Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Stem jij PVV of niet?

Stem jij 15 maart op de PVV?

Ja
13
9%
Nee
131
88%
Misschien
5
3%
 
Aantal stemmen : 149
<<

Anoniem221

Bericht 05 Feb 2017 17:54

Re: Stem jij PVV of niet?

Ik denk dat als niemand opstaat, mijn vriend ook voornemend is om PVV te stemmen. Ik probeer zijn mening te veranderen, maar kan niet zeggen dat zijn mening een foute mening is, omdat ik het er niet mee eens ben. En zo zijn er nog meer mensen die liever Geert aan de macht hebben, dan Rutte. Weliswaar met kul-argumenten en enkel vanwege hun eigen situatie. Ik vraag dan altijd of ze Geert Wilders ooit een oplossing hebben horen aandragen voor de stellingen die hij opwerpt. Niet dus. Hij roept me veel te veel en biedt geen oplossingen. Toch snap ik ergens wel dat als je hoort wat je wilt horen je al snel meegaat met de PVV. Vind ik een beetje jammer.
<<

Femm

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1554

Geregistreerd: 17 Jan 2016 10:10

Bericht 05 Feb 2017 17:58

Re: Stem jij PVV of niet?

Studiebol schreef:Ik heb echt nog geen idee wat ik wel ga stemmen maar geen PVV. Ze hebben ook echt wel sommige goede punten, maar ik kan me gewoon totaal niet vinden in wat die wilders uitdraagt naar de buitenwereld dus nee ik zal nooit op de pvv stemmen.


Dit
Januari 2012
Augustus 2014
Juli 2016
<<

Spencer

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11135

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:18

Bericht 05 Feb 2017 18:15

Re: Stem jij PVV of niet?

Ik weet nog niet wat ik wel ga stemmen maar PVV overweeg ik niet eens.
R. 2013
D. 2016
<<

Sam

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 10379

Geregistreerd: 01 Sep 2013 19:55

Bericht 05 Feb 2017 18:16

Re: Stem jij PVV of niet?

Nee.
Hun pensioenplan bevalt ons niet. Voor de rest nog niet in verdiept.
It is my circus. They are my monkeys. I am the ringmaster of this show.

♡ P 2015
♡ X 2016
♡ S 2017
♡ B 2018
<<

Anoniem313

Bericht 05 Feb 2017 18:19

Re: Stem jij PVV of niet?

Nope. Ik vind inclusiviteit het belangrijkste thema momenteel, sta daarin haaks op het gedachtengoed van de PVV.
Overigens vind ik sinds die brief van Mark Rutte de VVD geen haar beter op dit gebied.
<<

Emma

Major Yipyapper

Berichten: 3114

Geregistreerd: 24 Okt 2015 10:53

Bericht 05 Feb 2017 18:32

Re: Stem jij PVV of niet?

Caulfield schreef:Nope. Ik vind inclusiviteit het belangrijkste thema momenteel, sta daarin haaks op het gedachtengoed van de PVV.
Overigens vind ik sinds die brief van Mark Rutte de VVD geen haar beter op dit gebied.


Die brief vind ik ook vreselijk :palm:
<<

Scandic

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4358

Geregistreerd: 22 Feb 2015 14:56

Woonplaats: Noord-Holland

Bericht 05 Feb 2017 18:35

Re: Stem jij PVV of niet?

Geen PVV maar ook zeker geen VVD meer, ben behoorlijk teleurgesteld in ze. Wat ik dan wel ga stemmen weet ik nog niet.
<<

Anoniem336

Bericht 05 Feb 2017 19:16

Re: Stem jij PVV of niet?

Ben wel benieuwd wat de aanleiding is van deze poll. Wordt er iets beweerd in dat artikel? Of ging het om het type PVV-stemmer, of?
<<

Mizz_S

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 7536

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:04

Bericht 05 Feb 2017 19:58

Re: Stem jij PVV of niet?

Elja schreef:Ben wel benieuwd wat de aanleiding is van deze poll. Wordt er iets beweerd in dat artikel? Of ging het om het type PVV-stemmer, of?


Dat vroeg ik me inderdaad ook af. Ik lees geen AD dus geen flauw idee waarnaar wordt verwezen als dat niet in de OP staat.

Ik heb trouwens nee ingevuld.
<<

Twellie

Noob

Berichten: 101

Geregistreerd: 23 Dec 2016 23:37

Bericht 05 Feb 2017 20:08

Re: Stem jij PVV of niet?

Nee, zeker niet. Denk over vrijwel alles wat de partij uitdraagt anders.
<<

Anoniem184

Bericht 05 Feb 2017 20:14

Re: Stem jij PVV of niet?

Misschien snap ik te weinig van politiek maar het heeft sowieso toch ook weinig zin meer om PVV te stemmen? Gezien het feit dat geen van de grote partijen meer een coalitie met de PVV aan wil gaan? Dus de kans dat de PVV daadwerkelijk kan regeren is sowieso heel minimaal.

Ik stem overigens geen PVV. Ben een zwevende kiezer, elke keer wat anders maar PVV wordt het in elk geval niet. Ik heb daar een heel naar gevoel bij.
<<

Anoniem313

Bericht 05 Feb 2017 20:28

Re: Stem jij PVV of niet?

Maple schreef:Misschien snap ik te weinig van politiek maar het heeft sowieso toch ook weinig zin meer om PVV te stemmen? Gezien het feit dat geen van de grote partijen meer een coalitie met de PVV aan wil gaan? Dus de kans dat de PVV daadwerkelijk kan regeren is sowieso heel minimaal.

Ik stem overigens geen PVV. Ben een zwevende kiezer, elke keer wat anders maar PVV wordt het in elk geval niet. Ik heb daar een heel naar gevoel bij.


Niet iedereen stemt strategisch. Daarnaast denk ik dat wanneer PVV de grootste wordt, er binnen afzienbare tijd een paar partijen 'hun verantwoordelijkheid gaan nemen' en daarom 'in het landsbelang' gaan terugkomen op hun beloftes niet samen te werken met Geert Wilders.
<<

Palmyra

Noob

Berichten: 238

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:10

Bericht 05 Feb 2017 20:44

Re: Stem jij PVV of niet?

Denk het ook Caulfield. Als PVV de grootste wordt denk ik dat de VVD of CDA zo met hem gaan regeren. Macht is macht.

Zelf weet ik nog niet op wie ik ga stemmen. Weet wel al welke partijen zeker niet mijn stem gaan krijgen.
A negative mind will never give you a positive life.
<<

Anoniem197

Bericht 05 Feb 2017 20:54

Re: Stem jij PVV of niet?

Ik ga geen pvv stemmen maar weet echt niet wat ik wel zou stemmen. Heb jaren op cda gestemd en afgelopen jaar strategisch op vvd omdat cda toch niet ging winnen. Maar nu, ik zou het echt niet weten.
Wat ik wel weet is dat ik nog iets meer dan een maand de tijd heb om even een paar partijen uit te zoeken en mij daarin te verdiepen.
Ik vind stemmen erg belangrijk maar wil dus wel een goed doordachte keuze maken.
<<

Geel

Bericht 05 Feb 2017 21:49

Re: Stem jij PVV of niet?

Elja schreef:Ben wel benieuwd wat de aanleiding is van deze poll. Wordt er iets beweerd in dat artikel? Of ging het om het type PVV-stemmer, of?
O sorry, ik heb 'm ff snel geplaatst. Dit was het artikel: http://www.ad.nl/nieuws/wierd-duk-peilt ... ~a8228c70/
<<

Anoniem210

Bericht 05 Feb 2017 22:11

Re: Stem jij PVV of niet?

Nee ik stem niet op de PVV. Ik kan niet achter Geert Wilders en sommige van zijn standpunten staan.
Welke partij wel mijn stem krijgt weet ik ook nog niet. Ik ben net begonnen met lezen van de Verkiezingsprogramma's.
<<

Geel

Bericht 05 Feb 2017 22:13

Re: Stem jij PVV of niet?

Wat bizar weinig PVV-stemmers hier trouwens! Duidelijk niet de doelgroep.
<<

Fantine

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3718

Geregistreerd: 01 Jan 2015 12:05

Bericht 05 Feb 2017 22:20

Re: Stem jij PVV of niet?

Nee, ik stem links.
<<

Anoniem244

Bericht 05 Feb 2017 23:07

Re: Stem jij PVV of niet?

Ik ben er nog niet uit wat ik stem
Maar sowieso geen pvv
<<

Isolt

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2386

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:46

Bericht 06 Feb 2017 06:16

Re: Stem jij PVV of niet?

Nee nooit!
10-08-2017 ♥
<<

Plien

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2410

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:03

Bericht 06 Feb 2017 07:06

Re: Stem jij PVV of niet?

Eigenlijk wel bijzonder dat de emeeste PVV stemmers hier niet voor uit durven te komen. Blijkbaar schamen ze zich dan voor hun eigen politieke voorkeur. Ik stem overigen nooit PVV. Ik snap sommige punten van Wilders wel hoor, maar hij kan z'n punten toch niet waarmaken en hij scheert iedereen over 1 kam.
J: 7-16💙 & C: 6-19💟
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25045

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:02

Bericht 06 Feb 2017 07:18

Re: Stem jij PVV of niet?

Ik heb ook 'nee' gestemd, maar heb verder nog geen idee wat ik dan wel ga stemmen. PVV is in elk geval absoluut geen optie.
❤ 7 juni 2018
<<

Patsy

Bericht 06 Feb 2017 08:04

Re: Stem jij PVV of niet?

Ik stem absoluut niet op de PVV. Waarschijnlijk wordt het D66, maar dat weet ik nog niet 100% zeker.
<<

Frankie

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1423

Geregistreerd: 13 Jul 2016 16:13

Bericht 06 Feb 2017 08:52

Re: Stem jij PVV of niet?

Nee. Ik weet nog niet precies wat ik ga stemmen.

Ik had de stemmen tracker gedaan. Hier leggen ze je 30 stellingen van de afgelopen verkiezingsperiode voor en dan aan de hand van het geven van jouw voorkeur op de stelling kijken ze met welke partij je de afgelopen jaren de meeste overeenkomsten had. Bij mijn kwamen GroenLinks en D66 hoog uit en PVV als laatste haha.

Ik wacht ook nog even op al die kieskompassen enzo.
<<

Whatever

Major Yipyapper

Berichten: 5458

Geregistreerd: 22 Feb 2016 12:09

Bericht 06 Feb 2017 08:56

Re: Stem jij PVV of niet?

Palmyra schreef:Denk het ook Caulfield. Als PVV de grootste wordt denk ik dat de VVD of CDA zo met hem gaan regeren. Macht is macht.

Zelf weet ik nog niet op wie ik ga stemmen. Weet wel al welke partijen zeker niet mijn stem gaan krijgen.


Ik denk eerlijk gezegd dat CDA en VVD daarin juist het meest terughoudend zouden zijn na het gedoogcoalitiefiasco. Dat zijn precies de partijen die aan den lijve hebben ondervonden hoe een onbetrouwbare coalitiepartner PVV is. Waarom noem je net die?
VorigeVolgende

Terug naar Algemeen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers