Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Waar baal jij op dit moment van? #2

<<

Jezzie

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8837

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:17

Bericht 03 Feb 2017 11:02

Re: Waar baal jij op dit moment van?

Vervelend Bob! Fijn dat je met de auto van je zusje kan.

Mijn moeder zou woensdag een dagje komen. Keek ik echt naar uit en zij. Maar nu is gisteren haar tante (96) overleden. En is woensdag de begrafenis. Waar ze heen gaat. Logisch natuurlijk. Maar nu zien we elkaar pas eind van de maand met de verjaardag van mijn zoon en haar verjaardag. Is toch anders dan een dagje samen.
En eigenlijk wil ik ook wel naar de begrafenis, maar heb geen auto :(
2012
2016
2020

Instagram
<<

Anoniem185

Bericht 03 Feb 2017 12:30

Re: Waar baal jij op dit moment van?

Vriend was op tijd thuis dus geen probleem meer! Nu alleen probleem met de tandarts... wat een ramp zeg. Ben direct terug overgestapt.

Gecondoleeerd Jezzie! Wat jammer dat je niet kunt gaan. Is OV geen optie? Of kun je niet met iemand mee rijden?
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43575

Geregistreerd: 16 Nov 2015 14:09

Bericht 03 Feb 2017 13:05

Re: Waar baal jij op dit moment van?

Dat we hier beetje zitten te wachten in het huis in Spanje op een pakketje dat m'n schoonouders hebben besteld. In principe prima, we doen toch rustig aan, maar natuurlijk gaat dat echt op z'n Spaans. We hadden gisteren al een briefje in de deur dat ze langs waren geweest met een telefoonnummer er op. Dus ik in m'n beste Spaans (stiekem best trots dat dat lukte) gebeld en afgesproken dat ze morgen (vandaag dus) om 12 uur zouden bellen voor nieuwe afspraak. Tenminste, ik geloof dat uiteindelijk dat de conclusie was. Vandaag nog geen telefoontje nog bezorging gehad. Al twee keer geprobeerd te bellen maar nemen niet op. Ik dénk dat ik de bezorger zelf probeer te bellen en dat ie zei dat ie vandaag weer in dit dorp kwam...
Dus we wachten maar... Beetje niks doen, ach is wel goed voor me. Zolang we vanmiddag maar wat kunnen doen. En weet liever gewoon waar we aan toe zijn. Als ie zegt ja ik ben er om drie uur. Prima!
Oh en we kunnen dus niet buiten zitten want dan horen we de bel niet. Dus maar beetje binnen. Da's wel jammer!


Edit Jippie hij belde net en hij komt over een half uurtje en ik zei dat we hier wachten. Haha stiekem helemaal trots dat ik gewoon een beetje in 't Spaans kan bellen. (alweer vijftien jaar geleden dat ik dat op school had)
Let's discover the world together.
<<

Libelle'

Kwebbel

Berichten: 404

Geregistreerd: 04 Nov 2016 12:06

Bericht 03 Feb 2017 17:15

Re: Waar baal jij op dit moment van?

Ik heb mijn visum voor VS nog steeds niet binnen, voor transit. Is nu ongeveer 70 uur geleden, ben al flink aan het stressen, check om halfuur mijn email nu. Duurde dat bij jullie ook zo lang?
<<

Chava

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3589

Geregistreerd: 23 Jun 2016 20:23

Bericht 03 Feb 2017 19:11

Re: Waar baal jij op dit moment van?

Waarschijnlijk niet het antwoord dat je wilt horen, maar ik had binnen een half uur mijn toestemming in de mail.

Hopelijk krijg je snel een bevestiging.
To travel is to live
Mijn instagram
<<

Salome

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6805

Geregistreerd: 01 Sep 2013 09:33

Bericht 03 Feb 2017 19:45

Re: Waar baal jij op dit moment van?

Ik ben trots dat mijn baby tandjes krijgt maar ik baal van onze korte nachten. En ik ben ook nog eens de komende 8 nachten alleen. Bah. Dus dat worden dan ook nog MIJN korte nachten.
2016
<<

Saga

Major Yipyapper

Berichten: 5349

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:12

Bericht 03 Feb 2017 20:00

Re: Waar baal jij op dit moment van?

Ik baal van GLS, die een pakketje zou bezorgen bij mij gisteren.

Ik ben de hele dag thuis geweest en heb niemand gezien. Toch geeft track and trace aan dat om 13:12 mijn pakketje bezorgd zou zijn en er getekend is door iemand met mijn achternaam.
Vandaag had ik contact met de klantenservice en hun vertelde mij dat het pakketje verderop in de straat bezorgd zou zijn. Ik ben daar langs gegaan (is niet eens een woonadres maar de werkschuur van een bedrijf) en daar is niets bezorgd. Ook andere buren heb ik gevraagd, maar nergens iets bezorgd.
Heel fijn, ik had het pakketje snel nodig en heb juist voor die webshop gekozen omdat ze snel zouden leveren, ik had het product ergens anders goedkoper kunnen krijgen..
10.04.17
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43575

Geregistreerd: 16 Nov 2015 14:09

Bericht 03 Feb 2017 20:06

Re: Waar baal jij op dit moment van?

Oh wat irritant Saga. Hoop dat het alsnog komt!
Let's discover the world together.
<<

Taeda

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8602

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:45

Bericht 03 Feb 2017 21:09

Re: Waar baal jij op dit moment van?

Saga, balen, jammer dat de bezorgdiensten niet altijd helder kunnen zijn over de bezorging. En gek dat er met jouw naam is getekend.

Oh Salome, pittig!

Ik baal ook van de gebroken nachten. Een week of 3, 4 geleden leek het erop dat hij door ging slapen. Er zijn toen een aantal nachten geweest van 22u-6u, heerlijk. De meeste nachten waren 22u-4u-7u en met de voeding 's nachts lag ik met een half uur weer in bed, dus prima te doen. Helaas is het afgelopen anderhalve week echt drama. Hij is vaak wakker, slaapt onrustig en moet echt in slaap geholpen worden. Het zijn pittige nachten met korte slaapmomenten voor mij (in het weekend neemt mijn man wel wat over). Dinsdag moet ik weer werken, ik had zo gehoopt dat hij wat beter zou slapen aan het einde van mijn verlof.
Love never loses faith.
november 2016 - mei 2018 - oktober 2021
<<

Arwyn

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9634

Geregistreerd: 01 Sep 2013 15:06

Bericht 03 Feb 2017 21:17

Re: Waar baal jij op dit moment van?

Ah, dat is echt balen Taeda!
Helaas hebben ze soms zulke faaaaaseeeeees! Maar hopelijk slaapt A'tje snel weer een beetje door!
Ik hou van jou, van heel jou

augustus 2015 - juni 2018 - januari 2022
<<

Taeda

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8602

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:45

Bericht 03 Feb 2017 21:19

Re: Waar baal jij op dit moment van?

Arwyn schreef:Ah, dat is echt balen Taeda!
Helaas hebben ze soms zulke faaaaaseeeeees! Maar hopelijk slaapt A'tje snel weer een beetje door!

Iets met 'op zijn 18e doet hij dat niet meer' toch? :laughcry:
Love never loses faith.
november 2016 - mei 2018 - oktober 2021
<<

Arwyn

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9634

Geregistreerd: 01 Sep 2013 15:06

Bericht 03 Feb 2017 21:22

Re: Waar baal jij op dit moment van?

Over 18 jaar lopen we te klagen dat die luie donders van ons om 10 uur 's ochtends nog in bed liggen, whaha :smile:
Ik hou van jou, van heel jou

augustus 2015 - juni 2018 - januari 2022
<<

Anoniem243

Bericht 03 Feb 2017 21:25

Re: Waar baal jij op dit moment van?

Balen Taeda! Dat was bij ons ook precies het moment dat de nachten drama werden. Gelukkig bleek het een fase en een relatief korte, misschien helpt dat :wink: Sterkte!

Jij ook sterkte Salome, lastig dat je 't nu niet kunt verdelen!

Wat stom Saga! Ik zou daar heel chagrijnig van worden!


Ik baal van mijn vreetbuien van de laatste weken. Chocola, chips, niks is veilig. 'Ik kan het hebben' zoals iedereen zegt, maar gezond is het natuurlijk niet en het wordt zo'n vicieuze (schrijf je dat zo?) cirkel van moe, somber en niet fit - ongezond eten - nog meer moe somber en minder fit - ongezond eten - etc.
<<

Taeda

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8602

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:45

Bericht 03 Feb 2017 21:28

Re: Waar baal jij op dit moment van?

Dat geeft hoop! Elke nacht ga ik weer in met goede moed, wie weet is het morgen alweer anders.

Oh dat eten herken ik, dan is het echt moeilijk om er weer uit te breken!
Love never loses faith.
november 2016 - mei 2018 - oktober 2021
<<

Libelle'

Kwebbel

Berichten: 404

Geregistreerd: 04 Nov 2016 12:06

Bericht 04 Feb 2017 00:19

Re: Waar baal jij op dit moment van?

Chava schreef:Waarschijnlijk niet het antwoord dat je wilt horen, maar ik had binnen een half uur mijn toestemming in de mail.

Hopelijk krijg je snel een bevestiging.

Heb het nog steeds niet en is nu langer dan 72 uur geleden, vreemd?
Kan maandag pas checken wat er is helaas..
<<

Marsy31

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6658

Geregistreerd: 01 Sep 2013 14:19

Bericht 04 Feb 2017 09:54

Re: Waar baal jij op dit moment van?

Ik baal dat de airconditioning op het dak WEER stuk is door overgebruik. Het is verdorie net de NS in de herfst met bladeren grrr. Ze weten dat dit keer op keer voorkomt en toch zijn ze elke keer weer verbaasd. Het is op het moment 38 graden buiten (en 20.00 uur 's avonds) en 32 graden binnen. Dat is toch potverdorie niet normaal. En dan ook nog even zwanger zijn. Mag geen hete baden maar gezellig oververhit op een zaterdagavond is wel gezond? Natuurlijk is niemand te bereiken in het weekend maar heb al heel veel boze emailtjes en voicemails ingesproken. Volgende week 45 graden voorspeld..
Afbeelding
Afbeelding
<<

Kees

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8146

Geregistreerd: 01 Sep 2013 09:36

Bericht 04 Feb 2017 10:00

Re: Waar baal jij op dit moment van?

Shit Marsy! Dat is wel echt ruk ja!
30-04-2017
<<

Anoniem185

Bericht 04 Feb 2017 14:25

Re: Waar baal jij op dit moment van?

Ah dat is echt kut Marsy!

Ik baal dat ik moeite heb met terug in het dag/nachtritme te komen. Andere keren na mijn nachten geen last van gehad, maar nu is het een ramp! Ik denk dat ik vanavond maar aan de melatonine ga.
<<

Jada

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1739

Geregistreerd: 19 Apr 2015 15:48

Bericht 04 Feb 2017 14:26

Re: Waar baal jij op dit moment van?

Marsy wat ontzettend vervelend!
Bob wat lastig ik hoop dat je snel weer in het goede ritme zit!

Ik baal even van mijn moeder en hoogstwaarschijnlijk reageer ik gewoon te gevoelig hoor.
<<

Anoniem221

Bericht 04 Feb 2017 21:43

Re: Waar baal jij op dit moment van?

Ik baal ervan dat de moeder van mijn vriend weer leugens verspreid over mijn vriend. Wij hebben anderhalf jaar geleden al afscheid van haar genomen, waarom neemt zij het niet op zich om ons ook met rust te laten?
<<

Salome

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6805

Geregistreerd: 01 Sep 2013 09:33

Bericht 05 Feb 2017 08:25

Re: Waar baal jij op dit moment van?

Taeda schreef:Dat geeft hoop! Elke nacht ga ik weer in met goede moed, wie weet is het morgen alweer anders.



:thumbup: absoluut, zo doe ik dat hier ook. Nacht 1 gehad haha. Het was 4.30u zoals de afgelopen nachten helaas. Maaar iig geen gespook verder.
2016
<<

Taeda

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8602

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:45

Bericht 05 Feb 2017 08:43

Re: Waar baal jij op dit moment van?

Salome schreef:
Taeda schreef:Dat geeft hoop! Elke nacht ga ik weer in met goede moed, wie weet is het morgen alweer anders.

:thumbup: absoluut, zo doe ik dat hier ook. Nacht 1 gehad haha. Het was 4.30u zoals de afgelopen nachten helaas. Maaar iig geen gespook verder.

Gaat hij daarna weer slapen? Dan zou ik het geen probleem vinden. Het is hier momenteel 3-4x per nacht wakker en dan is hij 20-40 minuten wakker (zonder voeden). Daardoor blijft er niet veel tijd over om te slapen...
Love never loses faith.
november 2016 - mei 2018 - oktober 2021
<<

Salome

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6805

Geregistreerd: 01 Sep 2013 09:33

Bericht 05 Feb 2017 09:21

Re: Waar baal jij op dit moment van?

Taeda schreef:
Salome schreef:
Taeda schreef:Dat geeft hoop! Elke nacht ga ik weer in met goede moed, wie weet is het morgen alweer anders.

:thumbup: absoluut, zo doe ik dat hier ook. Nacht 1 gehad haha. Het was 4.30u zoals de afgelopen nachten helaas. Maaar iig geen gespook verder.

Gaat hij daarna weer slapen? Dan zou ik het geen probleem vinden. Het is hier momenteel 3-4x per nacht wakker en dan is hij 20-40 minuten wakker (zonder voeden). Daardoor blijft er niet veel tijd over om te slapen...


Dan is hij 3 kwartier aan het kletsen/gillen. Mocht hij echt goed wakker worden draait hij meestal op zijn buik met slaapzak aan en gaat hij wel huilen. Meestal valt hij weer in slaap tot 06:30 maar de laatste tijd wil hij gewoon de fles om vervolgens maar 2/3 te drinken omdat hij dan last van zijn tandjes krijgt.

Afgelopen nacht heb ik hem om 1 uur even gehoord en om 3:30 eventjes. En om 04:30 was hij dus echt wakker helaas.
Hij heeft het niet koud, niet warm, geen honger tsjah..wel tandjes dus.
2016
<<

Hope

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1556

Geregistreerd: 28 Jun 2014 15:08

Bericht 05 Feb 2017 10:05

Re: Waar baal jij op dit moment van?

Ik baal er van dat ik om half 4 op bed lag, maar vanaf half 9 al niet meer kan slapen.
<<

Urban Naked

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15414

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:56

Bericht 05 Feb 2017 10:40

Re: Waar baal jij op dit moment van?

Fedora schreef:Ik baal ervan dat de moeder van mijn vriend weer leugens verspreid over mijn vriend. Wij hebben anderhalf jaar geleden al afscheid van haar genomen, waarom neemt zij het niet op zich om ons ook met rust te laten?
Stom! Wat zegt ze dan over hem?
#teammaple🍁
VorigeVolgende

Terug naar Algemeen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers