Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Help! Hoe weet ik of hij mij ook leuk vindt?

<<

Tom

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6219

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:32

Bericht 31 Jan 2017 21:15

Re: Help! Hoe weet ik of hij mij ook leuk vindt?

Fedora schreef:Nu ben ik misschien een beetje een date-dommerik, maar kun je niet voorstellen dat je meekijkt? Je kijkt immers niet mee, omdat je dan vooral bij hem bent, maar omdat jezelf ook groot liefhebber bent van voetbal.


Dat zou ik dus niet doen. Hij geeft aan het niet zeker te willen en min of meer dat hij ruimte nodig heeft. Zou ik er niet "bij willen zitten", dan zit je hem juist dicht op de huid.

Even aanhakend op het verhaal van Whatever: mijn vriend zei destijds ook dat hij geen relatie wilde.. (Behalve met mij) Inmiddels zijn we bijna 5,5 jaar verder :razz:
Als liefde leven wordt, krijgt geluk een naam. 21-07-2019
<<

Blondje26x

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 124

Geregistreerd: 21 Aug 2016 18:53

Bericht 31 Jan 2017 21:23

Re: Help! Hoe weet ik of hij mij ook leuk vindt?

Maar is dat niet raar... het zijn zn vrienden.. ik bedoel zo ver zijn we nog niet?
Don't regret anything that made you smile
<<

Tom

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6219

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:32

Bericht 31 Jan 2017 21:34

Re: Help! Hoe weet ik of hij mij ook leuk vindt?

Blondje26x schreef:Maar is dat niet raar... het zijn zn vrienden.. ik bedoel zo ver zijn we nog niet?


:good:
Als liefde leven wordt, krijgt geluk een naam. 21-07-2019
<<

Anoniem291

Bericht 31 Jan 2017 21:40

Re: Help! Hoe weet ik of hij mij ook leuk vindt?

Blondje26x schreef:Maar is dat niet raar... het zijn zn vrienden.. ik bedoel zo ver zijn we nog niet?


Ik zou dit persoonlijk inderdaad niet doen. Hij vraagt om ruimte dus die zou ik hem geven en hij maakt na de voetbal tijd voor je is dan toch prima?
<<

Anoniem315

Bericht 31 Jan 2017 21:41

Re: Help! Hoe weet ik of hij mij ook leuk vindt?

Dat zou ik niet doen. Ik denk dat dat juist benauwend wordt voor hem.
<<

Whatever

Major Yipyapper

Berichten: 5458

Geregistreerd: 22 Feb 2016 12:09

Bericht 31 Jan 2017 21:45

Re: Help! Hoe weet ik of hij mij ook leuk vindt?

Hoochie schreef:
Blondje26x schreef:Maar is dat niet raar... het zijn zn vrienden.. ik bedoel zo ver zijn we nog niet?


Ik zou dit persoonlijk inderdaad niet doen. Hij vraagt om ruimte dus die zou ik hem geven en hij maakt na de voetbal tijd voor je is dan toch prima?


Inderdaad. Bovendien nodig je dan jezelf uit bij zijn vrienden. Dat vind ik persoonlijk belangrijker dan hoe snel al. Je dates aan je vrienden voorstellen is misschien wel een stap waar hij helemaal nog geen trek in heeft en kan juist afschrikkend werken. Je hebt toch je date nu? Volgens mij speelt ajax ook om half1 al dus je hebt de hele namiddag, kun je mooi erna ergens warme chocomel drinken.
<<

Anoniem221

Bericht 31 Jan 2017 21:52

Re: Help! Hoe weet ik of hij mij ook leuk vindt?

Misschien praat ik poep, maar is het dan niet uitstellen van executie. Als hij mij echt leuk vindt, dan kan hij mij ook verdragen bij vrienden. Wil hij dat niet, in hoeverre wil hij me dan ooit wel?

Ik wilde ook geen relatie met mijn vriend. Maar ik kreeg een relatie met hem omdat hij doorzette om een relatie met mij te krijgen. Maar goed, elke situatie is anders.
<<

Charles

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 620

Geregistreerd: 17 Okt 2016 10:32

Bericht 31 Jan 2017 21:55

Re: Help! Hoe weet ik of hij mij ook leuk vindt?

Ik ben nu een poosje samen met mijn vriend maar heb echt nog niet al zijn vrienden ontmoet...ik stel zoiets liever uit dan dat ik het te snel doe. Ik wil eerst mijn vriend goed kennen zodat ik me op mijn gemak voel en hem goed kan inschatten, zeker weet hoe hij is in sociale situaties...voordat ik derden of meer mensen erbij toelaat. Maar ik ben daar wellicht weer extreem voorzichtig en onzeker in.
<<

Emma

Major Yipyapper

Berichten: 3114

Geregistreerd: 24 Okt 2015 10:53

Bericht 31 Jan 2017 22:03

Re: Help! Hoe weet ik of hij mij ook leuk vindt?

Leuk dat jullie zondag weer afspreken! Ik zou mezelf ook niet gaan uitnodigen, eerst elkaar maar eens wat beter leren kennen :)
<<

Lot

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5453

Geregistreerd: 02 Sep 2013 09:34

Bericht 31 Jan 2017 23:18

Re: Help! Hoe weet ik of hij mij ook leuk vindt?

Vind ik ook te snel hoor. Sowieso ligt dat aan zijn vrienden, is het een mannenvoetbalafspraak of zijn er ook weleens vriendinnen bij. Ik zou het bijvoorbeeld best gek vinden als ik iets met mijn vriendinnen afspreek, niemand zijn vriend meeneemt en een vriendin ineens haar date meeneemt. Ik zou het dus niet voorstellen, hij is ook duidelijk dat hij eerst een andere afspraak heeft. Veel plezier zondag!
<<

Anoniem201

Bericht 01 Feb 2017 13:36

Re: Help! Hoe weet ik of hij mij ook leuk vindt?

Fedora schreef:Misschien praat ik poep, maar is het dan niet uitstellen van executie. Als hij mij echt leuk vindt, dan kan hij mij ook verdragen bij vrienden. Wil hij dat niet, in hoeverre wil hij me dan ooit wel?

Ik wilde ook geen relatie met mijn vriend. Maar ik kreeg een relatie met hem omdat hij doorzette om een relatie met mij te krijgen. Maar goed, elke situatie is anders.


Jup je praat poep. Dit is geen uitstellen van executie. Ze zijn nog immers aan het daten en er is geen sprake van meer momenteel. Ik zou me rot schamen om tussen zijn vrienden te gaan zitten. En als hij wel wilde had hij haar wel gevraagd.
Als mijn partner nu afspreekt met vrienden dan zit ik daar zelfs nog niet tussen. Is zijn ding laat maar lekker gaan haha.

Dus nee vooral niet doen. Super leuk weer dat hij wel de mogelijkheid geeft om daarna nog te gaan wandelen samen met jou
<<

Anoniem282

Bericht 01 Feb 2017 14:00

Re: Help! Hoe weet ik of hij mij ook leuk vindt?

Nee joh, jezelf uitnodigen is veel te snel en al helemaal omdat hij er zelf niet mee is gekomen. Blijkbaar hoeft dit van hem (ook) nog niet. Ik denk dat als je wel zou vragen of je erbij mag zijn, dat je je dan afgewezen kan voelen als hij daar niet niet zo enthousiast op reageert. Als hij het wel goed zou vinden, lijkt het me heel ongemakkelijk: je kent hem amper en zit dan met zijn vrienden, wellicht zelfs als enige vrouw. Zijn vriendin ben je namelijk nog niet.

Als het goed blijft gaan, komen zulke momenten vanzelf. Maar tot die tijd zou ik eerst investeren in elkaar beter leren kennen. :)
<<

Caro

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8396

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:26

Bericht 01 Feb 2017 14:16

Re: Help! Hoe weet ik of hij mij ook leuk vindt?

Ik ben het er ook mee eens dat het niet gepast is en de redenatie van Fedora is, mijn inziens, niet de juiste. Hoezo uitstel van executie? Op de eerste date ga je toch ook niet direct naar zijn ouders?

Nee hoor: lekker rustig aan doen en alle tijd nemen om elkaar te leren kennen en dan komen die vrienden later wel. Ik zou me ook vreselijk opgelaten voelen om tussen een groep vrienden te gaan zitten als dat 'meisje waarmee Pietje aan het daten is'.
<<

Anoniem187

Bericht 01 Feb 2017 16:56

Re: Help! Hoe weet ik of hij mij ook leuk vindt?

Ohhh wat een heerlijk verhaal is dit! :love:
<<

Charles

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 620

Geregistreerd: 17 Okt 2016 10:32

Bericht 02 Feb 2017 17:04

Re: Help! Hoe weet ik of hij mij ook leuk vindt?

Stuiterbal schreef:
Fedora schreef:Misschien praat ik poep, maar is het dan niet uitstellen van executie. Als hij mij echt leuk vindt, dan kan hij mij ook verdragen bij vrienden. Wil hij dat niet, in hoeverre wil hij me dan ooit wel?

Ik wilde ook geen relatie met mijn vriend. Maar ik kreeg een relatie met hem omdat hij doorzette om een relatie met mij te krijgen. Maar goed, elke situatie is anders.


Jup je praat poep. Dit is geen uitstellen van executie. Ze zijn nog immers aan het daten en er is geen sprake van meer momenteel. Ik zou me rot schamen om tussen zijn vrienden te gaan zitten. En als hij wel wilde had hij haar wel gevraagd.
Als mijn partner nu afspreekt met vrienden dan zit ik daar zelfs nog niet tussen. Is zijn ding laat maar lekker gaan haha.

Dus nee vooral niet doen. Super leuk weer dat hij wel de mogelijkheid geeft om daarna nog te gaan wandelen samen met jou


:smile: :smile: :smile:
<<

Anoniem221

Bericht 02 Feb 2017 17:23

Re: Help! Hoe weet ik of hij mij ook leuk vindt?

Jullie mogen ook maar blij zijn dat jullie niets van mij hebben. Of mag ik blij zijn dat ik anders over zaken denk? Ja, dat denk ik wel. :wink:
<<

Charles

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 620

Geregistreerd: 17 Okt 2016 10:32

Bericht 02 Feb 2017 17:32

Re: Help! Hoe weet ik of hij mij ook leuk vindt?

Fedora schreef:Jullie mogen ook maar blij zijn dat jullie niets van mij hebben. Of mag ik blij zijn dat ik anders over zaken denk? Ja, dat denk ik wel. :wink:


Dan zou de wereld wel erg saai zijn he Fedora. Wat voor jou werkt, werkt voor jou. En wat voor mij werkt misschien voor jou weer niet. Niks mis mee en maar goed ook :).
<<

Anoniem221

Bericht 02 Feb 2017 20:40

Re: Help! Hoe weet ik of hij mij ook leuk vindt?

Charles schreef:
Fedora schreef:Jullie mogen ook maar blij zijn dat jullie niets van mij hebben. Of mag ik blij zijn dat ik anders over zaken denk? Ja, dat denk ik wel. :wink:


Dan zou de wereld wel erg saai zijn he Fedora. Wat voor jou werkt, werkt voor jou. En wat voor mij werkt misschien voor jou weer niet. Niks mis mee en maar goed ook :).

We moeten geen saaie wereld hebben. Verschil van mening is goed. Hier is het doodnormaal dat de vrouw blijft zitten als de mannen voetbal kijken. Ook als het nog wat pril is.
<<

Whatever

Major Yipyapper

Berichten: 5458

Geregistreerd: 22 Feb 2016 12:09

Bericht 02 Feb 2017 20:54

Re: Help! Hoe weet ik of hij mij ook leuk vindt?

Fedora schreef:
Charles schreef:
Fedora schreef:Jullie mogen ook maar blij zijn dat jullie niets van mij hebben. Of mag ik blij zijn dat ik anders over zaken denk? Ja, dat denk ik wel. :wink:


Dan zou de wereld wel erg saai zijn he Fedora. Wat voor jou werkt, werkt voor jou. En wat voor mij werkt misschien voor jou weer niet. Niks mis mee en maar goed ook :).

We moeten geen saaie wereld hebben. Verschil van mening is goed. Hier is het doodnormaal dat de vrouw blijft zitten als de mannen voetbal kijken. Ook als het nog wat pril is.


Blijft zitten ja. Ik word ook niet het huis uit geschopt als mijn vriend voetbal wil kijken of er vrienden langskomen. Maar als hij met vrienden van voetbal ergens ajax gaat kijken ga ik niet mee. Terwijl er ook genoeg gelegenheden zijn dat ze wel allemaal aanhang mee hebben en ik na date 3 of 4 al mee uit ging met zijn vrienden.
<<

Tabbie

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9734

Geregistreerd: 04 Sep 2013 11:33

Bericht 02 Feb 2017 21:08

Re: Help! Hoe weet ik of hij mij ook leuk vindt?

Jemig! Ik zou niet eens z'n vrienden willen ontmoeten in die fase. Gaat iedereen al zich ermee bemoeien en een mening vormen. Nee, ik zou liever meegaan 'als de vriendin van' dan 'die persoon waarmee ik heb afgesproken'.

Oh en ik heb het 1 keer gedaan en toen vond ik z'n vrienden leuker dan hem. Ook niet handig was dat toen :p
<<

Anoniem244

Bericht 02 Feb 2017 21:42

Re: Help! Hoe weet ik of hij mij ook leuk vindt?

Fedora schreef:
Charles schreef:
Fedora schreef:Jullie mogen ook maar blij zijn dat jullie niets van mij hebben. Of mag ik blij zijn dat ik anders over zaken denk? Ja, dat denk ik wel. :wink:


Dan zou de wereld wel erg saai zijn he Fedora. Wat voor jou werkt, werkt voor jou. En wat voor mij werkt misschien voor jou weer niet. Niks mis mee en maar goed ook :).

We moeten geen saaie wereld hebben. Verschil van mening is goed. Hier is het doodnormaal dat de vrouw blijft zitten als de mannen voetbal kijken. Ook als het nog wat pril is.


Maar ze zitten nog in de fase voor dat je überhaupt over pril praat
<<

Anoniem221

Bericht 02 Feb 2017 21:43

Re: Help! Hoe weet ik of hij mij ook leuk vindt?

Nee, dat is niet handig Tabbie. :P

Toen ik mijn vriend ontmoette is het allemaal heel snel, maar ook erg gemoedelijk, gegaan. Binnen no time leerde ik zijn vrienden kennen, maar ik speel dan ook vals, want ik kende de meeste van zijn vrienden al. We hebben niet voor niets 45 gemeenschappelijke "vrienden" op Facebook.

Iedereen moet gewoon doen wat goed voelt. Ik kan wel zeggen dat je dan maar een wedstrijd mee moet gaan kijken, maar wie ben ik? Niemand heeft er wat aan als je daar compleet ongemakkelijk op de bank zit. En wat niet is kan natuurlijk nog komen. Of niet, het is maar net waar je zelf van houdt.
<<

Anoniem221

Bericht 02 Feb 2017 21:45

Re: Help! Hoe weet ik of hij mij ook leuk vindt?

Radler schreef:Maar ze zitten nog in de fase voor dat je überhaupt over pril praat

Ja, ze zijn aan het daten. Niet zo zeer bij stilgestaan. Toen ik aan het daten was had ik ook al een relatie. Ook al had ik nog geen 'ja' gezegd.
<<

Blondje26x

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 124

Geregistreerd: 21 Aug 2016 18:53

Bericht 03 Feb 2017 20:12

Re: Help! Hoe weet ik of hij mij ook leuk vindt?

Hahahah dit is eigenlijk wel erg grappig! Het is inderdaad nog date fase :) ik zou ook niet mee willen naar zn vrienden. Door zijn werk ken ik wel 1 vriend van gezicht omdat hij er ook werkt maar verder alleen op verhalen.

Ik wacht rustig af hoe het loopt. Iedereen om me heen geeft aan dat ik een beetje hard to get moet gaan doen. En dat is best lastig. Dan spreek je hem 2 dagen niet en dat vind ik niet leuk. Maar blijkbaar is dat 'de' aanpak. Moet wel zeggen dat het leuk was om te zien dat hij inderdaad gisteravond laat had geappt nadat ik hem had genegeerd. Ik zag het berichtje pas vanmorgen maar toch.
Don't regret anything that made you smile
<<

Feline

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4488

Geregistreerd: 11 Sep 2013 17:02

Bericht 03 Feb 2017 21:34

Re: Help! Hoe weet ik of hij mij ook leuk vindt?

Oh alsjeblieft Blondje, dat slaat toch nergens op? Je anders voordoen dan je werkelijk bent? Wees gewoon jezelf, app hem als je daar zin in hebt. Als ie daar op afknapt is ie het gewoon niet voor je en kun je je aandacht aan iemand besteden die het wel waardeert.
VorigeVolgende

Terug naar Liefde, seks & relaties

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers