Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Wanneer noem jij een relatie serieus?

<<

Taeda

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8602

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:45

Bericht 24 Okt 2013 17:53

Re: Wanneer noem jij een relatie serieus?

Intoxicated schreef:Wel grappig dat Feline leeftijd noemt. Ik had tussen mijn 16e en 18e ook al met mijn vriend, die ik nu dus nog steeds heb. Op mijn 16e noemde ik hem volgens mij nog 'mijn vriend' en omzeilde ik het woord relatie. Maar op mijn 17/18 werd het wel duidelijker dat we samen iets wilde gaan opbouwen. Ondanks dat ik toen een stuk jonger was dan nu.


Heel herkenbaar. Bij mij is het 'serieuze relatie' gevoel heel erg gegroeid tussen mijn 16e en 18e. Waar ik me in het begin niet kon voorstellen altijd bij dezelfde jongen te blijven, dat mijn puberliefde de liefde van mijn leven zou zijn, veranderde dat langzaam. Op een gegeven moment zat hij in elk toekomstbeeld wat ik bedacht, dus toen ben ik maar bij hem gebleven :wink:
Love never loses faith.
november 2016 - mei 2018 - oktober 2021
<<

Tabbie

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9734

Geregistreerd: 04 Sep 2013 11:33

Bericht 24 Okt 2013 17:55

Re: Wanneer noem jij een relatie serieus?

-ED- schreef:Wat is daar knap aan?


Omdat ik niet wacht tot een relatie om te zoenen, ook niemand die ik ken. Oh en ik zou sowieso eerst willen weten hoe hij zoent, voordat ik er iets serieus mee zou beginnen :)
<<

Anoniem44

Bericht 24 Okt 2013 18:12

Re: Wanneer noem jij een relatie serieus?

Dat is dan toch een bewuste keuze?
<<

Tabbie

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9734

Geregistreerd: 04 Sep 2013 11:33

Bericht 24 Okt 2013 18:16

Re: Wanneer noem jij een relatie serieus?

En dan is het natuurlijk niet knap.. dat ik mijn studie wilde halen was ook een bewuste keuze, maar ik vind het nog steeds knap dat ik dat gered heb. Als we nu al gaan beginnen over 1 woord en of dat gepast is. Kom op iedereen (oh wacht, de meeste) snappen heus wel wat ik bedoel.
<<

No. 3

Bericht 24 Okt 2013 18:19

Re: Wanneer noem jij een relatie serieus?

Ik heb het wel gedaan hoor, zoenen voor ik überhaupt een relatie had. Maar vaak was ik dan al verliefd en hij nog niet, en liep het op een teleurstelling uit. Bovendien deed ik dat omdat ik overal om me heen zag dat het zo hoorde, maar voelde ik me daar zelf niet prettig bij. Op een gegeven moment heb ik besloten het aan te pakken zoals voor míj goed voelt. En dat heeft gewerkt. En de kus? Die bleek me juist volledig over de streep te trekken. Voor niks bang geweest.
<<

Anoniem44

Bericht 24 Okt 2013 18:27

Re: Wanneer noem jij een relatie serieus?

Je suggereert dat het ene beter is dan het andere. Alsof jij jezelf niet kan inhouden (terwijl je dat wel graag zou willen) en dat het knap is dat een ander dat wel kan. Zelf vind ik er niks knaps aan. Ieder heeft hier zo zijn eigen ideeën over, maar het ene is niet beter dan het andere.

Zelf zou ik niet eens weten of ik iemand echt leuk vindt wanneer ik niet met de beste man het bed heb gedeeld. Seks is voor mij een belangrijk criterium om überhaupt iemand wel of niet leuk te vinden.
<<

Tabbie

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9734

Geregistreerd: 04 Sep 2013 11:33

Bericht 24 Okt 2013 18:30

Re: Wanneer noem jij een relatie serieus?

Dat is mooi om te horen. Zowel dat die kus goed was als dat jij deed wat goed voelde voor jou!



En Ed ik heb nooit gezegd dat het een beter is dan het andere. Geen idee waar je dat vandaan haalt.
<<

Anoniem29

Bericht 24 Okt 2013 18:31

Re: Wanneer noem jij een relatie serieus?

Ik zou (hypothetisch, aangezien ik een vriend heb :P) ook eerst seks willen hebben voordat ik een relatie met iemand zou beginnen. Maar ik ben echt niet het type voor een one night stand denk ik. Ik moet naast een lichamelijke aantrekkingskracht zijn persoonlijkheid ook wel sexy/leuk vinden.
<<

No. 3

Bericht 24 Okt 2013 18:36

Re: Wanneer noem jij een relatie serieus?

Iedereen moet het vooral ook zelf weten. Ik besloot om het te doen zoals het ík het diep van binnen wilde.
<<

Anoniem44

Bericht 24 Okt 2013 18:38

Re: Wanneer noem jij een relatie serieus?

Nou, dat is mooi! Zo heb ik het ook gedaan, nooit spijt van gehad overigens.
<<

Anoniem23

Bericht 24 Okt 2013 20:22

Re: Wanneer noem jij een relatie serieus?

Iedereen moet het toch aanpakken zoals het voor jezelf goed voelt :).

Ik zoende mijn vriend op zich ook al voordat we echt een relatie hadden maar ik wist wél dat er dan ook geen weg meer terug was en dat we er dan echt voor zouden gaan. Well and here we are haha!
<<

Anoniem315

Bericht 24 Okt 2013 20:36

Re: Wanneer noem jij een relatie serieus?

Serieus vind ik het worden, wanneer het een aantal maanden gaande is dat je elkaar met regelmaat ziet, zonder dat er anderen in het spel zijn.
Vorige

Terug naar Liefde, seks & relaties

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers