Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Favoriete geurtje(s)

<<

Anoniem301

Bericht 03 Feb 2017 13:45

Re: Favoriete geurtje(s)

Urban Naked schreef:Hoezo heb je m nu al dan!

Ja nou omdat mijn man en ik 3 weken na elkaar jarig zijn dus vieren we het tegelijk! Voor familie dan, verder vier ik het niet.
<<

Anoniem301

Bericht 03 Feb 2017 13:47

Re: Favoriete geurtje(s)

Cotton schreef:Ik heb ook een favoriete geur inmiddels;

Afbeelding

Heb deze nog staan, meer dan de helft vol. Als je 'm wil hebben tegen de verzendkosten moet je maar even een pm sturen!
<<

Anoniem301

Bericht 03 Feb 2017 13:47

Re: Favoriete geurtje(s)

Chocolate Cookie schreef:De bovenste is net nieuw, maar gelijk favoriet!

Heb deze nog staan, meer dan de helft vol. Als je 'm wil hebben tegen de verzendkosten moet je maar even een pm sturen!
Edit: plaatje niet goed gekopieerd, maar bedoel Million.
<<

Carra

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3088

Geregistreerd: 01 Sep 2013 09:50

Bericht 03 Feb 2017 13:50

Re: Favoriete geurtje(s)

Zo lief!
<<

Anoniem301

Bericht 03 Feb 2017 13:52

Re: Favoriete geurtje(s)

Carra schreef:Zo lief!

Ik ben zo aan het opruimen thuis en bewaar alleen nog dingen waar ik blij van word. En deze geuren passen toch niet helemaal bij mij dus dan maak ik er graag iemand anders blij mee!
<<

Whatever

Major Yipyapper

Berichten: 5458

Geregistreerd: 22 Feb 2016 13:09

Bericht 03 Feb 2017 14:16

Re: Favoriete geurtje(s)

Oh heel graag!

Oh laat maar, je gaf hem al weg en het ging niet om Si! :smile: *shame*

Edit 2: wel om Si! maar alsnog al aangeboden aan cotton. Haha ik ben ECHT niet wakker!
<<

Anoniem301

Bericht 03 Feb 2017 14:46

Re: Favoriete geurtje(s)

Whatever schreef:Oh heel graag!

Oh laat maar, je gaf hem al weg en het ging niet om Si! :smile: *shame*

Edit 2: wel om Si! maar alsnog al aangeboden aan cotton. Haha ik ben ECHT niet wakker!

Als Cotton niet wil mag jij 'm!
<<

Anoniem301

Bericht 08 Feb 2017 22:21

Re: Favoriete geurtje(s)

Sinds gisteren ook in het bezit van Scent of a Dream. Heerlijk ja! Hele zware volwassen geur. En gaat steeds lekkerder ruiken als je hem langer draagt.
<<

Whatever

Major Yipyapper

Berichten: 5458

Geregistreerd: 22 Feb 2016 13:09

Bericht 08 Feb 2017 22:40

Re: Favoriete geurtje(s)

Haha forum hype! Ik vond hem inderdaad wel steeds lekkerder maar bij mij ging het van "niet te harden" naar "acceptabel" naar "best ok"... En daar was ie toch te duur voor! :smile: Denk dat ik nog niet volwassen genoeg ben! :angel:
<<

Anoniem304

Bericht 08 Feb 2017 22:42

Re: Favoriete geurtje(s)

Carrie schreef:
Whatever schreef:Oh heel graag!

Oh laat maar, je gaf hem al weg en het ging niet om Si! :smile: *shame*

Edit 2: wel om Si! maar alsnog al aangeboden aan cotton. Haha ik ben ECHT niet wakker!

Als Cotton niet wil mag jij 'm!

Oh huh gek haha. Zie dit nu pas!
Maar mijn vriend heeft m voor m'n verjaardag gekocht dus Whatever, grijp je kans.

Wel super lief idd!
<<

Anoniem301

Bericht 08 Feb 2017 22:48

Re: Favoriete geurtje(s)

Ok Whatever als je 'm nog wil stuur maar een PM!
<<

Anoniem278

Bericht 09 Feb 2017 09:05

Re: Favoriete geurtje(s)

Ik wissel af tussen Light Blue van D&G en Acqua di Gioia van Armani

En ik heb er echt nog veel meer, maar ik pak altijd deze. (ik heb ook BeDelicious maar die ruikt toch raar bij mij, vind ik zelf)
<<

Elle123

Bericht 09 Feb 2017 09:09

Re: Favoriete geurtje(s)

Quizzle schreef:Ik wissel af tussen Light Blue van D&G en Acqua di Gioia van Armani

En ik heb er echt nog veel meer, maar ik pak altijd deze. (ik heb ook BeDelicious maar die ruikt toch raar bij mij, vind ik zelf)


Be Delicious ruikt bij mij ook echt heel erg vies. Heb hem ooit gekregen, maar ik vond hem echt zo vies dat ik hem ook niet uit fatsoen op kon doen. Hij is bij mijn ouders op het toilet beland als wc-verfrisser (zelfs daarvoor vond ik hem niet te harden).

Met L'eau D'Issey heb ik dat ook. Die is echt heel erg vies op mij.
<<

Anoniem278

Bericht 09 Feb 2017 09:14

Re: Favoriete geurtje(s)

O ja, Elle, precies dat.
En ik heb het dus inderdaad ook met L'eau D'Issey. Alsof ik dan gedacht heb, ach, Ambi Pur is ook een optie.

Ik heb het het allerergste met VanderBilt, met die zwaan (niet dat je die anno 2017 draagt op mijn leeftijd maar n vriendin heeft m toch). Ik deed die 1 x op en ik zweer je dat mensen naar me keken en vijftig eurocent gaven, zo rook ik naar toilet.
<<

Reva

Yipyapper

Berichten: 1966

Geregistreerd: 18 Nov 2013 21:57

Bericht 09 Feb 2017 09:45

Re: Favoriete geurtje(s)

Light Blue buddy :banaan:
June schreef:Kruiden naar beschikbaarheid en emotie.
<<

Anoniem304

Bericht 09 Feb 2017 09:46

Re: Favoriete geurtje(s)

Quizzle schreef:
Ik heb het het allerergste met VanderBilt, met die zwaan (niet dat je die anno 2017 draagt op mijn leeftijd maar n vriendin heeft m toch). Ik deed die 1 x op en ik zweer je dat mensen naar me keken en vijftig eurocent gaven, zo rook ik naar toilet.

Haha m`n moeder kreeg die eens van m`n oma. Hij staat idd op het toilet hahahaha.
<<

Whatever

Major Yipyapper

Berichten: 5458

Geregistreerd: 22 Feb 2016 13:09

Bericht 09 Feb 2017 10:17

Re: Favoriete geurtje(s)

Cotton schreef:
Quizzle schreef:
Ik heb het het allerergste met VanderBilt, met die zwaan (niet dat je die anno 2017 draagt op mijn leeftijd maar n vriendin heeft m toch). Ik deed die 1 x op en ik zweer je dat mensen naar me keken en vijftig eurocent gaven, zo rook ik naar toilet.

Haha m`n moeder kreeg die eens van m`n oma. Hij staat idd op het toilet hahahaha.


Mijn moeder droeg die vroeger toen ik klein was dus vond hem met die associatie lekker ruiken, maar dus niet voor mezelf. En laatst rook ik hem en toen vond ik hem toch stinken haha! Volgens mij hebben ze hem gewoon veranderd! :face:
<<

ChiQ

Bericht 09 Feb 2017 10:21

Re: Favoriete geurtje(s)

Heb een nieuwe..
Narsico Rodiriguez (spel t verkeerd) fleur de musc :love:
<<

Elliot

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15406

Geregistreerd: 20 Feb 2014 12:58

Bericht 09 Feb 2017 10:33

Re: Favoriete geurtje(s)

Ik ben nog steeds verzot op Jil Sander - Sun. Datis alleen wel echt een zomerluchtje. Ik wil nu heel graag Miss Dior Blooming Bouquet, maar vind hem te duur om zomaar te kopen.

♥♥
Vorige

Terug naar Beauty & mode

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers