Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Je favoriete plek in huis

<<

Anoniem210

Bericht 03 Feb 2017 12:21

Je favoriete plek in huis

Wat is jouw favoriete plekje in huis? Waar ben je trots op? Waar zit of lig je graag? Wat doe je daar dan? En wat maakt dat plekje zo speciaal?
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43575

Geregistreerd: 16 Nov 2015 14:09

Bericht 03 Feb 2017 12:57

Re: Je favoriete plek in huis

Ik denk de keuken, daar hebben we de fijnste momentjes samen. Ik vind het ook een fijne mix tussen een hippe keuken maar toch ook knus huiselijk.
Let's discover the world together.
<<

Urban Naked

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15414

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:56

Bericht 03 Feb 2017 12:58

Re: Je favoriete plek in huis

M'n bed.
#teammaple🍁
<<

Minx

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11501

Geregistreerd: 15 Jan 2014 00:42

Bericht 03 Feb 2017 13:24

Re: Je favoriete plek in huis

Hier normaal ook mijn bed. Al is hij nu ff shit omdat m'n matras compleet is doorgezakt. Moet de nieuwe kog 'ff' ophalen.
2015 💙
<<

Anoniem210

Bericht 03 Feb 2017 13:31

Re: Je favoriete plek in huis

Ik heb mijn eigen hobbykamer, dat is wel mijn favoriete plek in huis. Mijn vriend en ik verschillen een beetje in smaak qau inrichting dus in de gemeenschappelijke ruimtes heb ik concessies moeten doen. Dit hoefde niet in mijn hobbykamer die dus volledig naar mijn smaak is ingericht.
<<

minoessepoes

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5873

Geregistreerd: 02 Sep 2013 05:56

Bericht 03 Feb 2017 15:13

Re: Je favoriete plek in huis

De keuken, we hebben een kookeiland en als ik achter het fornuis sta dan kijk ik de woonkamer in, als mijn man dan lekker met een kopje koffie of een wijntje aan de eettafel de krant zit te lezen op de IPad en onze zoon lekker aan het spelen is, ik sta dan met beide in contact maar kan ook in de keuken doen wat ik leuk vind, mega huiselijk maar zo gezellig!
25-11-2014 & 09-06-2017
<<

Anoniem184

Bericht 03 Feb 2017 15:17

Re: Je favoriete plek in huis

Het bed en de hoek van de bank, naast het raam. Laatste vind ik in de winter éxtra fijn, omdat dan de bomen kaal zijn en ik op de kruising even verderop kan kijken.
<<

Fred

Major Yipyapper

Berichten: 5138

Geregistreerd: 11 Sep 2013 15:08

Bericht 03 Feb 2017 16:32

Re: Je favoriete plek in huis

De hoek van de bank. Dan kan ik naast tv kijken ook de straat, speeltuintje in kijken. Ook tot aan een kruising met een paar grote bomen. Heerlijk dat er niet gelijk huizen hier tegenover staan. Zo hebben we minder inkijk en kunnen de gordijnen open blijven overdag.

@ minoessepoes... mooie uitgerekende datum
<<

Geel

Bericht 03 Feb 2017 16:46

Re: Je favoriete plek in huis

Pfoe, dit weet ik niet, ik heb veel fijne plekjes.

Leuk Lennox, dat je zo'n plekje kunt hebben.
<<

Anoniem313

Bericht 03 Feb 2017 17:02

Re: Je favoriete plek in huis

Fred schreef:De hoek van de bank. Dan kan ik naast tv kijken ook de straat, speeltuintje in kijken. Ook tot aan een kruising met een paar grote bomen. Heerlijk dat er niet gelijk huizen hier tegenover staan. Zo hebben we minder inkijk en kunnen de gordijnen open blijven overdag.

@ minoessepoes... mooie uitgerekende datum


Waarom wil je een speeltuintje in kijken?

Ik heb niet een bepaald plekje, maar ik houd sowieso van m'n bed, m'n loveseat, en m'n drankkast :banaan:
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43575

Geregistreerd: 16 Nov 2015 14:09

Bericht 03 Feb 2017 17:21

Re: Je favoriete plek in huis

Haha ja dat klinkt heel pervers op de één of andere manier.

Oh ja, de drankhoek. Goeie, Caulfield. Die vind ik ook fijn! En de wijnkelder ben ik ook best trots op. En m'n werk hoekje. En hopelijk binnenkort de babykamer als die af is.
Let's discover the world together.
<<

Sam

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 10379

Geregistreerd: 01 Sep 2013 19:55

Bericht 03 Feb 2017 17:25

Re: Je favoriete plek in huis

M'n bed, de eettafel in de keuken en mijn hoekje van de bank.
It is my circus. They are my monkeys. I am the ringmaster of this show.

♡ P 2015
♡ X 2016
♡ S 2017
♡ B 2018
<<

anoniem203

Bericht 03 Feb 2017 19:33

Re: Je favoriete plek in huis

Eigenlijk heel mijn huis. Ik ben er zo blij mee! Ik heb wel een eigen hoekje op de bank waar ik s' avonds relax, ik vind het heerlijk om in mijn keuken te staan, mijn bed is ontspanplek nummer 1 en in de badkamer hebben we een bad en douche waar ik iedere dag fijn gebruik van maak. Maar ik kan dus niet echt kiezen ;)
<<

Fantine

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3718

Geregistreerd: 01 Jan 2015 12:05

Bericht 03 Feb 2017 19:41

Re: Je favoriete plek in huis

De woonkamer is helemaal onze smaak en af. Ik ben er graag. We hebben 6 ramen in de woonkamer waardoor het bij ons altijd licht is, ook op grauwe dagen. Ook ben ik graag in de keuk waar we 4 ramen hebben en het ook heel licht is.
<<

Anoniem253

Bericht 03 Feb 2017 19:54

Re: Je favoriete plek in huis

Momenteel mijn bed.
<<

Anoniem315

Bericht 03 Feb 2017 21:19

Re: Je favoriete plek in huis

De bank in de woonkamer.
<<

Anoniem221

Bericht 03 Feb 2017 21:37

Re: Je favoriete plek in huis

Mijn bed. Nu lig ik daar maar 8u per nacht, maar hij ligt zo lekker dat ik 's morgens bedenk dat ik heus wakker ben, maar nog lang niet uit bed wil.
Mijn bank is een goede tweede. In het hoekje met de beentjes omhoog. Ik wil in de toekomst een soortgelijke bank, maar één die dan minder hard zit. Een kopie van mijn bed, maar dan als bank. :P
<<

Spencer

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11135

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:18

Bericht 03 Feb 2017 23:12

Re: Je favoriete plek in huis

De slaapkamer van mijn jongste. Een hele lichte ruime kamer. Overal in huis ligt kleurig speelgoed maar mijn oudste kan uren spelen in die kamer met de houten treinbaan terwijl de jongste vanuit zijn bedje kijkt en ik de was opvouw. We zitten daar heel erg vaak.

Ik lig ook graag in bed maar niet perse op een bepaalde plek. Zet hem in de badkamer en dat is mijn nieuwe favoriete plek. Ik hou van slapen.
R. 2013
D. 2016
<<

Anoniem278

Bericht 04 Feb 2017 08:31

Re: Je favoriete plek in huis

Ik ben een maandje geleden verhuisd dus ik moet nog een beetje wennen. Ik vind de tv hoek wel fijn met mn nieuwe lieve mooie kleed.
<<

Moesje

Kwebbel

Berichten: 477

Geregistreerd: 09 Dec 2013 12:27

Bericht 04 Feb 2017 10:22

Re: Je favoriete plek in huis

Mijn hoekje op de bank, onder een dekentje.

Ben er sinds 2 weken achter dat ik daar gewoon om half 10 binnen een paar minuten in slaap kan vallen terwijl ik in m'n bed vaak om 11 uur nog heel lang wakker lig. M'n bed ligt overigens wel beter dus moet nog even uitzoeken waar het aan ligt.
<<

Fred

Major Yipyapper

Berichten: 5138

Geregistreerd: 11 Sep 2013 15:08

Bericht 04 Feb 2017 11:42

Re: Je favoriete plek in huis

Ik doelde meer op het vrije uitzicht voor. De meeste huizen in een nieuwbouwwijk hebben dat niet en dan kijk je dus bij de overburen naar binnen. Zo fijn dat deze woning dat niet heeft waardoor overdag de gordijnen lekker helemaal open kunnen en er veel licht naar binnen komt (zelfs zoveel dat de temperatuur vanzelf stijgt in de woning).
<<

Anoniem245

Bericht 04 Feb 2017 13:31

Re: Je favoriete plek in huis

Mijn bed denk ik, elke avond ben ik weer blij met mijn bedje!
En verder mijn zithoek, die is ook gezellig en zit ik graag lekker te netflixen.
<<

Palmyra

Noob

Berichten: 238

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:10

Bericht 04 Feb 2017 16:07

Re: Je favoriete plek in huis

Onze hoekbank waar we lekker met z'n tweeën op kunnen liggen. We hebben soms alleen een beetje strijd wie in de hoek mag zitten. Dat is wel het fijnste plekje.
A negative mind will never give you a positive life.
<<

Isolt

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2386

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:46

Bericht 04 Feb 2017 17:13

Re: Je favoriete plek in huis

Hier ook de hoekbank. Wij hebben inderdaad hetzelfde probleem met de hoek. :smile: En ons bed. We hebben echt een heerlijk bed.
10-08-2017 ♥
<<

Anoniem189

Bericht 04 Feb 2017 18:35

Re: Je favoriete plek in huis

Voor mij is dat het hoekje van de hoekbank. Ik kan dan lekker naar buiten kijken en kan de hele woonkamer en keuken zien.
Volgende

Terug naar Huisje, boompje, beestje

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers