gek? Het is echt passen en meten en rekenen, net zolang ik een arbeidscontract heb en de teugels even kan laten vieren. Nu niet aan de orde, maar ik hoop het zo voor volgende maand. Maar daar veranderd mijn boekhouding van het moment niet van.


Doe toch eens normaal. Je geeft ruim 600 euro per maand uit aan roken, delicatessen voor je vriend (want je zegt dat jij er niet van eet) en beweert dan ook nog bovenstaande? Je wil afvallen, je geeft geen geld uit dat er niet is maar ondertussen verkondig je wel dat je voor 600 euro aan boodschappen per maand haalt en er voor een fortuin aan eten in je keuken ligt.

Dan beweer je hier dat het passen en meten is en dat je geen geld uitgeeft dat er niet is, maar dat is niet waar, want anders zou je niet 500 euro van je spaarrekening moeten terugboeken. En ja, incidenten kunnen voorkomen maar hou toch eens op met zo tegen jezelf te liegen. Het interesseert mij verder niks wat je doet met je centen, je huis of je leven, ik hoop dat je je weg vindt want je bent een lief mens maar je draait jezelf continu een rad voor de ogen. Hou daar toch eens mee op.
Laatst gewijzigd door Caro op 14 Feb 2017 11:36, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Anoniem281

Bericht 14 Feb 2017 08:47

Re: Waar baal jij op dit moment van? #2

Afbeelding
VorigeVolgende

Terug naar Algemeen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers