Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Stem jij PVV of niet?

Stem jij 15 maart op de PVV?

Ja
13
9%
Nee
131
88%
Misschien
5
3%
 
Aantal stemmen : 149
<<

Geel

Bericht 05 Feb 2017 17:13

Stem jij PVV of niet?

Nav een artikel in het AD ben ik even benieuwd.
<<

Anoniem316

Bericht 05 Feb 2017 17:14

Re: Stem jij PVV of niet?

Nooit.
<<

Whatever

Major Yipyapper

Berichten: 5458

Geregistreerd: 22 Feb 2016 13:09

Bericht 05 Feb 2017 17:15

Re: Stem jij PVV of niet?

Yeah no, not gonna happen.
<<

Lexi

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1691

Geregistreerd: 13 Jul 2015 09:12

Bericht 05 Feb 2017 17:15

Re: Stem jij PVV of niet?

Ik weet nog niet 100% zeker wat ik ga stemmen maar het wordt sowieso geen PVV.
2010 2012
<<

Winegum

Major Yipyapper

Berichten: 4024

Geregistreerd: 26 Okt 2013 19:21

Bericht 05 Feb 2017 17:17

Re: Stem jij PVV of niet?

Ik weet nog niet waar ik op ga stemmen, maar PVV wordt het in ieder geval niet. Dat is ongeveer de enige partij waarvan ik zeker weet dat ik daar niet over zal twijfelen. Waarom? Die bekrompen typische PVV punten zoals het weren van moslims/verbieden Islam blabla is voor mij niet serieus te nemen.

Ik denk dat er qua reacties weinig mensen zullen aangeven PVV te gaan stemmen. Hooguit wel dmv de poll inderdaad. Er rust nog steeds een taboe op om aan te geven dat je wel PVV stemt.
<<

Anoniem243

Bericht 05 Feb 2017 17:17

Re: Stem jij PVV of niet?

Nope. Ook nog niet helemaal zeker wat wel overigens.
<<

Anoniem278

Bericht 05 Feb 2017 17:18

Re: Stem jij PVV of niet?

Nee.
Ik durf gerust toe te geven dat het partijplangedeelte over zorg en chronisch zieken etc voor mij gunstiger is dan sommige andere partijen, maar daar staat zoveel quatsch tegenover dat ik het niet eens zou overwegen.
Daarnaast weiger ik op een partij te stemmen die het moet hebben van populisme en bepaalde kreten die de aandacht trekken en waarvan de frontman niet eens kan debatteren.
<<

Anoniem304

Bericht 05 Feb 2017 17:18

Re: Stem jij PVV of niet?

Lexi schreef:Ik weet nog niet 100% zeker wat ik ga stemmen maar het wordt sowieso geen PVV.

Dit.
<<

Whatever

Major Yipyapper

Berichten: 5458

Geregistreerd: 22 Feb 2016 13:09

Bericht 05 Feb 2017 17:18

Re: Stem jij PVV of niet?

Winegum schreef:Ik weet nog niet waar ik op ga stemmen, maar PVV wordt het in ieder geval niet. Dat is ongeveer de enige partij waarvan ik zeker weet dat ik daar niet over zal twijfelen. Waarom? Die bekrompen typische PVV punten zoals het weren van moslims/verbieden Islam blabla is voor mij niet serieus te nemen.

Ik denk dat er qua reacties weinig mensen zullen aangeven PVV te gaan stemmen. Hooguit wel dmv de poll inderdaad. Er rust nog steeds een taboe op om aan te geven dat je wel PVV stemt.


Ik hoop inderdaad dat mensen gewoon lekker de poll invullen en zich niet verplicht voelen dat hier te verantwoorden. Ik ben ook wel benieuwd namelijk.
<<

Leipe Loetje

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1278

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:18

Bericht 05 Feb 2017 17:19

Re: Stem jij PVV of niet?

Lexi schreef:Ik weet nog niet 100% zeker wat ik ga stemmen maar het wordt sowieso geen PVV.

Dit dus
2010 & 2012

Afbeelding
<<

Winegum

Major Yipyapper

Berichten: 4024

Geregistreerd: 26 Okt 2013 19:21

Bericht 05 Feb 2017 17:19

Re: Stem jij PVV of niet?

Dat vind ik ook jammer, Quizzle. Er zijn ook echt wel punten bij de PVV die ik wel zou willen steunen en waar ik het zeer zeker mee eens ben, maar wat daar dan tegenover staat, daar kan ik gewoon niet eens serieus over na denken.

Jammer.
<<

Siem

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2321

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:25

Bericht 05 Feb 2017 17:21

Re: Stem jij PVV of niet?

Nee ik stem geen PVV ik stem eigenlijk altijd VVD omdat ik me het beste kan vinden in een liberaal gedachtegoed geen enkele politieke partij sluit voor 100% aan bij mijn standpunten maar bij de VVD voel ik me het beste 'thuis'.

Daarnaast politiek inhoudelijk vind ik de PVV sociaal-economisch te links en hun standpunten mbt migratie en de islam te rechts. Toch begrijp ik de aantrekkingskracht van de partij heel goed ze spelen voor een groot deel in op onderbuikgevoelens en daar valt wel wat voor te zeggen want als er zoveel mensen zich in de standpunten kunnen vinden dan is er sprake van een breed ongenoegen dat in mijn optiek voortkomt uit mensen die zich niet gehoord voelen. Daarnaast erger ik me enorm aan mensen die alle mensen die op Wilders stemmen wegzetten als domme mensen de nuance ontbreekt. Natuurlijk doet Wilders hier zelf aan mee nu hij zelf ook geen nuance aanbrengt en doordat hij zich nergens laat interviewen.
<<

Studiebol

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5096

Geregistreerd: 01 Sep 2013 14:19

Bericht 05 Feb 2017 17:25

Re: Stem jij PVV of niet?

Ik heb echt nog geen idee wat ik wel ga stemmen maar geen PVV. Ze hebben ook echt wel sommige goede punten, maar ik kan me gewoon totaal niet vinden in wat die wilders uitdraagt naar de buitenwereld dus nee ik zal nooit op de pvv stemmen.
:heart: :heart: 2011
<<

Anoniem273

Bericht 05 Feb 2017 17:45

Re: Stem jij PVV of niet?

Nooit.
<<

Tsjip

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1323

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:55

Bericht 05 Feb 2017 17:55

Re: Stem jij PVV of niet?

Nee.
04-12-2013
03-05-2016



Instagram: Huis4_
<<

Elliot

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15406

Geregistreerd: 20 Feb 2014 12:58

Bericht 05 Feb 2017 17:57

Re: Stem jij PVV of niet?

Nope. Wat het wel wordt weet ik nog niet, maar PVV overweeg ik absoluut niet.

♥♥
<<

Thunder

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6365

Geregistreerd: 02 Sep 2013 00:24

Bericht 05 Feb 2017 18:01

Re: Stem jij PVV of niet?

Nee.
Liefde is niet krampachtig vasthouden, maar vertrouwend loslaten.
<<

Anoniem245

Bericht 05 Feb 2017 18:05

Re: Stem jij PVV of niet?

Winegum schreef:Dat vind ik ook jammer, Quizzle. Er zijn ook echt wel punten bij de PVV die ik wel zou willen steunen en waar ik het zeer zeker mee eens ben, maar wat daar dan tegenover staat, daar kan ik gewoon niet eens serieus over na denken.

Jammer.


Dit eigenlijk, en daar komt bij mij nog het omgaan met cultuur bij. Daar kan ik mij ook totaal niet in vinden.
<<

Anoniem221

Bericht 05 Feb 2017 18:15

Re: Stem jij PVV of niet?

Ik ben al een aantal jaren geen zwevende kiezer meer. Ik stem op de partij waar ik het meeste achtersta, ook al verrijk ik mezelf daar niet mee.
<<

Anoniem315

Bericht 05 Feb 2017 18:16

Re: Stem jij PVV of niet?

Ik moet me eerst gaan verdiepen, dus ik sluit nog niets uit.
<<

Minx

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11563

Geregistreerd: 15 Jan 2014 01:42

Bericht 05 Feb 2017 18:17

Re: Stem jij PVV of niet?

Al kreeg ik geld toe. Ik stem waarschijnlijk weer vvd al is dat compleet onlogisch in mijn situatie maar het sluit het beste aan bij hoe ik over dingen denk.
2015 💙
<<

kerel

Lady-post-a-lot

Berichten: 1385

Geregistreerd: 11 Sep 2013 13:24

Bericht 05 Feb 2017 18:22

Re: Stem jij PVV of niet?

Ik stem gewoon weer CDA. Maar wie zou er hier de enige PVV-stemster zijn? :)
<<

Whatever

Major Yipyapper

Berichten: 5458

Geregistreerd: 22 Feb 2016 13:09

Bericht 05 Feb 2017 18:34

Re: Stem jij PVV of niet?

kerel schreef:Ik stem gewoon weer CDA. Maar wie zou er hier de enige PVV-stemster zijn? :)


Laten we dit nou even gewoon niet doen. ;)

Misschien komen er dan wel meer.
<<

Jada

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1739

Geregistreerd: 19 Apr 2015 16:48

Bericht 05 Feb 2017 18:38

Re: Stem jij PVV of niet?

Nee ik zou nooit op de PVV stemmen. Nog afgezien van hun standpunten mbt de islam en hun manier van communiceren waar ik mijn niet prettig bij voel, zou ik als dat anders was nog niet op hun stemmen. Ik vind dat ze hun plannen slecht onderbouwen over hoe ze het op bepaalde punten willen uitvoeren en financieren. Ze weigeren ook om hun partij programma te laten doorberekenen en blijven maar zeggen dat ze 7 miljard besparen. Maar willen daar geen bewijzen voor geven en vinden dat ik ze op hun woord moet geloven. Dat geeft mij toch wel het gevoel dat het toch niet zo rooskleurig is als dat zij mij willen laten geloven.
<<

kerel

Lady-post-a-lot

Berichten: 1385

Geregistreerd: 11 Sep 2013 13:24

Bericht 05 Feb 2017 18:46

Re: Stem jij PVV of niet?

Whatever schreef:
kerel schreef:Ik stem gewoon weer CDA. Maar wie zou er hier de enige PVV-stemster zijn? :)


Laten we dit nou even gewoon niet doen. ;)

Misschien komen er dan wel meer.


Hmm ik zoek geen uitbreiding, maar punt is dat de PVV-stemmer zich doorgaans niet openbaar maakt, maar het gewoon stemt. Heb me daar als lid van een stembureau wel eens over verbaasd, hoeveel mensen er op zo'n dag toch op die club gestemd hadden.
Volgende

Terug naar Algemeen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers