Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Stem jij PVV of niet?

Stem jij 15 maart op de PVV?

Ja
13
9%
Nee
131
88%
Misschien
5
3%
 
Aantal stemmen : 149
<<

.namasté.

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1895

Geregistreerd: 14 Apr 2014 12:58

Bericht 06 Feb 2017 10:29

Re: Stem jij PVV of niet?

Ook ik stem absoluut geen PVV.
"Life happens when you're busy making other plans"

♡ Boy january 2014
♡ Girl january 2016
♡ Girl march 2019
♡ Girl september 2020
<<

Anoniem244

Bericht 06 Feb 2017 12:45

Re: Stem jij PVV of niet?

Ik kan mij best voorstellen dat mensen niet uit durven komen voor hun stem op PVV, zeker op een forum waar overduidelijk nee word gestemd / aangegeven.
Sommige zien PVV stemmers toch als tokkies / racist.
Ik kan mij trouwens best vinden in bepaalde punten maar wat eerder ook al werd gezegd hij kan dit waarschijnlijk nooit waarmaken en het is een hoop geschreeuw.
Mocht hij aan de macht komen denk ik dat er weinig partijen zijn die dan niet met hem willen regeren, ook al zeggen ze nu dat ze dat absoluut niet zullen doen.
Ook denk ik dat Wilders flink zal minderen in zijn uitspraken als hij gekozen wordt.

Ik snap ergens wel dat mensen op Wilders willen stemmen uit "angst" / verandering willen en hij zegt wat veel mensen denken en vinden.
<<

sarah1985

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 12149

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:34

Woonplaats: Friesland

Bericht 06 Feb 2017 13:03

Re: Stem jij PVV of niet?

ik weet niet wat ik ga stemmen maar nooit pvv. Ik werk bij een vrouw van 88 die stemt pvv en veel buren van haar ook. ze is echt voor geert wilders
Afbeelding
<<

kippie

Lady-post-a-lot

Berichten: 1276

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:34

Bericht 06 Feb 2017 15:59

Re: Stem jij PVV of niet?

Ik heb ja gestemd..
Zoals ik er nu over denk stem ik PVV.
<<

Elliot

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15406

Geregistreerd: 20 Feb 2014 12:58

Bericht 06 Feb 2017 16:00

Re: Stem jij PVV of niet?

kippie schreef:Ik heb ja gestemd..
Zoals ik er nu over denk stem ik PVV.

Oprechte interesse; waarom heb jij die keuze gemaakt? Of ben je van plan dat te doen?

♥♥
<<

Fauve

Major Yipyapper

Berichten: 2685

Geregistreerd: 02 Sep 2013 22:40

Bericht 06 Feb 2017 16:19

Re: Stem jij PVV of niet?

Ik vind het best triest dat mensen die PVV stemmen zich bijna tegenover de linkse mensen moeten verantwoorden hierover.
Zie opmerking van Elliot.
Andersom wordt er toch ook niet gevraagd waarom je op Groenlinks of PvdA gaat stemmen?
Ik ben een zwevende kiezer, heb nog geen idee. Ik sluit de PVV niet uit maar wil alles goed doornemen. VVD wordt het sowieso niet meer. Groenlinks en PvdA heb ik niets mee. Misschien CDA. Ik weet het nog niet.
04-2014
10-2015
<<

Anoniem304

Bericht 06 Feb 2017 16:21

Re: Stem jij PVV of niet?

Uit mijn stemwijzer komt SP. En PvdA en VVD. Tsja. :laughcry:
<<

Elliot

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15406

Geregistreerd: 20 Feb 2014 12:58

Bericht 06 Feb 2017 16:26

Re: Stem jij PVV of niet?

Fauve schreef:Ik vind het best triest dat mensen die PVV stemmen zich bijna tegenover de linkse mensen moeten verantwoorden hierover.
Zie opmerking van Elliot.
Andersom wordt er toch ook niet gevraagd waarom je op Groenlinks of PvdA gaat stemmen?
Ik ben een zwevende kiezer, heb nog geen idee. Ik sluit de PVV niet uit maar wil alles goed doornemen. VVD wordt het sowieso niet meer. Groenlinks en PvdA heb ik niets mee. Misschien CDA. Ik weet het nog niet.


Ten eerste ben ik geen linkse stemmer, ik stem altijd rechts. Normaal VVD maar ik heb me voor deze verdiepingen nog niet in de programma's verdiept dus ik weet nog niet wat ik nu ga stemmen.
Ten tweede vraag ik helemaal geen verantwoording, ik ben gewoon oprecht geïnteresseerd. Ik vind het triest dat jij hier meteen zo moeilijk over doet. Ik ben gewoon heel benieuwd wat kippie aantrekt in het programma van de PVV, dat mag toch?

♥♥
<<

Geel

Bericht 06 Feb 2017 16:30

Re: Stem jij PVV of niet?

Is toch geen verantwoording Fauve? Elliot heeft het over oprechte interesse.
<<

Anoniem304

Bericht 06 Feb 2017 16:33

Re: Stem jij PVV of niet?

Elliot schreef:
Fauve schreef:Ik vind het best triest dat mensen die PVV stemmen zich bijna tegenover de linkse mensen moeten verantwoorden hierover.
Zie opmerking van Elliot.
Andersom wordt er toch ook niet gevraagd waarom je op Groenlinks of PvdA gaat stemmen?
Ik ben een zwevende kiezer, heb nog geen idee. Ik sluit de PVV niet uit maar wil alles goed doornemen. VVD wordt het sowieso niet meer. Groenlinks en PvdA heb ik niets mee. Misschien CDA. Ik weet het nog niet.


Ten eerste ben ik geen linkse stemmer, ik stem altijd rechts. Normaal VVD maar ik heb me voor deze verdiepingen nog niet in de programma's verdiept dus ik weet nog niet wat ik nu ga stemmen.
Ten tweede vraag ik helemaal geen verantwoording, ik ben gewoon oprecht geïnteresseerd. Ik vind het triest dat jij hier meteen zo moeilijk over doet. Ik ben gewoon heel benieuwd wat kippie aantrekt in het programma van de PVV, dat mag toch?

Ik kan zo wel wat PVV punten noemen die heel veel mensen rete aantrekkelijk vinden

-Halvering motorrijtuigen belasting
-Lagere inkomstenbelasting
-Eigen Risico zorg afschaffen
-Huren omlaag
-Pensioenleeftijd weer naar 65
-Terugdraaien van bezuinigingen in de zorg

Ik bedoel, wie wil bovenstaande nou niet? Het is allemaal mooi theoretisch gezien. Maar z`n eerste punt in z`n programma (anti islam) zal hij najagen. Dat hij lagere belastingen beloofd heeft zal hem dan echt een worst wezen.
<<

Elliot

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15406

Geregistreerd: 20 Feb 2014 12:58

Bericht 06 Feb 2017 16:35

Re: Stem jij PVV of niet?

Oh ja die punten vind ik ook wel aantrekkelijk klinken maar ik denk dan meteen: waar moet dat geld dan vandaan komen? Dan storten we toch direct weer in de volgende crisis?

♥♥
<<

Geel

Bericht 06 Feb 2017 16:40

Re: Stem jij PVV of niet?

Hij betaalt dan door het terugdringen van de islam. Dat moet flink wat miljarden opleveren. Maar hoe? Dat heeft ie niet laten doorrekenen.
<<

Elliot

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15406

Geregistreerd: 20 Feb 2014 12:58

Bericht 06 Feb 2017 16:41

Re: Stem jij PVV of niet?

Geel schreef:Hij betaalt dan door het terugdringen van de islam. Dat moet flink wat miljarden opleveren. Maar hoe? Dat heeft ie niet laten doorrekenen.

Ja precies. Ik heb daar ooit een berekening van gezien en het kwam erop neer dat dat ook alleen maar geld gaat kosten.

♥♥
<<

Briggy

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1526

Geregistreerd: 19 Nov 2015 16:49

Bericht 06 Feb 2017 16:48

Re: Stem jij PVV of niet?

Nee.
AfbeeldingAfbeelding
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25115

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:02

Bericht 06 Feb 2017 17:27

Re: Stem jij PVV of niet?

Cotton schreef:Uit mijn stemwijzer komt SP. En PvdA en VVD. Tsja. :laughcry:


Bij mij staat PvdA bovenaan, zoals al vaker. Zou best kunnen dat ik daar weer voor ga, maar heb me er nog totaal niet in verdiept. SGP stond op 2 trouwens :laughcry: Op een gedeelde laatste plek stonden PVV en D66 (ik was wel verbaasd, want daar heb ik ook weleens op gestemd!).
❤ 7 juni 2018
<<

Chava

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3611

Geregistreerd: 23 Jun 2016 21:23

Bericht 06 Feb 2017 17:38

Re: Stem jij PVV of niet?

Ik weet niet waar ik wel op ga stemmen, maar de PVV wordt het zeker niet.
To travel is to live
Mijn instagram
<<

Summerlovin

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1404

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:10

Bericht 06 Feb 2017 18:02

Re: Stem jij PVV of niet?

Elliot schreef:
Geel schreef:Hij betaalt dan door het terugdringen van de islam. Dat moet flink wat miljarden opleveren. Maar hoe? Dat heeft ie niet laten doorrekenen.

Ja precies. Ik heb daar ooit een berekening van gezien en het kwam erop neer dat dat ook alleen maar geld gaat kosten.



Ik lees in zijn standpunten dit:
Geen geld meer naar ontwikkelingshulp, windmolens, kunst, innovatie, omroep enz.
Volgens zijn berkeningen kost dat normaal 10 miljard waar hij zijn andere standpunten mee wil bekostigen.

Heb daar even een foto van gemaakt.

Afbeelding

Ik weet nog niet op wie ik ga stemmen. Ga het nog even goed uitzoeken allemaal.
💗24-12-2019
💙07-03-2022 ⭐️06-06-2022
💙21-04-2023
<<

Geel

Bericht 06 Feb 2017 18:10

Re: Stem jij PVV of niet?

Klopt, maar hij heeft het niet doorberekend bij het CPB.
<<

Babyboy

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2666

Geregistreerd: 21 Jan 2015 21:45

Woonplaats: Rotterdam!!!!

Bericht 06 Feb 2017 18:53

Re: Stem jij PVV of niet?

Denk het wel
Zoon *
<<

Anoniem236

Bericht 06 Feb 2017 19:24

Re: Stem jij PVV of niet?

Alleen punt zeven al, die enz. gaat nergens over. Het zijn allemaal totaal verschillende zaken.

Ik weet niet wat ik stem, maar sowieso niet op de pvv.
<<

Anoniem304

Bericht 06 Feb 2017 20:13

Re: Stem jij PVV of niet?

Babyboy schreef:Denk het wel

Hoi!
<<

Blondje26x

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 124

Geregistreerd: 21 Aug 2016 19:53

Bericht 06 Feb 2017 20:22

Re: Stem jij PVV of niet?

Nee ik stem niet op de PVV. Ik heb dat wel één keer gedaan, maar het heeft toch geen nut en ik vind hem nu wel wat radicaler geworden in Anti Islam. Ben een beetje bang voor Trump taferelen, beter samen leven als mensen tegen elkaar op zetten.
Geen idee wat het dan wel gaat worden, in ieder geval ook geen CDA, VVD of PVDA.
Don't regret anything that made you smile
<<

Sam

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 10385

Geregistreerd: 01 Sep 2013 20:55

Bericht 06 Feb 2017 20:27

Re: Stem jij PVV of niet?

Om de pensioen leeftijd verlagen stem ik nu juist geen PVV. Dus dat vind ik op dit moment helemaal geen goed punt voor mensen uit onze leeftijdscategorie.
It is my circus. They are my monkeys. I am the ringmaster of this show.

♡ P 2015
♡ X 2016
♡ S 2017
♡ B 2018
<<

Anoniem221

Bericht 06 Feb 2017 22:20

Re: Stem jij PVV of niet?

Ik heb net stemwijzer.nl geraadpleegd en het blijkt dat ik ook dit jaar weer op dezelfde partij stem. Ik zei al dat ik geen zwevende kiezer meer ben, maar het is ook nog echt waar. :)
<<

Anoniem281

Bericht 07 Feb 2017 08:23

Re: Stem jij PVV of niet?

PVV, nee.

Uit de stemwijzer kwam trouwens SP, PvdA en D66. Die laatste had ik niet verwacht! Ik ga hun standpunten ook eens goed doornemen. SP en PvdA zijn me wel bekend namelijk.
VorigeVolgende

Terug naar Algemeen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers