Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Lawaai

<<

Jip

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11347

Geregistreerd: 03 Jan 2015 10:04

Bericht 09 Feb 2017 07:06

Lawaai

Onze baby maakt zo ontzettend veel lawaai in nacht. Grommen, briezen, piepen, kraken, mopperen ... Deed jullie baby dat ook en wanneer gaat het over? Dit zou een reden kunnen worden om haar naar haar eigen kamer te doen, maar ik vind het nu wel handig haar in bed haar speen terug te geven of te kunnen voeden. En ik vind het nog te vroeg om haar in de nacht alleen te latn slapen.

Kan het ook komen door een verstopt neusje? Ze maakt geen geluid (minder in elk geval) overdag wanneer ze in het voedingskussen slaapt of als ze bij ons ligt).

Bedje staat wel schuin ivm omhoog komen van voeding.

Oordoppen heb ik al in, maar gaat het doorheen.
Their smile makes me smileJanuari 2017 ♡ April 2019

https://www.instagram.com/stofspinsels/
<<

Pandora

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3183

Geregistreerd: 02 Sep 2013 14:45

Bericht 09 Feb 2017 08:47

Re: Lawaai

Dit was bij ons één van de grootste redenen waarom de kinderen na resp. 6 en 2 weken naar hun eigen kamertje gingen. Echt, ik had het idee dat ik in een oerwoud sliep.
Ik had het gevoel dat het voor ons allemaal beter was dat we op onze eigen kamer sliepen.
Remind yourself that it's okay not to be perfect....
<<

Salome

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6805

Geregistreerd: 01 Sep 2013 09:33

Bericht 09 Feb 2017 09:33

Re: Lawaai

ja dat doen ze. Die van ons zaagde hele bossen om 's nachts.
2016
<<

Anoniem316

Bericht 09 Feb 2017 09:35

Re: Lawaai

L. is juist heel rustig. Heb in het begin regelmatig gecheckt of ze nog leefde :palm:. Maar het schijnt normaal te zijn dat ze geluidjes maakt.
<<

Elliot

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15401

Geregistreerd: 20 Feb 2014 11:58

Bericht 09 Feb 2017 09:42

Re: Lawaai

Dee schreef:L. is juist heel rustig. Heb in het begin regelmatig gecheckt of ze nog leefde :palm:. Maar het schijnt normaal te zijn dat ze geluidjes maakt.

Doe ik nog steeds hoor! Mijn baby had vannacht de hele nacht geen geluid gemaakt en vanmorgen durfde ik niet bij hem te gaan kijken omdat hij zo stil was :palm: Gelukkig begon hij toen te hoesten, pfieuw!

♥♥
<<

Jip

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11347

Geregistreerd: 03 Jan 2015 10:04

Bericht 09 Feb 2017 09:50

Re: Lawaai

Geluidjes Dee? Zeg maar gerust geluid! Haha!
Their smile makes me smileJanuari 2017 ♡ April 2019

https://www.instagram.com/stofspinsels/
<<

Anoniem315

Bericht 09 Feb 2017 10:11

Re: Lawaai

Dat duurt best lang, maar de geluidjes veranderen wel. En je went er op een gegeven moment aan, denk ik.
<<

Geel

Bericht 09 Feb 2017 10:14

Re: Lawaai

Ja, hier ook best wat geluid. Behalve als ze eenmaal diep sliep, dan was 't wel soort van stil. Ik weet niet meer goed wanneer dat ophield. Met een maand of 4?
<<

Salome

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6805

Geregistreerd: 01 Sep 2013 09:33

Bericht 09 Feb 2017 10:21

Re: Lawaai

Ja zoiets Geel. Vanaf een maand of 6 kunnen ze ook door de mond ademen. Dus dan hoor je het ook minder.
2016
<<

September

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2341

Geregistreerd: 01 Sep 2013 16:28

Bericht 09 Feb 2017 10:27

Re: Lawaai

Volgens mij was het hier met 3 maanden ongeveer over. En nu snurkt ze!! Haha heel hard!
Afbeelding
Afbeelding
<<

Anoniem316

Bericht 09 Feb 2017 11:19

Re: Lawaai

Elliot schreef:
Dee schreef:L. is juist heel rustig. Heb in het begin regelmatig gecheckt of ze nog leefde :palm:. Maar het schijnt normaal te zijn dat ze geluidjes maakt.

Doe ik nog steeds hoor! Mijn baby had vannacht de hele nacht geen geluid gemaakt en vanmorgen durfde ik niet bij hem te gaan kijken omdat hij zo stil was :palm: Gelukkig begon hij toen te hoesten, pfieuw!


Hahaha dat heb ik ook wel eens gehad als ze bijvoorbeeld een keer langer dan 45 minuten overdag sliep.. dacht serieus dat er wat was haha. Die bezorgde moekes ook haha..
<<

Meg

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1750

Geregistreerd: 20 Sep 2013 10:14

Bericht 09 Feb 2017 12:25

Re: Lawaai

Elliot schreef:Mijn baby had vannacht de hele nacht geen geluid gemaakt en vanmorgen durfde ik niet bij hem te gaan kijken omdat hij zo stil was :palm: Gelukkig begon hij toen te hoesten, pfieuw!
Zo herkenbaar! Vaak stuur ik dan mijn man naar haar kamer en als hij er niet is wacht ik tot in geluid uit haar kamer hoor komen.
🩷 jan '16
💙 nov '18

instagram.com/draag_handgemaakt
<<

Taeda

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8602

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:45

Bericht 09 Feb 2017 18:33

Re: Lawaai

Pandora schreef:Dit was bij ons één van de grootste redenen waarom de kinderen na resp. 6 en 2 weken naar hun eigen kamertje gingen. Echt, ik had het idee dat ik in een oerwoud sliep.
Ik had het gevoel dat het voor ons allemaal beter was dat we op onze eigen kamer sliepen.

Hier ook zo met drie weken. En daarna kon ik eindelijk rustig slapen (voor twee uurtjes per keer dan :laughcry:)
Love never loses faith.
november 2016 - mei 2018 - oktober 2021

Terug naar Zwangerschap & kinderen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers