Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Hoe trek jij je bh aan?

Hoe trek jij je bh aan? (Het gaat even niet over voedingsBHs!)

Armen erin en op de rug sluiten
23
21%
Achterstevoren: dus vooraan sluiten, dan naar achter rondtrekken/draaien en armen erin
80
74%
Anders (do tell)
5
5%
 
Aantal stemmen : 108
<<

Whatever

Major Yipyapper

Berichten: 5458

Geregistreerd: 22 Feb 2016 13:09

Bericht 10 Feb 2017 10:08

Hoe trek jij je bh aan?

Kwam iets langs op Facebook over goed voor je BHs zorgen en daar stond onder andere ze aantrekken zoals het bedoeld is. Dus niet voor sluiten, rondtrekken en dan je bandjes, maar gewoon armen erin en op je rug sluiten. Er reageerden best veel vrouwen dat ze dat nooit deden, het vet onhandig is, ze het niet konden etc.

Dus nu vroeg ik me af, hoe doen jullie je bh altijd aan en waarom? En hoe doe je hem dan uit? Ook achterstevoren? En ben je je bewust van het feit dat dat rondtrekken funest is voor de rek van je band?
Laatst gewijzigd door Whatever op 10 Feb 2017 10:11, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Anoniem316

Bericht 10 Feb 2017 10:10

Re: Hoe trek jij je bh aan?

Ik zou dat ook niet kunnen hoor! Ik sluit dus de band op mijn buik en draai hem dan om. Uit doe ik wel met de handen op m'n rug.
Ik ben me inderdaad bewust dat dat invloed heeft op de rek maar ik kan het gewoon niet anders haha.
<<

Jezzie

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8845

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:17

Bericht 10 Feb 2017 10:12

Re: Hoe trek jij je bh aan?

Soms aan de voorkant en dan draaien en armen erdoor.
Meestal aan de achterkant, eerst dicht en dan armen erdoor. ligt er een beetje aan toe makkelijk duur vast wil.
Eerst armen erdoor en dan dicht lukt me niet.
2012
2016
2020
oktober 2024

Instagram
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25109

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:02

Bericht 10 Feb 2017 10:13

Re: Hoe trek jij je bh aan?

Achterstevoren!
❤ 7 juni 2018
<<

Whatever

Major Yipyapper

Berichten: 5458

Geregistreerd: 22 Feb 2016 13:09

Bericht 10 Feb 2017 10:14

Re: Hoe trek jij je bh aan?

Ik doe het dus altijd op de rug (maar dat blijkt dus wel uit de strekking van mijn post) en snap echt niet wat er lastig aan is haha! Je hebt toch al jaren kunnen oefenen of is dat gewoon van jongs af aan zo gegaan? Ik kan me eigenlijk als puber ook niet herinneren dat ik hem omdraaide trouwens.

Al heb ik nu wel zo,n longlist van Doutzen series en die heeft vijf of zes haakjes en die vind ik inderdaad wel lastig op mijn rug maar toch doe ik hem gewoon zo, even meer handigheid krijgen waarschijnlijk. :angel:
<<

Mickey

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1533

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:20

Bericht 10 Feb 2017 10:15

Re: Hoe trek jij je bh aan?

Zoals Jezzie: eerst sluiten op m'n rug, dan m'n armen erdoor. Op de buik sluiten vind ik niet fijn. Op m'n rug met armen al erdoor lukt me niet.
07.12.2011
11.12.2014
<<

Anoniem304

Bericht 10 Feb 2017 10:16

Re: Hoe trek jij je bh aan?

Achterstevoren, andersom kan ik het niet. Of nouja, dat duurt een eeuw bij sommige BH's. En zo heb ik het ook niet geleerd.
<<

Maddie

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5465

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:18

Woonplaats: Noord Holland

Bericht 10 Feb 2017 10:17

Re: Hoe trek jij je bh aan?

Op mijn buik sluiten en dan draaien en armen erdoor.
Augustus 2012
Augustus 2014
Mei 2016
<<

Whatever

Major Yipyapper

Berichten: 5458

Geregistreerd: 22 Feb 2016 13:09

Bericht 10 Feb 2017 10:18

Re: Hoe trek jij je bh aan?

Grappig dat wel of niet bandjes al aan ook nog verschil maakt, heb ik helemaal niet bij stil gestaan!

Ik ben heel benieuwd wat e uit de poll komt haha. Ik dacht echt dat wordt 70-80% "normaal" en dan 10-15% achterstevoren en dan een paar heel anders haha... Maar misschien is "normaal" helemaal niet zo normaal!
<<

Anoniem193

Bericht 10 Feb 2017 10:20

Re: Hoe trek jij je bh aan?

Gewoon armen er door, borsten erin en op de rug sluiten. Openen ook op de rug.
Ik snap ook niet hoe je dat niet kan. Ik vind het aan de voorkant sluiten, omdraaien en dan je armen er nog eens door zien te krijgen veel moeilijker. Het zit dan ook nooit goed genoeg naar mijn zin.
<<

Whatever

Major Yipyapper

Berichten: 5458

Geregistreerd: 22 Feb 2016 13:09

Bericht 10 Feb 2017 10:22

Re: Hoe trek jij je bh aan?

Alibi schreef:Gewoon armen er door, borsten erin en op de rug sluiten. Openen ook op de rug.
Ik snap ook niet hoe je dat niet kan. Ik vind het aan de voorkant sluiten, omdraaien en dan je armen er nog eens door zien te krijgen veel moeilijker. Het zit dan ook nooit goed genoeg naar mijn zin.



Haha finally! :smile:

Ja ik vroeg me net ook af, zit ie dan niet vaak net scheef? Dat je hem niet helemaal goed ronddraait?
<<

Teun

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8475

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:59

Bericht 10 Feb 2017 10:23

Re: Hoe trek jij je bh aan?

Ik sluit hem sowieso op mijn rug maar ik weet even niet of ik nou eerst mijn armen door de bandjes doe of niet. Zo'n routineuze handeling! Ik ga er morgen eens op letten.
♥ feb 2016
♥ ♥ juli 2018
<<

Infragilis

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 259

Geregistreerd: 14 Dec 2016 17:34

Bericht 10 Feb 2017 10:26

Re: Hoe trek jij je bh aan?

Achterstevoren aan, wel op de rug uit.

Ik heb nu allemaal BH's met meer dan 4 haakjes, dat krijg ik echt niet voor elkaar op de rug! Ok, ik heb het misschien ook nog niet serieus geprobeerd :palm:
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25109

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:02

Bericht 10 Feb 2017 10:30

Re: Hoe trek jij je bh aan?

Ik heb het gewoon zo geleerd en zou niet weten waarom ik hem op de rug zou moeten sluiten eigenlijk!

Oh ja, één nadeel: kennelijk hangt er weleens een losse haar op m'n rug en die draait dan met m'n beha mee naar voren. Dan voel ik gedurende de dag soms ineens iets kriebelen tussen m'n borsten en dan moet ik er even een haar tussenuit plukken :palm:
❤ 7 juni 2018
<<

Whatever

Major Yipyapper

Berichten: 5458

Geregistreerd: 22 Feb 2016 13:09

Bericht 10 Feb 2017 10:32

Re: Hoe trek jij je bh aan?

Omdat het dus slecht is voor je bh? De rek gaat veel sneller uit je omtrek door dat gesjor en getrek schijnbaar..
<<

Anoniem304

Bericht 10 Feb 2017 10:35

Re: Hoe trek jij je bh aan?

Whatever schreef:
Alibi schreef:Gewoon armen er door, borsten erin en op de rug sluiten. Openen ook op de rug.
Ik snap ook niet hoe je dat niet kan. Ik vind het aan de voorkant sluiten, omdraaien en dan je armen er nog eens door zien te krijgen veel moeilijker. Het zit dan ook nooit goed genoeg naar mijn zin.



Haha finally! :smile:

Ja ik vroeg me net ook af, zit ie dan niet vaak net scheef? Dat je hem niet helemaal goed ronddraait?

Nee? De boobs moeten er toch in? Dat gaat toch niet alsie scheef zit? :P
<<

zonneschijn

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4886

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:28

Bericht 10 Feb 2017 10:37

Re: Hoe trek jij je bh aan?

Op mijn buik sluit ik hem, draai hem om en dan armen er doorheen.
Trots op mijn stoere ventje!
<<

Whatever

Major Yipyapper

Berichten: 5458

Geregistreerd: 22 Feb 2016 13:09

Bericht 10 Feb 2017 10:38

Re: Hoe trek jij je bh aan?

Cotton schreef:
Whatever schreef:
Alibi schreef:Gewoon armen er door, borsten erin en op de rug sluiten. Openen ook op de rug.
Ik snap ook niet hoe je dat niet kan. Ik vind het aan de voorkant sluiten, omdraaien en dan je armen er nog eens door zien te krijgen veel moeilijker. Het zit dan ook nooit goed genoeg naar mijn zin.



Haha finally! :smile:

Ja ik vroeg me net ook af, zit ie dan niet vaak net scheef? Dat je hem niet helemaal goed ronddraait?

Nee? De boobs moeten er toch in? Dat gaat toch niet alsie scheef zit? :P


Haha geen idee, niet schots en scheef natuurlijk maar net een of twee cm kon ik me wel indenken en dat het dan dus inderdaad niet lekker zit omdat je borsten er scheef in hangen. :smile: Maar ik zat maar te denken hoor haha, gen idea, wat jij zegt klinkt ook well heel logisch has. :smile:
<<

Anoniem193

Bericht 10 Feb 2017 10:43

Re: Hoe trek jij je bh aan?

Maar als je de ruimte hebt om je bh te draaien, je armen erdoor te doen etc. Dan kan je bh toch nooit zo goed zitten zoals het hoort?
<<

Anoniem244

Bericht 10 Feb 2017 10:46

Re: Hoe trek jij je bh aan?

Ik sluit m'n bh aan de achterkant maar ik weet even niet of ik eerst m'n armen er door doe en dan sluit of eerst sluit en dan m'n armen erdoor. Volgens mij wisselt dat nog wel eens. Zal er eens op letten Haha
<<

Anoniem304

Bericht 10 Feb 2017 10:46

Re: Hoe trek jij je bh aan?

Alibi schreef:Maar als je de ruimte hebt om je bh te draaien, je armen erdoor te doen etc. Dan kan je bh toch nooit zo goed zitten zoals het hoort?

Hoezo niet? Ik zie niet in waarom niet haha. Je BH zit toch niet zo strak om je onderbuste dat draaien onmogelijk is?

Ik vind dit een leuk topic :D
<<

Whatever

Major Yipyapper

Berichten: 5458

Geregistreerd: 22 Feb 2016 13:09

Bericht 10 Feb 2017 10:48

Re: Hoe trek jij je bh aan?

Alibi schreef:Maar als je de ruimte hebt om je bh te draaien, je armen erdoor te doen etc. Dan kan je bh toch nooit zo goed zitten zoals het hoort?


Dat snap ik inderdaad ook niet helemaal, is je omvang niet te groot? Kruipt ie niet op? Mijn bh zou ik niet echt makkelijk aangenaam even kunnen draaien als ie dichtzit, dat is echt wel aan tweekanten trekken/rekken en dan draaien krachtwerk denk ik.. :smile: Ik ga het morgen als experiment juist eens achterstevoren proberen!
<<

Mizz_S

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 7543

Geregistreerd: 01 Sep 2013 00:04

Bericht 10 Feb 2017 10:50

Re: Hoe trek jij je bh aan?

Hier ook achterstevoren. Altijd zo gedaan volgens mij, geen idee waarom eigenlijk.
Ik zou ook niet weten waarom het slecht voor je bh is, ik doe echt jaren met bh's en ik heb er geen last van dat de rek eruit zou gaan (ja, na een jaar of 5, maar dat lijkt me vrij normaal).
<<

Anoniem304

Bericht 10 Feb 2017 10:51

Re: Hoe trek jij je bh aan?

Ik kan m`n BH, nu ik 'm aan heb ook niet weer naar voren draaien hoor. Maar met aan doen zittie toch wat lager, dus heb je wat meer ruimte. En dan draai je 'm zo 'omhoog' naar de juiste plaats, denk ik.
<<

Anoniem193

Bericht 10 Feb 2017 10:51

Re: Hoe trek jij je bh aan?

Whatever schreef:
Alibi schreef:Maar als je de ruimte hebt om je bh te draaien, je armen erdoor te doen etc. Dan kan je bh toch nooit zo goed zitten zoals het hoort?


Dat snap ik inderdaad ook niet helemaal, is je omvang niet te groot? Kruipt ie niet op? Mijn bh zou ik niet echt makkelijk aangenaam even kunnen draaien als ie dichtzit, dat is echt wel aan tweekanten trekken/rekken en dan draaien krachtwerk denk ik.. :smile: Ik ga het morgen als experiment juist eens achterstevoren proberen!


ik probeer met je mee ;)
Volgende

Terug naar Beauty & mode

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers