Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Dream School

<<

Whatever

Major Yipyapper

Berichten: 5458

Geregistreerd: 22 Feb 2016 13:09

Bericht 02 Feb 2017 14:31

Dream School

Kijken er meer mensen? Ik had de facebook aankondiging gezien en was toen geïnteresseerd, maar was het daarna weer helemaal vergeten. Maar heb het laatst een keer toevallig gekeken en was gelijk onder de indruk, afgelopen dagen de andere afleveringen teruggekeken en ik ben fan.

Wie kijkt het ook? Gisteravond was echt even "wowww", zo benieuwd naar volgende week!
<<

Fauve

Major Yipyapper

Berichten: 2685

Geregistreerd: 02 Sep 2013 22:40

Bericht 02 Feb 2017 14:47

Re: Dream School

Ik heb het gister gekeken, ik vind Lucia de Rijke een enorm topwijf! Wat een kracht straalt die vrouw uit!
04-2014
10-2015
<<

Whatever

Major Yipyapper

Berichten: 5458

Geregistreerd: 22 Feb 2016 13:09

Bericht 02 Feb 2017 14:55

Re: Dream School

Ja ze is echt supertof! En hele goeie peptalk. De docenten doen het over het algemeen ook goed, ik zou echt met mijn handen in mijn haar zitten. En Karin Bloemen die haar eigen jeugd trauma zo BAM op tafel gooit. Zo mooi om te zien dat je bij een aantal al echt dat besef ziet komen van ik heb zelf veel meer in de hand en dat het nu kut gaat betekent niet dat het niks meer kan worden. Ik vraag me wel af of 3 weken genoeg is voor het gros. Hoop dat ze erna een lijntje houden.
<<

Anoniem210

Bericht 02 Feb 2017 16:55

Re: Dream School

Ik ken het niet maar het klinkt als een programma wat ik zeker moet en dus ook ga terugkijken.
<<

_Lana_

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2715

Geregistreerd: 01 Sep 2013 11:19

Bericht 06 Feb 2017 11:03

Re: Dream School

Ik kijk het ook altijd.
Lucia de Rijke doet het inderdaad echt zo goed! Ook omdat ze zelf weet wat die jongeren meemaken en zich goed kan inleven.
Er is helaas 1 jongen van dreamschool overleden laatst. :(
Ik ben heel benieuwd wat de jongeren er verder van opsteken.
Afbeelding
<<

Whatever

Major Yipyapper

Berichten: 5458

Geregistreerd: 22 Feb 2016 13:09

Bericht 09 Feb 2017 20:38

Re: Dream School

Ik kijk nu de aflevering van gisteren terug en ik vind het echt heel erg triest.. :(
<<

_Lana_

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2715

Geregistreerd: 01 Sep 2013 11:19

Bericht 10 Feb 2017 12:25

Re: Dream School

Ja echt heel triest! :(
Ongelofelijk!
Afbeelding
<<

Whatever

Major Yipyapper

Berichten: 5458

Geregistreerd: 22 Feb 2016 13:09

Bericht 10 Feb 2017 12:31

Re: Dream School

Verdrietig dat je ziet wat een verschil betrokken ouders maken. Vooral ook bij zelfinzicht en tot inkeer komen. Vind het echt heel verdrietig dat wat dat betreft degenen die het het hardst nodig hebben niet klaar zijn om zich te laten helpen (Demi included) en ook geen vangnet hebben om zich dat te doen beseffen.
<<

Teun

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8476

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:59

Bericht 10 Feb 2017 12:37

Re: Dream School

_Lana_ schreef:Er is helaas 1 jongen van dreamschool overleden laatst. :(


Ik heb alleen de eerste aflevering gezien en toen kwam er inderdaad een tekst in beeld met een in memoriam van één van de deelnemers. Zo sneu en bizar, omdat het hele programma gaat over zijn toekomst.

Helaas heb ik geen tijd gehad om de andere afleveringen te kijken, maar zo te lezen is het de moeite waard!
♥ feb 2016
♥ ♥ juli 2018
<<

Minx

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11575

Geregistreerd: 15 Jan 2014 01:42

Bericht 13 Feb 2017 01:22

Re: Dream School

Heftig programma inderdaad, ik heb van de week alle afleveringen gekeken en was echt onder de indruk. Ik vond het verxchil tussen Jordy Jordy en Danilio ook zo groot. De ene Jordy die beseft dat het niet goed is en de andere Jordy en danilio vol nog in de overlevingsstand.
2015 💙

Terug naar Hobby's, uitgaan & vrije tijd

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers