Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Waar baal jij op dit moment van? #2

<<

Rebecca

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2918

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:39

Bericht 08 Feb 2017 10:39

Waar baal jij op dit moment van? #2

Rayna schreef:Ik snap ook goed dat je buurman er niet voor thuis blijft. Maar ik snap het wel dat het irritant is als hij de hele dag en ook 's avonds niet thuis is, dan had hij het inderdaad net zo goed niet aan kunnen nemen.

Ik baal ervan dat mijn baby er nog niet is. Heb er steeds minder vertrouwen in dat hij nog uit zichzelf gaat komen.


Ah lieve Rayna, ik leef zo met je mee! Zo herkenbaar je gevoel! Hopelijk komt de baby gauw uit zichzelf!
19 juni 2015
2 februari 2017
<<

Elliot

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15401

Geregistreerd: 20 Feb 2014 11:58

Bericht 08 Feb 2017 11:02

Re: Waar baal jij op dit moment van?

Hahaha Bliss! :smile:

Rayna, heel herkenbaar. Ik hoop dat de baby snel komt, dat wachten is enorm frustrerend.

♥♥
<<

Reva

Yipyapper

Berichten: 1960

Geregistreerd: 18 Nov 2013 20:57

Bericht 08 Feb 2017 11:48

Re: Waar baal jij op dit moment van?

Ik pak dus idd nooit pakketjes aan voor anderen als ik sporadisch de bezorger tref, want ik ben bijna nooit thuis en dat lijkt me irritant voor de ophaler.

Elliot, ben je al uit je enveloppenkwestie? :smile:
June schreef:Kruiden naar beschikbaarheid en emotie.
<<

Elliot

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15401

Geregistreerd: 20 Feb 2014 11:58

Bericht 08 Feb 2017 11:58

Re: Waar baal jij op dit moment van?

Meh nee ik negeer het nog steeds een beetje. Ik ga straks wel even bij m'n mede lief-en-leed collega langs, zij weet vast meer.

♥♥
<<

Zora

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 17342

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:24

Bericht 08 Feb 2017 20:31

Re: Waar baal jij op dit moment van?

Ik heb anders echt een geniale insteek voor je bedacht op de vorige pagina :wink:

Haha nee hoor snap je helemaal!
14 mei 2015 ♥ T- kleine held
13 februari 2018 ♥ M - klein feestje
<<

Anoniem278

Bericht 08 Feb 2017 20:38

Re: Waar baal jij op dit moment van?

Ik baal. Ik moest naar een centrum bijzondere tand.heelkunde, dat werd opgeheven, toen naar een angsttandarts die de behandeling niet aandurft en nu naar een kaakchirurg om zes kiezen te laten trekken. En ik heb er last van, en dit alles loopt al weken, en ik mag er nog wel wat tijd bij optellen. Buuuuuuuh
<<

Taeda

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8602

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:45

Bericht 08 Feb 2017 20:46

Re: Waar baal jij op dit moment van?

Oh wat naar Quizzle! Tandpijn is echt zo rot. Wanneer je dan zo lang doorgestuurd wordt zonder oplossing is het echt heel erg balen.
Love never loses faith.
november 2016 - mei 2018 - oktober 2021
<<

Anoniem313

Bericht 08 Feb 2017 20:53

Re: Waar baal jij op dit moment van?

Quizzle schreef:Ik baal. Ik moest naar een centrum bijzondere tand.heelkunde, dat werd opgeheven, toen naar een angsttandarts die de behandeling niet aandurft en nu naar een kaakchirurg om zes kiezen te laten trekken. En ik heb er last van, en dit alles loopt al weken, en ik mag er nog wel wat tijd bij optellen. Buuuuuuuh


Oh Quizzle, ik vind het heel erg voor je want dit lijkt mij verschrikkelijk, maar hier moest ik wel om lachen :smile:
<<

Anoniem221

Bericht 08 Feb 2017 21:02

Re: Waar baal jij op dit moment van?

Mijn vriend en ik waren er samen even opuit in Duitsland. Zijn kliniek ligt ook aan de grens en hij had een verlofdag. Normaal ga je dan naar huis, maar dat is voor ons niet te doen. Hoe dan ook, in Duitsland ben ik gruwelijk gestruikeld over opstaande steen. Mijn knie heeft een goede schaafwond en mijn handen stuk.

Wat ik wel ontzettend lief vond was dat mijn vriend in paniek was. 'Wat gebeurt er? Wat is er? Gaat het?' Ik wist dat hij zorgzaam is, maar zo had ik hem nog nooit eerder gezien. Maar goed,ik heb dus nu auw en een dikke knie.
<<

Anoniem278

Bericht 08 Feb 2017 21:03

Re: Waar baal jij op dit moment van?

Haha, Caulfield, ik ook, ik moest ook al lachen omdat twee weken na mijn aanmelding een complete afdeling werd opgeheven (such is my life) maar ondertussen ben ik vooral de pijn wel zat.
Nog afgezien van het feit dat ik weken geleden bij het academisch waar ik onder behandeling ben terecht had gekund waarschijnlijk maar aangezien dat meer dan twee uur reizen (enkele reis) is en ik daar al zoveel ben, ik iets in mijn eigen regio wilde.
Zeker omdat ik nog wel een x aantal keren terug zal moeten en dan wil ik niet steeds zo ver weg.
<<

Reva

Yipyapper

Berichten: 1960

Geregistreerd: 18 Nov 2013 20:57

Bericht 08 Feb 2017 22:12

Re: Waar baal jij op dit moment van?

Caulfield schreef:
Quizzle schreef:Ik baal. Ik moest naar een centrum bijzondere tand.heelkunde, dat werd opgeheven, toen naar een angsttandarts die de behandeling niet aandurft en nu naar een kaakchirurg om zes kiezen te laten trekken. En ik heb er last van, en dit alles loopt al weken, en ik mag er nog wel wat tijd bij optellen. Buuuuuuuh


Oh Quizzle, ik vind het heel erg voor je want dit lijkt mij verschrikkelijk, maar hier moest ik wel om lachen :smile:


Haha :lol:
Wel klote idd!
June schreef:Kruiden naar beschikbaarheid en emotie.
<<

sarah1985

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 12105

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:34

Woonplaats: Friesland

Bericht 08 Feb 2017 22:20

Re: Waar baal jij op dit moment van?

Ik baal dat ik €20,- kwijt ben. Het zat gister tussen de middag nog in mijn portemonnee sinds toen niet gebruikt kijk ik net is het weg. Was gistermiddag bij een client en daar stond ineens de voordeur open geen erg in gehad maar denk nu dat iemand mijn geld heeft gepikt
Afbeelding
<<

Parisienne

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3787

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:55

Bericht 09 Feb 2017 01:44

Re: Waar baal jij op dit moment van?

Ik baal van het feit dat er nog van alles onzeker is over onze vakantie, maar ik vanavond zo'n onwijs gave vakantievilla gezien heb en die zó graag wil boeken voordat 'ie weg is!

Helaas moet ik de goedkeuring van vakantie van mijn werk nog afwachten. Idem voor mijn vriend. Ook moeten mijn zusjes en aanhang aangeven of ze wel of niet meegaan. Zo niet, gaan we alleen met mijn moeder en stiefvader, maar moeten we ook weer op zoek naar een andere vakantievilla.
<<

Parisienne

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3787

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:55

Bericht 09 Feb 2017 01:45

Re: Waar baal jij op dit moment van?

Oh en ik baal van N.'s slaapproblemen weer. Dat verklaart mijn post van daarnet op dit onmogelijke tijdstip.
<<

Anoniem278

Bericht 09 Feb 2017 03:56

Re: Waar baal jij op dit moment van?

Wanneer krijg je die bevestigingen Parisienne?
Wat rot dat N nog aldoor zoveel moeite met slapen heeft. Ik vind jou daarom altijd zoveel liefde en geduld tonen, daar heb ik echt respect voor. Ik hoop voor jullie beiden dat er een tijd komt waarop het wat beter gaat.
Als echt niks meer zou helpen, ze hebben mij ooit een opname in het ' slaapcentrum' aangeboden om alles in kaart te brengen. Dus wellicht is dat nog ooit een mogelijkheid. Voor nu, ik hoop dat jullie nu slapen.
<<

Anoniem278

Bericht 09 Feb 2017 07:50

Re: Waar baal jij op dit moment van?

(je ziet trouwens aan mijn post tijd dat ik nooit ben gegaan :smile: )
<<

Anoniem245

Bericht 09 Feb 2017 07:55

Re: Waar baal jij op dit moment van?

Ik baal van mijn hond (Labrador). Hij heeft hotspot, echt ontzettend vervelend is dat voor hem dat jeukt en doet pijn. Maar hij is zo ontzettend dramatisch. Hij heeft een kap om en knalt overal tegenaan, laat de creme niet opsmeren (panisch als ik er al alleen naar kijk) en is mega onrustig. Vanmorgen om 5.30 zat hij al te piepen en janken beneden. Ik vind het echt heel zielig voor hem maar ik hoop ook echt dat het heeeeel snel beter gaat..
<<

Lejow

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13486

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:55

Bericht 09 Feb 2017 08:14

Re: Waar baal jij op dit moment van?

Wat is dat Kira? Wat vervelend dat hij er zo'n last van heeft :(

Wat balen Parisienne, dat haar slaap problemen weer terug zijn.. Ik herken het helaas maar al te goed. I feel ya..

Quizzle, hopelijk word je snel geholpen en ben je van de pijn af!!


Ik baal van mijn eigen gezondheid, ik ben weer.. of nog steeds.. of what ever.. ziek. Toen we terug kwamen uit Disney (22 jan) is het begonnen, die week nog wel gewerkt, vorige week 2 dagen thuis gezeten, toch maar weer gaan werken, deze week ook gewoon gewerkt, maar het lijkt of ik weer terug bij af ben. Dikke keel, pijn in mijn oren, spierpijn, lamlendig..
BLUHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH
<<

Anoniem245

Bericht 09 Feb 2017 09:42

Re: Waar baal jij op dit moment van?

Lejow schreef:Wat is dat Kira? Wat vervelend dat hij er zo'n last van heeft :(


Een ontsteking van de huid, echt een ronde plek. Kunnen ze van vanalles krijgen. Niet ernstig gelukkig. De hond van mijn ouders heeft het ook wel eens en die geeft echt geen kik maar ik word doodzenuwachtig van mijn hond. Heb vanmorgen weer creme erop gedaan en hij jankt alles bij elkaar. Zit gewoon tussen zijn oren want zoon kon er vanmorgen gewoon aankomen zonder dat hij het in de gaten had...
<<

Anoniem245

Bericht 09 Feb 2017 09:42

Re: Waar baal jij op dit moment van?

En beterschap trouwens, echt balen dat je al zo lang sukkelt!
<<

Anoniem315

Bericht 09 Feb 2017 10:15

Re: Waar baal jij op dit moment van? #2

Ik heb keelontsteking. En vanavond een avondvergadering en morgen moet ik werken. M'n stem is langzaam aan het wegsterven, dus dat wordt met handen en voeten lesgeven :(
<<

Geel

Bericht 09 Feb 2017 10:22

Re: Waar baal jij op dit moment van?

Parisienne schreef:Oh en ik baal van N.'s slaapproblemen weer. Dat verklaart mijn post van daarnet op dit onmogelijke tijdstip.
Heb je wel eens een consult bij Stephanie Lampe overwogen? Ik denk dat zij wel goed bij jou past.
<<

Parisienne

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3787

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:55

Bericht 09 Feb 2017 12:11

Re: Waar baal jij op dit moment van? #2

Quizzle, dat is afwachten. Hoop zo snel mogelijk. Ben het zoeken naar huizen nu al zat nu ik deze had gevonden, hahah!

Verder, thanks voor alle tips en het medeleven van jullie. Ik ga eerst even met de juf bespreken hoe zij N. meemaakt op school. N. praat veel s nachts in haar slaap, ze praat zichzelf wakker. Ook dingen als "Nee, hou op. Wil ik niet. Laat me." enzovoorts. Wil uitsluiten dat er iets enorm dwarszit bij haar op school. Denk verder iets met de prikkelverwerking, oververmoeidheid (ze slaapt pas rond 22.00u in), drukte op school. Ze laat die oververmoeidheid niet zien, is altijd actief, nooit hangerig. Wel weer meer pijnen overal (benen, hoofdpijn). Lastig dingetje altijd, dat slapen van haar.

Geel, dankje. Ik ga gelijk even Googlen!
<<

Lonely Goatherd

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2886

Geregistreerd: 01 Sep 2013 07:44

Bericht 11 Feb 2017 05:57

Re: Waar baal jij op dit moment van? #2

Ik baal ervan dat ik na de derde nacht op rij met drie uur slaap en gigantische hoestbuien nu alweer beneden zit met een peuter met een enorme driftbui. :nopompom: Heb hier echt even geen reserves voor.


Sterkte Parisienne, wat naar voor jullie dat ze zo slecht slaapt nog steeds.
<<

Thunder

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6359

Geregistreerd: 01 Sep 2013 23:24

Bericht 11 Feb 2017 06:10

Re: Waar baal jij op dit moment van? #2

Ook hier een zoon die niet slaapt. Het ging lang goed, maar de laatste dagen is het weer ruk. Ook overdag maakt hij er een potje van. Zijn gedrag is vreselijk, het taalgebruik nog erger en dan nu die nachten er weer bij. Inmiddels slaapt hij weer, maar kan ik de slaap niet meer vatten.
Liefde is niet krampachtig vasthouden, maar vertrouwend loslaten.
VorigeVolgende

Terug naar Algemeen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers