Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Zou jij dit melden?

???

Ik zou het pakketje houden
3
11%
Ik zou afwachten en als ik na .. dagen/weken niks hoor dan houden
5
18%
Ik zou direct contact opnemen
17
61%
Ik weet niet wat ik zou doen
3
11%
 
Aantal stemmen : 28
<<

Anoniem304

Bericht 06 Feb 2017 14:55

Zou jij dit melden?

Ik heb op Amazon UK een tijdje 2 weken terug wat dingen besteld. Afgelopen maandag zou dit geleverd worden, maar ik kreeg maandag niks, dinsdag niks en woensdag niks. Dinsdag ondertussen maar eens bij de DHL tracking gekeken, stond er alleen nog maar 'aangemeld' en dit bleef er maar staan. Donderdag contact opgenomen met DHL en zij stuurden me door naar Amazon. Amazon was direct super vriendelijk en stuurde me een nieuw pakket.
Wat is nou het probleem? Nou, DHL heeft schijnbaar het eerste pakketje ook gevonden en afgelopen vrijdag ging die tracking code ineens 'lopen'. Vandaag krijg ik pakket 1 en morgen pakket 2.

Nou heb ik ditzelfde gehad met B&F shop en ik appte een vriendin die daar werkt om te vragen wat ik moest doen. Ze gaf niet meteen reactie, dus ik heb erheen gebeld en kreeg korting op die 2de doos. M`n vriendin reageerde later en zei dat ze daar nooit achter komen, zulke dingen gaan vaker mis, bij dat bedrijf iig.
Nou twijfel ik of ik dit wel bij Amazon moet melden. Wat zouden jullie doen?
<<

Lady

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15894

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:23

Bericht 06 Feb 2017 14:57

Re: Zou jij dit melden?

Aangezien jij er waarschijnlijk heel veel extra werk van gaat hebben zou ik het niet melden.
28 april 2015 - Lieve D, your first breath took ours away..

12 mei 2018 - Lieve J, little hero!
<<

Whatever

Major Yipyapper

Berichten: 5458

Geregistreerd: 22 Feb 2016 12:09

Bericht 06 Feb 2017 14:58

Re: Zou jij dit melden?

Heb je dat tweede pakket gratis toegezonden gekregen?

Ik zou waarschijnlijk wel gelijk een mailtje sturen dat ze het andere pakket inmiddels ook getraceerd hebben en dat je er nu twee verwacht/op het moment dat je de tweede binnenkrijgt gelijk contact opnemen.

Maar ik zou zelf geen retourkosten oid willen betalen. Retourzenden ok, maar extra kosten ammehoela. Dus kijken wat ze zeggen en stiekem hopen dat ze zeggen houd maar.
<<

Anoniem304

Bericht 06 Feb 2017 15:02

Re: Zou jij dit melden?

Whatever schreef:Heb je dat tweede pakket gratis toegezonden gekregen?

Ik zou waarschijnlijk wel gelijk een mailtje sturen dat ze het andere pakket inmiddels ook getraceerd hebben en dat je er nu twee verwacht/op het moment dat je de tweede binnenkrijgt gelijk contact opnemen.

Maar ik zou zelf geen retourkosten oid willen betalen. Retourzenden ok, maar extra kosten ammehoela. Dus kijken wat ze zeggen en stiekem hopen dat ze zeggen houd maar.

Ja, dat is een bestelling met een waarde van 0,00. :ja:
<<

Susan

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13549

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:29

Bericht 06 Feb 2017 15:20

Re: Zou jij dit melden?

Whatever schreef:Heb je dat tweede pakket gratis toegezonden gekregen?

Ik zou waarschijnlijk wel gelijk een mailtje sturen dat ze het andere pakket inmiddels ook getraceerd hebben en dat je er nu twee verwacht/op het moment dat je de tweede binnenkrijgt gelijk contact opnemen.

Maar ik zou zelf geen retourkosten oid willen betalen. Retourzenden ok, maar extra kosten ammehoela. Dus kijken wat ze zeggen en stiekem hopen dat ze zeggen houd maar.


Dit.
Remember: in the end, nobody wins unless everybody wins (Bruce Springsteen)
<<

sarah1985

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 12105

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:34

Woonplaats: Friesland

Bericht 06 Feb 2017 16:43

Re: Zou jij dit melden?

Ik zou het niet melden, had laatst zoiets bij bol heb beide pakketten gehouden en de ene stond in het systeem als nooit ontvangen en de andere heb ik betaald
Afbeelding
<<

Anoniem210

Bericht 06 Feb 2017 16:46

Re: Zou jij dit melden?

Susan schreef:
Whatever schreef:Heb je dat tweede pakket gratis toegezonden gekregen?

Ik zou waarschijnlijk wel gelijk een mailtje sturen dat ze het andere pakket inmiddels ook getraceerd hebben en dat je er nu twee verwacht/op het moment dat je de tweede binnenkrijgt gelijk contact opnemen.

Maar ik zou zelf geen retourkosten oid willen betalen. Retourzenden ok, maar extra kosten ammehoela. Dus kijken wat ze zeggen en stiekem hopen dat ze zeggen houd maar.


Dit.


Eens.
<<

Zora

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 17342

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:24

Bericht 06 Feb 2017 16:59

Re: Zou jij dit melden?

Ja, ik zou dat melden, maar er geen extra geld oid voor betalen. 1 mailtje zou ik eraan wagen, en verder niet. Eens met Whatever dus.

Wij hebben eens 6 verkeerde stoelen (!!) geleverd gekregen. Heb ik meerdere keren achteraan gemaild, maar die dingen hebben we nog steeds. Laat het nu maar, dan niet hoor :D
14 mei 2015 ♥ T- kleine held
13 februari 2018 ♥ M - klein feestje
<<

Anoniem210

Bericht 06 Feb 2017 19:30

Re: Zou jij dit melden?

Hebben jullie de juiste stoelen ook wel gekregen Zora?
<<

Zora

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 17342

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:24

Bericht 06 Feb 2017 20:37

Re: Zou jij dit melden?

Ja! Uiteindelijk kregen we eerst een doos met állemaal dozen met adidasschoenen (ja echt!!!) en toen na de 3e x kregen we de goeie stoelen. Lekker dubieus allemaal he haha
14 mei 2015 ♥ T- kleine held
13 februari 2018 ♥ M - klein feestje
<<

Urban Naked

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15414

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:56

Bericht 06 Feb 2017 20:42

Re: Zou jij dit melden?

Zora schreef:Ja, ik zou dat melden, maar er geen extra geld oid voor betalen. 1 mailtje zou ik eraan wagen, en verder niet. Eens met Whatever dus.
Ja zo zou ik het ook doen.
#teammaple🍁
<<

Moesje

Kwebbel

Berichten: 477

Geregistreerd: 09 Dec 2013 12:27

Bericht 06 Feb 2017 21:07

Re: Zou jij dit melden?

Hé Zora, heb je al die adidasjes ook nog steeds? :-D

Ot: ik heb ingevuld dat ik direct een mailtje zou sturen. Ik ben eigenlijk wel een heel eerlijk persoon en zou er niet eens over denken om het niet te doen. Dat tweede pakketje zou ik anders niet met een gerust geweten gebruiken ofzo.
Denk alleen niet dat ik zin zou hebben om ermee naar het postkantoor te gaan, maar ze mogen het wel weer op komen halen als ze het terug willen.
<<

Zora

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 17342

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:24

Bericht 06 Feb 2017 21:41

Re: Zou jij dit melden?

Haha nee helaas niet. Het waren van die kakkielelijke voetbaladidasjes :nopompom:
14 mei 2015 ♥ T- kleine held
13 februari 2018 ♥ M - klein feestje
<<

Anoniem210

Bericht 06 Feb 2017 22:24

Re: Zou jij dit melden?

Zora schreef:Ja! Uiteindelijk kregen we eerst een doos met állemaal dozen met adidasschoenen (ja echt!!!) en toen na de 3e x kregen we de goeie stoelen. Lekker dubieus allemaal he haha


Hahaha dit werkt wel geniaal goed op mijn lachspieren.
<<

Anoniem192

Bericht 06 Feb 2017 22:43

Re: Zou jij dit melden?

Ik zou wel bellen. Heb het bij bol al wel eens gehad en laatst bij denksport. En beide gaven vervolgens aan dat het netjes was dat ik het melde maar er maar iemand blij mee moest maken :)
<<

minoessepoes

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5873

Geregistreerd: 02 Sep 2013 05:56

Bericht 07 Feb 2017 09:47

Re: Zou jij dit melden?

Ik zou doen wat Whatever zegt inderdaad, prima om het terug te sturen maar dat moet me geen geld of teveel moeite kosten.

Mijn broer kreeg laatst i.p.v. 1 wipstoeltje een hele doos vol met wipstoeljes. Direct de verzender gemaild en die gaven aan dat ze de stoeltjes mochten houden, heb je natuurlijk niks aan 4 dezelfde stoeltjes dus nu staat er bij mijn ouders ook een stoeltje en hebben ze er 2 via Marktplaats verkocht, dat heeft uiteindelijk dus zelfs geld opgeleverd.
25-11-2014 & 09-06-2017
<<

Zora

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 17342

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:24

Bericht 07 Feb 2017 12:56

Re: Zou jij dit melden?

Lennox schreef:
Zora schreef:Ja! Uiteindelijk kregen we eerst een doos met állemaal dozen met adidasschoenen (ja echt!!!) en toen na de 3e x kregen we de goeie stoelen. Lekker dubieus allemaal he haha


Hahaha dit werkt wel geniaal goed op mijn lachspieren.



:D :D
14 mei 2015 ♥ T- kleine held
13 februari 2018 ♥ M - klein feestje
<<

Girli

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3627

Geregistreerd: 06 Sep 2013 15:20

Bericht 07 Feb 2017 14:32

Re: Zou jij dit melden?

Ja, ik zou dat melden. Meestal mag je het product toch wel houden, want het is voor het bedrijf niet interessant om er de kosten/werk van te hebben. Dan hoef je je ook niet druk te maken dat ze het later alsnog terugeisen o.i.d.
<<

Anoniem245

Bericht 07 Feb 2017 18:46

Re: Zou jij dit melden?

Ja, wel melden en verder niks. Heb dat eens met een telefoon gehad, jaren geleden. Weet het precieze verhaal niet meer maar ik had er dus ineens twee. Gebeld en gemaild, artikelnummers gestuurd etc. Maar op de rekening stond er echt maar eentje. En degene die ik aan de telefoon had begreep het probleem niet helemaal. Dat heb ik toen allemaal op de mail gezet en niks meer gehoord. Heb die tweede telefoon gewoon in het doosje gelaten. Na 1,5 jaar was die eerste kapot en toen ben ik hem pas gaan gebruiken. Volgens mij een Samsung Galaxy Young.
<<

Anoniem304

Bericht 08 Feb 2017 08:57

Re: Zou jij dit melden?

Zora schreef:
Lennox schreef:
Zora schreef:Ja! Uiteindelijk kregen we eerst een doos met állemaal dozen met adidasschoenen (ja echt!!!) en toen na de 3e x kregen we de goeie stoelen. Lekker dubieus allemaal he haha


Hahaha dit werkt wel geniaal goed op mijn lachspieren.



:D :D

Haha wat erg!
<<

Anoniem304

Bericht 08 Feb 2017 08:59

Re: Zou jij dit melden?

Ik heb besloten om het af te wachten.

Terug naar Algemeen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers