Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Nieuw blootliggende tandhals.

<<

Anoniem204

Bericht 04 Feb 2017 15:24

Nieuw blootliggende tandhals.

Hoi hoi,

Afgelopen woensdag een wortel kanaal behandeling ondergaan bij de tandarts.
Hij vertelde mij dat ik een paar dagen napijn kon gaan hebben maar dat had ik helemaal niet.
Kan het zijn dat je pas 3 dagen later napijn kan krijgen ? Ik voel een kloppend gevoel erin (hartslag) en pijn bij het erop drukken. Meer een soort drukkende spierpijn als ik op de kies druk en tussendoor wat zeurend en kloppend.

Iemand dit ook weleens zo ervaren ?
Laatst gewijzigd door Anoniem204 op 10 Feb 2017 09:16, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Palmyra

Noob

Berichten: 238

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:10

Bericht 04 Feb 2017 15:27

Re: Wortelkanaal behandeling kan dit ?

Heb zelf ooit een wortelkanaalbehandeling gehaden helemaal geen napijn gehad.
Kan zijn dat je een ontsteking hebt.
A negative mind will never give you a positive life.
<<

Anoniem204

Bericht 04 Feb 2017 15:28

Re: Wortelkanaal behandeling kan dit ?

Hij was niet eens ontstoken bij de behandeling maar ik heb geen idee.
Ik vind het zo vreemd dat het pas nu opkomt en niet meteen.
<<

Anoniem185

Bericht 04 Feb 2017 15:31

Re: Wortelkanaal behandeling kan dit ?

Ik heb al twee of drie wortelkanaal behandelingen gehad en nooit napijn. Bij die ene behandeling was ik juist zo opgelucht omdat ik vooraf enorm veel pijn had.
<<

Taeda

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8602

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:45

Bericht 04 Feb 2017 16:27

Re: Wortelkanaal behandeling kan dit ?

Ik heb vier of vijf wortelkanaabehandelingen gehad en bij napijn kwam dit altijd door een ontsteking. Goed in de gaten houden dus!
Love never loses faith.
november 2016 - mei 2018 - oktober 2021
<<

Anoniem204

Bericht 04 Feb 2017 16:29

Re: Wortelkanaal behandeling kan dit ?

Bahhh daar ben ik zo bang voor er was namelijk niks ontstoken alleen geirriteerd !!
<<

Thunder

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6359

Geregistreerd: 01 Sep 2013 23:24

Bericht 04 Feb 2017 17:25

Re: Wortelkanaal behandeling kan dit ?

Ik heb dit ook eens gehad en er bleek inderdaad een (enorme) ontsteking onder te zitten. M'n tong op m'n kies leggen was al te veel. Uiteindelijk moest de kies ook getrokken worden.
Liefde is niet krampachtig vasthouden, maar vertrouwend loslaten.
<<

Japie

Major Yipyapper

Berichten: 3667

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:59

Bericht 04 Feb 2017 19:15

Re: Wortelkanaal behandeling kan dit ?

Ik heb ook een keer een ontsteking gehad na een behandeling. De andere keer alleen beetje pijn gehad dezelfde dag. Zou het even in de gaten houden en anders de tandarts even bellen. Pijn in je mond is zo vervelend! :snik:
Geluk hoef je niet te verdienen, je hebt er recht op.
<<

Anoniem211

Bericht 04 Feb 2017 22:12

Re: Wortelkanaal behandeling kan dit ?

Ik zou even contact opnemen met de tandarts of weekendtandarts. Ik heb het wel eens gehad en het was een ontsteking. En die moet je niet te lang laten zitten.
<<

Anoniem204

Bericht 10 Feb 2017 09:16

Re: Wortelkanaal behandeling kan dit ?

Dit is gelukkig goed getrokken en bijgetrokken met de nodige pijnstillers :-)

Alleen nu heb ik weer ontzettende last van een blootliggende tandhals waar ik enorm last van heb (wist niet dat, dat kon)
De tandarts heeft er nu een laklaagje over gezet dat helpt iets maar doet nog steeds erg pijn maar het is wel even bedekt.

De tandarts zegt dat hij er verder niks aan kan doen en dat de pijn wel minder kan worden maar dan denk ik dat kan toch helemaal niet want heel die tandhals ligt bloot ??
Hij zei ik kan alleen de zenuw er nog uit halen maar liever niet want het is een gezonde kies.

Ben benieuwd hoe dit af gaat lopen ben bang dat ik er volgende week weer zit.

Het is nu al vanaf dinsdag en alleen maar erger geworden die pijn.

Iemand dit weleens gehad ?
<<

Lady

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15895

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:23

Bericht 10 Feb 2017 13:15

Re: Nieuw blootliggende tandhals.

Poetsen met Sensodyne Repair scheelt echt!
28 april 2015 - Lieve D, your first breath took ours away..

12 mei 2018 - Lieve J, little hero!
<<

JustMeDaan

Major Yipyapper

Berichten: 3185

Geregistreerd: 01 Sep 2013 19:39

Bericht 10 Feb 2017 16:25

Re: Nieuw blootliggende tandhals.

Weet niet of je dat al doet maar een collega van me had dat ook. Die is gaan rageren met de GUM ragers en nergens meer last van.
D. 💙14-01-2019💙
<<

Elle123

Bericht 14 Feb 2017 15:02

Re: Nieuw blootliggende tandhals.

Lady schreef:Poetsen met Sensodyne Repair scheelt echt!


Ja dat wilde ik ook zeggen. Ik heb er 2 en als ik met andere tandpasta poets komt ht meteen terug. Nu doet het alleen pijn als ik er met de tandenborstel tegenaan kom en bij koud drinken, en als ik buiten in de kou/wind lach en er (koude) lucht langs gaat. Ik laat ze ook af en toe lakken, het mag de volgende keer wel weer gebeuren. Dat laagje slijt er af.

Terug naar Lichaam & gezondheid

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Agnes