Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Hoe trek jij je bh aan?

Hoe trek jij je bh aan? (Het gaat even niet over voedingsBHs!)

Armen erin en op de rug sluiten
23
21%
Achterstevoren: dus vooraan sluiten, dan naar achter rondtrekken/draaien en armen erin
80
74%
Anders (do tell)
5
5%
 
Aantal stemmen : 108
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25110

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:02

Bericht 10 Feb 2017 10:54

Re: Hoe trek jij je bh aan?

Cotton schreef:
Alibi schreef:Maar als je de ruimte hebt om je bh te draaien, je armen erdoor te doen etc. Dan kan je bh toch nooit zo goed zitten zoals het hoort?

Hoezo niet? Ik zie niet in waarom niet haha. Je BH zit toch niet zo strak om je onderbuste dat draaien onmogelijk is?

Ik vind dit een leuk topic :D


Haha idd, als dat niet mogelijk is, koop je te kleine beha's denk ik.
❤ 7 juni 2018
<<

Whatever

Major Yipyapper

Berichten: 5458

Geregistreerd: 22 Feb 2016 13:09

Bericht 10 Feb 2017 11:01

Re: Hoe trek jij je bh aan?

Bliss schreef:
Cotton schreef:
Alibi schreef:Maar als je de ruimte hebt om je bh te draaien, je armen erdoor te doen etc. Dan kan je bh toch nooit zo goed zitten zoals het hoort?

Hoezo niet? Ik zie niet in waarom niet haha. Je BH zit toch niet zo strak om je onderbuste dat draaien onmogelijk is?

Ik vind dit een leuk topic :D


Haha idd, als dat niet mogelijk is, koop je te kleine beha's denk ik.


Zeg zeggen toch juist altijd dat zoveel mensen een te grote omtrek dragen en niet te klein? Als ik een maatje omhoog ga met omtrek komen mijn borsten eronder eruit zetten als ik mijn armen optrek/beetje beweeg en kruipt hij omhoog. Dus die omtrek zit wel goed. Misschien ben ik gewoon te voorzichtig met mijn BHs. :smile:
Laatst gewijzigd door Whatever op 10 Feb 2017 11:04, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Chava

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3609

Geregistreerd: 23 Jun 2016 21:23

Bericht 10 Feb 2017 11:02

Re: Hoe trek jij je bh aan?

Optie 2.
To travel is to live
Mijn instagram
<<

Anoniem316

Bericht 10 Feb 2017 11:03

Re: Hoe trek jij je bh aan?

Nog nooit last van gehad haha. Ik til m'n borsten sowieso altijd goed in de bh. Of schudden haha dat schijnt de enige juiste manier te zijn.
<<

Parisienne

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3787

Geregistreerd: 01 Sep 2013 00:55

Bericht 10 Feb 2017 11:14

Re: Hoe trek jij je bh aan?

Armen erdoor en sluiten op de rug. Heb ik meestal binnen enkele seconden gedaan. Wel onwijs vervelend als ik net mijn bed uit ben, ik ijskoude handen heb en de sluiting niet in een keer wil lukken. Brrr!
<<

Lexi

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1691

Geregistreerd: 13 Jul 2015 09:12

Bericht 10 Feb 2017 11:42

Re: Hoe trek jij je bh aan?

Ik doe m'n armen erin en maak hem vast op m'n rug. Ik heb het wel andersom geleerd maar ik was er al snel achter dat ik dat helemaal niet handig vond.
2010 2012
<<

Spencer

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11145

Geregistreerd: 01 Sep 2013 00:18

Bericht 10 Feb 2017 11:59

Re: Hoe trek jij je bh aan?

Ik doe het als ik alleen ben op m'n buik maar ik vind dat zo'n stom gezicht dus als iemand erbij is sluit ik hem op m'n rug.
R. 2013
D. 2016
<<

Whatever

Major Yipyapper

Berichten: 5458

Geregistreerd: 22 Feb 2016 13:09

Bericht 10 Feb 2017 12:02

Re: Hoe trek jij je bh aan?

Spencer schreef:Ik doe het als ik alleen ben op m'n buik maar ik vind dat zo'n stom gezicht dus als iemand erbij is sluit ik hem op m'n rug.


Haha die vind ik ook leuk. Je kan het dus prima maar het is gemakzucht ofzo? :smile: :good:

En heb je niet zoiets van het rekt mijn band uit, misschien zou ik het gewoon altijd op mijn rug moeten doen? Of duurt hrt substantieel langer? Draaien kost toch ook tijd?

Ik hoef nooit te zoeken of moeilijk te doen met haakjes. Alleen met die nieuwe longlne dus. Denk ook dat ik mijn bh in een paar seconden aan heb:hup armen erin, dicht op de rug (gaat net zo makkelijk als open doen) en nog even borsten extra op zijn plek hijsen. Ik denk dat draaien langer zou duren vanwege een extra handeling?
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25110

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:02

Bericht 10 Feb 2017 12:04

Re: Hoe trek jij je bh aan?

De band rekt er echt niet van uit! Ik denk dat we, kijkend naar de poll, wel kunnen concluderen dat achterstevoren normaal is :P
❤ 7 juni 2018
<<

Whatever

Major Yipyapper

Berichten: 5458

Geregistreerd: 22 Feb 2016 13:09

Bericht 10 Feb 2017 12:14

Re: Hoe trek jij je bh aan?

Oh ik heb net van mijn vriendin geleerd dat ze dat voor sluiten lager doet. Bij je middel/taille waar het smaller is dan net onder je borsten. Makes sense! Dan heb je natuurlijk meer ruimte om te draaien. Ik snap het opeens! :smile:
Laatst gewijzigd door Whatever op 10 Feb 2017 12:22, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Anoniem221

Bericht 10 Feb 2017 12:21

Re: Hoe trek jij je bh aan?

BH omgedraaid. Dus borsten op de rug. Sluiting dichtmaken, draaien, borsten in de cups manoeuvreren, armen door de hengsels en klaar. Zo heb ik het geleerd van mijn moeder toen ik een jaar of dertien was. En dat is ook de enige manier hoe ik een bh dichtkrijg.
<<

Anoniem193

Bericht 10 Feb 2017 12:25

Re: Hoe trek jij je bh aan?

Fedora schreef:BH omgedraaid. Dus borsten op de rug. Sluiting dichtmaken, draaien, borsten in de cups manoeuvreren, armen door de hengsels en klaar. Zo heb ik het geleerd van mijn moeder toen ik een jaar of dertien was. En dat is ook de enige manier hoe ik een bh dichtkrijg.


Dit lijkt mij ook wel eens handig. Soms zitten die dingen aan de voorkant zo in de weg.
<<

Anoniem304

Bericht 10 Feb 2017 12:26

Re: Hoe trek jij je bh aan?

Whatever schreef:Oh ik heb net van mijn vriendin geleerd dat ze dat voor sluiten lager doet. Bij je middel/taille waar het smaller is dan net onder je borsten. Makes sense! Dan heb je natuurlijk meer ruimte om te draaien. Ik snap het opeens! :smile:

Ja idd, tijdens het draaien doe je 'm ook omhoog zeg maar, dus uhm ja. :P
<<

Whatever

Major Yipyapper

Berichten: 5458

Geregistreerd: 22 Feb 2016 13:09

Bericht 10 Feb 2017 12:27

Re: Hoe trek jij je bh aan?

Fedora schreef:BH omgedraaid. Dus borsten op de rug. Sluiting dichtmaken, draaien, borsten in de cups manoeuvreren, armen door de hengsels en klaar. Zo heb ik het geleerd van mijn moeder toen ik een jaar of dertien was. En dat is ook de enige manier hoe ik een bh dichtkrijg.


Cups schat :clown: :smile:
<<

Whatever

Major Yipyapper

Berichten: 5458

Geregistreerd: 22 Feb 2016 13:09

Bericht 10 Feb 2017 12:29

Re: Hoe trek jij je bh aan?

Cotton schreef:
Whatever schreef:Oh ik heb net van mijn vriendin geleerd dat ze dat voor sluiten lager doet. Bij je middel/taille waar het smaller is dan net onder je borsten. Makes sense! Dan heb je natuurlijk meer ruimte om te draaien. Ik snap het opeens! :smile:

Ja idd, tijdens het draaien doe je 'm ook omhoog zeg maar, dus uhm ja. :P


Ja dat lijkt al praktischer/beter te doen inderdaad!

Al snap ik nog steeds niet waarom je zo moeilijk zou doen met vooraan-draaien-hijsen-bandjes als je er gewoon in kunt "stappen" en gelijk alles zijn plek zit als je hem dichtdoet. :smile: Het vereist geen uitzonderlijke motoriek. I can know. Ik ben het verst van lenig/handig als je maar kan zijn en lichtelijk fijn motorisch gestoord.. :nerd:
<<

Suus

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11209

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:38

Bericht 10 Feb 2017 12:42

Re: Hoe trek jij je bh aan?

Ik doe hem ook altijd achterstevoren aan :)
26 september 2013
30 december 2015
11 juni 2019
<<

Anoniem304

Bericht 10 Feb 2017 12:45

Re: Hoe trek jij je bh aan?

Whatever schreef:
Cotton schreef:
Whatever schreef:Oh ik heb net van mijn vriendin geleerd dat ze dat voor sluiten lager doet. Bij je middel/taille waar het smaller is dan net onder je borsten. Makes sense! Dan heb je natuurlijk meer ruimte om te draaien. Ik snap het opeens! :smile:

Ja idd, tijdens het draaien doe je 'm ook omhoog zeg maar, dus uhm ja. :P


Ja dat lijkt al praktischer/beter te doen inderdaad!

Al snap ik nog steeds niet waarom je zo moeilijk zou doen met vooraan-draaien-hijsen-bandjes als je er gewoon in kunt "stappen" en gelijk alles zijn plek zit als je hem dichtdoet. :smile: Het vereist geen uitzonderlijke motoriek. I can know. Ik ben het verst van lenig/handig als je maar kan zijn en lichtelijk fijn motorisch gestoord.. :nerd:

Haha het is geen keuze denk ik. Of hoe zeg ik dat. Mijn moeder doet het zo dus dat heb ik overgenomen. Dit is voor mij zo makkelijk dat ik een andere manier gewoon niet doe (en dus ook onhandig vind) haha.
<<

Whatever

Major Yipyapper

Berichten: 5458

Geregistreerd: 22 Feb 2016 13:09

Bericht 10 Feb 2017 12:46

Re: Hoe trek jij je bh aan?

Haha ja dat zal het zijn, soort van cultuur/traditie, net wat je gewend bent.
<<

Elska

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1489

Geregistreerd: 11 Okt 2015 20:55

Bericht 10 Feb 2017 13:03

Re: Hoe trek jij je bh aan?

Nooit over nagedacht maar ik doe de bh achter dicht. Het eerste haakje is even zoeken maar daarna gaat het gemakkelijk. 2, 3 of 4 haakjes maakt voor mij geen verschil.

heb ook een paar bh's met een silicone randje aan de onderzijde. Daarmee werkt het draaien ook niet denk ik, dat moet in 1x goed zitten.
Afbeelding
<<

Anoniem304

Bericht 10 Feb 2017 13:09

Re: Hoe trek jij je bh aan?

Met zo'n randje gaat het wat lastiger, maar alsnog geen probleem.
<<

Urban Naked

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15414

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:56

Bericht 10 Feb 2017 13:12

Re: Hoe trek jij je bh aan?

Op m'n buik! En ja het rekt niet enorm dus ik hou het maatlabeltje vast over het haakje gevouwen terwijl ik m'n bh schuif, zodat het haakje niet over m'n buik en rug krast.
#teammaple🍁
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25110

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:02

Bericht 10 Feb 2017 13:15

Re: Hoe trek jij je bh aan?

Urban Naked schreef:Op m'n buik! En ja het rekt niet enorm dus ik hou het maatlabeltje vast over het haakje gevouwen terwijl ik m'n bh schuif, zodat het haakje niet over m'n buik en rug krast.


Oh dat knip ik er altijd meteen uit, is het eerste dat ik doe bij alle nieuwe kledingstukken!
❤ 7 juni 2018
<<

Believe

Yipyapper

Berichten: 1608

Geregistreerd: 29 Okt 2016 07:13

Bericht 10 Feb 2017 13:23

Re: Hoe trek jij je bh aan?

.
Laatst gewijzigd door Believe op 03 Apr 2017 15:24, in totaal 1 keer gewijzigd.
♥ 2015
♥ 2017
♥ 2021
<<

Anoniem304

Bericht 10 Feb 2017 13:26

Re: Hoe trek jij je bh aan?

We kunnen timen haha. BH op bed leggen en dan aantrekken. Welke manier is sneller :P
<<

Believe

Yipyapper

Berichten: 1608

Geregistreerd: 29 Okt 2016 07:13

Bericht 10 Feb 2017 13:29

Re: Hoe trek jij je bh aan?

.
Laatst gewijzigd door Believe op 03 Apr 2017 15:24, in totaal 1 keer gewijzigd.
♥ 2015
♥ 2017
♥ 2021
VorigeVolgende

Terug naar Beauty & mode

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers