Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Temptation Island.

<<

Leipe Loetje

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1278

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:18

Bericht 06 Feb 2017 19:17

Re: Temptation Island.

Heerlijke guilty pleasure's! Ex on the beach, temptation island.... ik hou ervan!
2010 & 2012

Afbeelding
<<

Anoniem257

Bericht 06 Feb 2017 19:21

Re: Temptation Island.

voor diegene die met usenet downloaden, aflevering 2 is ook al te vinden.
<<

Anoniem244

Bericht 06 Feb 2017 20:12

Re: Temptation Island.

Cotton schreef:Ex on the beach vind ik ook fantastisch trouwens, de Engelse helemaal.



Heerlijke trash tv :-D
<<

Anoniem221

Bericht 06 Feb 2017 20:20

Re: Temptation Island.

Vroeger wilde ik zelf wel deelnemen aan zo'n programma. Heerlijk vond ik het om te kijken. Nu heb ik het gisteren bekeken en eraf gezet, want hoe wil je je relatie in sneltreinvaart kapot maken.
<<

caribbeanlover

Bericht 07 Feb 2017 10:59

Re: Temptation Island.

Iedereen gaat vreemd. Let op mijn woorden. :smile:
<<

Anoniem304

Bericht 07 Feb 2017 11:06

Re: Temptation Island.

caribbeanlover schreef:Iedereen gaat vreemd. Let op mijn woorden. :smile:

Alle mannen? Of alle meiden ook?
<<

caribbeanlover

Bericht 07 Feb 2017 14:13

Re: Temptation Island.

Cotton schreef:
caribbeanlover schreef:Iedereen gaat vreemd. Let op mijn woorden. :smile:

Alle mannen? Of alle meiden ook?


Iedereen!
<<

Tabbie

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9737

Geregistreerd: 04 Sep 2013 11:33

Bericht 07 Feb 2017 16:22

Re: Temptation Island.

Zelfs de vrijgezelle :p
<<

Anoniem304

Bericht 07 Feb 2017 16:41

Re: Temptation Island.

caribbeanlover schreef:
Cotton schreef:
caribbeanlover schreef:Iedereen gaat vreemd. Let op mijn woorden. :smile:

Alle mannen? Of alle meiden ook?


Iedereen!

Haha ben benieuwd. Denk dat dat ene jonge meisje (die er best gewoontjes uit ziet) niet vreemd zal gaan.
<<

caribbeanlover

Bericht 08 Feb 2017 11:25

Re: Temptation Island.

Tabbie schreef:Zelfs de vrijgezelle :p


Dat zeg ik iedereen!!! :P
<<

Vintage

Kletskop

Berichten: 970

Geregistreerd: 02 Sep 2013 17:27

Bericht 09 Feb 2017 10:35

Re: Temptation Island.

Knillis schreef:Ik ga ook kijken, heb er helemaal zin in. Ik hou van trash tv :banaan:


:good: :lol:
Happiness comes
from within you.
You'll never find it by
chasing relationships,
jobs, beauty, money.
Happiness Always
starts within.
<<

caribbeanlover

Bericht 10 Feb 2017 11:46

Re: Temptation Island.

Zit nu het na te kijken van gister. Merijn gaat vreemd of flikt iig iets aangezien je aan het begin zijn vriendin woest ziet zijn.
Lize zoent met die jongen met lang haar, want dat zie je in het voorstukje duidelijk.

Parastoo is sneu bezig. Saartje praat over Merijn dat ze alles samen altijd doen en dat terwijl ze elkaar amper een aantal dgn kennen! Pommeline (wat een achterlijke naam trouwens) vind ik nep. Bo en dat meisje met dat korte rode haar vind ik geen verleidsters vooral die laatste ziet er te simpel uit en is niet mooi. Ik vermoed dat Saartje (dompel je naam gewoon om in Saar, je bent geen 12) seks heeft met iemand wat je in het voorstukje ziet.

Verder kon ik (nog) niks zien in mijn glazenbol.
<<

Vanya

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3729

Geregistreerd: 01 Sep 2013 15:43

Bericht 10 Feb 2017 16:51

Re: Temptation Island.

Ik moet die van gister nog terug kijken maar zag wel dit bericht over twee mensen. Voor degenen die nog niks willen weten heb ik het in een spoiler gezet:
Spoiler: weergeven
http://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20170210_02723122
If you cannot do great things, do small things in a great way.
<<

Mil

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 272

Geregistreerd: 21 Jan 2015 20:07

Woonplaats: A'foort

Bericht 10 Feb 2017 17:04

Re: Temptation Island.

OOh, ik was zo nieuwsgierig dat ik alle afleveringen al heb gekeken via Videoland :nopompom:
Ik zal niks verklappen :D

** EDIT: Grapje, ik heb seizoen 1 gekeken :eyes: Hahahah. Foutje. Nu maar snel seizoen 2 inhalen
Laatst gewijzigd door Mil op 10 Feb 2017 17:09, in totaal 1 keer gewijzigd.
Afbeelding
<<

Anoniem304

Bericht 10 Feb 2017 17:06

Re: Temptation Island.

Sayhtia schreef:Ik moet die van gister nog terug kijken maar zag wel dit bericht over twee mensen. Voor degenen die nog niks willen weten heb ik het in een spoiler gezet:
Spoiler: weergeven
http://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20170210_02723122

Ik ben heel benieuwd naar de laatste zin om die op TV te zien hahahah.
<<

caribbeanlover

Bericht 11 Feb 2017 13:35

Re: Temptation Island.

Sayhtia schreef:Ik moet die van gister nog terug kijken maar zag wel dit bericht over twee mensen. Voor degenen die nog niks willen weten heb ik het in een spoiler gezet:
Spoiler: weergeven
http://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20170210_02723122



Heb ook gekeken.....................ben benieuwd!
<<

Peeteke

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 119

Geregistreerd: 16 Mei 2015 10:10

Bericht 11 Feb 2017 13:59

Re: Temptation Island.

Sayhtia schreef:Ik moet die van gister nog terug kijken maar zag wel dit bericht over twee mensen. Voor degenen die nog niks willen weten heb ik het in een spoiler gezet:
Spoiler: weergeven
http://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20170210_02723122


Ik ben ook heeeel benieuwd inderdaad..
10 december 2014 werd ik zijn meisje, 20 mei 2016 zijn wij gaan samen wonen, 10 februari 2017 ging hij op zijn knieen!
Afbeelding
Afbeelding
<<

Anoniem257

Bericht 11 Feb 2017 14:05

Re: Temptation Island.

Mil schreef:OOh, ik was zo nieuwsgierig dat ik alle afleveringen al heb gekeken via Videoland :nopompom:
Ik zal niks verklappen :D

** EDIT: Grapje, ik heb seizoen 1 gekeken :eyes: Hahahah. Foutje. Nu maar snel seizoen 2 inhalen


Hahahaha
<<

caribbeanlover

Bericht 11 Feb 2017 14:28

Re: Temptation Island.

Ik denk wel dat het waar is wat je zag via die link. Waarom zou je anders met een ander te zien zijn.
<<

Tabbie

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9737

Geregistreerd: 04 Sep 2013 11:33

Bericht 11 Feb 2017 16:59

Re: Temptation Island.

Omdat het gezellig is?
<<

caribbeanlover

Bericht 26 Feb 2017 18:01

Re: Temptation Island.

Tuurlijk is voor Lize niet leuk om te zien hoe Jefferson deed en niet weg ging bij Parachute, maar ze overdreef wel vind ik.
Ik vind het gemeen dat ze in dat stukje hebben geknipt wat ze aan Niels lieten zien. Die jongen zei duidelijk tegen Rosanna dat hij met haar uit eten gaat mocht het mis gaan met haar vriend. Ik vind dat niet oke van het programma, want ze moeten de werkelijkheid laten zien.

Jolien, tja dat is gewoon een ontzettend naief meisje en best dom.

Verder vind de meeste zo jong ze hebben allemaal nog niet zolang met elkaar. Waarom dan mee doen?

In dat voorstukje zie je dat iemand seks heeft en ik denk dat het de vriend van Lisa is. Geen idee waarom, maar je ziet haar een soort van braken dus ik vermoed daarom.
<<

Anoniem249

Bericht 26 Feb 2017 18:10

Re: Temptation Island.

Wat ik wel heel gek zou vinden, aangezien hij nu super braaf en voorzichtig is. Maar het ziet er inderdaad wel zo uit.
<<

Mamsie

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2184

Geregistreerd: 01 Sep 2013 21:58

Bericht 26 Feb 2017 18:58

Re: Temptation Island.

Dat stukje met Niels was inderdaad heel gemeen. Hij was zijn boekje denk ik niet zo te buiten gegaan als ze het hele stukje hadden laten zien.
GVS Let me love you a little more before youre not little anymore.
<<

Anoniem252

Bericht 26 Feb 2017 20:12

Re: Temptation Island.

Ik loop een aflevering voor op de gewone uitzendingen. Ik kijk het op Videoland. Maar ik denk dat de laatste afleveringen nog het meeste gaat gebeuren. Ben benieuwd hoe ver Niels gaat aangezien hij na die lapdance samen met parastoe wegliep. En zou Merijn echt vreemd gaan? Of is Lisa zo van slag omdat Niels zo ver gaat?
<<

Anoniem257

Bericht 27 Feb 2017 01:32

Re: Temptation Island.

Ik loop ook voor dan op normale tv. Ben zeer benieuwd wat er gaat gebeuren voglende week. Door instagram heb ik al wel een heel groot vermoeden wat er gebeurd met bepaald koppel
VorigeVolgende

Terug naar Hobby's, uitgaan & vrije tijd

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers