Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Rare situatie werk. Melden?

<<

caribbeanlover

Bericht 05 Feb 2017 18:02

Rare situatie werk. Melden?

Wij hebben de dames en herentoilet apart, maar omdat zij maar 1 wc hebben gaan veel naar die van ons. Laatst stond in mijn handen te wassen en kwam er een man met zijn riem los en zijn broek aan de voorkant open de wc uit. Dat vond ik al raar. Afgelopen vrijdag stond ik voor de spiegel en zag dat diezelfde man een stukje achter mij stond en hij keek mij aan. Dus ik draaide mij om en zag dat hij zijn broek op zijn enkels had en hij stond in zijn onderbroek. Die was iets gezakt aan de voorkant, maar ik zag gelukkig niks. Hij keek mij al zo raar aan in de spiegel zo van ''ik hoop dat niemand het ziet''.
Ik ben maar gauw weg gegaan. Hij draagt altijd een blouse dus ik denk dat hij beide keren die goed in zijn broek wilde doen. Een wc kan daarvoor wat krap zijn. Ik heb meerdere lagen aan ivm de kou, maar ondanks de kleine ruimte doe ik dat in de wc in mijn broek en niet erbuiten.
Ik vind dit zo'n rare situatie van die man dat ik het bijna wilde melden, maar wilde het er toch eerst over hebben met mijn man. Hij zei dat ik het kan zeggen of niet. Wat heb ik daar nou aan?
Straks gebeurd het weer en staat hij in zijn blote kont!
Ik twijfel om het te melden of te wachten tot het nog 1x gebeurd en dan wel te melden.
Vind dit heel lastig.
<<

Orchidee1

Noob

Berichten: 81

Geregistreerd: 02 Sep 2016 09:41

Bericht 05 Feb 2017 18:09

Re: Rare situatie werk. Melden?

Ik zou het negeren, maar als ik iets zou willen melden, dan naar hemzelf.
<<

caribbeanlover

Bericht 05 Feb 2017 18:10

Re: Rare situatie werk. Melden?

Orchidee1 schreef:Ik zou het negeren, maar als ik iets zou willen melden, dan naar hemzelf.


Oke ik laat het zo. Wat zou je dan kunnen zeggen tegen hem?
<<

Luisa

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2813

Geregistreerd: 19 Okt 2013 10:39

Bericht 05 Feb 2017 18:11

Re: Rare situatie werk. Melden?

Ik zou tegen hem, of welke man dan ook, aangeven dat dit de vrouwenwc is.
<<

caribbeanlover

Bericht 05 Feb 2017 18:13

Re: Rare situatie werk. Melden?

Luisa schreef:Ik zou tegen hem, of welke man dan ook, aangeven dat dit de vrouwenwc is.


Er gaan meerdere mannen bij ons dus dat is niet aan mij denk ik om te zeggen. Zij hebben 1 wc en als je nodig moet tja dan ga je wel elders.
<<

Orchidee1

Noob

Berichten: 81

Geregistreerd: 02 Sep 2016 09:41

Bericht 05 Feb 2017 18:17

Re: Rare situatie werk. Melden?

caribbeanlover schreef:
Orchidee1 schreef:Ik zou het negeren, maar als ik iets zou willen melden, dan naar hemzelf.


Oke ik laat het zo. Wat zou je dan kunnen zeggen tegen hem?


Sta je de volgende keer in je blote kont?
<<

caribbeanlover

Bericht 05 Feb 2017 18:25

Re: Rare situatie werk. Melden?

Orchidee1 schreef:
caribbeanlover schreef:
Orchidee1 schreef:Ik zou het negeren, maar als ik iets zou willen melden, dan naar hemzelf.


Oke ik laat het zo. Wat zou je dan kunnen zeggen tegen hem?


Sta je de volgende keer in je blote kont?


:smile:
<<

Anoniem282

Bericht 05 Feb 2017 18:30

Re: Rare situatie werk. Melden?

caribbeanlover schreef:Ik vind dit zo'n rare situatie van die man dat ik het bijna wilde melden, maar wilde het er toch eerst over hebben met mijn man. Hij zei dat ik het kan zeggen of niet. Wat heb ik daar nou aan?


Welke opties zijn er nog meer dan? :)
<<

Anoniem185

Bericht 05 Feb 2017 21:49

Re: Rare situatie werk. Melden?

Vind je het waard om je er druk over te maken? Waarom stoor je jezelf er zo aan? Je geeft zelf al aan dat het is om zijn blouse goed te steken, dan maakt het toch niet uit? Dan doet hij maar lekker ongemakkelijk voor zichzelf. Het is niet alsof hij seksueel getinte opmerkingen erbij maakt.
<<

MartheX

Noob

Berichten: 14

Geregistreerd: 12 Feb 2017 08:28

Bericht 12 Feb 2017 08:36

Re: Rare situatie werk. Melden?

Luisa schreef:Ik zou tegen hem, of welke man dan ook, aangeven dat dit de vrouwenwc is.

Ik ga ook naar de heren WC als het bij de dames te druk is en ik nodig moet. Ik zie niet in waarom dit andersom niet kan, als er verder niets aparts gebeurt.

Terug naar Werk & studie

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers