Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Patricia Paay filmpje

<<

Sam

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 10380

Geregistreerd: 01 Sep 2013 19:55

Bericht 11 Feb 2017 20:31

Patricia Paay filmpje

Wat vinden jullie nou van die zaak?
Hebben jullie het filmpje gezien?
It is my circus. They are my monkeys. I am the ringmaster of this show.

♡ P 2015
♡ X 2016
♡ S 2017
♡ B 2018
<<

Geel

Bericht 11 Feb 2017 20:34

Re: Patricia Paay filmpje

Niks, ik heb t bewust niet gevolgd.

Nee, dat zijn mijn zaken niet.
<<

Sam

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 10380

Geregistreerd: 01 Sep 2013 19:55

Bericht 11 Feb 2017 20:37

Re: Patricia Paay filmpje

Ik vind het ronduit dom om je als bekend persoon bij zoiets te laten filmen. Wat je in je privé leven doet moet iedereen zelf weten. Maar jezelf in zo'n situatie laten filmen. Tikkie Tikkie zou ik tegen P zeggen :P
Degene die het naar buiten heeft gebracht is natuurlijk hartstikke fout. Maar dat je jezelf zo laat filmen.. kan er met m'n verstand niet bij.
It is my circus. They are my monkeys. I am the ringmaster of this show.

♡ P 2015
♡ X 2016
♡ S 2017
♡ B 2018
<<

Anoniem313

Bericht 11 Feb 2017 20:47

Re: Patricia Paay filmpje

Sam schreef:Ik vind het ronduit dom om je als bekend persoon bij zoiets te laten filmen. Wat je in je privé leven doet moet iedereen zelf weten. Maar jezelf in zo'n situatie laten filmen. Tikkie Tikkie zou ik tegen P zeggen :P
Degene die het naar buiten heeft gebracht is natuurlijk hartstikke fout. Maar dat je jezelf zo laat filmen.. kan er met m'n verstand niet bij.


Tja, we doen allemaal wel eens iets dat niet superverstandig is, lijkt me. Dat maakt het niet OK voor een ander om ons kwaad te doen en een strafbaar feit te plegen.
Ik wil het niet zien, ik vind het schandalig dat dit naar buiten wordt gebracht en wil daar op geen enkele manier onderdeel van zijn.
<<

Sam

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 10380

Geregistreerd: 01 Sep 2013 19:55

Bericht 11 Feb 2017 20:50

Re: Patricia Paay filmpje

Ik heb het filmpje overigens ook niet gezien. Maar de beschrijvingen zeggen genoeg.
Die plaatser is natuurlijk helemaal fout.

Maar zou iemand hier zich in zo'n situatie laten filmen? Of in welke seksuele situatie dan ook?
It is my circus. They are my monkeys. I am the ringmaster of this show.

♡ P 2015
♡ X 2016
♡ S 2017
♡ B 2018
<<

Susan

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13549

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:29

Bericht 11 Feb 2017 20:53

Re: Patricia Paay filmpje

Caulfield schreef:
Sam schreef:Ik vind het ronduit dom om je als bekend persoon bij zoiets te laten filmen. Wat je in je privé leven doet moet iedereen zelf weten. Maar jezelf in zo'n situatie laten filmen. Tikkie Tikkie zou ik tegen P zeggen :P
Degene die het naar buiten heeft gebracht is natuurlijk hartstikke fout. Maar dat je jezelf zo laat filmen.. kan er met m'n verstand niet bij.


Tja, we doen allemaal wel eens iets dat niet superverstandig is, lijkt me. Dat maakt het niet OK voor een ander om ons kwaad te doen en een strafbaar feit te plegen.
Ik wil het niet zien, ik vind het schandalig dat dit naar buiten wordt gebracht en wil daar op geen enkele manier onderdeel van zijn.


Dit. Ik heb het filmpje niet ontvangen, niet gezien, niet opgezocht en niet verspreid. Ik heb erover gelezen en dat was het.

Dat zij zich zo heeft laten filmen rechtvaardigt helemaal niets. Je bent er zelf bij wat je van een ander openbaar maakt, de naïviteit van die ander is daar geen vrijbrief voor. Het is niet dat zij diegene heeft gedwongen het filmpje te verspreiden, die verantwoordelijkheid komt honderd procent op de rekening van de dader. Van mij mag die persoon ook flink aangepakt worden.
Remember: in the end, nobody wins unless everybody wins (Bruce Springsteen)
<<

Susan

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13549

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:29

Bericht 11 Feb 2017 20:54

Re: Patricia Paay filmpje

En nee, ik zou mezelf niet zo laten filmen. Maar dat doet er verder niet toe.
Remember: in the end, nobody wins unless everybody wins (Bruce Springsteen)
<<

Mamsie

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2184

Geregistreerd: 01 Sep 2013 21:58

Bericht 11 Feb 2017 20:58

Re: Patricia Paay filmpje

Eens met Sam, zo dom gewoon. Ze wist duidelijk dat ze gefilmd werd, dan zit het risico er altijd in. Stel de persoon die het heeft gefilmd brengt zijn telefoon weg voor reparatie (ik noem maar wat) dan kan het ook al door iemand gezien worden. Uitlekken kan op zoveel manieren dat je het risico niet moet willen lopen en dus niet jezelf moet laten filmen.

Ik heb het trouwens wel gezien (een collega had het op zijn tel staan).
GVS Let me love you a little more before youre not little anymore.
<<

Sam

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 10380

Geregistreerd: 01 Sep 2013 19:55

Bericht 11 Feb 2017 20:58

Re: Patricia Paay filmpje

Zou die verspreider nu harder aangepakt worden omdat zij een bekende Nederlander is? Omdat er meer aandacht voor is?
Hoop dat hij een straf krijgt die ervoor zorgt dat anderen het uit hun hoofd laten.
It is my circus. They are my monkeys. I am the ringmaster of this show.

♡ P 2015
♡ X 2016
♡ S 2017
♡ B 2018
<<

Susan

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13549

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:29

Bericht 11 Feb 2017 21:04

Re: Patricia Paay filmpje

Ik denk wel dat diegene harder wordt aangepakt, omdat het bij een bekende nou eenmaal veel meer wordt verspreid en veel meer aandacht krijgt en hij of zij van tevoren had kunnen weten dat het effect van verspreiding groter zou zijn. Niet omdat zij als persoon belangrijker is of zo, wat op Facebook volgens mij veel mensen suggereren.
Remember: in the end, nobody wins unless everybody wins (Bruce Springsteen)
<<

Anoniem313

Bericht 11 Feb 2017 21:14

Re: Patricia Paay filmpje

Mamsie schreef:Eens met Sam, zo dom gewoon. Ze wist duidelijk dat ze gefilmd werd, dan zit het risico er altijd in. Stel de persoon die het heeft gefilmd brengt zijn telefoon weg voor reparatie (ik noem maar wat) dan kan het ook al door iemand gezien worden. Uitlekken kan op zoveel manieren dat je het risico niet moet willen lopen en dus niet jezelf moet laten filmen.

Ik heb het trouwens wel gezien (een collega had het op zijn tel staan).


Ik begrijp werkelijk niet waarom je verontwaardiging zich richt op het slachtoffer en niet op degenen die dit moedwillig hebben verspreid om iemand zwart te maken of te chanteren.
<<

Anoniem250

Bericht 11 Feb 2017 21:19

Re: Patricia Paay filmpje

Ik heb er zo min mogelijk over gelezen en bewust niet gekeken. Vandaag duwde iemand het filmpje onder mijn neus, dus heb een flits gezien. Ik vind dat zij geen enkele schuld heeft. Zij mag zelf weten wat ze doet, zolang ze er niemand kwaad mee doet. Maar de plaatser doet haar wel kwaad. En heel erg ook. Ik hoop voor haar dat het snel overwaait, maar ik denk dat zoiets je een leven lang achtervolgt. En de persoon die dit op internet heeft gezet, wist best wel dat dit zoveel ophef te weeg zou brengen. Ik vind het echt heel sneu.
<<

Anoniem315

Bericht 11 Feb 2017 22:08

Re: Patricia Paay filmpje

Ik heb het gezien en ik vind het heel zielig voor haar. Maar ook erg naïef, zoals ik iedereen naïef vind die zichzelf filmt of laat filmen tijdens het uitvoeren van seksuele handelingen. Niemand is te vertrouwen.
<<

Thunder

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6359

Geregistreerd: 01 Sep 2013 23:24

Bericht 11 Feb 2017 22:17

Re: Patricia Paay filmpje

Exogenesis schreef:Ik heb het gezien en ik vind het heel zielig voor haar. Maar ook erg naïef, zoals ik iedereen naïef vind die zichzelf filmt of laat filmen tijdens het uitvoeren van seksuele handelingen. Niemand is te vertrouwen.
Dit.
Liefde is niet krampachtig vasthouden, maar vertrouwend loslaten.
<<

Anoniem184

Bericht 11 Feb 2017 22:20

Re: Patricia Paay filmpje

Exogenesis schreef:Ik heb het gezien en ik vind het heel zielig voor haar. Maar ook erg naïef, zoals ik iedereen naïef vind die zichzelf filmt of laat filmen tijdens het uitvoeren van seksuele handelingen. Niemand is te vertrouwen.

Ik denk dat dit inderdaad wel het beste omschrijft hoe ik er ook over denk.
<<

Briggy

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1526

Geregistreerd: 19 Nov 2015 15:49

Bericht 11 Feb 2017 22:21

Re: Patricia Paay filmpje

Nee, ik heb het niet gezien, ik vind het al erg genoeg dat de mannen in mijn klas (ik ben enige vrouw) het er de hele tijd over hebben.

Vind het heel erg sneu voor haar, en victim blaming is vreselijk.
AfbeeldingAfbeelding
<<

Sam

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 10380

Geregistreerd: 01 Sep 2013 19:55

Bericht 11 Feb 2017 22:21

Re: Patricia Paay filmpje

Ik vind het goed verwoord Exo.
Ben het met jou eens.
It is my circus. They are my monkeys. I am the ringmaster of this show.

♡ P 2015
♡ X 2016
♡ S 2017
♡ B 2018
<<

Luisa

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2813

Geregistreerd: 19 Okt 2013 10:39

Bericht 11 Feb 2017 22:27

Re: Patricia Paay filmpje

Natuurlijk heeft zij 0 schuld aan wat er nu is gebeurd. Vind het dan ook erg vervelend voor haar. En iedereen die ook maar enigszins vind 'eigen schuld, dikke bult' of zij heeft zelf hierin ook een verantwoordelijkheid o.i.d. vind ik dom. Dan begrijp je er namelijk niks van. Beetje in de trant van vrouwen in korte rokjes vragen om een verkrachting.
Heel simpel, jezelf (laten) filmen is toegestaan. Het zonder instemming verspreiden is strafbaar.
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25048

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:02

Bericht 11 Feb 2017 22:29

Re: Patricia Paay filmpje

Maple schreef:
Exogenesis schreef:Ik heb het gezien en ik vind het heel zielig voor haar. Maar ook erg naïef, zoals ik iedereen naïef vind die zichzelf filmt of laat filmen tijdens het uitvoeren van seksuele handelingen. Niemand is te vertrouwen.

Ik denk dat dit inderdaad wel het beste omschrijft hoe ik er ook over denk.


Ja same here. Ik denk trouwens dat de ophef nog groter is doordat er een taboe rust op wat zij in dit filmpje aan het doen is (terecht in mijn ogen :shock: , maar dat even terzijde).

In elk geval is de filmer natuurlijk absoluut fout, maar dat zij niet wist dat er gefilmd werd, lijkt me bullshit. Gefilmd worden vind ik sowieso al dom, maar voor een BN'er helemaal.
❤ 7 juni 2018
<<

Mamsie

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2184

Geregistreerd: 01 Sep 2013 21:58

Bericht 11 Feb 2017 23:22

Re: Patricia Paay filmpje

Caulfield schreef:
Mamsie schreef:Eens met Sam, zo dom gewoon. Ze wist duidelijk dat ze gefilmd werd, dan zit het risico er altijd in. Stel de persoon die het heeft gefilmd brengt zijn telefoon weg voor reparatie (ik noem maar wat) dan kan het ook al door iemand gezien worden. Uitlekken kan op zoveel manieren dat je het risico niet moet willen lopen en dus niet jezelf moet laten filmen.

Ik heb het trouwens wel gezien (een collega had het op zijn tel staan).


Ik begrijp werkelijk niet waarom je verontwaardiging zich richt op het slachtoffer en niet op degenen die dit moedwillig hebben verspreid om iemand zwart te maken of te chanteren.


Dat staat toch ook in het stukje van Sam, de plaatser is zeker de verkeerde hier en ik ben het ook eens met Exo, maar dat sluit niet uit dat ik het dom vind. Ik hoop sowieso dat de persoon die het heeft verspreid flink gestraft wordt.
GVS Let me love you a little more before youre not little anymore.
<<

Urban Naked

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15414

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:56

Bericht 12 Feb 2017 00:50

Re: Patricia Paay filmpje

Niet bekeken, wel over gelezen, ik vind het supervervelend voor haar.
#teammaple🍁
<<

Lejow

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13486

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:55

Bericht 12 Feb 2017 08:26

Re: Patricia Paay filmpje

Luisa schreef:Natuurlijk heeft zij 0 schuld aan wat er nu is gebeurd. Vind het dan ook erg vervelend voor haar. En iedereen die ook maar enigszins vind 'eigen schuld, dikke bult' of zij heeft zelf hierin ook een verantwoordelijkheid o.i.d. vind ik dom. Dan begrijp je er namelijk niks van. Beetje in de trant van vrouwen in korte rokjes vragen om een verkrachting.
Heel simpel, jezelf (laten) filmen is toegestaan. Het zonder instemming verspreiden is strafbaar.



Dit!!
<<

Anoniem304

Bericht 12 Feb 2017 09:47

Re: Patricia Paay filmpje

Exogenesis schreef:Ik heb het gezien en ik vind het heel zielig voor haar. Maar ook erg naïef, zoals ik iedereen naïef vind die zichzelf filmt of laat filmen tijdens het uitvoeren van seksuele handelingen. Niemand is te vertrouwen.

Compleet mee eens.

Door m`n werk zie ik dagelijks hoe dit mensen compleet kapot maakt.
<<

Plien

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2410

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:03

Bericht 12 Feb 2017 11:14

Re: Patricia Paay filmpje

Eens met exo. Ik heb de filmpjes gezien en ik vind je echt ziek als je dit soort filmpjes gaat verspreiden. Dan weet je gewoon dat je iemand kapot maakt. Maar ik vind het wel supernaief van haar om zichzelf zo te laten filmen, we waarschuwen de jeugd ervoor, maar kennelijk is het niet alleen de jeugd die dit soort naïeve dingen doet. Enne ze wisselt nogal eens van partner, dus dan is de kans nog groter dat dit kan gebeuren.
J: 7-16💙 & C: 6-19💟
<<

Anoniem313

Bericht 12 Feb 2017 11:29

Re: Patricia Paay filmpje

En zo zie je dus ook op dit forum hoe enorm kleinburgerlijk en normatief we zijn met z'n allen.

Je mag geen filmpjes van iemand zonder toestemming verspreiden. Punt.

Niks maar ze ie naïef, maar ze heeft op een niet-normale manier seks, maar ze had beter moeten weten, maar ze wisselt vaak van partner. Al die maars zijn vormen van victim blaming en fetish shaming. Al heb je met 3000 mannen en vrouwen seks op 1000 verschillende manieren; zolang er wederzijdse toestemming is en onder volwassenen doe je niets verkeerd. Als je iemand filmt en zonder toestemming dat online flikkert, wel.
Volgende

Terug naar Hobby's, uitgaan & vrije tijd

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers