Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Welk bureau en prikbord heeft je kind op zijn/haar kamer?

<<

Studiebol

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5084

Geregistreerd: 01 Sep 2013 13:19

Bericht 01 Feb 2017 18:57

Welk bureau en prikbord heeft je kind op zijn/haar kamer?

Ik ben wat inspiratie aan het op doen voor bureaus voor op de kamertjes van de meiden. Nu zijn het geen enorme kamers maar ik denk een bureautje wel in de smaak gaat vallen, ze spelen regelmatig boven en er staan ook wel en aantal spullen maar op de grond die ik dan daar misschien op wil zetten.

Dus wel bureau hebben jullie kinderen?

En hebben jullie ook iets van een prikbord. Ze krijgen steeds meer kaartjes of andere dingen of maken knutselwerkjes waarvan het me ook leuk lijkt dit op hun kamer op te hangen. En ik weet dat ik vroeger een prikbord had die helemaal vol hing. Hebben jullie daar nog leuke ideeën voor?
:heart: :heart: 2011
<<

Ooh La La!

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6715

Geregistreerd: 01 Sep 2013 09:34

Bericht 01 Feb 2017 19:59

Re: Welk bureau en prikbord heeft je kind op zijn/haar kamer

Hier geen bureautjes of prikborden bij de meiden op de kamers, maar dit soort prikborden vind ik heel erg leuk.
En makkelijk om zelf te maken.

Afbeelding

Afbeelding

De ronde zijn simpele onderzetters van bijv Ikea. De hexagons kun je kopen bij wonenvoorjou.nl maar je zou ook kurk op rol kunnen kopen en ze zelf snijden.
21.02.2014
20.06.2016

Volg me op Instagram: huisjeopdehei
<<

-Ieniemienie-

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1477

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:23

Bericht 01 Feb 2017 20:18

Re: Welk bureau en prikbord heeft je kind op zijn/haar kamer

Bij ons hebben ze allebei het bureautje Stuva van ikea (€30). Met het Svundig stoeltje erbij.
Ze hebben niet zulke grote kamers en deze bureautjes zijn vrij klein. Onze dochter van 7,5jr zit er ook nog prima aan. Als ze straks echt huiswerk moet gaan maken en dat op haar kamer gaat doen, nu doet ze dat nog beneden, gaan we wel kijken voor een echt bureau.
Tot die tijd is dit prima. Ze hebben nog geen prikbord oid.
(Plaatje is van internet gehaald)
Afbeelding
Laatst gewijzigd door -Ieniemienie- op 01 Feb 2017 20:38, in totaal 1 keer gewijzigd.
Insta: klippies_haarspeldjes

♡ 2009 ♡ & ♡ 2011 ♡
<<

Liadan

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3278

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:10

Bericht 01 Feb 2017 20:24

Re: Welk bureau en prikbord heeft je kind op zijn/haar kamer

Mijn dochter heeft dit bureau (foto is van internet):
Afbeelding
We hebben haar bureau voor 25 euro via marktplaats gekocht, heel leuk vind ik 'm niet meer voor haar maar ze kan er nog wel even mee doen.
Prikbord had ze eerst gewoon een simpele kleine rechthoekige van karwei. Nu krijgt ze er 1 van 1 meter bij 1 meter, deze maar dan vierkant dus:
Afbeelding
Bij de Action heb ik vorige week ook nog 2 kitscherige prikborden gekocht (met zo'n schilderijlijst eromheen), maar ik weet nog niet waar ik die ga hangen.

Het bureau van mijn zoon moeten we nog maken, daar heb ik 3 steigerhoutenplanken voor gekocht van 2,40 meter lang. Daaronder komt een ladenkastje van ikea en 2 schragen. Een prikbord heeft hij nog niet maar waarschijnlijk krijgt hij ook een grote van 1 bij 1 meter.
<<

Viva

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2509

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:42

Bericht 01 Feb 2017 21:49

Re: Welk bureau en prikbord heeft je kind op zijn/haar kamer

Afbeelding


Dit is het bureau van onze dochter, via mp overgekocht.
(sorry voor het formaat, ik krijg hem niet kleiner)
<<

Studiebol

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5084

Geregistreerd: 01 Sep 2013 13:19

Bericht 03 Feb 2017 16:18

Re: Welk bureau en prikbord heeft je kind op zijn/haar kamer

Ooh lala, dat vind ik een leuk idee, maar mijn man werd niet blij van het feit dat die dan allemaal apart aan de muur moesten van mij :-)

Uiteindelijk hebben we dit bureau gekocht

Afbeelding

En ook van de ikea zo'n magnetisch bord met magneten kunnen ze dingen ophangen.

Ze zijn er erg blij mee!
:heart: :heart: 2011

Terug naar Zwangerschap & kinderen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers