Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Je favoriete plek in huis

<<

Parisienne

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3787

Geregistreerd: 01 Sep 2013 00:55

Bericht 04 Feb 2017 20:40

Re: Je favoriete plek in huis

De bank in de woonkamer. Al vind ik de eettafel ook een fijne plek om aan te zitten met bijvoorbeeld mijn laptop, mijn naaimachine of de Cameo. Het liefst zou ik een eigen hobbykamer willen, wat lijkt me dat heerlijk! Dat zou dan mijn nieuwe favoriete plek in huis worden.
<<

Anoniem331

Bericht 04 Feb 2017 21:25

Re: Je favoriete plek in huis

Ik denk de badkamer. Die is zo groot en luxe, en dat heb ik eigenlijk nog nooit eerder gehad. Vind dat zo fijn, en dan het liefst wanneer de kinderen samen in bad zitten, we samen een afspeellijst op YouTube hebben gemaakt om te luisteren, en ik dan heerlijk lekker lang kan douchen.
<<

Fauve

Major Yipyapper

Berichten: 2685

Geregistreerd: 02 Sep 2013 22:40

Bericht 04 Feb 2017 23:14

Re: Je favoriete plek in huis

De bank. Heb daar mijn eigen hoekje en knuffel en speel daar met de kinderen.
Mijn bed. Enige plek waar ik tot rust kom. Ook al lig ik daar 9 van de 10 keer naast een kind.
04-2014
10-2015
<<

Anoniem185

Bericht 05 Feb 2017 02:57

Re: Je favoriete plek in huis

Overal. Ik ben heel blij met mijn huis en heb geen favoriete plek. Als ik moet kiezen dan ook het hoekje van de hoekbank, omdat ik daar altijd zit.
<<

Kwak

Yipyapper

Berichten: 2151

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:49

Bericht 05 Feb 2017 21:55

Re: Je favoriete plek in huis

In het hoekje van de bank, net als m'n 3 kinderen.
Mijn bed is ook fijn:)
november 2010-januari 2013-november 2014
<<

Pompoen

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 7297

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:04

Bericht 05 Feb 2017 22:02

Re: Je favoriete plek in huis

Ik woon nu 3 maanden in dit huis en het wisselt een beetje maar overdag zit ik het liefst op de bank in de erker zodat ik lekker naar buiten kan kijken en 's avonds het liefst op de bank bij de houtkachel. Het meest genieten doe ik als de houtkachel aan staat en we daar lekker bij zitten.
<<

ChiQ

Bericht 06 Feb 2017 06:54

Re: Je favoriete plek in huis

Ah Pompoen, vind het echt fijn voor je alles! Je klinkt oprecht blij en gelukkig. Houden zo.


Mijne is momenteel in mijn nieuwe auto maar dat telt zeker niet? Dan: de hoek van de bank.
<<

Anoniem278

Bericht 06 Feb 2017 07:15

Re: Je favoriete plek in huis

Als je auto in jullie garage van huis staat telt het vast. Want dan is het n plek in huis. Wat voor auto heb je??
<<

ChiQ

Bericht 06 Feb 2017 07:50

Re: Je favoriete plek in huis

Quizzle schreef:Als je auto in jullie garage van huis staat telt het vast. Want dan is het n plek in huis. Wat voor auto heb je??



Haha nee staat op de oprit, telt dat ook? Het is een nieuwe mini cooper all black :cheering: ik verzin steeds iets om
Heen te rijden haha.


Afbeelding
<<

Anoniem278

Bericht 06 Feb 2017 07:57

Re: Je favoriete plek in huis

O jemig wat n briljante auto.
Nou dat telt dan wel.
Jij bent trouwens ook mooi, jullie kunnen samen wel een mini cooper reclame doen !
<<

ChiQ

Bericht 06 Feb 2017 09:26

Re: Je favoriete plek in huis

Wat lief Quizzle, dankje!
<<

Anoniem331

Bericht 06 Feb 2017 12:41

Re: Je favoriete plek in huis

Wauw ChiQ, mooi zeg!!
<<

Uffe

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9419

Geregistreerd: 25 Nov 2015 16:30

Bericht 06 Feb 2017 13:47

Re: Je favoriete plek in huis

Mooi ChiQ!

Mijn favoriete plek is aan de grote eettafel!
⁠♡♡♡
<<

Anoniem210

Bericht 06 Feb 2017 20:29

Re: Je favoriete plek in huis

Wauw ChiQ wat een chique auto! Mooi! :love:
Vorige

Terug naar Huisje, boompje, beestje

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Ginny