31 Jan 2017 00:02 door munk
Bijna 5 jaar geleden hebben wij een keuken gekocht. En we zijn er heel tevreden mee. Ze hadden hele nieuwe indeling gemaakt, waarbij de keuken beter tot zijn recht zou komen. Ze hadden allen niet rekening ermee gehouden, dan het plaatsen van de oven boven de koelkast toch niet zo'n slim is. De keukendeurtje van de koelkast, begon langzaam te buigen en open te staan door de grote tempratuur verschillen. Nu hebben we dit laatst aangekaard bij de keukenboer, en aangezien we binnen de garantietermijn vallen krijgen we geheel kosteloos een nieuw keukendeur geleverd. Alleen vandaag kwam de aap uit de mouw. Of we even naar de winkel wilde komen. Want ze waren er achter gekomen dat ons model niet meer leverbaar is. Of we even een nieuw model uit willen komen zoeken voor de koelkastdeur. Dat beteklend dus dat ik zometeen in mijn keuken één heel andere front/keukendeurkastje heb zitten tussen de andere keukendeurtjes! Wie weet wat mijn rechten zijn. Ik meld hem binnen het garantietermijn aan, maar moet ik dit ook accepteren en kan ik eisen dat dan alle fronten worden vervangen zodat we weer een zelfde uitstraling krijgen? Heeft iemand het hier eerder meegemaakt?