Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Kinderkookboek

<<

Heksenketel

Kwebbel

Berichten: 277

Geregistreerd: 13 Sep 2016 21:43

Bericht 29 Jan 2017 21:55

Kinderkookboek

Voor de verjaardag van mijn oudste wil ik een kinderkookboek kopen. Ze koken graag met mij mee en nu zijn ze ook op een leeftijd dat ze het deels zelfstandig kunnen gaan doen. maar weet iemand een makkelijk kinderkookboek?
Op bol.com zijn er weer tig verschillende natuurlijk en zie ik door de kinderkookboeken de keuken niet meer;)
<<

Anoniem193

Bericht 29 Jan 2017 22:18

Re: Kinderkookboek

Rudolf van veen heeft en kinderkookboek, misschien is dat wat?
<<

Heksenketel

Kwebbel

Berichten: 277

Geregistreerd: 13 Sep 2016 21:43

Bericht 29 Jan 2017 23:21

Re: Kinderkookboek

Dank je wel! Ik ga eens kijken naar zijn boek.
<<

Anoniem210

Bericht 30 Jan 2017 15:36

Re: Kinderkookboek

Volgens mijn zus is ''de zilveren lepel voor kinderen'' een heel leuk kookboek voor kinderen.

https://www.lobbes.nl/boeken/kookboeken ... r-kinderen
<<

Anoniem331

Bericht 30 Jan 2017 15:53

Re: Kinderkookboek

Is die van Rudolph van Veen Rudolph en de jonge kokers
<<

Anoniem331

Bericht 30 Jan 2017 15:56

Re: Kinderkookboek

oh bakkers, en de jonge bakkers.
<<

Anoniem278

Bericht 01 Feb 2017 21:56

Re: Kinderkookboek

Ik heb deze https://www.bol.com/nl/p/lekker-opscheppen/9200000040924127/ voor mijn zesjarige nichtje gekocht, die ontzettend weinig lust, en sindsdien wil ze wel elke dag koken en proeft ze álles wat ze maakt!
<<

Mouette

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 536

Geregistreerd: 02 Sep 2013 21:07

Bericht 02 Feb 2017 11:31

Re: Kinderkookboek

Ik ben net als Quizzle ook fan van de kinderkookboeken van Karin Luiten, lekker opscheppen en lekker uitpakken. Echt leuke en maakbare recepten.
Afbeelding
<<

Anoniem331

Bericht 02 Feb 2017 12:06

Re: Kinderkookboek

Mijn dochter krijgt het weekend die van Rudolph op haar verjaardag. Ben benieuwd of ze het leuk vind!
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43702

Geregistreerd: 16 Nov 2015 15:09

Bericht 07 Feb 2017 01:26

Re: Kinderkookboek

Ik kwam net dit lijstje tegen. Misschien staat er nog iets leuks tussen!

http://www.littleslist.nl/food-fetish/t ... rkookboek/
Let's discover the world together.

Terug naar Eten & drinken

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers